Pagina 1 din 1
Modificare importanta citroen
Scris: Dum 13-Noi-2005 09:36
de Ford_V6
Hai sa ne punem mintea si cunostintele la contributie sa realizam si noi modificarea asta . . . ganditi-va de cate probleme ne poate scuti . . . .


oricare din versiuni mi se pare net superioara a ceea ce este pe masina din fabrica.
Parerea mea ca o masina cu modificarea asta facuta, furtunul de retur de la disjunctor si alimentarea de la pompa schimbate, 90 % nu mai are probleme cu hidraulica pe partea de pierderi majore care o pot imobiliza prin cine stie ce coclauri.
Scris: Dum 13-Noi-2005 09:43
de Ford_V6
va dau si un pont . . .pentru cei din bucuresti
http://www.flomar.ro - sectiunea furtune
Scris: Dum 13-Noi-2005 11:16
de khan
eu cred ca furtunul nu e la fel de rezistent la stres asa cum e teava. ginditi-va ca pompa nu functioneaza constant ci in socuri, iar asta creeaza un mare stres pentru furtun. eu unul nu am avut teava aia sparta decit la una dintre masini (din cele 5) si aia din cauza ca s-a frecat de deva pina a crapat. asa ca n-o sa ma grabesc sa o schimb
Scris: Dum 13-Noi-2005 13:09
de MARIAN
Nici eu nu am avut nik la teava aia.
Poti pune furtun de BX servo acolo.
Scris: Dum 13-Noi-2005 13:38
de Ford_V6
am pus furtun de bx de servo si a inceput sa plece din ambutisari dupa o perioada de vreo 2 luni.
acum problema la bx e simpla ( ATS aduce conducta ). . .dar la cx de unde luam conducta originala noua mai ales la cele cu clima ????
Daca baietii astia afara au facut asta nu cred ca sunt chiar fraieri . . .stiu ei ceva . . .
Scris: Dum 13-Noi-2005 14:43
de MARIAN
O fi dom'le o problema ca prea zici cu foc...da pozele de mai sus sunt o modificare la cx???
Conducta o comanzi la CX-basis

sau o confectionezi cu munutele tale.
Scris: Dum 13-Noi-2005 14:57
de Ford_V6
pai zic cu foc ca mi-a plesnit conducta aia de trei ori pana acum . . .aia in poze e la SM cred montata dar asta e mai putin important ca tot dracu ala e . . .
o sa ma duc la baietii aia cu conducte sa fac una si sa vad cum se comporta. Macar daca raman pe teava sa am conducta asta de rezerva in portbagaj.
Apropo . . .cat o fii conducta aia noua la cx basis ????
Scris: Dum 13-Noi-2005 15:16
de MARIAN
Pai cauta si tu cauza nu vezi ca esti singurul de aici care se vaita de problema asta.
La cx-basis este 35⏠cea pt. aer cond si 25âŹnormala.
Scris: Dum 13-Noi-2005 16:35
de Ford_V6
da cx basis are si o lista de preturi in engleza ca nu pricep o iota de germana . . . .
Scris: Dum 13-Noi-2005 16:43
de MARIAN
Scris: Dum 13-Noi-2005 16:51
de Ford_V6
merci ;)
Scris: Dum 13-Noi-2005 16:52
de MARIAN
Daca vrei sa cumperi ceva vezi ca pleaca Dulacioiu marti in Germania.
Scris: Dum 13-Noi-2005 17:24
de sorin.
@Fordv6.....teava aia care a crapat nu era cumva ruginita?
Scris: Dum 13-Noi-2005 21:15
de Ford_V6
nu era ruginita . . . .s-a rupt chiar unde iese din piulita de fixare pe pompa . . . .de 2 ori . . . .