Pagina 1 din 1
Mi-am luat sfere noi . . .
Scris: Mie 01-Iun-2005 12:58
de Ford_V6
Azi mi-am achizitionat sfere noi . . .sau ma rog refurbished de fabrica TEHNOSIR
daca dupa cati bani am dat pe ala nu merge mai bine o sa auziti la stiri ca a luat foc un CX
o sa va spun ce si cum dupa ce le montez . . . .
Scris: Mie 01-Iun-2005 15:11
de MARIAN
Iti dau banii pe sfere numai nu-i da foc

Cu sferele de la Tecnosir CX-ul tau e in mare pericol.

Scris: Mie 01-Iun-2005 18:07
de Ford_V6
Scris: Mie 01-Iun-2005 18:47
de paga
cat au costat? du-te de curiozitate si masoara presiunea din ele. Si uita-te la ce data au fost reconditionate. Azotul se poate pierde chiar daca sferele nu au fost folosite si au stat doar in raft.
Scris: Mie 01-Iun-2005 19:56
de Ford_V6
o sa le masor maine . . . .
Scris: Sâm 18-Iun-2005 14:35
de Ford_V6
am montat sferele noi, am schimbat o-ringurile si am aerisit instalatia.
masina se comporta mult mai bine, este mult mai neutra la gropi, diravi-ul parca merge mult mai usor (asta poa sa fie de la hidraurincage). . . in rest vad ca nu am nici o pierdere si totul este ok . . .sa vedem cat o tine . . . .
Scris: Mar 19-Iul-2005 20:31
de horia
Referitor la fluidul de spalare a instalatiei hidraulice - hidraurincage. Cei care l-ati folosit, ati avut vreo problema. Mie imi ramanea spatele blocat si ca urmare s-a curatit regulatorul de inaltime (desi lichidul din instalatie era curat- in interiorul dispozitivului s-a gasit ceva asemanator cu gemul) si totul a functionat perfect pentru doua zile. S-a inlocuit dispozitivul cu unul in perfecta stare si ... acelasi lucru - 2 zile merge apoi se blocheaza. Problema cea mai mare este ca dupa o frana mai brusca, fundul cade si nu se mai ridica. Cred ca mizeria e in floare in instalatie si am achizitionat bidonul cu lichid pentru curatire dar mi se spune sa nu-l folosesc ca strica garnituri, deschide pori etc. Nu am pierderi de LHM si vreau sa stiu parerea voastra in ceea ce priveste utilizarea acestui lichid.
Scris: Mar 19-Iul-2005 21:26
de khan
nu cred ca e o problema de inlaturat cu hidraurincage. poate e vorba de pompa de frina (doseurul), dar in nici un caz nu cred ca e exclusiv din cauza mizeriei
Scris: Mie 20-Iul-2005 08:10
de eugenro2001
Lichidul de curatare nu ataca garniturile!
La masinile la care inlocuirea periodica a LHM-ului precum si curatarea instalatiei au fost neglijate ani multi, lichidul de curatare poate produce efecte care la prima vedere par ca agraveaza defectele.
De fapt dupa curatare iese la lumina adevarata stare a instalatiei hidraulice.
Lichidul de curatare este mai fluid si datorita faptului ca distruge depunerile de murdarie pune in evidenta toate scurgerile, pierderile de presiune, uzura, etc. Este similar cu utilizarea uleiurilor de motor moderne, sintetice, care curata toate gomele depuse in dreptul simeringurilor si din cauza asta motoarelel in cep sa curga pe la toate incheieturile.
In cazul masinilor cu hidraulica neglijata, cel mai bine este ca inainte de afolosi hidraurincage, sa se demonteze elementele principale si sa se curete de "gemul" depus. Deabea dupa aceea sa se foloseasca hidraurincage pentru a curata si conductele si restul elementelor.
Lichidul de curatare a fost facut pentru a curata mizeria depusa intr-un ciclu de utilizare normal, nu pentru instalatiile care nu au fost curatate niciodata.
Scris: Mie 20-Iul-2005 09:25
de nicum
Dupa ce vei face niste gimnastica cu masina (sus-jos), vei ramine uimit de cita mizerie vei gasi in rezervorul hidraulic, chiar si dupa citeva sute de km. De asemena e recomandat ca sa parchezi masina pe pozitia minima (pe burta) si sa circuli pe inaltime normala (in felul asta se mareste cantitatea de lichid care circula prin instalatie). Eu cind am folosit lichidul de curatare, spalam rezervorul aproximativ lunar si gaseam pe fundul lui mult mil (gem cum ii spui tu). Mie in vreo 1200km, cit am circulat cu uleiul asta, nu mi-a facut nici un fel de damage, efectele au fost doar pozitive: masina era mai elastica (pentru ca lichidul e mai fluid), se ridica de fata intotdeauna (asta a si fost motivul pentru care l-am folosit), etc. Daca crezi ca lichidul e prea puternic pentru masina ta, poti folosi o combinatie de LHM + hydraurincage: fie 1l LHM si restul hydraurincage, fie 50%/50% (cele doua uleiuri sint compatibile, pot fi amestecate).
Scris: Mie 20-Iul-2005 17:44
de Lucian T
Am tinut lichidul de curatire 1 AN in instalatie. In acest interval am facut 5000 Km. Nu a curs nimic, nu a atacat nimic! Am pus LHM acum cateva saptamani, si vad ca-i place (nu curge nimic, deci nu s-a atacat nimic).
A! Curge pompa de apa! Poate doar ca sa dea satisfactie carcotasilor: vezi, tot curge ceva, v-am zis eu! Dar pe acolo nu a trecut lichidul de curatire.
______________
CX 20 TRE, 1986
Scris: Joi 21-Iul-2005 16:06
de nicum
Nu stiu cum e la motorul tau, dar daca pompa de apa e pe distributie, e foarte indicat sa o schimbi, pentru ca urmatorul pas e griparea ei si apoi, ruperea sau sarirea de la punct a curelei de distributie.