Pagina 1 din 2

vand XM V6 EXCLUSIVE seria 2

Scris: Mar 27-Noi-2012 18:45
de autoclasic
Date despre masina

---Xm V6 ,2946 cmc, 140kw/194CP, EURO 2, 309400 km,cutie de viteze manuala, fabricat in noiembrie 1997,ITP valabil pana in februarie 2014

Dotari
--- airbag-uri frontale si laterale,ABS, tempomat, cod antidemaraj,suspensie hydractive 2, trapa electrica de sticla,geamuri electrice ,scaune cu reglaj electric fata,incalzire scaune fata-spate, cotiera reglabila electric pe inaltime,oglinzi electrice incalzite,cea de pe dreapta indexabila, climatizare automata,geam dublu hayon,instalatie audio ALPINE cu CD Changer 6 discuri, interior mixt piele si alcantara gri,jante aliaj EXCLUSIVE seria 2 echipate cu anvelope noi noute de vara,jante aliaj EXCLUSIVE seria 1 cu anvelope iarna,cele din poze,presuri interioare din cauciuc si mocheta pentru iarna si presuri de mocheta pentru vara originale accesorii Citroen.

Piese noi schimbate in 2012

--- pivoti inferiori si tablele de protectie stanga-dreapta,toate bucsele bratelor inferioare pe ambele parti,bucse fata bara stabilizatoare,bielete bara stabilizatoare, capetele de bara directie ambele, flansa telescop stanga, bucse telescop caseta de directie,placute de frana fata-spate, cablur frana 'de mana' , sfera conjunctor si regulatoare hydractive fata-spate,sfere telescoape spate,bobina de inductie si bujiile toate,distributia completa cu role de ghidare si intinzatoare, curea de accesorii si rola intinzatoare, conducta plastic admisie aer.,filtre aer-ulei-benzina, uleiurile motor si cutie si lichidele schimbate-toate produse de TOTAL,toba esapament finala si conducta de presiune dintre pompa si conjunctor,simering vibrochen- distributie,simering cutie de viteze-planetara stanga, ornamentele exterioare cromate -toate,lampile de pozitie fata-cele de pe coltul aripilor.

Defecte
---senzor ABS fata dreapta, incalzirea in scaunele din fata si display-ul din stanga volanului- cateva linii ale afisajului nu functioneaza.


Componente reparate
--- schimbat colector rotor si releu incarcare cu carbuni la alternator si schimbat garniturile si oringurile pompei hidraulice
Am parcurs dupa aceste interventii aproximativ 5000 km, toate piesele schimbate pe masina in afara de placutele de frana si bujii sunt originale Citroen.

Pretul pe care-l vreau este de 3500 eur,nu-l negociez,daca nu obtin aceasta suma retrag masina de la vanzare, nu o dau cu mare entuziasm,o dau pentru ca am anumite prioritati.In acest pret intra si cateva piese noi ,simeringurile axelor cu came, inscriptionare EXCLUSIVE, sfera regulator spate si multe piese second adunate in timp. Mai trebuie refacuta etansarea baii de ulei la motor, nu are scurgeri de lichid hidraulic.



http://imageshack.us/a/img844/6799/dsc00022wa.jpg
http://imageshack.us/a/img525/8981/dsc00021tc.jpg
http://imageshack.us/a/img204/6686/dsc00018pme.jpg
http://imageshack.us/a/img820/2967/dsc00017cg.jpg
http://imageshack.us/a/img716/6396/dsc00016nh.jpg
http://imageshack.us/a/img259/1937/dsc00014wou.jpg
http://imageshack.us/a/img11/3254/dsc00013on.jpg
http://imageshack.us/a/img255/3427/dsc00012nj.jpg
http://imageshack.us/a/img844/8867/dsc00011wr.jpg
http://imageshack.us/a/img209/5664/dsc00010rj.jpg
http://imageshack.us/a/img812/1079/dsc00008oje.jpg
http://imageshack.us/a/img69/9661/dsc00007bm.jpg
http://imageshack.us/a/img100/5546/dsc00006nk.jpg
http://imageshack.us/a/img689/9347/dsc00005cd.jpg
http://imageshack.us/a/img834/5683/dsc00003ca.jpg
http://imageshack.us/a/img96/9140/dsc00002qk.jpg
http://imageshack.us/a/img221/4020/dsc00001ca.jpg

