LHM IN VENE? CX REINVIAT.

Forum de discutii generale, restaurari, prezentari ale Citroen CX.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
Lucian T
Stapanul Uleiului
Mesaje: 174
Membru din: Sâm 03-Apr-2004 21:03
Localitate: Bucuresti
Masina: CITROEN CX 20 RE, 1986

Re: LHM IN VENE? CX REINVIAT.

Mesajde Lucian T » Dum 10-Iul-2016 22:55

@dj01fad - din pacate probleme cu trapa am de vreo 10 ani, de cand circulam permanent cu masina (bineinteles ca am verificat scurgerile sa nu fie infundate - nu erau). Nu am avut nicio dilema. Am sigilat-o cu silicon, pentru ca intra apa cu galeata in masina. Statea tapiteria de pe tavan la nivelul scaunelor de cata apa aduna in ea... macar asta este impermeabilai! :shock: Este pe lista mea sa rezolv si problema trapei, pentru ca imi placea extrem de mult cand o foloseam

@ tuturor multumesc pentru incurajari...

Uneori nu gasesc timp nici sa scriu, dar sa mai lucrez la masina... am avut de facut niste amenajari prin casa si... doamna din casa are prioritate in fata doamnei din parcare :wink:
Recunosc, mor de placere cand ma plimb cu liftul!

Avatar utilizator
Lucian T
Stapanul Uleiului
Mesaje: 174
Membru din: Sâm 03-Apr-2004 21:03
Localitate: Bucuresti
Masina: CITROEN CX 20 RE, 1986

Re: LHM IN VENE? CX REINVIAT.

Mesajde Lucian T » Lun 11-Iul-2016 00:27

Sa continuam...

A doua zi, pe lumina, nu a fost nicio filozofie sa inlocuiesc mina de pix cu o bucatica de conducta metalica (acelasi diametru), mai mult a durat sa torn nisip peste balta de lhm si s-o curat, se vedea horror si-mi era rusine de vecini... Gata! Dau la cheie... porneste la sfert, o tin cateva minute accelerata, merge... fuga la serviciu.
Seara, ploua de rupe. Iau nevasta (de fapt vine singura, e inebunita dupa masina asta), ne suim in masina, hai sa facem o tura de cartier - cu ocazia asta se mai spala pe dedesubt de adunatura de frunze, praf si panze de paianjen. Dau la cheie... porneste la sfert... nu prea mergea rotund, astept sa se incalzeasca motorul, dar degeaba, nu statea la ralanti, ies in ploaie, strang surubul de amestec la carburator (muream sa fac cativa metri cu masina), motorul se tureaza, ies din parcare si, evident se opreste in mijlocul drumului. Trebuie sa va mai spun ca nu a mai pornit? Iata: nu a mai pornit. Iese si doamna in ploaie, impingem masina inapoi in parcare (numai cine are sau a avut Cx stie cam ce inseamna sa tragi de volan sa virezi cand nu merge motorul... si sa impingi o tona si jumatate... e de cosmar) si ne refugiem in casa, plouati (la propriu si la figurat).

A doua zi, pe lumina (repetarea nu este intentionata), dau la cheie... nu porneste! Scanteie are, benzina are, dar... stai, asta nu e benzina, e apa!!! Rezervorul fusese golit, benzina pusa proaspat, nu pricepeam nimic. Nevasta (bineinteles ca era langa mine) cu aer superior: e clar, poua in rezervor. Eu, nedumerit: bine, dar, pe unde?
Plec la serviciu si las pentru week-end rezolvarea misterului.

In week-end, hotarat, golesc iar rezervorul pe la buson. Iese numai benzina curata. :shock:. Un mos din parcare care mesterea la un Tico imi zice: baga o sarma cu o carpa, ceva si curata tot, sigur mai ramane apa prin adanciturile rezervorului, ca eu cand eram tanar si aveam nu stiu ce masina, numai asa am scapat de apa. Daca nu ai batrani, sa-i cumperi imi ziceau bunicii...asa ca il ascult pe mosu`, golesc portbagajul de scule, furtune, cricuri, bidoane, carpe si ajung la capacul de la rezervor, care se prezenta sub forma unui bloc de rugina. Curat eu cat pot, dar tot nu ma dumiream cum sa-l dau afara. Ma scoate Marian din ceata, dupa ce cauta in baza de date cu amintiri si-mi spune ca trebuie sa fie un inel care se rasuceste. Mai lucrez eu la blocul de rugina si... in final, apare si inelul. Cu o dalta si cu prietenul WD40, cam o ora am lucrat in portbagaj, pana cand inelul a cedat si a binevoit sa se rasuceasca. Tot o ora am rasucit o bagheta din lemn cu un tricou vechi agatat de ea, si am scos-o imbibata cu apa. Intr-un tarziu, carpa a inceput sa iasa din ce in ce mai uscata. Am lasat rezervorul cateva zile fara capac si buson (la 40 de grade cat erau afara am fost 100% sigur ca orice picatura de apa sau benzina s-a evaporat). Intre timp am demontat din nou, complet, carburatorul, l-am golit de apa, am suflat fiecare coltisor si gaurica, l-am montat la loc, am schimbat filtrul de benzina (al patrulea, ca de cate ori se umplea de apa, schimbam si filtrul), am pus benzina in rezervor si... a pornit. Motorul s-a incalzit, la ralanti statea, nu mergea el prea regulat dar... mergea. Am facut si o tura de bloc. Chiar mergea.
De pornit mai pornise, dar maine ore va mai porni?
Recunosc, mor de placere cand ma plimb cu liftul!

