Pagina 1 din 1

Ofer max. 2000 euro diferenÞã În plus la schimbul Xantiei

Scris: Dum 10-Apr-2011 12:33
de motrocel
Bun, pe scurt "povestea" sunã cam aºa. Am cumpãrat aceastã maºinã la Începutul lui 2008 deºi am Înmatriculat-o (RO) În decembrie 2008 (când a fost taxa cea mai micã).
Este vorba de un Citroen Xantia 1,8i, 16v cu prima Înmatriculare În iulie 2000. Are ca dotãri cam tot ce are Xantia (mai puÞin piele, mahon ºi nici nu e variantã activa sau hidractiva). Are deci climã manualã (aer condiÞionat automat), ABS, 4 airbaguri, 2 geamuri electrice (nu 4), oglinzi electrice, trapã acÞionatã electric, proiectoare ceaÞã, volan ºi scaune reglabile, Încãlzire În scaune, un sistem de control al direcÞiei care m-a ajutat odatã sã nu ies de pe ºosea (nu sunt sigur, pentru cã Xantia nu are ESP ºi "sistem antidemaraj electronic" este probabil altceva) etc.
Este o minunãÞie sã mergi cu ea pe ºosea datoritã silenÞiozitãÞii motorului, suspensiei ºi siguranÞei la frânare (+ În viraje). Are de asemenea o insonorizare foarte bunã (nici nu se aude motorul din habitaclu). Alt punct forte: bagã o cãldurã deosebitã (la fel ºi cu frigul) datoritã ventilatorului foarte puternic.
Am fãcut cu ea în 5 ani doar vreo 32000 km majoritatea pe ruta Baia Mare - Piteºti pentru cã în oraº am circulat mai mult cu celãlalt Citroen al meu, un Xsara 2,0 hdi din 2002. Ca ºi consum, pentru cã are ultimul tip de cutie de viteze (care s-a pus pânã la ieºirea din fabricaþie) am scos cu ea minim 6,5 litri (7 cu clima pornitã) pe traseul Baia Mare - Piteºti când nu am depãºit 2500 ture (cca. 120km / orã în treapta a V-a). În oraº (Baia Mare) am scos minim 10 - 11 litri, în funcþie de anotimp (poate conduc eu mai subturat).
Maºina a avut un singur proprietar În FranÞa (pensionar) ºi unul singur În România (eu).
Schimbul de ulei l-am fãcut Întotdeauna la termen ºi am folosit ulei TOTAL Energy 20W40 (cu aviz pe spate de la grupul PSA, ce se gãseºte mai greu). Am schimbat pe ea kitul de ambreiaj (SACHS, de vreo 10000km), un pivot, discurile de frânare faÞã, toate bucºile trapez, bielete antiuruliu (am pus originale), LHM ul ºi 2 sfere (1 de confort, din spate ºi cea aflatã central faÞã), ultimele la Mihai ªandor. De filtre, plãcuÞe de frânã ... astea sunt uzuale.
MaÂşina nu a fost lovitĂŁ Âşi nu are gram de ruginĂŁ deÂşi este un pic sĂŁrit lacul de pe vopsea pe aripa stg. spate.
Are ITP pânã În noiembrie 2014 ºi RCA pânã În septembrie 2013.
DacĂŁ mai ĂŽmi aduc aminte sau mĂŁ ĂŽntrebaĂži, vĂŁ mai spun...
Motivul pentru care vreau sĂŁ o dau este pentru cĂŁ trebuie sĂŁ mai aparĂŁ un membru ĂŽn familie Âşi deci vreau un Xsara Picasso sau C5 ( cu CV manualĂŁ), cu motor hdi de 1997cmc, chiar dacĂŁ trebuie sĂŁ mai dau maxim 2000 euro din buzunar.

Scris: Dum 24-Apr-2011 21:14
de motrocel
poze

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Scris: Dum 24-Feb-2013 16:28
de Rica
la cererea vanzatorului am sters ce era in plus
va rog daca nu sunteti interesati sa nu mai postati
comentarii pe PM

multumesc

Scris: Dum 24-Feb-2013 22:54
de motrocel
Cred cĂŁ nu am spus ceva corect. Are cam 130 km la orĂŁ la 2500 de ture ĂŽn viteza a V-a. Nu sunt sigur, o sĂŁ urmĂŁresc la primul drum de PiteÂşti.

EDIT:ªi Xantia Break ar fi o soluÞie de schimb pentru cã sunt maºini deosebit de robuste dar aº dori hdi ºi an de fabricaÞie minim 2001 (euro 3) ... Vom vedea. Treaba cu taxa plãtitã la revânzare complicã Într-un fel lucrurile (trebuie alte artificii notariale).

data viitoare foloseste functia "edit" ai 50 de minute sa modifici,adaugi,tu ai avut 7 intre posturi
multumesc

Scris: Mie 20-Mar-2013 19:23
de motrocel
Se poate Închide. Am dat xantia pe mâini bune ºi am obÞinut În final un Xsara Picasso hdi care trebuie inmatriculat (Dumnezeu sã ierte ºi sã odihneascã actualul guvern pentru toate mãririle de taxe, impozite ºi ...preÞuri).

Scris: Mie 20-Mar-2013 19:24
de Rica
te asteptam cu o prezentare a agregatului
aici inchidem