Pagina 1 din 1

problema . . . ciudata pornire cx

Scris: Joi 21-Iul-2005 22:53
de Ford_V6
Cateodata porneste la sfert de cheie si cateodata trebuie sa-i dau la automat sa-i vina rau

cx gti 2400 L-JETtronic

ce poate sa aiba . . injectorul de pornire merge perfect . . . .

acum alta chestie dubioasa . . . daca scot o bujie si o pun la loc dupa aia dau la cheie si pleaca la sfert . . .deja intru la banuieli din sfera paranormalului . . . .

Scris: Vin 22-Iul-2005 08:01
de eugenro2001
Verifica cu atentie "acordeonul" adica tubul gofrat de legatura intre debitmetru si galeria de admisie.
Daca are crapaturi si trage aer fals poate avea astfel de manifestari.

Scris: Vin 22-Iul-2005 09:33
de Ford_V6
pai tubul de legatura dintre debitmetru si galerie este matisat tot cu un cauciuc si apoi cu izolir band . . . nu cred sa mai traga aer fals pe acolo . . . l-am etansat la mare arta . . .

Scris: Vin 22-Iul-2005 09:35
de Ford_V6
plus ca presupun ca daca lua aer fals acolo nu pornea daca ii scot o bujie si o pun la loc . . . ma gandesc la injectoare . . .poate raman blocate cateodata de la uzura . . . .

Scris: Vin 22-Iul-2005 09:53
de eugenro2001
Cred ca trebuie sa te gandesti mai serios sa iei motorul ala ....

Scris: Lun 25-Iul-2005 21:18
de Ford_V6
mda . . . ai dreptate . . .

problema ciudata pornire cx

Scris: Mar 02-Aug-2005 10:06
de sorin.
Pompa de benzina merge numai cind se invirte motorul. Porneste greu cind nu este presiune in rampa injectoarelor inainte de a actiona demarorul si deoarece curentul consumat de acesta fiind f. mare, tensiunea la pompa este redusa si face mai greu presiunea necesara. Trebuie sa legi pompa direct pe contact si inainte de a actiona demarorul o lasi sa mearga citeva secunde.Eu am adaptat injectia de gti I pe oltcit si m-am confruntat cu aceiasi problema.


sorin.
cx25gti
oltcit club11rl

Scris: Dum 07-Aug-2005 22:36
de Ford_V6
ok . . .o sa o leg sapt asta pe contact sa vedem daca presurizarea rampei rezolva problema ;)