Scris: Mar 27-Noi-2012 21:19
de Mexik
masina e foarte frumoasa si felicitari ca esti proprietarul ei.ca o parere personala pretu e mare pt 309mii km si mai ales pt 3000cc care te usuca la impozit,desi masina e foarte dotata ca model e invechita la aceasi bani iei un c5,iar la pretu asta numa un pasional sa dea banii pe ea.frumoasa masina bravo ei ca la km astia arata asa :D

Scris: Mar 27-Noi-2012 21:42
de iliescu sorin
Am avut si eu un 3 l , v6 hidramat , dar al tau este superb !! Il vei retrage de la vanzare ....... pentru urmatorii 10 ani in RO !!

Scris: Mar 27-Noi-2012 21:43
de autoclasic
Da,sunt de acord ca pretul, poate sa fie mare in comparatie cu preturile cerute pe Xm-uri in Romania,dar comparatia cu c5-ul nu prea e potrivita,masina asta e lipsita de personalitate ca sa nu spun ca este urata si afirm asta in conditiile in care pentru mine,consider a fi masini doar Citroen, Maserati si Ferrari. Pretul de 3500 eur reprezinta doar suma pe care am cheltuit-o cu achizitia masinii si inmatricularea ei,daca adaugam si sumele cheltuite pe piesele de schimb probabil ca as ajunge la 6000 eur . Xm-ul pe care-l am eu este alta categorie deja ,tine de pasiune ,deci se adreseaza cunoscatorilor si nu consumatorilor, oricum daca nu obtin suma nu o dau nici spanzurat,ar insemna sa-mi bat joc de mine in mod clar!!! sunt dispus sa fac publice preturile pieselor,pentru cei care inca nu sunt familiarizati cu ceea ce inseamna pretul unei piese originale Citroen,in felul asta sper sa evit orice discutie legata de pretul masinii si sa dau posibilitatea celor intr-adevar interesati sa studieze oferta si eventual sa-mi ceara detalii suplimentare , unul dintre ele este faptul ca in certificatul de inmatriculare masina figureaza cu motor de 1998 cmc,nu cu motor de 3000,am inmatriculat masina in tara in februarie 2010 pe motiv de recarosare si am fost obligat sa pastrez in cartea de identitate si certificat tipul si seria motorului donatoarei actelor,astfel m-am scutit de plata unei taxe de poluare de aproape 8000 eur,deci nu poate fi vorba de un impozit inaccesibil,valoarea lui deocamdata este de 213 lei.Iar in ce priveste numarul de km,la motorul asta nu se pune,toti cei care detin un citroen cu tipul asta de motor pot sa confirme ca este ultrafiabil,cutia de viteze de asemenea este foarte bine construita.

Scris: Mar 27-Noi-2012 21:45
de Mexik
statu asta cu taxele lui ne omoara.sincer pe mine ma bate candu sa-mi iau un c5 cu acelasi motor v6 dar trec iarna asta cu asta de 2.0i ca merge de criza.dar adevaru ca masina e frumoasa si de a ajuns la km astia a fost intretinuta :)

Scris: Mar 27-Noi-2012 21:47
de Mexik
atunci este bine ca ai reusit sa fentezi asta,un lucru care ajuta la vanzare.

