Pagina 1 din 2
Intrebare
Scris: Joi 04-Aug-2005 18:35
de sorin.
Am o placa de presiune de cx2400gti si un disc de ambreiaj de cx2500 turbo2gti. Merg puse la cx2500gti ? A schimbat cineva ambreiajul si simeringul volanta fara sa scoata motorul? Multumesc.
sorin.
cx2500gti
Intrebare
Scris: Joi 04-Aug-2005 20:36
de Dan Popa
Nu poti sa schimbi ambreiajul decat daca desfaci cutia de viteze de pe motor si cu atat mai mult nu poti sa umbli si sa scoti volanta fara sa scoti ambreiajul. Teoretic, daca ai acelasi pas la dantura (de la priza)din disc poti sa-l folosesti, dar trebuie sa vezi cum sta soarele cand strangi placa de presiune.
Spui ca te pricepi la electrica de 2400GTI?
Scris: Joi 04-Aug-2005 22:04
de sorin.
Intrebarea era daca este neaparat necesar sa dau jos dupa sasiu ansamblul motor-cutie sau numai sa desprind cutia de motor si sa o mut in lateral, creind astfel loc sa umblu la ambreiaj.Cineva dupa un forum frantuzesc jicea ca ar fi posibil, altii ca nu.Daca ai intrebari referitoare la injectia de cx cred ca iti pot raspunde.
Scris: Joi 04-Aug-2005 23:57
de eugenro2001
Nu cred ca se poate schimba discul de ambreiaj la motoarele de 2500 fara sa scoti ansamblul cutie/motor. Nu cred ca poti alinia discul si nici nu cred ca poti baga la loc priza cutiei decat cu foarte mare greutate.
Din cate stiu, ambreiajul de GTI Turbo 2 este diferit de cel de GTI simplu.
Ai un GTI Turbo2 dezmembrat?
Scris: Vin 05-Aug-2005 07:07
de sorin.
Discul de ambreiaj l-am cumparat de la cineva care are putine piese de gti turbo2
Intrebare
Scris: Vin 05-Aug-2005 08:45
de Dan Popa
Trebuie sa dai jos tot. Inteleg, din ce spui, ca nu ai mai schimbat ambreiajul la CX. S-ar putea ca sa difere, desi ma indoiesc. Oricum trebuie sa dai jos tot, asa ca atunci cand le scoti pe cele vechi, le poti compara cu cele pe care le-ai luat. Eu am mai multe placi de presiune de diferite tipuri( cred ca este una si de 2500), asa ca dupa ce scoti ambreiajul, daca vrei sa faci o verificare si o comparatie poti veni cu ele sa le comparam. Referitor la GTI, eu am un 2400 la a carui instalatie electrica a umblat un meserias roman. Masina porneste, dar moare dupa cateva secunde. Am reusit sa verific fiecare fir in parte si sa le leg conform schemei masinii, dar simptomul este acelasi. Cred ca releul de pompa de benzina si injectie(este un releu dublu, situat sub farul stg. fata) are o hiba pt. ca i-am pus pe papucul de alimentare un plus fortat direct de la baterie si a mers. Tel. 0740111023.
Scris: Vin 05-Aug-2005 11:05
de sorin.
Ce cifre sint pe papucul pe care ai pus plus si a mers?
Intrebare
Scris: Sâm 06-Aug-2005 13:46
de Dan Popa
Ee, asta presupune sa ma duc la masina si sa ma uit. Cred ca duminica. Daca imi dai un nr. de tel. si nu te deranjeaza, iti dau un tel. de la fata locului.
Scris: Sâm 06-Aug-2005 16:15
de khan
diferenta dintre discuri ar putea fi la taria arcurilor, daca nu difera la diametre si caneluri. nu e chiar grav avind in vedere ca diferenta de putere si cuplu nu e imensa intre cele doua motoare. la placa, important e sa se potriveasca pe gauri si la adincimea si diametrul suprafetei de contact cu discul. din pacate, cum a aspus si Eugen, nu poti face operatia decit daca dai jos ansamblul motor cutie. singurul motor montat pe CX la care se poate da jos doar cutia separat e motorul Douvrin (2000 - 2200 cmc). iar simeringul ar trebui sa se poata schimba fara sa demontezi si altceva de la motor, e de ajuns sa il tragi afara cu o scula care sa aiba la capat un fel de cirlig cu care sa tragi de partea elastica a simeringului. dupa ce dai jos volanta desigur
Scris: Sâm 06-Aug-2005 19:25
de MARIAN
Diferente intre discuri nu exista - au chiar aceleasi coduri.Daca avem aceleasi discuri inseamna ca aveam aceeasi adincime si suprafata de frictiune la placa de pres.
Singura problema ar putea fi gaurile de fixare cu toate ca nu-mi vine sa cred...
ambreaj
Scris: Lun 08-Aug-2005 11:25
de dj01fad
Sorin : nu stiu exact daca se potriveste placa de 2500 cu disc de 2400 sau invers cu toate ca ar trebui sa fie la fel. daca vrei sa scoti cutia fara sa dai jos motorul, pot sa iti spun ca se poate. trebuie doar sa indoi putin din semiaripa cu un cleste sau cu ciocanul. Spun asta pentru ca am facut operatia asta la un cx 2500 GTI. bafta...
Scris: Lun 08-Aug-2005 12:53
de khan
la masina se lucreaza cu ciocanul?

Scris: Lun 08-Aug-2005 13:09
de MARIAN
te mira?O mai ti minte pe aia lucrata cu flexul?

Scris: Lun 08-Aug-2005 14:47
de khan
nu ma mira, ma rog, sper doar ca intr-o zi sa se termine cu inventiile astea. mai e mult pina atunci, dar speranta moare ultima
fac o paranteza ca sa povestesc cum am gasit eu la CX-ul 25 d palas o fanta in sasiu, in dreptul bsculei inferioare, in fata ei, facuta pentru a scoate pe acolo surubul de la bascula inferioara. bolovanul care o facuse nu s-a uitat pe partea cealalta a sasiului sa vada ca acolo era deja o deschizatura prevazuta pentru asta de constructor. idiotul nici macar nu s-a intrebat cum a fost bagat acolo surubul daca gaura a trebuit sa o faca el
Scris: Joi 11-Aug-2005 02:07
de dj01fad
cx-ul la care am dat jos cutia in acest fel era foarte rau pocnit in spate si l-am dezmembrat. am dat jos asa cutia pt ca nu avea rost sa incurc curtea cu inca un motor. oricum eu nu l-am pus sa faca asa ceva, i-am spus doar ca e posibil. eu nu as face asa ceva dar poate ca altii prefera solutii mai simple si cu compromisuri...