hidraulica?

Forum de discutii generale, restaurari, prezentari ale Citroen CX.

Moderator: Echipa Tehnica

bossplaya
just curious
Mesaje: 10
Membru din: Mie 05-Oct-2005 22:49
Localitate: OR, BH, RO

mecanic?

Mesajde bossplaya » Dum 16-Oct-2005 22:50

flipkp scrie:Pentru bossplaya, la Oradea exista un mecanic de Citoen-uri foarte bun, se numeste Constantin.


daca te rog nu imi dai mai multe detalii ? eu abia am reusit sa gasesc un
mecanic, dar nu stiu nimic despre el - cum am spus, abia am cumparat
masina, si sunt putin pe langa toate.. chiar mi-ar prinde bine un mecanic
recomandat, care sa stiu sigur ca ii OK.

mersi mult flipkp

bossplaya
just curious
Mesaje: 10
Membru din: Mie 05-Oct-2005 22:49
Localitate: OR, BH, RO

Re: hidraulica?

Mesajde bossplaya » Dum 16-Oct-2005 22:55

bossplaya scrie:
Dan Popa scrie:3,6 mil. pentru doua bucsi sau pentru toate patru?


3.6 mil pentru 1 bucata :shock:


sau cel putin asa am inteles eu din exprimarea lui, ii drept vorbea putin
stalcit deoarece e magiar... dar, atata timp cat o repara o sa fie ok, sper
doar ca la sfarsit sa nu fie o suma de sa ajung sa intind mana la coltz :lol:

oricum, am scris, si repet, o sa postez aici ce si cum.

:D

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Mar 18-Oct-2005 20:21

Mugurel , eu inca mai astept materialele in care se arata ca supapele anti-sink sunt alimentate electric.

MUGUREL PIRSCOVEANU
Pro Motor Rm.Valcea
Mesaje: 823
Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
Localitate: ramnicu valcea
Contact:

Mesajde MUGUREL PIRSCOVEANU » Mar 18-Oct-2005 20:25

nu stiu de ce, dar nu a mers SITE-ul pana acum cateva ore.
am totul pe cd
maine o sa le trimit.
Pe mesaj privat. pt confidentialitate!

bossplaya
just curious
Mesaje: 10
Membru din: Mie 05-Oct-2005 22:49
Localitate: OR, BH, RO

Mesajde bossplaya » Mar 18-Oct-2005 21:52

MUGUREL PIRSCOVEANU scrie:nu stiu de ce, dar nu a mers SITE-ul pana acum cateva ore.


nici mie nu mi a mers ieri si nici azi (cel putin de dimineata)

scria ceva ca gazduirea paginii a fost suspendata temporar, dar doar cand
incercam sa intru pe http://www.clubcitroen.ro, ca daca vroiam sa intru
pe site /forum, asa cum il am salvat la bookmarks, dadea eroarew.,...

:shock:

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Mie 19-Oct-2005 09:59

@Marian
dupa cum ai spus si tu, supapa anti-sink nu este actionata electric ci doar de presiunea din valva de securitate. ea ramane deschisa si dupa oprirea motorului.
poate mugurel se referea la electrovalvele de la suspensia hydractiva.

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Mie 19-Oct-2005 10:19

@retro.............Adica supapa antisink este deschisa si inainte si dupa ce motorul a fost oprit? Atunci ce rol are?

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Mie 19-Oct-2005 10:28

Cred ca se referea la valva de securitate. Aceasta ramane deschisa cat timp exista presiune suficienta dinspre disjunctor.

In ceea ce priveste supapa antisink, pe mine nu ma incanta, consider ca asta este farmecul CX-ului, faptul ca se ridica cand pornesti motorul si felul in care arata cand este lasat.
Mai interesat as fi de o supapa pe care sa o pot conecta cand vreau, in cazul in care, pentru un motiv oarecare, nu doresc ca masina sa se lase.

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Mie 19-Oct-2005 11:04

Eu stiam ca valva de securitate se deschide numai in cazul unei suprapresiuni accidentale (defectiune a regulatorului de presiune), pentru a proteja sistemul.

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Mie 19-Oct-2005 12:07

Eu de aici

Imagine

nu am inteles cum functioneaza, am dedus ca se deschide doar cand este suficienta presiune, eventual ca se si inchide la depasirea unei anumite valori.
Daca ai o alta sursa de informatii sunt interesat.

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Mie 19-Oct-2005 15:20

Se pare ca are ambele functii.La o presiune mai mare de 110-130bari se deschide catre corectoare, iar la peste 175bari protejeaza sistemul.

gianluca3
de-abia inscris
Mesaje: 4
Membru din: Lun 17-Oct-2005 08:22
Localitate: bucuresti

Mesajde gianluca3 » Mie 19-Oct-2005 15:56

Deci:
clapeta anti affaisement este cea care are rol de a nu premite scaderea presiunii din sistem, adica sa ramana masina la nivel constatant dupa ce opreste masina si motorul. Functionarea este simpla: DA sau NU.
Vanna de securitate este alta componenta. Are rolul de a mentine presiunea din sistem constanta, iar in cazul depasirii unei valori (de ex 170bari Xantia) sa poata redirectiona suprapresiunea catre retur. Aceasta este comandata de calculatorul de suspensie in unele cazuri (de ex XM).

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Mie 19-Oct-2005 16:07

Presiunea constanta o mentine conjunctorul-disjunctorul.

Avatar utilizator
Ford_V6
pasionat
Mesaje: 469
Membru din: Dum 26-Dec-2004 13:49
Localitate: Ploiesti/Bucuresti

Mesajde Ford_V6 » Mie 19-Oct-2005 16:31

e bine pentru cilindrii aia de la suspensie sa ramana in presiune mereu ????

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Mie 19-Oct-2005 16:37

gianluca3 scrie:Deci:
clapeta anti affaisement este cea care are rol de a nu premite scaderea presiunii din sistem, adica sa ramana masina la nivel constatant dupa ce opreste masina si motorul. Functionarea este simpla: DA sau NU.
Vanna de securitate este alta componenta. Are rolul de a mentine presiunea din sistem constanta, iar in cazul depasirii unei valori (de ex 170bari Xantia) sa poata redirectiona suprapresiunea catre retur. Aceasta este comandata de calculatorul de suspensie in unele cazuri (de ex XM).


CX-ul nu are computer de suspensie. Vana de securitate are grija ca in cazul unei modificari a presiunii in sistem, sa intrerupa circuitul intre conjunctor-disjunctor si restul sistemului.


Înapoi la “Citroen CX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo