performante ulei total qrtz 10-w-40
Moderator: Echipa Tehnica
performante ulei total qrtz 10-w-40
am un citroen berlingo din 1997 1,4 benzina si i-am pus ulei castrol magnatec 10-w-40 si il cam "mananca",e adevarat ca masina are gpl si 200000km la bord dar totusi... Ma gandeam sa-l schimb cu total qrtz 7000 10-w-40.Ce parere aveti ?
-
- pasionat
- Mesaje: 429
- Membru din: Sâm 14-Mar-2009 22:04
- Localitate: Großwardein
- Masina: Citroen C3 facelift 2006 1,1i, 61 CP 225 kkm
- 2: Hyundai Elantra 2015 1,6i 132 CP 59 kkm
MĂŁi zic Âşi eu, poate ar trebui un aditiv de ulei sau chiar un duralube. Poate cĂŁ am spus o prostie dar prima variantĂŁ e chiar recomandatĂŁ la km pe care ĂŽi ai. Legat de aditivi nu mĂŁ ĂŽntreba cĂŁ nu Âştiu ce sĂŁ-Ăži recomand. Eu am folosit "2+2" Âşi a fost bun.
Eu nu repar nimic. Informatii si detalii pe PM.
Kurt Cobain a aratat fanilor ca faima nu inseamna doar stralucirea scenei, adoratia multimilor si gramezile de bani.
Kurt Cobain a aratat fanilor ca faima nu inseamna doar stralucirea scenei, adoratia multimilor si gramezile de bani.
-
- pasionat
- Mesaje: 358
- Membru din: Sâm 05-Sep-2009 18:47
- Localitate: Bucuresti
Nu mai pune 10W40 in motorul ala pt ca e pierdere de bani.
Treci la 15W40 fara probleme.
Asta daca nu iti pierde pe undeva....si intr-adevar ai consuma mare de ulei.
Lasa povestile cu aditivii de ulei la locul lor. Nu exista minuni in materie de aditiv de ulei care sa iti inlocuiasca zecimile pierdute din segmenti sau cilindri. Un aditiv de ulei isi poate face simtita prezenta doar la motoare de generatie veche (max euro 1) si doar in cazurile in care nu exista uzuri foarte mari. Siii stiu ca eu sunt un nimeni in comparatie cu cele scrise pe net sa uetichetele aditivilor de ulei....dar eu iti pot garanta din experienta mea (utilizator si vanzator de astfel de produse).... ca nu vei avea decat de pierdut in cazul achizitionarii de aditivi de ulei pt starea in care se afla motorul tau.
Poti folosi si alte marci de uleiuri mai ieftine care sunt destul de bune.
Totusi cat iti "mananca" intre schimburile de ulei ?
Treci la 15W40 fara probleme.
Asta daca nu iti pierde pe undeva....si intr-adevar ai consuma mare de ulei.
Lasa povestile cu aditivii de ulei la locul lor. Nu exista minuni in materie de aditiv de ulei care sa iti inlocuiasca zecimile pierdute din segmenti sau cilindri. Un aditiv de ulei isi poate face simtita prezenta doar la motoare de generatie veche (max euro 1) si doar in cazurile in care nu exista uzuri foarte mari. Siii stiu ca eu sunt un nimeni in comparatie cu cele scrise pe net sa uetichetele aditivilor de ulei....dar eu iti pot garanta din experienta mea (utilizator si vanzator de astfel de produse).... ca nu vei avea decat de pierdut in cazul achizitionarii de aditivi de ulei pt starea in care se afla motorul tau.
Poti folosi si alte marci de uleiuri mai ieftine care sunt destul de bune.
Totusi cat iti "mananca" intre schimburile de ulei ?
- Rica
- Moderator - Bazar
- Mesaje: 2369
- Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
- Localitate: Birmingham
- Masina: Peugeot 407 SW
- Contact:
nu are voie sa fie asa
cred ca trebuie segmentat
daca esti pe GPS si asa culoare la fum nu e bine
daca ai unde fa un contro,o verificare la noxe si ai sa vezi ca depasesti orice norma
cred ca trebuie segmentat
daca esti pe GPS si asa culoare la fum nu e bine
daca ai unde fa un contro,o verificare la noxe si ai sa vezi ca depasesti orice norma
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!
Ce ciudat!
- Rica
- Moderator - Bazar
- Mesaje: 2369
- Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
- Localitate: Birmingham
- Masina: Peugeot 407 SW
- Contact:
nu stiu
cauta si tu pretul pe piese sau cere oferte in bazar la firme
aici
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewforum.php?f=63
cauta si tu pretul pe piese sau cere oferte in bazar la firme
aici
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewforum.php?f=63
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!
Ce ciudat!
salut! am descoperit problema. fumul de fapt este abur de la codens (de la gpl).compresia motorului este buna ,iar consumul de ulei este probabil de la tipul de ulei folosit(castrol magnatec 10-w-40). la urmatorul schimb voi folosi total qrt 7000 10-w40 care este certificat de citroen si peugeot.sper sa mearga!!
-
- pasionat
- Mesaje: 1050
- Membru din: Joi 07-Iul-2011 20:21
- Localitate: Sibiu Cisnadie
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
BZ_RCV scrie:salut! am descoperit problema. fumul de fapt este abur de la codens (de la gpl).compresia motorului este buna ,iar consumul de ulei este probabil de la tipul de ulei folosit(castrol magnatec 10-w-40). la urmatorul schimb voi folosi total qrt 7000 10-w40 care este certificat de citroen si peugeot.sper sa mearga!!
Liqui Moly 10w40. Castrol e printre cel mai contrafacute uleiuri de motor. Total e relativ prost. Lasa tu certificarile Citroen si Peugeot ca nu te ajuta la nimic in problema ta. Chestia cu certificarile e 100% legata de bani, nu de performante.
Pentru motorul tau, uleiul recomandat este 5w40 sau 10w40. Verifica sa nu iti curga ulei pe undeva.
"If in doubt, flat out!"
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187675
Total subiecte 18618
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11706
Cel mai nou membru bern