Avatar utilizator
Lotg
pasionat
Mesaje: 145
Membru din: Mar 19-Ian-2016 21:06
Localitate: Târgu Mureș
Masina: Citroen C1 1.0 68hp Sensodrive 2006

Re: LHM IN VENE? CX REINVIAT.

Mesajde Lotg » Lun 11-Iul-2016 13:22

Porneste. De ce sa nu porneasca? :) Doar sa nu uiti sa imvarti de cheie....
OFF:
Pe vremuri, acum vreo 18 ani, un prieten m-a rugat sa-l duc pana undeva (cam 30 km). Ii zic ca il duc cu placere, doar ca demarorul e bulit, asa ca porneste numai impinsa. Bun zice, plecam. A trebuit sa ne oprim de vreo 4 ori pe drum cu treburi de-ale lui. A patra oara nu a mai pornit nici inpinsa. A transpirat si obosit rau de tot, pana intr-un final cand imi dau seama ca nu am pus contactul. Imediat a pornit. Ma intreb si acum daca sa-i spun, sau nu ca nu era contactul pus? :-k
Citroen C1 1.0 Sensodrive

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Re: LHM IN VENE? CX REINVIAT.

Mesajde retro » Joi 14-Iul-2016 11:58

Stapane, recunosc, imi place ce citesc. Mult succes si bucurii sa va aduca "liftul" renovat!

Avatar utilizator
Lucian T
Stapanul Uleiului
Mesaje: 174
Membru din: Sâm 03-Apr-2004 21:03
Localitate: Bucuresti
Masina: CITROEN CX 20 RE, 1986

Re: LHM IN VENE? CX REINVIAT.

Mesajde Lucian T » Dum 17-Iul-2016 20:01

@lotg - pai sa stii ca ai dreptate. Ca sa nu fac sute de ture, in sutele de incercari de a porni masina (in perioada cand avea un pic de benzina in apa) am scos mufa care vine de la contact catre electromotor si am pornit masina din fata, de sub capota, alimentand electromotorul direct de la borna plus a bateriei. De cateva ori am uitat sa pun contactul... :oops: Evident, nu pornea, si eu inebunit verificam alimentare, aprindere, ajungeam la scanteie (nu dadea) si intr-un tarziu ma prindeam (imi venea sa-mi dau cu ciocanul in cap) ca de fapt nu pusesem contactul. #-o
@retro - multumesc pentru urari, de mult nu am mai fost asa fericit. Chiar mi-a lipsit masinuta asta in ultimii ani.

... sa continuam:

A pornit, a doua zi, si de atunci (a trecut cam o luna) porneste tot timpul.
Problema rezolvata. De fapt ce imi scapase? Eu goleam rezervorul pe la buson, dar ramanea apa in alveolele din lateralele rezervorului. Cand porneam masina, isi tragea benzina curata din rezervor, dar dupa de se ridica si spatele, in urma acestei miscari, apa din alveole era trasa insorb si astfel, in motor ajungea un amestec necarburant (aer, apa si putina benzina), evident motorul nemultumit... se oprea.

In timp ce curatam rezervorul, nevasta-mea zice, sa se uite si ea in interior sa vada cum e. Vine cu o lanterna si...

Imagine

...nu putea fi o comoara? Un fisic cu bani, ceva?
Acum, vorbind serios, este o bucata de teava din plastic cauciucat, mie nu mi se pare ca ar fi o piesa rupta din furtunele din rezervor, dar cum o fi ajuns acolo? Din misterele masinilor vechi!
Recunosc, mor de placere cand ma plimb cu liftul!

Avatar utilizator
Lucian T
Stapanul Uleiului
Mesaje: 174
Membru din: Sâm 03-Apr-2004 21:03
Localitate: Bucuresti
Masina: CITROEN CX 20 RE, 1986

Re: LHM IN VENE? CX REINVIAT.

Mesajde Lucian T » Sâm 23-Iul-2016 18:39

Acum cateva saptamani, pentru ca motorul nu mergea rotund, am schimbat bujiile si filtrul de aer. Doua dintre bujii erau afumate. Acum susura la ralanti. Incepe sa se auda ca pe vremuri.
Pai... gata de drum, nu? Prima oprire la benzinarie in cartier.
- dat cu aspiratorul
Imagine
- umflat cauciucurile
Imagine
- pus 20 l. de benzina (acum am cam 45 in rezervor)
Imagine
Dupa atata osteneala am incarcat masinuta si cu niste bere, da` nu se cunoaste ca are suspensie hidropneumatica 8)
Imagine
Imagine
si... inapoi in parcare
Imagine
Recunosc, mor de placere cand ma plimb cu liftul!

Avatar utilizator
Lotg
pasionat
Mesaje: 145
Membru din: Mar 19-Ian-2016 21:06
Localitate: Târgu Mureș
Masina: Citroen C1 1.0 68hp Sensodrive 2006

Re: LHM IN VENE? CX REINVIAT.

Mesajde Lotg » Lun 25-Iul-2016 14:15

O minunatie de masina. Lasa parcarea, da-i ture....
Citroen C1 1.0 Sensodrive

Avatar utilizator
Lucian T
Stapanul Uleiului
Mesaje: 174
Membru din: Sâm 03-Apr-2004 21:03
Localitate: Bucuresti
Masina: CITROEN CX 20 RE, 1986

Re: LHM IN VENE? CX REINVIAT.

Mesajde Lucian T » Mar 26-Iul-2016 23:27

Dau ture, dau ture..., dar ITP-ul si asigurarea au expirat in 2008 :oops:

Pana atunci, la cumparaturi la Auchan Titan:

Imagine

Imagine

Imagine
Recunosc, mor de placere cand ma plimb cu liftul!


Înapoi la “Citroen CX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11701
    Cel mai nou membru lucicv