Scris: Mar 27-Noi-2012 21:53
de autoclasic
nu am avut incotro,am vrut masina asta si am facut tot posibilul s-o inmatriculez,eu sunt proprietarul cu numarul 2,a avut unul in germania iar eu sunt singurul in romania,si am cum sa dovedesc lucrul asta, ca sa nu dau motiv de polemici inutile,am traducerile autentificate la notar in original pentru actele de provenienta si import :). Arata mai bine in realitate,in poze este putin murdara si prafuita,nu ies cu ea decat pe vreme uscata si in ultimele doua luni am scos-o din garaj de maxim 3 ori si doar ca sa o mai vada soarele :wink:

Scris: Mar 27-Noi-2012 22:31
de SilverSpider
Wow! Arata super super masina. Eu imi doresc tare mult sa reusesc sa dau o tura cu ea, asta daca nu o vinzi pana atunci.
Dupa parerea mea pretul nu o sa reprezinte niciodata adevarata valoare a acestui model.

Scris: Mar 27-Noi-2012 22:39
de autoclasic
Da,e faina, si umbrela i-am luat-o la culoare :D . Lasa ca daca nu te dai cu asta fac eu cumva sa te dai cu o masina la fel de interesanta si cu un motor cel putin de nivelul celui pe care-l are Xm-ul :)

Scris: Mar 27-Noi-2012 22:59
de dj01fad
daca mai comenteaza cineva ceva de masina asta il trag personal de urechi :lol: stiu masina, si pot spune ca este intr-o stare ireprosabila. ca exemplu, omul a dat 15 mil sau cat o fi fost doar pe o flansa de telescop, si asta doar ca sa fie noua! pretul cerut pe ea este cel putin simbolic, ca sa nu spun bataie de jos. nr de km este irelevant, spun asta pentru ca am o xantie cu motorul asta cu 350.000 si nu are nici pe dreaq motorul. pe de alta parte, tin sa precizez ca este varianta de motor cu pistoanele dispuse la 60 de grade, deci un model destul de rar, iar in romania sunt doar cateva, cred ca le numeri pe degetele de la o mana! acest motor inca se foloseste si pe c5 si c6, cu mici modificari, deci... no comment. mai mult ca sigur este cel mai smecher xm din romania, asa ca daca vrea cineva o masina de colectie, cam asta este.
bebe, nu stiu ce ti-a venit sa il dai, dar sincer cred ca te lupti cu morile de vant. cine si-o doreste nu si-o permite, cine si-ar permite se uita sa o ia pe 1000, iar restul considera ca nu merita atat. merita MULT mai mult!

Scris: Mar 27-Noi-2012 23:26
de autoclasic
Merci Nic pentru sustinere,flansa a fost 1700 cu reducere pentru ca am luat de la firma respectiva toate piesele enumerate mai sus in descriere,altfel era 2200 lei,deci sunt calit in ce priveste preturile,o vand pentru ca-mi reiau meseria de care ti-am povestit,investitia este foarte mare,am inceput-o si vreau s-o duc la capat si in ultimul timp am cam lungit-o,dar in orice caz nu renunt la pasiunea pentru masini,e doar o chestie de moment,cu siguranta o sa revin in domeniu si o sa surprind,sper :) . Pana atunci sa vedem daca se va vinde,daca nu obtin suma asta minima sau nu o ia cineva cu respect pentru munca francezilor si a mea intr-o mai mica masura, nici nu stau de vorba,masina ramane la mine si va arata la fel,daca nu mai bine si peste 10 ani :)

Scris: Mie 28-Noi-2012 00:02
de WLD
Nu reusesc sa editez primul post asa ca am adaugat pozele aici. E mai frumos sa fie afisate in mesaj fara sa dai click pe fiecare link in parte.

Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine

Scris: Mie 28-Noi-2012 09:36
de Rica
nu inteleg cum e cu motorul,dar la ITP cum faci?

Scris: Mie 28-Noi-2012 09:43
de Mihai Martian
Frumoasa masina. Daca mi-as permite as tine 10 ca asta. Bafta la vanzare.

Scris: Mie 28-Noi-2012 10:49
de autoclasic
Multumesc Catalin pentru afisarea pozelor,intr-adevar e mai frumos asa si mai accesibil in acelasi timp :)