Izolatie capota motor

Forum de discutii generale, restaurari, prezentari ale Citroen CX.

Moderator: Echipa Tehnica

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Izolatie capota motor

Mesajde sorin. » Lun 21-Noi-2005 18:54

Cx-ul diesel are izolatie la capota de la motor? Ma gandesc sa pun si eu o izolatie pt. a se raci mai greu motorul dupa stationare.(instalatia de gaz nu merge la temperaturi ale apei sub 60grd.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mar 22-Noi-2005 09:14

In general, motoarele diesel au un material pt izolatie, dar fonica.
Instalatia de gaz merge si sub 60 de grade, chiar si la 20 de grade, dar nu e recomandat, trebuie sa ai macar 30-40 de grade temperatura plaminului.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Mar 22-Noi-2005 09:19

Nu stiu daca seria II are vreo izolatie la capota;
Cx-ul meu, sigur nu
Si eu vreau sa pun o izolatie la motor, dar din motive de reducere a zgomotului
Am vazut la Bricostore un material din cauciuc expandat de vreo 15 mm grosime si care era aluminizat pe una din parti; cred ca asa ceva este cel mai potrivit; se vinde la metru patrat

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Mar 22-Noi-2005 09:26

CX-ul diesel are izolatie pe capota. Materialul original este un fel de pasla peste care este un strat de material asemanatormochetei.
Materialul ala de la Bricostore este izopren, este bun ca izolator dar trebuie aflat la ce temperatura rezista.

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Mar 22-Noi-2005 10:20

Si CX gti turbo are izolatie pe capota

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Mar 22-Noi-2005 13:47

Instalatia de gaz merge si sub 60 de grade, chiar si la 20 de grade, dar nu e recomandat, trebuie sa ai macar 30-40 de grade temperatura plaminului.
Eu am zis 60grd. la apa din chiulasa.


Multumesc pt raspuns. Eu sunasem pe cineva cu cx diesel sa cumpar izolatia si a zis ca nu a avut.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 22-Noi-2005 13:54

sorin. scrie:
Instalatia de gaz merge si sub 60 de grade, chiar si la 20 de grade, dar nu e recomandat, trebuie sa ai macar 30-40 de grade temperatura plaminului.
Eu am zis 60grd. la apa din chiulasa.


Multumesc pt raspuns. Eu sunasem pe cineva cu cx diesel sa cumpar izolatia si a zis ca nu a avut.


@sorin., omul spune de temperatura plaminului, care poate fi f aproape de cea din chiulasa, nu cea exterioara
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Mar 22-Noi-2005 13:59

omul spune de temperatura plaminului, care poate fi f aproape de cea din chiulasa, nu cea exterioara



Citeste si tu de la inceput :lol:

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 22-Noi-2005 14:05

pai am citit, omu zice ca merge si sub 60 gr temp apei in plamin, si tu zici ca nu merge la sub 60 in chiulasa, iar eu zic ca in plamin e cam aceeasi temp ca in chiulasa, ma rog, se mai pierd citeva grade pe traseu.
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Mar 22-Noi-2005 14:14

Asta daca nu iei in considerare principiul frigiderului :lol: , care la motorul cx-ului este cam pregnant :lol: Oricum eu merg de ceva timp pe gaz la cx asa ca nu vorbesc tampenii (m-am referit strict la instalatia mea)

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 22-Noi-2005 14:20

mah, m-am gindit la orice pe lumea asta, dar la cit de
sorin. scrie:pregnant
e
sorin. scrie:principiul frigiderului la motorul de CX
nu. apropos, ce e ala principiul frigiderului, ca motor de CX stiu ce e?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Mar 22-Noi-2005 14:36

Se pare ca a devenit un forum foarte "serios" asa ca de acum inainte nu o sa mai uit ghilimelele. :cry:
Prin evaporarea gazului in "plaman" se produce o accentuata racire a acestuia.Cu cat motorul este mai mare cu atat acest fenomen este mai pregnant .

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 22-Noi-2005 14:40

si unde e legatura intre marimea motorului si cit gaz se evapora in plamin cu motorul oprit?

am spus ca exista pierderi, dar nu cred ca diferenta fata de chiulasa depaseste 10 grade, chiar si in acest caz. si tind sa il cred pe nicum pentru ca nu sint convins ca a experimentat f mult pe tema asta
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Mar 22-Noi-2005 14:45

si unde e legatura intre marimea motorului si cit gaz se evapora in plamin cu motorul oprit?

Khan ma uimesti, ce vrei sa zici cu asta?
si tind sa il cred pe nicum pentru ca nu sint convins ca a experimentat f mult pe tema asta
Dar cu asta?

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mar 22-Noi-2005 16:45

Ca sa fim total offtopic va spun ca marimea plaminului e proportionala cu marimea motorului sau asa ar trebui sa fie. Cite grade se pierd in plamin datorita schimbului de caldura, habar nu am, dar ideea e ca plaminul trebuie sa fie cald ca sa aiba de unde sa piarda.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!


Înapoi la “Citroen CX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 14 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187762
    Total subiecte 18621
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru catalinos