Azi mi-am achizitionat sfere noi . . .sau ma rog refurbished de fabrica TEHNOSIR
daca dupa cati bani am dat pe ala nu merge mai bine o sa auziti la stiri ca a luat foc un CX
o sa va spun ce si cum dupa ce le montez . . . .
Mi-am luat sfere noi . . .
Moderator: Echipa Tehnica
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
Iti dau banii pe sfere numai nu-i da foc Cu sferele de la Tecnosir CX-ul tau e in mare pericol.
Ultima oară modificat Mie 01-Iun-2005 19:08 de către MARIAN, modificat 1 dată în total.
am montat sferele noi, am schimbat o-ringurile si am aerisit instalatia.
masina se comporta mult mai bine, este mult mai neutra la gropi, diravi-ul parca merge mult mai usor (asta poa sa fie de la hidraurincage). . . in rest vad ca nu am nici o pierdere si totul este ok . . .sa vedem cat o tine . . . .
masina se comporta mult mai bine, este mult mai neutra la gropi, diravi-ul parca merge mult mai usor (asta poa sa fie de la hidraurincage). . . in rest vad ca nu am nici o pierdere si totul este ok . . .sa vedem cat o tine . . . .
Referitor la fluidul de spalare a instalatiei hidraulice - hidraurincage. Cei care l-ati folosit, ati avut vreo problema. Mie imi ramanea spatele blocat si ca urmare s-a curatit regulatorul de inaltime (desi lichidul din instalatie era curat- in interiorul dispozitivului s-a gasit ceva asemanator cu gemul) si totul a functionat perfect pentru doua zile. S-a inlocuit dispozitivul cu unul in perfecta stare si ... acelasi lucru - 2 zile merge apoi se blocheaza. Problema cea mai mare este ca dupa o frana mai brusca, fundul cade si nu se mai ridica. Cred ca mizeria e in floare in instalatie si am achizitionat bidonul cu lichid pentru curatire dar mi se spune sa nu-l folosesc ca strica garnituri, deschide pori etc. Nu am pierderi de LHM si vreau sa stiu parerea voastra in ceea ce priveste utilizarea acestui lichid.
nu cred ca e o problema de inlaturat cu hidraurincage. poate e vorba de pompa de frina (doseurul), dar in nici un caz nu cred ca e exclusiv din cauza mizeriei
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Lichidul de curatare nu ataca garniturile!
La masinile la care inlocuirea periodica a LHM-ului precum si curatarea instalatiei au fost neglijate ani multi, lichidul de curatare poate produce efecte care la prima vedere par ca agraveaza defectele.
De fapt dupa curatare iese la lumina adevarata stare a instalatiei hidraulice.
Lichidul de curatare este mai fluid si datorita faptului ca distruge depunerile de murdarie pune in evidenta toate scurgerile, pierderile de presiune, uzura, etc. Este similar cu utilizarea uleiurilor de motor moderne, sintetice, care curata toate gomele depuse in dreptul simeringurilor si din cauza asta motoarelel in cep sa curga pe la toate incheieturile.
In cazul masinilor cu hidraulica neglijata, cel mai bine este ca inainte de afolosi hidraurincage, sa se demonteze elementele principale si sa se curete de "gemul" depus. Deabea dupa aceea sa se foloseasca hidraurincage pentru a curata si conductele si restul elementelor.
Lichidul de curatare a fost facut pentru a curata mizeria depusa intr-un ciclu de utilizare normal, nu pentru instalatiile care nu au fost curatate niciodata.
La masinile la care inlocuirea periodica a LHM-ului precum si curatarea instalatiei au fost neglijate ani multi, lichidul de curatare poate produce efecte care la prima vedere par ca agraveaza defectele.
De fapt dupa curatare iese la lumina adevarata stare a instalatiei hidraulice.
Lichidul de curatare este mai fluid si datorita faptului ca distruge depunerile de murdarie pune in evidenta toate scurgerile, pierderile de presiune, uzura, etc. Este similar cu utilizarea uleiurilor de motor moderne, sintetice, care curata toate gomele depuse in dreptul simeringurilor si din cauza asta motoarelel in cep sa curga pe la toate incheieturile.
In cazul masinilor cu hidraulica neglijata, cel mai bine este ca inainte de afolosi hidraurincage, sa se demonteze elementele principale si sa se curete de "gemul" depus. Deabea dupa aceea sa se foloseasca hidraurincage pentru a curata si conductele si restul elementelor.
Lichidul de curatare a fost facut pentru a curata mizeria depusa intr-un ciclu de utilizare normal, nu pentru instalatiile care nu au fost curatate niciodata.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Dupa ce vei face niste gimnastica cu masina (sus-jos), vei ramine uimit de cita mizerie vei gasi in rezervorul hidraulic, chiar si dupa citeva sute de km. De asemena e recomandat ca sa parchezi masina pe pozitia minima (pe burta) si sa circuli pe inaltime normala (in felul asta se mareste cantitatea de lichid care circula prin instalatie). Eu cind am folosit lichidul de curatare, spalam rezervorul aproximativ lunar si gaseam pe fundul lui mult mil (gem cum ii spui tu). Mie in vreo 1200km, cit am circulat cu uleiul asta, nu mi-a facut nici un fel de damage, efectele au fost doar pozitive: masina era mai elastica (pentru ca lichidul e mai fluid), se ridica de fata intotdeauna (asta a si fost motivul pentru care l-am folosit), etc. Daca crezi ca lichidul e prea puternic pentru masina ta, poti folosi o combinatie de LHM + hydraurincage: fie 1l LHM si restul hydraurincage, fie 50%/50% (cele doua uleiuri sint compatibile, pot fi amestecate).
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- Lucian T
- Stapanul Uleiului
- Mesaje: 174
- Membru din: Sâm 03-Apr-2004 21:03
- Localitate: Bucuresti
- Masina: CITROEN CX 20 RE, 1986
Am tinut lichidul de curatire 1 AN in instalatie. In acest interval am facut 5000 Km. Nu a curs nimic, nu a atacat nimic! Am pus LHM acum cateva saptamani, si vad ca-i place (nu curge nimic, deci nu s-a atacat nimic).
A! Curge pompa de apa! Poate doar ca sa dea satisfactie carcotasilor: vezi, tot curge ceva, v-am zis eu! Dar pe acolo nu a trecut lichidul de curatire.
______________
CX 20 TRE, 1986
A! Curge pompa de apa! Poate doar ca sa dea satisfactie carcotasilor: vezi, tot curge ceva, v-am zis eu! Dar pe acolo nu a trecut lichidul de curatire.
______________
CX 20 TRE, 1986
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Nu stiu cum e la motorul tau, dar daca pompa de apa e pe distributie, e foarte indicat sa o schimbi, pentru ca urmatorul pas e griparea ei si apoi, ruperea sau sarirea de la punct a curelei de distributie.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187705
Total subiecte 18628
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11744
Cel mai nou membru AndreiC5Tourer