Pagina 1 din 2
CX TRD turbo
Scris: Sâm 15-Mar-2003 21:03
de WLD
Salut,
Intr-un viitor sper apropiat vreau sa-mi iau un CX turbo diesel si m-ar interesa sa aflu cat mai multe despre modelul T2 de 120CP.
Cei care se simt ca ar avea asa ceva poate ma lasa si pe mine sa ma uit la unul mai pe indelete

Scris: Mie 19-Mar-2003 10:55
de awar
ce vrei sa afli despre masina?
mie imi place foarte mult,chiar si daca am avut necazuri cu ea.
motorul fara turbosuflant nu face prea mult,de aceea vreau sa fac rost
de un alt turbo.
cand am avut turbo pe ea,nu am crezut,ca ceva poate opri masina,n-a simtit nimic(panta,tractaj)
spune-mi,te rog,ce te intereseaza despremodel!
bye!
Scris: Mie 19-Mar-2003 11:27
de WLD
awar scrie:ce vrei sa afli despre masina?
mie imi place foarte mult,chiar si daca am avut necazuri cu ea.
motorul fara turbosuflant nu face prea mult,de aceea vreau sa fac rost
de un alt turbo.
cand am avut turbo pe ea,nu am crezut,ca ceva poate opri masina,n-a simtit nimic(panta,tractaj)
spune-mi,te rog,ce te intereseaza despremodel!
bye!
Desi nu am avut niciodata ocazia sa merg cu un Cx, m-am indragostit de modelul asta.
Am gasit in targ un break la 1500$ si ma gandeam sa-l iau dar, din pacate am acum niste probleme cu banii si nu voi putea sa-mi permit inca o masina in urmatorii 2 ani

In plus prefer o berlina, bk-ul fiind mult prea mare pentru locurile de parcare din Buc.
M-ar interesa in primul rand ce probleme ai avut cu ea: motor, hidraulica, pivoti, etc. Se poate repara in conditii de casa? Masinile mele nu au vazut niciodata service si nu vreau sa incep acum:) De pilda am inteles ca pentru a schimba ambreiajul trebuie sa dai motorul jos...si eu nu am nici macar garaj

Ce consum obtii ?
Scris: Mie 19-Mar-2003 11:55
de awar
consumul nu stiu.cand e gol,fac plinul,dar cam 7-12 l/100(8)
am reparat aproape totul pe masina bratul de spate,pivoti,dar rezista foarte bine.am incarcat sferele,acum o luna am desfacut servodirectia,curgea uleiul,dar potrivesc garniturile de la gsa suspensie.
nu prea am timp penteru reparatiinumai in weekend.
acuma trebuie sa desfac cutia pentu a schimba sincronul 2
cand am timp,imi place sa lucrez pe ea,chiar daca nu e necesar,tot gasesc ceva
Scris: Mie 19-Mar-2003 14:01
de WLD
awar scrie:consumul nu stiu.cand e gol,fac plinul,dar cam 7-12 l/100(8)
am reparat aproape totul pe masina bratul de spate,pivoti,dar rezista foarte bine.am incarcat sferele,acum o luna am desfacut servodirectia,curgea uleiul,dar potrivesc garniturile de la gsa suspensie.
nu prea am timp penteru reparatiinumai in weekend.
acuma trebuie sa desfac cutia pentu a schimba sincronul 2
cand am timp,imi place sa lucrez pe ea,chiar daca nu e necesar,tot gasesc ceva
Cam mare marja asta 7-12% Cand consuma 7 si cand 12 ?
Problema rulmentilor de brat spate e clasica. Vezi ca se poate pune un gresor si nu-i mai schimbi niciodata.
Scris: Mie 19-Mar-2003 14:25
de awar
consumul depinde de mine.cand aveam turbosuflant,sigur consuma 12.
acuma poate 6-7.
dar nu ma deranja de loc consumul "ridicat",eu am simtit "power"-ul.
Scris: Mie 19-Mar-2003 15:51
de WLD
awar scrie:consumul depinde de mine.cand aveam turbosuflant,sigur consuma 12.
acuma poate 6-7.
dar nu ma deranja de loc consumul "ridicat",eu am simtit "power"-ul.
Consumul nu e mare, mie Bx-ul imi inghite si 17 (benzina) daca fug cu ea

Ce motor ai T2 sau T1 ?
Stii vre-un site care sa prezinte cat mai complet caracteristicile tehnice?
Scris: Sâm 22-Mar-2003 19:55
de awar
da,e t2,dar acuma fara t
Scris: Dum 30-Mar-2003 09:50
de WLD
awar scrie:da,e t2,dar acuma fara t
Tot fara t ?
Am intrebat si eu pe unde am mai stiut si nimeni nu are asa ceva.
Dn cate am inteles se potriveste turbina de la 505 TD, ?Fiat Ducato? si niste dube mai vechi Citroen si Peugeot.
Si de pe ARO 244 cu motor Peugeot (e acelasi motor dar fara radiatorul de racire a aerului) .
Scris: Vin 20-Iun-2003 14:01
de awar
mici probleme mai am cu masina,dar in rest,am facut totul.
acuma am turbosuflant,masina fuge.
am gasit la tg-mures una dezmembrata,am luat de acolo piese.
cu asta am schimbat pivotii si bucsele.
am schimbat alternatorul.
cu motorul n-am problema. un pic i-mi consuma uleiul,dar cred,ca e din cauza accelerarii.o calc.imi place.
turbo 2
Scris: Joi 13-Noi-2003 10:40
de MARIAN

Salut,
si eu sunt posesor de turbo 2 diesel(motorul pentru ca masina este serie 1).Pentru mine cx este singura masina intreaga,cred ca merita sa incerci.Probleme majore nu am avut,cu toate ca folosesc o cutie de benzina ,puterea se simte.Cine ma poate ajuta cu o cutie de turbo 2 diesel?
Scris: Joi 13-Noi-2003 15:24
de awar
am vandut-o,mi-am cuparat un xm,tot tdi,2,1l.
masina e mai noua,se simte diferenta,dar cx-ul e tot cx

Scris: Vin 14-Noi-2003 10:21
de MARIAN
Sunt de acord cu tine cu toate ca mi-as dori si eu un XM.Dar cum te descurci cu piesele pt. el ?
Scris: Vin 14-Noi-2003 16:04
de awar
am luat 2 masini in 1.am o gramada de piese,toate in stare buna.
si masina e in stare buna,asa,ca nu prea imi trebuie piese

deocamdata
Scris: Sâm 15-Noi-2003 15:21
de MARIAN

Inteleg pentru ca acelasi lucru vrea sa fac si eu.Cu toate ca mai am una ma gindesc sa-mi mai iau un cx serie 2 neinmatriculabil.La mine in oras sunt doar vreo 3 cx-uri,iti poti da seama cum este cu piesele.