
1) - daca aveti modelul vechi de cablu - este cel cu camasa scurta, camasa care se sprijina pe o ureche turnata in carcasa cutiei de viteze. Daca este asa, schimbati-l cu modelul cu camasa lunga. Este mult mai fiabil. Este necesara o piesa suplimentara, o brida care se monteaza cu doua suruburi M8, in niste gauri existente pe carcasa ambreiajului
2) - rutarea cablului - trebuie facuta prin spatele barei stabilizatoare, altfel cablul se va rupe in mijlocul camasii. Greutatea mobila de pe cablu, trebuie sa fie pozitionata in zona traversei inferioare a sasiului; greutatea nu trebuie sa atinga conductele
3) - comandati piesa originala, este cu cativa euro mai scumpa, dar eu zic ca merita. Nu vreau sa fac anti-reclama, dar cablul cumparat de mine de la magazinul de pe Eminescu m-a tinut 4000 km. Cablul respectiv era "no-name"
4) - ar fi util un cablu de rezerva, in masina. Este f dificil sa conduci fara a putea folosi ambreiajul (dar nu imposibil

Am scris aceste lucruri, pt ca stiu oameni patiti cu cablurile de ambreiaj la Cx. Cx-ul are ambreiaj mecanic si motor mare (arcuri de ambreiaj f tari in comparatie cu motoarele mai mici), deci destul de "greu" in actionare ceea ce determina folosirea unei piese de calitate superioara