Pagina 1 din 1
Doua probleme la Cx-ul meu...
Scris: Lun 23-Ian-2006 09:42
de jgr1001
Deci:
1) Uneori cand merg cu viteza constanta de peste >100 km/h, imi ramane blocata acceleratia; mentionez ca nu pedala, ci parca ar fi ceva din pompa de injectie...
Mi se intampla doar in treapta a-V-a si doar cand merg constant mai mult timp; a mai patit cineva asa ceva?
Motorul este M25 629, diesel aspirat, cu pompa de injectie Rotodiesel (nu stiu exact tipul pompei...)
2) Cu ce se poate lipi suportul de la oglinda retrovizoare de pe parbriz?
Scris: Lun 23-Ian-2006 10:25
de eugenro2001
1) am patit si eu la motorul de la masina veche, diesel turbo deci celalat model de pompa de injectie. Cred ca se datoreaza uzurii.
2) exista un adeziv special, daca nu gasesti mergi la orice atelier de parbrize, au ei ce trebuie.
Scris: Lun 23-Ian-2006 11:07
de MARIAN
Trage aer.
Scris: Lun 23-Ian-2006 11:14
de jgr1001
Marian, la asta ma gandeam si eu
Am observat ca daca ambalez motorul in gol, la turatia nominala, apar din cand in cand bule de aer pe furtunul de alimentare (am furtun transparent); ma gandesc ca volumul de aer tras pe furtun sa creasca in sarcina...
Chestia este ca nu stiu pe unde ar putea sa traga; am schimbat toate colierele
Scris: Lun 23-Ian-2006 13:17
de sorin.
Incearca sa lipesti oglinda cu silicon.
Scris: Lun 23-Ian-2006 13:39
de jgr1001
Suportul de oglinda este momentan lipit cu un adeziv UHU, care se lauda ca lipeste metalul (desi nu cred ca o sa tina, arata cam ca prenandezul...)
Acum vreo 10 ani, la oltcitul tatalui meu sa intamplat acelasi lucru; un meserias specializat in oltcituri a lipit-o cu un soi de ciment (nu stiu ce era..); ideea este ca si acum sta acolo!
Sorin: de care silicon? ai folosit tu si tine?
Scris: Lun 23-Ian-2006 13:50
de sorin.
Silicon universal. Tine de 2 ani la oltcit.
Problema este ca acum este f. frig (probabil ca trebuie lasat sa se intareasca cateva zile dupa ce lipesti pastila)
Scris: Mar 24-Ian-2006 12:38
de khan
daca trage aer poti verifica ansamblul pompa-filtru bagind aer in el cu presiuen in timp ce e scufundat in apa. daca garniturile de filtru sint ok si pompa nu e sparta singura varianta e sa traga aer pe la saibele de cupru (sau aluminiu) de la holendere. ca sa rezolvi le poti fie schimba cu unele noi fie le poti arde cu acetilena pe cele vechi si cind ajung la rosu le arunci in apa. cu alte cuvinte asa se decalesc. e valabil insa numai la cupru, aluminiul se topeste daca e incins peste o anumita temp
Scris: Mar 24-Ian-2006 13:41
de jgr1001
Khan, acum vreo 2 ani imi tragea aer la greu; nici nu pornea daca o lasam mai mult de 10 min cu motorul oprit
Am facut ceea ce spui tu acolo cu mici diferente (in loc de acetilena am folosit aragazul) si am avut succes
De data asta trage aer doar cand ambalez motorul, undeva catre turatia maxima si doar din cand in cand
Cred ca am sa repet operatile, dar cand o sa fie mai cald si o sa am masina in Bucuresti
aer
Scris: Lun 30-Ian-2006 18:27
de dj01fad
cristi, vezi ce reusesti sa faci; daca constati ca e de la pompa de injectie pot sa te ajut cu o pompa roto pt m25/629 pt ca eu nu am ce sa fac cu ea.
Scris: Lun 30-Ian-2006 18:28
de dj01fad
uitasem... eu am lipit olinda cu un chit metalic din 2 solutii de la bison. am dat pe el 250.000 si tine de vreo 2 ani.mentionez ca am dat in ea cu capul de minim 10 ori si nu a cazut
Scris: Mar 31-Ian-2006 16:55
de jgr1001
Nu cred ca pompa de injectie are vreo problema.
Daca ma gandesc bine, cred ca pe la pompa de amorsare imi trage aer; cand amorsez, in cursa de aspiratie (adica cand trag de tija in sus) scoate multa motorina pe afara
Oricum e bine de stiut ca ai pompa de inj pt mot meu..
Unde se gaseste chitul ala de la Bison?
Scris: Mar 31-Ian-2006 23:06
de dj01fad
pai in craiova stiu... dar la tine nu stiu.
cauta si tu pe la magazinele mestesugaresti - unde au scule suruburi si alte treburi