performante ulei total qrtz 10-w-40

Tot ce tine de Citroen Berlingo, dotari, oferte, versus, posesori etc.

Moderator: Echipa Tehnica

BZ_RCV
simpatizant
Mesaje: 31
Membru din: Mar 05-Mar-2013 10:44
Localitate: buzau

performante ulei total qrtz 10-w-40

Mesajde BZ_RCV » Lun 01-Apr-2013 19:19

am un citroen berlingo din 1997 1,4 benzina si i-am pus ulei castrol magnatec 10-w-40 si il cam "mananca",e adevarat ca masina are gpl si 200000km la bord dar totusi... Ma gandeam sa-l schimb cu total qrtz 7000 10-w-40.Ce parere aveti ?

Avatar utilizator
Rica
Moderator - Bazar
Mesaje: 2369
Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
Localitate: Birmingham
Masina: Peugeot 407 SW
Contact:

Mesajde Rica » Lun 01-Apr-2013 19:23

cred ca ar trebui sa pui un ulei mai "gros" sa nu il mai manance
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!

BZ_RCV
simpatizant
Mesaje: 31
Membru din: Mar 05-Mar-2013 10:44
Localitate: buzau

Mesajde BZ_RCV » Lun 01-Apr-2013 19:31

SA incerc un 15-w-40 ?

Gozmin
pasionat
Mesaje: 429
Membru din: Sâm 14-Mar-2009 22:04
Localitate: Großwardein
Masina: Citroen C3 facelift 2006 1,1i, 61 CP 225 kkm
2: Hyundai Elantra 2015 1,6i 132 CP 59 kkm

Mesajde Gozmin » Mar 02-Apr-2013 15:38

MĂŁi zic Âşi eu, poate ar trebui un aditiv de ulei sau chiar un duralube. Poate cĂŁ am spus o prostie dar prima variantĂŁ e chiar recomandatĂŁ la km pe care ĂŽi ai. Legat de aditivi nu mĂŁ ĂŽntreba cĂŁ nu Âştiu ce sĂŁ-Ăži recomand. Eu am folosit "2+2" Âşi a fost bun.
Eu nu repar nimic. Informatii si detalii pe PM.

Kurt Cobain a aratat fanilor ca faima nu inseamna doar stralucirea scenei, adoratia multimilor si gramezile de bani.

berlingopower
pasionat
Mesaje: 358
Membru din: Sâm 05-Sep-2009 18:47
Localitate: Bucuresti

Mesajde berlingopower » Mar 02-Apr-2013 16:16

Nu mai pune 10W40 in motorul ala pt ca e pierdere de bani.
Treci la 15W40 fara probleme.
Asta daca nu iti pierde pe undeva....si intr-adevar ai consuma mare de ulei.
Lasa povestile cu aditivii de ulei la locul lor. Nu exista minuni in materie de aditiv de ulei care sa iti inlocuiasca zecimile pierdute din segmenti sau cilindri. Un aditiv de ulei isi poate face simtita prezenta doar la motoare de generatie veche (max euro 1) si doar in cazurile in care nu exista uzuri foarte mari. Siii stiu ca eu sunt un nimeni in comparatie cu cele scrise pe net sa uetichetele aditivilor de ulei....dar eu iti pot garanta din experienta mea (utilizator si vanzator de astfel de produse).... ca nu vei avea decat de pierdut in cazul achizitionarii de aditivi de ulei pt starea in care se afla motorul tau.
Poti folosi si alte marci de uleiuri mai ieftine care sunt destul de bune.
Totusi cat iti "mananca" intre schimburile de ulei ?

BZ_RCV
simpatizant
Mesaje: 31
Membru din: Mar 05-Mar-2013 10:44
Localitate: buzau

Mesajde BZ_RCV » Mie 03-Apr-2013 10:57

am 6000km de la ultimul schimb si i-am mai pus la completare cam 2l-2,5l de ulei .intre timp i-am scimbat si garnitura de la chiloasa deoarece imi baga lichid de racire pe la evacuare .iar mecanicul ma asigurat ca nu a intrat lichid in ulei,dar stiti cum sunt unii mecanici..

