Sferele fata sunt descarcate, nu de tot dar se simte suspensia tare.
Asa ca....
Am cumparat sfere noi pt fata I.F.H.S. de la CX-Basis.
Sambata le-am montat, treaba de 10 minute. Se simte diferenata dar nu atat de mult pe cat ma asteptam
Acum realizez ca trebuie sa le schimb sau reincarc si pe cele de pe spate, daca trec peste o denivelare se simte mai tare cu spatele.
Mi-am mai cumparat setul de garnituri pt cilindrii de suspensie, setul de reparatie pt disjunctor, kit ambreiaj, rulmenti conici pt brate, etc.
Cat de curand urmeaza sa schimb dozatorul, disjunctorul, conductele de frana de la bratele spate si sa pun Hydraurincage.
Urmeaza rulmentii la bratele superioare fata, capetele de planetara, ambreiajul si toate garniturile si simeringurile la motor, iar in functie de contul din banca si curelele de distributie.
Sfere fata si alte piese noi pt CX-ul meu
Moderator: Echipa Tehnica
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Poate se uita pe aici si cei carora li se pare mult 50 de RON un set de placute.
Daca nu iti plac sferele cit sint de moi, exista sfere comfort pt CX de la IFHS. Daca vrei iti dau codurile.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Multumesc, dar nu cred ca la starea drumurilor noastre sunt indicate sfere confort. Nu as vrea sa ma trezesc ca dau cu baia de asfalt dupa ce trec printr-o groapa bucuresteana.
Pt cei interesati piesele m-au costat ~400âŹ, am luat si spray cu adeziv pt plafon.
De asemenea am cumparat si clemele de plastic care sustin ornamentele pe geamurile custode. Cele originale, daca aveti norocul sa le recuperati intregi sunt casante datorita vechimii.
Eu vreau sa imi relipesc luneta pt ca este boala comuna la CX sa se dezlipeasca, la mine este in partea de jos. Cand voi face miscarea asta voi scoate si custodele si voi inlocui si mocheta de pe planseul portbagajului, asta doar cand voi gasi mocheta asemanatoare la textura si culoare.
Pt cei interesati piesele m-au costat ~400âŹ, am luat si spray cu adeziv pt plafon.
De asemenea am cumparat si clemele de plastic care sustin ornamentele pe geamurile custode. Cele originale, daca aveti norocul sa le recuperati intregi sunt casante datorita vechimii.
Eu vreau sa imi relipesc luneta pt ca este boala comuna la CX sa se dezlipeasca, la mine este in partea de jos. Cand voi face miscarea asta voi scoate si custodele si voi inlocui si mocheta de pe planseul portbagajului, asta doar cand voi gasi mocheta asemanatoare la textura si culoare.
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7664
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
sferele cele vechi ce faci cu ele? daca le dai, cred ca le vreau eu
acum... daca nu simti diferenta mare, fi sigur ca o sa o simti cand ai sa faci bratele, pentru ca din ce am inteles eu de la tine ai ceva uzura pe acolo, si asta inseamna ca nu mai ai lansaj mai deloc. spatele daca e tare, inseamnca de regula ca sunt sferele descarcate, dar, mai fa o verificare: vezi daca e moale la mana (ar trebui sa o poti apasa pana jos fara mari eforturi, sau, salti portbagajul si te asezi in ea si tre' sa se lase detot); daca da, inseamna ca ai uzura la cilindrii si agata; pe spate, se mainifesta uzura la cilindrii mai mult ca pe fata din cauza greutatii, iar un alt simptom este ca masina trepideaza pe cubica.
acum... daca nu simti diferenta mare, fi sigur ca o sa o simti cand ai sa faci bratele, pentru ca din ce am inteles eu de la tine ai ceva uzura pe acolo, si asta inseamna ca nu mai ai lansaj mai deloc. spatele daca e tare, inseamnca de regula ca sunt sferele descarcate, dar, mai fa o verificare: vezi daca e moale la mana (ar trebui sa o poti apasa pana jos fara mari eforturi, sau, salti portbagajul si te asezi in ea si tre' sa se lase detot); daca da, inseamna ca ai uzura la cilindrii si agata; pe spate, se mainifesta uzura la cilindrii mai mult ca pe fata din cauza greutatii, iar un alt simptom este ca masina trepideaza pe cubica.
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Astaseara venind de la servici, mi-am dat seama ca este o diferenta, parca s-a indreptat drumul
Un alt efect al schimbarii sferelor este ca acum sta ridicata mai mult timp! Tot se lasa repede, dar mai putin ca inainte. Stiu ca nu are nici o legatura, poate nu a fost strans bine surubul de la disjunctor.
Un alt efect al schimbarii sferelor este ca acum sta ridicata mai mult timp! Tot se lasa repede, dar mai putin ca inainte. Stiu ca nu are nici o legatura, poate nu a fost strans bine surubul de la disjunctor.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187675
Total subiecte 18618
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11706
Cel mai nou membru bern