Pagina 1 din 2
Berlingo 1.9D porneste greu cand este mai frig
Scris: Mie 17-Sep-2008 08:45
de ciobanita2002
Salutare tuturor !
Sunt nou pe forum dar deja imi place cum se discuta despre problemele masinilor Citroen.
Am intalnit o problema la Citroenul Berlingo pe care il cam de 1 an . Zilele acestea cand a fost mai frig afara a inceput sa-mi porneasca destul de greu dimineata. Trebuie sa dau cam de 4-5 ori la automat pana porneste, (uneori imi este teama sa nu raman fara baterie). Mentionez ca masina are 200.000 km si iarna trecuta nu mi-a facut astfel de probleme . Am facut recent revizia si am schimbat toate filtrele. Daca aveti o idee (in afara de a merge sa fac test pt ca nu am unde prin zona in care locuiesc) va raman dator.
Scris: Mie 17-Sep-2008 09:28
de abarth_mcm
De 4-5 ori?E f mult.. Ai incercat sa tii mai mult bujile pe contact? Socul automat iti functioneaza?Daca nu iti merge..tine-o tu putin accelerata.,,e acelasi lucru.
Sigur ai schimbat filtrele? Motorina cum e in rezervor?Conteaza f mult ce fel de motorina e..
Scris: Mie 17-Sep-2008 10:09
de ciobanita2002
Stiu ca este mult. Am schimbat inclusiv filtru de motorina. Soclul automat merge (cand porneste motorul sta cam la 1200 rpm si cam in 10 minute scade la 800 rpm)
Ce am observat este ca nu se aude acea "tacaneala" cand tin bujiile pe contact.

Scris: Mie 17-Sep-2008 11:50
de claudius
inseamna ca e dus releul de bujii... parerea mea. poti incerca cu un multimetru daca vine + la bujii cand tii pe contact
Scris: Mie 17-Sep-2008 12:57
de abarth_mcm
Trebuie sa se aude acel mic clinchet sau tacaneala cand pui contactul.. Cred ca de la releu o fi vorba. Verifica daca vine curent la bujii si apoi uita-te de releu.
Scris: Mie 17-Sep-2008 13:55
de DanT
pai ai cam doua chestii de facut:
orimul ar fi verificarea releului / a traseului de alimentare catre el
al doilea; verificarea bujiilor incandescente si la fel, traseul de alimentare
Scris: Joi 18-Sep-2008 09:45
de ciobanita2002
Va multumesc foarte mult pentru sfaturi.
O sa incerc zilele astea si o sa remediez problema. O sa revin cu rezultate (sper eu rezultate bune )
Scris: Lun 22-Sep-2008 09:54
de ciobanita2002
Am revenit dar din pacate nu am rezolvat problema .
Am schimbat bujiile incandescente, dar problema nu a fost rezolvata. O sa incerc zilele astea sa schimb si releul . Daca mai aveti idei astept sa-mi spuneti .
Scris: Lun 22-Sep-2008 14:28
de cbx
incearca totusi sa schimbi releul , mai sunt doua posibile cauze - tacheti dereglati sau injectoarele
Scris: Lun 29-Sep-2008 08:56
de ciobanita2002
Mai am si eu o intrebare. Care este releul pentru bujii si unde il gasesc ?
Scris: Lun 06-Oct-2008 10:13
de ciobanita2002
Am gasit releul si l-am schimbat . Am verificat instalatia electrica si ajunge curent la bujii . In schimb problema mea persista .

Scris: Lun 06-Oct-2008 10:49
de cbx
tacheti dereglati , supape inchise
Scris: Lun 06-Oct-2008 11:33
de DanT
poate fi ce spune cbx daca iti face asa si la cald
daca face numai la rece atunci pot fi bujiile .. releu si curent ai .. trebuie verificat daca bujiile mai devin incandescente.
La fel nu cumva sa pierzi motorina care sa ajunga la injectoare si sa bage numa aer pana cand se amorseaza din nou circuitul de alimentare cu combustibil si de aici pornirea greoaie
Scris: Vin 10-Oct-2008 13:58
de ciobanita2002
Pai si daca ar fi sa pierd motorina si sa dureze mai mult pana ajunge la injectoare nu ar trebuie sa faca asa si cand este motorul cald ?
Cred ca e posibil sa fie asta pentru ca inainte cu ceva vreme sa-mi faca probleme am schimbat filtru de motorina si sincer nu am avut prea mare incredere in colierul acele de plastic pe care il are capacul de la filtru.
Scris: Lun 27-Oct-2008 12:08
de ciobanita2002
am revenit cu problema mea .
Am fost cu masina zilele acestea la reprezentanta Citroen din Pitesti . Dupa mai multe verificari mecanici de acolo mi-au spus ca poate fi pompa de injectie sau injectoarele, dar nu au de unde sa stie sigur

. Pe tester nu arata nici o problema. Stie cineva unde pot verifica pompa de injectie ? (precizez ca nu e Bosh )