Avatar utilizator
Rica
Moderator - Bazar
Mesaje: 2369
Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
Localitate: Birmingham
Masina: Peugeot 407 SW
Contact:

Mesajde Rica » Mie 03-Apr-2013 11:35

exagerat de mult
fumul cum arata?
daca consuma ulei fumul trebuie sa fie albicios
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...

Ce ciudat!

BZ_RCV
simpatizant
Mesaje: 31
Membru din: Mar 05-Mar-2013 10:44
Localitate: buzau

Mesajde BZ_RCV » Mie 03-Apr-2013 11:39

cuoarea este albicioasa spre gri si iese cam mult fum .pana acum am dat vina pe condensul din toba datorat g.p.l.-ului. nu pierde lichid de racire .

Avatar utilizator
Rica
Moderator - Bazar
Mesaje: 2369
Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
Localitate: Birmingham
Masina: Peugeot 407 SW
Contact:

Mesajde Rica » Mie 03-Apr-2013 11:55

nu are voie sa fie asa
cred ca trebuie segmentat
daca esti pe GPS si asa culoare la fum nu e bine
daca ai unde fa un contro,o verificare la noxe si ai sa vezi ca depasesti orice norma
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...

Ce ciudat!

BZ_RCV
simpatizant
Mesaje: 31
Membru din: Mar 05-Mar-2013 10:44
Localitate: buzau

Mesajde BZ_RCV » Mie 03-Apr-2013 12:55

ai idee in medie cat ar costa o segmentare la un motor 1,4 benzina (KFX) ?

Avatar utilizator
Rica
Moderator - Bazar
Mesaje: 2369
Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
Localitate: Birmingham
Masina: Peugeot 407 SW
Contact:

Mesajde Rica » Mie 03-Apr-2013 13:22

nu stiu
cauta si tu pretul pe piese sau cere oferte in bazar la firme
aici
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewforum.php?f=63
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...

Ce ciudat!

BZ_RCV
simpatizant
Mesaje: 31
Membru din: Mar 05-Mar-2013 10:44
Localitate: buzau

Mesajde BZ_RCV » Sâm 13-Apr-2013 20:29

salut! am descoperit problema. fumul de fapt este abur de la codens (de la gpl).compresia motorului este buna ,iar consumul de ulei este probabil de la tipul de ulei folosit(castrol magnatec 10-w-40). la urmatorul schimb voi folosi total qrt 7000 10-w40 care este certificat de citroen si peugeot.sper sa mearga!! :D

benny_merty
pasionat
Mesaje: 1050
Membru din: Joi 07-Iul-2011 20:21
Localitate: Sibiu Cisnadie

Mesajde benny_merty » Sâm 13-Apr-2013 23:13

Asa am patit si eu cu ulei Castrol Magnatec ambalat in Ungaria, incearca cu cel fabricat in Germania mai precis in Hamburg. Foto
Imagine

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Dum 14-Apr-2013 05:58

BZ_RCV scrie:salut! am descoperit problema. fumul de fapt este abur de la codens (de la gpl).compresia motorului este buna ,iar consumul de ulei este probabil de la tipul de ulei folosit(castrol magnatec 10-w-40). la urmatorul schimb voi folosi total qrt 7000 10-w40 care este certificat de citroen si peugeot.sper sa mearga!! :D


Liqui Moly 10w40. Castrol e printre cel mai contrafacute uleiuri de motor. Total e relativ prost. Lasa tu certificarile Citroen si Peugeot ca nu te ajuta la nimic in problema ta. Chestia cu certificarile e 100% legata de bani, nu de performante.

Pentru motorul tau, uleiul recomandat este 5w40 sau 10w40. Verifica sa nu iti curga ulei pe undeva.
"If in doubt, flat out!"

BZ_RCV
simpatizant
Mesaje: 31
Membru din: Mar 05-Mar-2013 10:44
Localitate: buzau

Mesajde BZ_RCV » Dum 14-Apr-2013 16:42

ce spuneti de REVANOL 10-W-40 ?


Înapoi la “Berlingo I-III”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187675
    Total subiecte 18618
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11706
    Cel mai nou membru bern