Pagina 1 din 1
probleme Berlingo Multispace
Scris: Mar 13-Feb-2007 20:15
de naiart
va salut pe toti si nu stiu daca imi fac cea mai buna intrare ...dar stiti cu totii ca pana nu ai si probleme nu cauti! ei bine v-am gasit si as incepe cu problema mea dupa care vom mai vedea (stiu ca suna putin egoist dar trebuie sa existe un inceput)! despre ce e vorba: nu stiu ce se intampla dar cand rulez, cu totul si cu totul aleatoriu mi se aprinde becul rosu de temperatura motor dupa care la interval f scurt imi pornesc ventilatoarele de racire (pt fractiuni de secunda sau cel mult 5 sec)! problema e repetitiva fara vreo regula sau vreun prag de temperatura indicat de acul de la bord! in momentul pornirii ventilatoarelor am si caderi ale turometrului (turatiei) fara oprirea motorului! sper sa ma ajute cineva in a lamuri fenomenul si poate chiar in rezolvarea situatiei! trebuie sa precizez ca am un berlingo multispace din '99 pe benzina cu motor de 1,4i si 75 de cai! ....si nu in ultimul rand fiindca sunt prima oara pe un forum sper ca mesajul meu sa ajunga corect si unde trebuie!
Scris: Mar 13-Feb-2007 21:37
de eugenro2001
Bine ai venit.
In primul rand completeaza-ti profilul si trece-ti masina insemnatura sa stim despre ce model vorbim. De-abea atunci vei putea primi ajutor cu adevarat.
Mesajul tau nu a ajuns chiar unde trebuie deoarece in aceasta sectiune se discuta alt tip de probleme.
Te sfatuiesc sa citesti putin forumul si sa postezi mesajele in sectiunile corespunzatoare.
Scris: Mar 13-Feb-2007 22:46
de naiart
multumesc eugen si sper ca am reusit sa ma conformez catusi de putin!
si sper ca pe masura ce ma invechesc pe aici sa reusesc tot mai mult!
Scris: Mie 14-Feb-2007 11:41
de tor
scaderea turatiei motorului la pornirea ventilatoarelor este normala deoarece creste consumul de curent (ventilatoarele de racire sunt consumatori mari de curent) iar motorul trebuie sa depuna mai mult efort, adica alternatorul (dinamul) opune o rezistenta fiind nevoit sa faca fata la un consum mai mare. (din cauza asta daca cureaua este terminata apare un scartait specific)
becul rosu se poate aprinde, daca motorul este in limitele normale de temperatura, pentru ca sonda este defecta si face contact, automat din cauza asta pornesc ventilatoarele..
Scris: Mie 14-Feb-2007 13:03
de naiart
iti multumesc tor pt interventia ta dar m-ar ajuta sa stiu care din sonde
e cu buba pt ca acolo sunt doua una cu mufa verde si alta cu mufa maro!
si mi-ar mai prinde bine sa stiu daca are o denumire anume caracteristici
specifice ca de regula cand comanzi ceva dealerii de piese te intreaba cate in luna si in stele ca sa porti bineinteles toata raspunderea asupra piesei solicitate! daca imi mai poti da ceva detalii nu voi putea decat sa-ti multumesc inca odata daca nu sti cum se spune : putem ramane prieteni.
o zi buna!
Scris: Mie 14-Feb-2007 14:30
de tor
sincer nu cunosc motorul tau.. poate este mai bine sa-ti faca un electrician testul decat sa incerci tu daca nu te pricepi
Scris: Mie 14-Feb-2007 14:38
de khan
treci pe la Ciocarlan, pe cutitul de argint, poate testa masina cu laptop-ul pentru depistarea defectului si are si piese noi, la comanda