Aventuri in munti . . .
Scris: Dum 07-Aug-2005 22:46
Joi dau masina unui prieten sa se duca la munte cu ea . . . . trebuie mentionat ca prietenul meu are ceva probleme cu capu si nu merge decat in blana cu masinile. Eu zic in sinea mea "e cu familia si o sa merga incet"
Vineri dimineata eu plec spre mare el spre munte. Ma suna cand tocmai ieseam din Bucuresti spre mare sa-mi spuna ca a ramas fara hidraulica la vreo 5 km de Bolboci . . . . I-mi explica ca i s-a rupt conducta principala care iese din pompa . . .
Revin in Bucuresti si plec cu una bucata Peugeot 206 S16 cu garda la sol cat un pachet de tigari spre Ploiesti . . . Ajuns in Ploiesti iau de la Cristi Stan o conducta de servodirectie de Bx si plec spre Bolboci . . .
Il sun pe amicu si il intreb cat urc pana dau de el si i-mi spune ca putin . . .vreo 5 max 10 minute.
Cu 206-le ala sport urc super incet ca atingea pe dedesubt si fac 2 ore si 20 de minute pana dau de Cx. Va imaginati cu ce viteza a urcat asta cu cx-u daca a urcat in 15 minute un drum de 2 ore si 20 minute.
ii schimb conducta, ii pun lhm o aerisesc. masina porneste iar eu plec spre mare dupa o coborare iar de 2 ore.
Azi ma suna pe la 5 seara ca e pe DN1 si ca iar l-a lasat hidraulica . . . .la telefon nu inteleg ce si cum prea bine . . . . pana la urma la tel. intelegem despre ce e vorba (furtunul de cauciuc care intra in disjunctor era crapat ).in inlocuieste si mai pune asta ceva lhm si o porneste . . . .nu se amorsa nici de a draq . . . . ma suna iar . . . .ii sugerez sa toarne lhm cu palnia in furtunul de alimentare al pompei.
in final se amorseaza masina se amorseaza si ajunge cu bine la bucuresti.
morala . . . sa mai dati masinile la amici d'astia buni
acum cand intru pe forum SHOCK !!!! vad ca intalnirea nationala e la bolboci . . . . hohote de ras la 12 noaptea . . . .e prea de tot
asta este povestea unui weekend 100 % citroen
Vineri dimineata eu plec spre mare el spre munte. Ma suna cand tocmai ieseam din Bucuresti spre mare sa-mi spuna ca a ramas fara hidraulica la vreo 5 km de Bolboci . . . . I-mi explica ca i s-a rupt conducta principala care iese din pompa . . .
Revin in Bucuresti si plec cu una bucata Peugeot 206 S16 cu garda la sol cat un pachet de tigari spre Ploiesti . . . Ajuns in Ploiesti iau de la Cristi Stan o conducta de servodirectie de Bx si plec spre Bolboci . . .
Il sun pe amicu si il intreb cat urc pana dau de el si i-mi spune ca putin . . .vreo 5 max 10 minute.
Cu 206-le ala sport urc super incet ca atingea pe dedesubt si fac 2 ore si 20 de minute pana dau de Cx. Va imaginati cu ce viteza a urcat asta cu cx-u daca a urcat in 15 minute un drum de 2 ore si 20 minute.
ii schimb conducta, ii pun lhm o aerisesc. masina porneste iar eu plec spre mare dupa o coborare iar de 2 ore.
Azi ma suna pe la 5 seara ca e pe DN1 si ca iar l-a lasat hidraulica . . . .la telefon nu inteleg ce si cum prea bine . . . . pana la urma la tel. intelegem despre ce e vorba (furtunul de cauciuc care intra in disjunctor era crapat ).in inlocuieste si mai pune asta ceva lhm si o porneste . . . .nu se amorsa nici de a draq . . . . ma suna iar . . . .ii sugerez sa toarne lhm cu palnia in furtunul de alimentare al pompei.
in final se amorseaza masina se amorseaza si ajunge cu bine la bucuresti.
morala . . . sa mai dati masinile la amici d'astia buni
acum cand intru pe forum SHOCK !!!! vad ca intalnirea nationala e la bolboci . . . . hohote de ras la 12 noaptea . . . .e prea de tot
asta este povestea unui weekend 100 % citroen