Ofer max. 2000 euro diferenÞã În plus la schimbul Xantiei
Scris: Dum 10-Apr-2011 12:33
Bun, pe scurt "povestea" sunã cam aºa. Am cumpãrat aceastã maºinã la Începutul lui 2008 deºi am Înmatriculat-o (RO) În decembrie 2008 (când a fost taxa cea mai micã).
Este vorba de un Citroen Xantia 1,8i, 16v cu prima Înmatriculare În iulie 2000. Are ca dotãri cam tot ce are Xantia (mai puÞin piele, mahon ºi nici nu e variantã activa sau hidractiva). Are deci climã manualã (aer condiÞionat automat), ABS, 4 airbaguri, 2 geamuri electrice (nu 4), oglinzi electrice, trapã acÞionatã electric, proiectoare ceaÞã, volan ºi scaune reglabile, Încãlzire În scaune, un sistem de control al direcÞiei care m-a ajutat odatã sã nu ies de pe ºosea (nu sunt sigur, pentru cã Xantia nu are ESP ºi "sistem antidemaraj electronic" este probabil altceva) etc.
Este o minunãÞie sã mergi cu ea pe ºosea datoritã silenÞiozitãÞii motorului, suspensiei ºi siguranÞei la frânare (+ În viraje). Are de asemenea o insonorizare foarte bunã (nici nu se aude motorul din habitaclu). Alt punct forte: bagã o cãldurã deosebitã (la fel ºi cu frigul) datoritã ventilatorului foarte puternic.
Am fĂŁcut cu ea ĂŽn 5 ani doar vreo 32000 km majoritatea pe ruta Baia Mare - PiteÂşti pentru cĂŁ ĂŽn oraÂş am circulat mai mult cu celĂŁlalt Citroen al meu, un Xsara 2,0 hdi din 2002. Ca Âşi consum, pentru cĂŁ are ultimul tip de cutie de viteze (care s-a pus pânĂŁ la ieÂşirea din fabricaĂžie) am scos cu ea minim 6,5 litri (7 cu clima pornitĂŁ) pe traseul Baia Mare - PiteÂşti când nu am depĂŁÂşit 2500 ture (cca. 120km / orĂŁ ĂŽn treapta a V-a). Ăn oraÂş (Baia Mare) am scos minim 10 - 11 litri, ĂŽn funcĂžie de anotimp (poate conduc eu mai subturat).
Maºina a avut un singur proprietar În FranÞa (pensionar) ºi unul singur În România (eu).
Schimbul de ulei l-am fãcut Întotdeauna la termen ºi am folosit ulei TOTAL Energy 20W40 (cu aviz pe spate de la grupul PSA, ce se gãseºte mai greu). Am schimbat pe ea kitul de ambreiaj (SACHS, de vreo 10000km), un pivot, discurile de frânare faÞã, toate bucºile trapez, bielete antiuruliu (am pus originale), LHM ul ºi 2 sfere (1 de confort, din spate ºi cea aflatã central faÞã), ultimele la Mihai ªandor. De filtre, plãcuÞe de frânã ... astea sunt uzuale.
MaÂşina nu a fost lovitĂŁ Âşi nu are gram de ruginĂŁ deÂşi este un pic sĂŁrit lacul de pe vopsea pe aripa stg. spate.
Are ITP pânã În noiembrie 2014 ºi RCA pânã În septembrie 2013.
DacĂŁ mai ĂŽmi aduc aminte sau mĂŁ ĂŽntrebaĂži, vĂŁ mai spun...
Motivul pentru care vreau sĂŁ o dau este pentru cĂŁ trebuie sĂŁ mai aparĂŁ un membru ĂŽn familie Âşi deci vreau un Xsara Picasso sau C5 ( cu CV manualĂŁ), cu motor hdi de 1997cmc, chiar dacĂŁ trebuie sĂŁ mai dau maxim 2000 euro din buzunar.
Este vorba de un Citroen Xantia 1,8i, 16v cu prima Înmatriculare În iulie 2000. Are ca dotãri cam tot ce are Xantia (mai puÞin piele, mahon ºi nici nu e variantã activa sau hidractiva). Are deci climã manualã (aer condiÞionat automat), ABS, 4 airbaguri, 2 geamuri electrice (nu 4), oglinzi electrice, trapã acÞionatã electric, proiectoare ceaÞã, volan ºi scaune reglabile, Încãlzire În scaune, un sistem de control al direcÞiei care m-a ajutat odatã sã nu ies de pe ºosea (nu sunt sigur, pentru cã Xantia nu are ESP ºi "sistem antidemaraj electronic" este probabil altceva) etc.
Este o minunãÞie sã mergi cu ea pe ºosea datoritã silenÞiozitãÞii motorului, suspensiei ºi siguranÞei la frânare (+ În viraje). Are de asemenea o insonorizare foarte bunã (nici nu se aude motorul din habitaclu). Alt punct forte: bagã o cãldurã deosebitã (la fel ºi cu frigul) datoritã ventilatorului foarte puternic.
Am fĂŁcut cu ea ĂŽn 5 ani doar vreo 32000 km majoritatea pe ruta Baia Mare - PiteÂşti pentru cĂŁ ĂŽn oraÂş am circulat mai mult cu celĂŁlalt Citroen al meu, un Xsara 2,0 hdi din 2002. Ca Âşi consum, pentru cĂŁ are ultimul tip de cutie de viteze (care s-a pus pânĂŁ la ieÂşirea din fabricaĂžie) am scos cu ea minim 6,5 litri (7 cu clima pornitĂŁ) pe traseul Baia Mare - PiteÂşti când nu am depĂŁÂşit 2500 ture (cca. 120km / orĂŁ ĂŽn treapta a V-a). Ăn oraÂş (Baia Mare) am scos minim 10 - 11 litri, ĂŽn funcĂžie de anotimp (poate conduc eu mai subturat).
Maºina a avut un singur proprietar În FranÞa (pensionar) ºi unul singur În România (eu).
Schimbul de ulei l-am fãcut Întotdeauna la termen ºi am folosit ulei TOTAL Energy 20W40 (cu aviz pe spate de la grupul PSA, ce se gãseºte mai greu). Am schimbat pe ea kitul de ambreiaj (SACHS, de vreo 10000km), un pivot, discurile de frânare faÞã, toate bucºile trapez, bielete antiuruliu (am pus originale), LHM ul ºi 2 sfere (1 de confort, din spate ºi cea aflatã central faÞã), ultimele la Mihai ªandor. De filtre, plãcuÞe de frânã ... astea sunt uzuale.
MaÂşina nu a fost lovitĂŁ Âşi nu are gram de ruginĂŁ deÂşi este un pic sĂŁrit lacul de pe vopsea pe aripa stg. spate.
Are ITP pânã În noiembrie 2014 ºi RCA pânã În septembrie 2013.
DacĂŁ mai ĂŽmi aduc aminte sau mĂŁ ĂŽntrebaĂži, vĂŁ mai spun...
Motivul pentru care vreau sĂŁ o dau este pentru cĂŁ trebuie sĂŁ mai aparĂŁ un membru ĂŽn familie Âşi deci vreau un Xsara Picasso sau C5 ( cu CV manualĂŁ), cu motor hdi de 1997cmc, chiar dacĂŁ trebuie sĂŁ mai dau maxim 2000 euro din buzunar.