Bucse trapez

Forum de discutii generale, restaurari, prezentari ale Citroen CX.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Dum 30-Oct-2005 18:11

Nu ai inteles ce vreau eu sa spun .Rulmentii exact ca la bratul fata/spate se monteaza dar din alezare si din cauza disparitiei bucselor de cauciuc bratul poate "fugi" putin fata/spate si chiar daca pui aceleasi distantiere unghiul sa fie altul.Da bratul jos si o sa intelegi ce zic.
Oricum se pot monta .

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Dum 30-Oct-2005 18:14

Ba am inteles. Ma refeream la modul de dispunere al distantierelor.E mai greu sa te faci inteles cu vorbe putine.

Avatar utilizator
laszlo
simpatizant
Mesaje: 27
Membru din: Vin 14-Oct-2005 21:03
Localitate: oradea

Mesajde laszlo » Dum 30-Oct-2005 18:17

sorin. scrie:Eu ma refeream la faptul ca se monteaza rulmentii exact ca la bratul sup. (inclusiv capacele pt. rulmenti, poate merg componente de acolo) , apoi se pun saibele pt. unghiul de fuga care o sa stranga si rulmentii prin intermediul capacelor.Mie nu mi se pare greu sa respecti unghiul de fuga anterior (se poate face usor un dispozitiv mecanic similar celui de oltcit pt. a se verifica daca nu s-a modificat). M-am gandit de asemenea sa adaptez niste bucsi facute din rotule de oltcit (permit miscari ample de rotatie) , dar nu am masurat inca (surubul la cx cred ca este mai gros).
nici o problema se poate face exact ca la brati superior, numai ca acolo trebue sa pui rulmenti original ala are ext 41mm ca sa nu slabest prea mult bratul,care costa , dar tot ma gindesc fabrica de ce a bagat acolo o bucsa atit de elastica, un rind cauciuc,un rind plastic ,dupa mine sa protejeze anumite piese, asa cum e la bieleta si acolo este o protectie un arc baban care preia socurile?????

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Dum 30-Oct-2005 18:35

Categoric ca este solutia cea mai fiabila dar si cea mai costisitoare pentru noi. La rulmenti ar fi trebuit sa se monteze gresoare dar aceasta solutie nu se mai foloseste la masinile moderne din pacate. Sunt si eu curios daca o sa fie deosebiri palpabile.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7677
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

rulmenti

Mesajde dj01fad » Joi 03-Noi-2005 21:22

nu va mai certati ca va spun eu ceva. Am avut eu brate inferioare pe rulmenti de la cineva. Rulmentii erau noi, calibrate distantele, totul ok. Masina avea un lansaj de te durea capu' .In schimb pe drum cu denivelari mici si dese cum ar fi criblura mare, cubica colturoasa sau altele, masina vibra si trancanea de o gaseau dracii si imi venea sa ii dau foc. Am facut rost de alte brate foarte bune si pot sa va spun ca situatia s-a schimbat total. acum parca pluteste si nu mai vibreaza absolut deloc.
deci... daca francezul a pus acolo si teflon dar si cauciuc, nu a fost nebun. Poti sa pui rulmenti, nu zic nu. pot sa tina chiar si 10 ani, dar nu o sa mai ai acelasi mers niciodata!!! eu zic ca decit sa dai 80 RON pe modificari la mecanic, plus cit mai sunt rulmentii, strungaru, etc / brat, mai bine dai 100 euroi si gata. Unde mai pui si ca mai tine inca 20 de ani.
Dar la urma fiecare face ce vrea. Eu unul urasc modificarile.

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Vin 04-Noi-2005 07:11

Mai ai bratele cu rulmenti?

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Vin 04-Noi-2005 08:00

Am niste brate de cx1 cu bucsi bune. Ce parere aveti, o sa le pot scoate intacte pentru a le pune pe brate de cx2? (nu am incercat inca si nici nu am schimbat bucsile pana acum).

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Vin 04-Noi-2005 09:03

Daca este vorba de brate pentru narrow track, e adevarat, nu se potrivesc la seria 2.
Nu cred ca vei putea scoate intreaga partea de cauciuc deoarece la montare se lipeste cu solutie de cauciuc nevulcanizat, cum este cea folosita la etansarea anvelopelor tubeless. Poate doar sa incerci sa tai bratul cu mare grija.

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Vin 04-Noi-2005 10:42

Multumesc. Daca nu se pot scoate usor, decat sa le stric, mai bine o sa tai bratul.

Avatar utilizator
Dan Popa
pasionat
Mesaje: 515
Membru din: Joi 28-Apr-2005 22:01
Localitate: Bucuresti

bucse trapez

Mesajde Dan Popa » Vin 04-Noi-2005 23:34

Nu trebuie sa strici bratele, daca este seria cu ecartamentul largit merg pe masina fara probleme. Scoate un brat de pe masina si masoara-le sa vezi daca sunt egale ca lungime;o sa vezi ca sunt la fel. Oricum bucsele alea pe care vrei sa le scoti se strica.

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Sâm 05-Noi-2005 06:18

Le-am masurat si sunt mai scurte (sunt de pe un cx din 79)

Avatar utilizator
Ford_V6
pasionat
Mesaje: 469
Membru din: Dum 26-Dec-2004 13:49
Localitate: Ploiesti/Bucuresti

Mesajde Ford_V6 » Sâm 05-Noi-2005 14:15

daca tot nu ai ce face cu bratele de cx cu ecartament mic vindemi-le mie . . . fa un pret . . .

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7677
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

brate

Mesajde dj01fad » Sâm 05-Noi-2005 19:44

sorin: nu strica bratele alea bune. mai bine vinde-le ca tot le vrea ford-v6. eu nu le mai am ca le-am dat la altcineva dar daca vrei te duc la mihai sa ti le faca. te costa cam 120-150 ron pentru amindoua cu totul. daca vrei poti sa ma suni .744673151

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Dum 06-Noi-2005 17:29

@Ford v6....ba am ce face, daca le tai sigur pot sa scot bucsile.
Il stiu pe Mihai, o sa trec pe la el.

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Dum 15-Ian-2006 17:35

Am reusit sa scot bucsele de pe bratul scurt, taindu-l cu un polizor. O sa montez la bratul lung un gresor pt. a preveni ruginirea partii metalice a bucsei.


Înapoi la “Citroen CX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187771
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru FloLGO