Pagina 1 din 1
mecanic nepriceput sau geniul in citroenuri?
Scris: Joi 31-Aug-2006 21:54
de low
din cate am intzels sferele+cilindrii nu sunt la fel pe gsa, cx shi bx.....daca e asha de ce mecaicul mi-a spus ca trebuie schimbate sferele de pe spate cu tot cu cilindri shi tije shi nu conteaza de care iau...i have a bloody dilema..adica nu vreau sa dau banii pe nijte piese numai asha de amorul artei...
Scris: Vin 01-Sep-2006 00:19
de dj01fad
cum sa nu conteze?

pai ce e dacie???

cred ca e cazul sa schimbi mecanicul dak vrei sa mai mearga bine masina.
Scris: Vin 01-Sep-2006 09:33
de low
poi cred ca o sa las sferele ashea cum sunt ele shi el sa-mi schimbe conductele shi gata...
Scris: Vin 01-Sep-2006 09:42
de khan
in primul rind nu sintem pe mirc ca sa vorbim cu shi in loc de si etc. doi la mina, cred ca omul are nevoie de niste cilindrii si sfere bune, oricare ar fi ele. ideea e ca nu se strica niciodata impreuna toate piesele de care spui. daca e vreo problema cu suspensia, adica daca e tare spatele, in primul rind sferele sint de vina. sfere care nu trebuie neaparat schimbate, unele se mai pot incarca. daca nu e tare spatele, dar fluctueaza inaltimea in mers sau un cilindru agata cind se balanseaza masina, abia atunci poti sa iti pui problema ca ar putea fi un cilindru uzat. dar numai cilindrul, nu si sfera si tija si toate cele. asa ca incearca sa dai mai multe detalii despre comportamentul masinii si sa ne spui si ce a spus mecanicul ca sufera ca sa intelegem care e problema de fapt
Scris: Vin 01-Sep-2006 10:21
de low
in primul rand pierde lichid....am mai spus asta...in al doilea rand spatele are un balans...a treia problema ar fi cursa pedalei de frana care e prea mica.
P.S. Omul de fapt nu e mecanic ci e un inginer care a avut cateva citroenuri
Scris: Vin 01-Sep-2006 10:28
de khan
stai sa lamurim: trece masina in semnatura ca nimeni nu are cum sa tina minte ce masina are fiecare. nu stiu ca pierde ulei, poate am citit si am uitat. pe unde pierde? daca spatele balanseaza sint uzate amortizoarele sferelor. daca e deranjant singura solutie e inlocuirea sferelor. nu cilindrii, nu tije... atita are cursa pedala de frina, adica mult mai mica decit la orice alta masina. daca omul nu stie asta, lasa-l in pace sa-si vada de drum si mergi la altul, vezi ca mai sint Citroenisti in Iasi, ia legatura cu ei si afli unde e de mers si unde nu
Scris: Vin 01-Sep-2006 10:33
de eugenro2001
Daca spatele are balans ori sferele au presiune prea mare ori cineva a marit gaura de la sfere prea mult ori nu sunt tipul care trebuie. Sferele au si un "amortizor" format din niste discuri de otel fixate in "gura" sferei.
Cursa pedalei de frana este normal sa fie mica, asa este la toate Citroen-urile cu hidraulica.
Ar fi bine sa treci tipul masinii in semnatura ca sa stim despre ce vorbim.
Pe ftp gasesti manualele service pentru CX seria 1 si 2. Acolo vei gasi ce fel de sfere trebuie montate.
Din cate stiu eu pe spate toate modelele de CX berlina au acelasi tip de sfere.
Scris: Vin 01-Sep-2006 12:40
de low
locul pe unde curge lichidul hidraulic...se prelinge de pe langa rezervorul de benzina daca nu ma insel...
P.S. imi cer scuze ca am omis sa trec tipul masiii la semnatura...it will never happen again
Scris: Vin 01-Sep-2006 13:56
de khan
pai daca e o conducta se schimba, daca e corectorul se reconditioneaza dupa caz. e posibil sa curga de la corector dupa ce spui tu, dar poate fi f bine si de la o conducta sectionata sau de la un cilindru chiar. inca o data spun ca nu e nevoie de piesele pe care ti le-a cerut, mai putin sferele care inteleg ca au amortizorul uzat
Scris: Vin 01-Sep-2006 19:24
de low
daca e uzat ce se poate intampla? it`s kid of funny that bouncing around that my citroe does

Scris: Vin 01-Sep-2006 19:33
de dj01fad
daca amortizorul e uzat se comporta ca o masina cu suspensie clasica cu telescoapele terminate
