Bucse trapez
Moderator: Echipa Tehnica
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
Nu ai inteles ce vreau eu sa spun .Rulmentii exact ca la bratul fata/spate se monteaza dar din alezare si din cauza disparitiei bucselor de cauciuc bratul poate "fugi" putin fata/spate si chiar daca pui aceleasi distantiere unghiul sa fie altul.Da bratul jos si o sa intelegi ce zic.
Oricum se pot monta .
Oricum se pot monta .
nici o problema se poate face exact ca la brati superior, numai ca acolo trebue sa pui rulmenti original ala are ext 41mm ca sa nu slabest prea mult bratul,care costa , dar tot ma gindesc fabrica de ce a bagat acolo o bucsa atit de elastica, un rind cauciuc,un rind plastic ,dupa mine sa protejeze anumite piese, asa cum e la bieleta si acolo este o protectie un arc baban care preia socurile?????sorin. scrie:Eu ma refeream la faptul ca se monteaza rulmentii exact ca la bratul sup. (inclusiv capacele pt. rulmenti, poate merg componente de acolo) , apoi se pun saibele pt. unghiul de fuga care o sa stranga si rulmentii prin intermediul capacelor.Mie nu mi se pare greu sa respecti unghiul de fuga anterior (se poate face usor un dispozitiv mecanic similar celui de oltcit pt. a se verifica daca nu s-a modificat). M-am gandit de asemenea sa adaptez niste bucsi facute din rotule de oltcit (permit miscari ample de rotatie) , dar nu am masurat inca (surubul la cx cred ca este mai gros).
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7677
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
rulmenti
nu va mai certati ca va spun eu ceva. Am avut eu brate inferioare pe rulmenti de la cineva. Rulmentii erau noi, calibrate distantele, totul ok. Masina avea un lansaj de te durea capu' .In schimb pe drum cu denivelari mici si dese cum ar fi criblura mare, cubica colturoasa sau altele, masina vibra si trancanea de o gaseau dracii si imi venea sa ii dau foc. Am facut rost de alte brate foarte bune si pot sa va spun ca situatia s-a schimbat total. acum parca pluteste si nu mai vibreaza absolut deloc.
deci... daca francezul a pus acolo si teflon dar si cauciuc, nu a fost nebun. Poti sa pui rulmenti, nu zic nu. pot sa tina chiar si 10 ani, dar nu o sa mai ai acelasi mers niciodata!!! eu zic ca decit sa dai 80 RON pe modificari la mecanic, plus cit mai sunt rulmentii, strungaru, etc / brat, mai bine dai 100 euroi si gata. Unde mai pui si ca mai tine inca 20 de ani.
Dar la urma fiecare face ce vrea. Eu unul urasc modificarile.
deci... daca francezul a pus acolo si teflon dar si cauciuc, nu a fost nebun. Poti sa pui rulmenti, nu zic nu. pot sa tina chiar si 10 ani, dar nu o sa mai ai acelasi mers niciodata!!! eu zic ca decit sa dai 80 RON pe modificari la mecanic, plus cit mai sunt rulmentii, strungaru, etc / brat, mai bine dai 100 euroi si gata. Unde mai pui si ca mai tine inca 20 de ani.
Dar la urma fiecare face ce vrea. Eu unul urasc modificarile.
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Daca este vorba de brate pentru narrow track, e adevarat, nu se potrivesc la seria 2.
Nu cred ca vei putea scoate intreaga partea de cauciuc deoarece la montare se lipeste cu solutie de cauciuc nevulcanizat, cum este cea folosita la etansarea anvelopelor tubeless. Poate doar sa incerci sa tai bratul cu mare grija.
Nu cred ca vei putea scoate intreaga partea de cauciuc deoarece la montare se lipeste cu solutie de cauciuc nevulcanizat, cum este cea folosita la etansarea anvelopelor tubeless. Poate doar sa incerci sa tai bratul cu mare grija.
bucse trapez
Nu trebuie sa strici bratele, daca este seria cu ecartamentul largit merg pe masina fara probleme. Scoate un brat de pe masina si masoara-le sa vezi daca sunt egale ca lungime;o sa vezi ca sunt la fel. Oricum bucsele alea pe care vrei sa le scoti se strica.
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7677
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
brate
sorin: nu strica bratele alea bune. mai bine vinde-le ca tot le vrea ford-v6. eu nu le mai am ca le-am dat la altcineva dar daca vrei te duc la mihai sa ti le faca. te costa cam 120-150 ron pentru amindoua cu totul. daca vrei poti sa ma suni .744673151
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO