Pagina 1 din 1
temperatura lichid racire
Scris: Vin 02-Oct-2009 06:57
de vali7697
Sunt posesorul unui Berlingo 1,6 HDi 2008.Pana la aceasta revizie nu am avut probleme cu masina.Eram chiar foarte multumit de cum merge.Am fost la revizia de 1 an la ATS si in urma schimbului de ulei, dupa ce am plecat,am obs ca pica ulei, m-am intors la service dupa o luna si mi-au spus ca nu este de la ei. Le-am zis sa faca ceva sa nu mai pice si m-au tinut pana seara la 19:30 ca s-a rezolvat problema, cand am plecat de-acolo am obs ca licidul de racire a ajuns la prima linie deasupra la 90 grade si electroventilatorul nu a pornit, am pornit cilma si s-a racit radiatorul.Intrebare:
Stie cineva ce s-ar fi putut intampla?deoarece pana atunci apa statea la 80 grade .La ce temperatura porneste acest electroventilator ?Multumesc.
Scris: Vin 02-Oct-2009 21:41
de khan
mutat la locul corespunzator, mai multa atentie unde postezi
Scris: Mar 06-Oct-2009 07:20
de franciscf1
Este corect asa. Si eu am berligo 1.6 HDI 75 si face la fel. Doar la drum intins si iarna tine 80 grade. La mers in coloana poate urca pana la 100 de grade. Cam la 95 am vazut ca se tureaza ventilatorul.
Scris: Lun 16-Noi-2009 19:47
de mariusase
la mine sta la drum intins pe 70 grade,numai cand se inclazeste ,prin oras sau in rampa ajunge spre 90
Scris: Mar 22-Dec-2009 12:37
de cristian1968
Buna, am si eu un 1,9D din 2002. La un moment dat a inceput sa nu mai ajunga indicatorul temperaturii de apa
la jumatatea cadranului acolo unde ii e locul. Am schimbat termostatul si tot asa face. Nu ajunge nicicum la jumatatea cadranului. Ca sa mai incerc inafara de a schimba din nou termostatul ???
Scris: Mar 22-Dec-2009 12:55
de khan
dar furtunele sint calde?
Scris: Mar 22-Dec-2009 14:34
de cristian1968
Cred ca sunt calde. Temperatura creste dar nu ajunge la jumatatea cadranului, acolo unde statea de obicei. Se opreste undeva intre un sfert si jumatate. Caldura in habitaclu vine dar nu asa cum venea odata. Deci banuiesc ca se incalzesc si futunele.
Scris: Joi 24-Dec-2009 16:54
de khan
pai sint calde dar nu deajuns. daca la 50 gr C mai tii mina pe el, la 80 nu prea. fa proba asta. daca sint reci atunci probabil a ramas deschis termostatul
Scris: Vin 25-Dec-2009 22:16
de cristian1968
Ok, o sa verific. Cam pe unde este situat termostatul ?? Vreau sa il schimb din nou. Si de care
e bine sa iau din cel care deschide la 83* sau din cel care deschide la 88* ??
Scris: Vin 25-Dec-2009 23:57
de khan
eu as lua de 83, e mai bine la vara, iar acum vei avea caldura destula
Scris: Sâm 26-Dec-2009 11:44
de cristian1968
Ok. O sa iau de 83*. Dar unde se afla termostatul, ca sa pot sa il schimb ???
Scris: Sâm 26-Dec-2009 15:39
de khan
corpul de sus din chiulasa, pe partea soferului, din care iese furtunul ce merge la radiator sus, e o piesa cu 3 suruburi ce se da jos si il gasesti in spatele ei
Scris: Lun 28-Dec-2009 20:24
de cristian1968
Ok, iti multumesc mult. Imediat dupa sarbatori ma apuc de treaba.
Sper sa reusesc.
SARBATORI FERICITE !!!!
Scris: Lun 25-Ian-2010 22:55
de Tarzan
De cand mi-a schimbat mecanicul distributia,cu tot cu pompa de apa si bineinteles antigelul,imi picura incet antigel la picioarele celui din dreapta soferului.Banuiesc ca de la radiatorul care da caldura in masina.Oare e fisurat?Sau poate un furtun slabit? E tare ingramadit locul,si nu-mi dau seama.
Este vreo problema daca amestec antigelul rosu cu altul albastru?Ca tot trebuie sa completez cu aprox. 0,5 l la 700 km (de cand imi picura de la radiatorul de caldura).
Alta problema ar fi ca in borcanul de lichid de racire, parca e putin uleios lichidul.
multumesc.