ABS CX
Moderator: Echipa Tehnica
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
Ala este un relu obisnuit cu 5 contacte cu o dioda de protectie intre piciorusele bobinei de actionare a releului.
@Eugen ala este un mesaj de avertizare pe o schema refacuta de de Rick Voughan.Nu inteleg de ce spune treaba asta pt. ca electrovalvele se alimenteaza prin releul de mai sus direct de la +-ul bateriei.
@Eugen ala este un mesaj de avertizare pe o schema refacuta de de Rick Voughan.Nu inteleg de ce spune treaba asta pt. ca electrovalvele se alimenteaza prin releul de mai sus direct de la +-ul bateriei.
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Electrovalvele nu se alimenteaxa la 12v ci prin 3 rezistente(are 3 canale....2pt.fata si unul in spate). Alimentarea cu plus al electrovalvelor se face prin releul electrovalvelor comandat de calculator continuu cand se apasa frana, apoi ajunge la calculator prin cele 3 R scazand tensiunea, apoi in calc. este trimis catre electrovalve cand este nevoie prin intermediul a 3 tranzistoare de putere comandate de calculator.
Manocontactul "lipsa pres ulei" anunta ECU cand motorul este pornit sau oprit
De asta mi-am dat si eu seama dar cu ce scop?
Pai functioneza in functie de viteza rotilor adica de viteza vehicului daca nu se blocheaza nici o roata frana este clasica asa si la viteza "0".
Asta stiam si eu. Nu inteleg cum calculatorul face diferenta intre cele doua situatii:1...stationare in panta (de unde stie calc. ca viteza este 0) si 2....roti blocate dar masina se deplaseaza
+12V de la baterie prin releu si se aplica direct la bornele electroventilelor.
uita-te mai atent la schema
Comanda electroventilelor se face in curent.
Normal ca prin curent, prin ce altceva?
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
Pai stie ca viteza este 0 de la senzorii de la roti.
Nu ma mai uit!Cand o sa gasesti rezistentele in circuitul electric sa mi le arati si mie.Cred ca faci o confuuzie intre simbolul de bobina care este chiar electroventilul si cel de rezistenta.
curent,tensiune,frecventa ,cod binar si multe altele
uita-te mai atent la schema
Nu ma mai uit!Cand o sa gasesti rezistentele in circuitul electric sa mi le arati si mie.Cred ca faci o confuuzie intre simbolul de bobina care este chiar electroventilul si cel de rezistenta.

Normal ca prin curent, prin ce altceva?

Cred ca faci o confuuzie intre simbolul de bobina care este chiar electroventilul si cel de rezistenta.
Ai dreptate.
curent,tensiune,frecventa ,cod binar si multe altele
Cum comanzi o bobina cu cod binar?Daca este curent, acesta are si o tensiune si o frecventa nu? (frecv. 0 in cazul curentului continuu) Daca ai comanda o bobina cu cod binar ar insemna ca esta inteligenta

Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO