Pagina 1 din 1
stie cineva ?
Scris: Sâm 11-Mar-2006 17:15
de danyrazvan
salutare! stie cineva cotele rulmentilor romanesti pentru bratele spate la CX? Si mai stie cineva daca bucsile la bratele fata inferioare de GSA se potrivesc la CX?
Scris: Sâm 11-Mar-2006 18:11
de lucian co
o sa-ti spun eu saptamana viitoare daca o sa fie mai cald sa pot sa schib bratele de pe un cx pe altul dar ale mele sunt di 86 respectiv 88 nu stiu daca se potrivescsi la serie 1
Scris: Sâm 11-Mar-2006 18:13
de lucian co
scuze nu am observat din ce an e cx tau daca ai nevoie de brate anunta-ma am eu dar fara bucsi
Scris: Sâm 11-Mar-2006 21:20
de MARIAN
Daca ai bratele originale adica nu s-a alezat in ele, nu o sa gasesti echivalentul cotelor Romanesti pt. acestia.
Codul SKF pt. acesti rulmenti este VKD 24000.
Bucsile de GSA nu se potrivesc la CX.
Scris: Dum 12-Mar-2006 20:03
de danyrazvan
bratele inca nu le-am alezat dar asta urma sa fac dupa ce cumparam rulmentii romanesti
Scris: Lun 13-Mar-2006 15:03
de nicum
Mai bine ia niste rulmenti buni si nu iti bate joc de masina

Scris: Lun 13-Mar-2006 15:07
de WLD
da chiar! de ce trebuie sa pui rulmenti romanesti cand cei originali SKF sau Timken sunt 40-45 RON !
Scris: Lun 13-Mar-2006 18:17
de danyrazvan
va inteleg parerea dar deocamdata(pentu o perioada destul de lunga) nu dispun de bani multi de investit in masina si avand nevoie de ea in stare de functionare nu am ce face. In plus daca pun niste gresoare, rulmentii spate nefiid asa solicitati, sper sa nu am probleme.
Scris: Lun 13-Mar-2006 18:42
de MARIAN
Merg rulmenti de la roata spate de Dacia parca.Eu am avut asa ceva pe masina si-ti spun cu toata sinceritatea ca nu merita "investitia"; alezarea gaurilor trebuie sa se faca pe masina cu coordonate ca sa nu modifici unghiurile.Dupa montaj trebuie sa acorzi mare atentie acestor rulmenti pt. ca atunci cand se sparg din cauza uzurii, datorita bilelor mai mari in diametru vor sparge si bascula.
Scris: Mar 14-Mar-2006 10:04
de nicum
@danyrazvan: intr-o masina nu investesti bani, decit daca esti sofer de taxi poate.
De regula folosirea unor componente de prosat calitate + minareli, are exact efecte contrare. Mi-aduc aminte de postul unui baiat (poti sa-l cauti pe forum) care povestea ca a ramas cu rotile fata blocate, dupa ce a "adaptat" niste rulenti de dacie. Gindeste-te ca numai platorma l-a costat mai scump decit toata reparatia facuta cum trebuie.
Think about that

Scris: Joi 16-Mar-2006 16:16
de khan
se pot pune rulmenti romanesti (nu stiu cod, dar parca e 6023, aflu daca vrei) fara sa faci nici o modificare la brat, cu numai la camasa exterioara a rulmentului si la axul pe care stau rulmentii (o simpla teava). asta iti permite sa ii schimbi oricind (cind faci rost de bani) cu unii originali fara sa te complici
Scris: Joi 16-Mar-2006 20:36
de danyrazvan
@khan : daca poti sa afli seria rulmentilor mi-ai fi de mare ajutor