Pagina 1 din 1
Sfere CX
Scris: Lun 04-Sep-2006 13:34
de ms_nick2006
M-ar interesa si pe mine dimensiunea orificiilor pentru sfere de CX 25 TRD Limousine fata .. pentru ca am cumparat sfere reconditionate tecnosir si este dura , cele de spate deja le-am inlocuit cu cele originale ,si acum vreau sa le inlocuiesc si pe acestea dar trebuie sa stiu exact parametrii lor de functionare

Scris: Lun 04-Sep-2006 14:37
de retro
500 cmc/75 bar/1,90 mm. Tecnosir nu e cea mai fericita alegere asa ca ar trebui verificata presiunea.
Posted from a Sony Ericsson mobile phone
Scris: Lun 04-Sep-2006 16:14
de nicum
Daca suspensia e dura, cu siguranta sferele sint descarcate, poate chiar de tot. Schimba-le. Iti recomand sa iti iei de pe Eminescu sfere IFHS noi.
Daca esti din Ploiesti, ia legatura cu Cristi Stan. El te poate ajuta cu verificatul sferelor. De reincarcat, nu merita.
Scris: Lun 04-Sep-2006 22:28
de dj01fad
am vazut ca si la cristi stan s-a intimplat o chestie de genul asta cu sfere Tecnosir, iar la atelierul unde imi mai repar eu hidraulica tot asa mi-au spus ca au fost tot felul de probleme cu sferele Tecnosir chiar cumparate de noi. cica ar fi cele mai mari porcarii, asa ca nu recomand nimanui sa mai cumpere asa ceva. iti recomand sa te duci sa incerci sa recuperezi banii pe ele si sa cumperi alta marca. mai bine cauta ceva second si original pentru ca sunt mult mai bune decit ce se gaseste in magazine.
am mai auzit ca cele care se perinda prin magazine ca 'noi' la 180 RON ar fi de fapt reconditionate....
Scris: Mar 05-Sep-2006 06:07
de ms_nick2006
pai faza e ca tot la mine s-a intamplat cu sferele tecnosir la Stan Cristian, dar eu acum caut diferente intre sferele originale si cele de la tecnosir ca sa-mi iau banii pe ele inapoi de la magazin. Faza e ca ele au 70 bar dar alta e problema. Din cate am discutat cu Cristian Stan am inteles ca ar fi o problema in ceea ce priveste orificiul si tot ansamblul din jurul orificiului, deoarece orificiul e prea mic si nu amortizeaza cum trebuie. Trebuie sa stiu exact ce diferente sunt intre originale si astea reconditionate ca sa nu am probleme la magazinul de unde le-am luat.
Scris: Mar 05-Sep-2006 06:59
de Adrian Musat
Eu tocmai am luat de la Motormania (ploiesti) sfere de BX fata facute de IFHS cu 130 Ron bucata (am spart una la mare).
Scris: Mar 05-Sep-2006 08:08
de khan
tecnosir sint sfere originale recuperate, vopsite si incarcate. se mai intimpla insa ca una sa fi fost descarcata complet si chiar daca se mai poate incarca aparent, ea totusi crapa f repede dupa aceea.
Scris: Mar 05-Sep-2006 08:16
de dj01fad
pai da; asa am auzit si eu; dar acum, daca presiunea e ok, de ce masina are suspensia pietroi? nu e problema de amortizor?
Scris: Mar 05-Sep-2006 08:20
de khan
@fad se mai poate intimpla sa fie doar un por in membrana, sa nu se descarce azotul dar sa intre si ulei dupa membrana. am patit asta. sfera are presiune dar cind flexeaza membrana porul ala se deschide putin, azotul nu iese dar intra ulei, de acolo senzatia de pietroi. pe de alta parte, daca amortizorul are gaura mai mica, nu iti da deloc senzatia de sfera sparta ci mai degraba de sfera usor descarcata, dar in nici un caz nu topaie ca una descarcata. oricum, cel mai bine e sa fie returnate si sa isi ia altele
Scris: Mar 05-Sep-2006 09:26
de MARIAN
Eu am sfere Technosir dar, imediat dupa ce am intrat in posesia lor le-am incarcat.
Trebuie sa stiu exact ce diferente sunt intre originale si astea reconditionate ca sa nu am probleme la magazinul de unde le-am luat.
Ideea este ca cele originale trebuie sa aiba orificiul central de 1.9mm si cea de Technosir tot la fel.Daca e mai mica si are stantat 75 pe sfera inseamna ca e de gti; daca nu e stantat nimic...
Scris: Mar 05-Sep-2006 20:04
de retro
Chiar, de ce oare sferele tecnosir au stanta cu presiunea polizata? Care ar fi motivul? La nicio sfera de la firma asta eu nu am vazut poansonul cu presiunea

. In zona marcata din poza ar trebui sa fie poansonul care indica presiunea.
[img]
[img]http://img461.imageshack.us/img461/4356/sferateclg8.th.png[/img][/img]
In cazul in care nu apare stanta cu presiunea, sfera se poate identifica dupa amortizor. Sferele fata la toate CX-urile, cu exceptia GTI, au pe amortizor 4 crestaturi:

Scris: Mar 05-Sep-2006 20:45
de WLD
Pentru ca in procesul de "reconditionare" sunt sablate inainte de vopsire. Nu stiu daca ati remarcat, dar la unele nu se mai distinge prea bine nici zona de imbinare dintre cele 2 emisfere. In locul presiunii poansonate, exista o minunata eticheta de hartie

Scris: Mar 05-Sep-2006 21:30
de retro
Nu se vede prea clar in poza, dar in partea pe care am marcat-o este polizat adanc numai in zona poansonului. Nu poate fi de la sablare. Cam dubioasa operatiunea asta.