Top speed Berlingo 1.6 75CP : 160km/h

Tot ce tine de Citroen Berlingo, dotari, oferte, versus, posesori etc.

Moderator: Echipa Tehnica

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mar 05-Mai-2009 18:57

Bx-ul meu aspirat nu a mers NICIODATA mai mult de 140km/h pe vitezometru. Cred ca cutia lui de viteze era cam scurta, pentru ca ajumgeam la 4000 de ture la 140
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Mar 05-Mai-2009 19:07

BXul meu diesel aspirat prinde exact la cat e limitat: adica 155. :wink:
Nu am umblat la surubelele de la pompa de injectie..dar cred ca se duce un pic mai mult.( o cunostinta a prins 175 cu diesel simplu). Vitezele sunt cele indicate de vitezometru cu erorile de rigoare ca la orice masina.
De turatie nu stiu sa iti zic..nu am turometru..dar nu cred ca era f turat motorul. (NU ma lasa pompa de injectie sa il turez fiind limitata(nu e umblat la niciun surub la pompa mea)..deci nu aveam cine stie ce turatie)Dieselul simplu prinde viteza in timp..mergand constant la drum intins...
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

PEDROS69
pasionat
Mesaje: 457
Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
Localitate: BUCURESTI S4
Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007

Mesajde PEDROS69 » Mie 06-Mai-2009 06:44

De curiozitate cand ai ajuns in a 5-a la 3700 ture te-ai uitat in oglinda sa vezi ce nor de fum negru lasi in urma? daca nu te-ai uitat iti spun eu ca iese cam ca la un tractor care ara in brazda cu acceleratia la blana, cunoscatorii spun ca "fumeaza", practic motorul merge pe caracteristica de fum negru atingand puterea maxima si mai departe arzand motorina degeaba, mai pe inteles curba de putere a motorului nu este liniara ci logaritmica asa ca este prost inteleasa ideea cu cat accelerez mai mult cu atat creste puterea mai mult gresit puterea creste pana la un anumit punct apoi poti sa accelerezi ca nu obtii decat motoriona arsa degeaba, de ce crezi ca pompele de injectie au suruburi din fabrica de limitare a debitului maxim, exact de asta. Apoi exista riscul ca la solicitari din acestea sa cedeze ceva in instalatia de racire si foarte repede se cocseaza segmentii nemaietansand uleiul patrunde in camera de ardere si turandu-se necontrolat pana se sparge un piston, iti iese o biele afara prin bloc si se face praf tot motorul. Din experienta iti pot spune ca am patit cand eram mecanic la nava cu un motor M 400 de 1000 Cp la 1800 rot/min mi-a sarit un manson de la racitor in plina sarcina motorul aluat-o pe ulei dar nu a apucat sa se sparga deoarece a sarit un clapet special montat inainte de admisia turbosuflantei si a taiat total debitul de aer, motorul a ramas intreg dar nua mai pornit compresie scazuta a fost dus la reparat si inlocuit tot setul motor.
MESERIAS

franciscf1
pasionat
Mesaje: 133
Membru din: Mar 06-Feb-2007 12:57
Localitate: Cluj
Contact:

Mesajde franciscf1 » Joi 07-Mai-2009 07:24

Sincer nu am observat nici un fum. Poate daca era cineva in spatele meu sa mi spuna. Fumul negru oricum nu ma agita prea tare, am vazut masinile nemtzesti cum fumega si la pornire de pe loc daca o talpaleste" un pic.
In schimb am vazut la ITP cum fumega la 5000 RPM, ca un tanc.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Joi 07-Mai-2009 10:44

asa e...am vazut si eu la ITP o skoda octavia care fumega foarte tare cand o accelera...era fum negru de motorina...m-am si speriat cand am vazut ce nor mare era in spatele masinii :shock:

oricum grupul PSA a avut mereu motoare f bune diesel..ma uit numai la motorul(fara accesorii) diesel de BX care e aproape indestructibil.. :lol: (asta daca il intretii)
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

franciscf1
pasionat
Mesaje: 133
Membru din: Mar 06-Feb-2007 12:57
Localitate: Cluj
Contact:

Mesajde franciscf1 » Joi 07-Mai-2009 10:50

Un lucru e cert. consumul masinii crestea in mod progresiv in cei 2 ani de viata a masinii. In schimb decand am inceput sa forjez" un pic masina parca si la consum incepe sa-si mai revina. Asta e ideea ca ma face sa cred ca totusi nu-i fac rau :wink:

adu_mecool
just curious
Mesaje: 23
Membru din: Mie 17-Sep-2008 15:08
Localitate: focsani

Mesajde adu_mecool » Mar 23-Iun-2009 18:05

160 km/h e cam putin eu am mers cu un berlingo 1.6 cu 170 dar cu al meu de 2.0HDi am mers si cu 180km/h fara nici o problema si are 160000km la bord

franciscf1
pasionat
Mesaje: 133
Membru din: Mar 06-Feb-2007 12:57
Localitate: Cluj
Contact:

Mesajde franciscf1 » Mie 01-Iul-2009 08:07

Am mai auzit povesti ca daca scoti presul de sub picioare mai castigi 5km/h.
Dar ce mai conteaza. Constructorul zice 150 max (in cazul meu), ce e peste e pe barba soferului.


Înapoi la “Berlingo I-III”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo