[VAND] CitrĂśen BX 16 TRS

Numai pentru autovehicule Citroen. Cititi cu atentie REGULILE publicate in header-ul sectiunii! Anunturile vor contine OBLIGATORIU o descriere cat mai detaliata a produsului, datele de contact si PRETUL. Nerespectarea acestor reguli duce la stergerea anuntului. ATENTIE: Discutiile Off-Topic vor fi sterse fara notificare prealabila.

Moderatori: Rica, Echipa Tehnica

Avatar utilizator
nr913
simpatizant
Mesaje: 59
Membru din: Joi 06-Aug-2009 01:07
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 3.0 HDi V6
2: Volkswagen Lupo 3L

[VAND] CitrĂśen BX 16 TRS

Mesajde nr913 » Dum 10-Feb-2013 23:38

Vã salut. O pun la vânzare. Aici detalii:

Model: CitrĂśen BX 16 TRS, seria 1, fabricat ĂŽn Iunie 1985.
Motor: 171D 64kW (87 CP), cilindree 1580 cmc, carburator WEBER 32-34 DRTC, cutie de viteze manualĂŁ 5+1
Kilometrii: 125.000 parcurși ĂŽn Germania, 45.000 parcurși ĂŽn România (din '93 pânĂŁ azi), ĂŽn total 170.000 km.
DotĂŁri: Închidere centralizatĂŁ, geamuri electrice (toate 4), suspensie hidropneumaticĂŁ, direcție neasistatĂŁ, jante tablĂŁ, capace OEM intacte, anvelope iarnĂŁ și anvelope varĂŁ.

Acte: Acte la zi, verificare tehnicã valabilã pânã În Decembrie 2013, asigurare, carte service În germanã, etc.

Istoric modificĂŁri (de aici ĂŽncepe povestea):
Am luat mașina cu 156.000 km, ĂŽn Iunie 2009. La ĂŽnceput (Iunie 2009) am schimbat ambreiajul, plĂŁcuțele de frânĂŁ pe fațĂŁ și am curĂŁțat-o bine :D (a stat ceva vreme sub copaci).
Sferele erau sparte. Cu prima ocazie am luat drumul pânĂŁ la Galați și am montat niște sfere recondiționate. DupĂŁ câteva luni, am cumpĂŁrat alte sfere, originale IFHS (toate 5) și 3 dintre ele sunt montate pe mașinĂŁ (fața respectiv centrala). Tot de la mecanicul din Galați am fĂŁcut rost și de mult-dorita oglindĂŁ pe dreapta (mașina a ieșit din fabricĂŁ fĂŁrĂŁ oglindĂŁ).
Ceva mai târziu am fost la carbotest, la AMG Pantelimon, și am reglat carburatorul (cel cu șoc manual fiind ĂŽnlocuit cu unul automat).
La scurtĂŁ vreme, dupĂŁ ce a luat ITP-ul ĂŽn Decembrie 2009, am refĂŁcut evacuarea cap-coadĂŁ pentru cĂŁ cea veche era ruginitĂŁ. Am ales sĂŁ o fac eu, dintr-o țeavĂŁ de inox de 2.5", adĂŁugând o tobĂŁ finalĂŁ din târg, tot din inox. Nemulțumit fiind de zgomotul produs, am adĂŁugat un amortizor median de pe un Opel Astra G. La aceste modificĂŁri nu se putea sĂŁ lipseascĂŁ un nou set de bujii; am ales NGK (pe codul mașinii). M-am dus ĂŽn probe. Pe autostradĂŁ. Am uitat sĂŁ verific nivelul lichidului de rĂŁcire, și fiind surprins de martorul din bord care țipa la mine, am tras pe dreapta; am deschis capota și am constatat cĂŁ miroase a mâncare gĂŁtitĂŁ. Cu garniturĂŁ de chiulasĂŁ. Apa a reușit sĂŁ pĂŁtrundĂŁ ĂŽn cilindru. Am tractat-o acasĂŁ, și toatĂŁ noaptea am desfĂŁcut la motor. Cu ocazia asta am schimbat distribuția, curelele de accesorii, rectificat chiulasa (efectuate toate verificĂŁrile și reglajele la un centru specializat), ĂŽnlocuit conjunctorul-disjunctor, pompa hidraulicĂŁ, furtunele coapte, și altele. Mașina avea 160.000 km.
Ulterior, am gĂŁsit o anvelopĂŁ mai micĂŁ pentru rezervĂŁ, locul fiind prea mic pentru una normalĂŁ din cauza evacuĂŁrii. Cam ĂŽn aceeași vreme am antifonat mașina pe interior și am schimbat mocheta cu una nouĂŁ, croitĂŁ pe mĂŁsurĂŁ.
Am cumpĂŁrat un radio cd și am gĂŁsit pentru el niște boxe superbe pentru spate (se potrivesc perfect cu stilul mașinii și cu parasolarele lunetei). Am montat și pe fațĂŁ niște blaupunkt-uri. Se aude bine dupĂŁ pĂŁrerea mea. ÎmpreunĂŁ cu astea am schimbat și bateria cu una nouĂŁ care merge brici.
Am montat o brichetĂŁ pentru pasageri, cum ar fi trebuit sĂŁ iasĂŁ din fabricĂŁ.
Ceasurile de bord futuristice au fost ĂŽnlocuite cu unele clasice de BX GT seria 1. Am avut grijĂŁ sĂŁ transfer numĂŁrul kilometrilor parcurși pe noul ceas.
Am avut deosebita plĂŁcere sĂŁ fac cunoștintĂŁ cu un Fiat Doblo care nu mi-a cedat trecerea, ocazie ĂŽn care am constatat calitatea tablei mașinii. S-a ĂŽndoit nițel, așa cĂŁ am ĂŽnlocuit-o cu alta la fel de veche dar de altĂŁ culoare și i-am tras o vopsea cu "șpreiu".
Fiind angajat ĂŽn perioada respectivĂŁ la un service de roți ca mecanic pentru reglare direcție, am avut grijĂŁ ca și mașina mea sĂŁ aibĂŁ geometria reglatĂŁ la micrometru.
Cam acum un an am pus mâna pe un set de proiectoare de serie 1.
Aeroterma mi-a dat mari bĂŁtĂŁi de cap (mai precis caloriferul și robinetul), ĂŽntr-un final recurgând la compromisul "Dacia": robinet sanitar cu trei cĂŁi adaptat la un calorifer de BMW e36. Soluția s-a dovedit a fi funcționalĂŁ, iar pierderile de antigel au dispĂŁrut.
Destul de recent, ĂŽncercând sĂŁ cresc performanțele motorului, am adaptat un filtru de aer HKS super power flow și am fĂŁcut schimbul de ulei cu un MOTUL. Apropo de ulei, nu am pus niciodatĂŁ alt ulei hidraulic ĂŽn afarĂŁ de LHM verde de la Agip.

Defecte curente:
- RuginĂŁ cam pe la toate colțurile foilor de caroserie, mai ales unde a avut loc incidentul;
- CrĂŁpĂŁturi ale tapiseriei unde s-a copt de la soare;
- Mici crĂŁpĂŁturi ĂŽn bord din același motiv;
- Lampa de pe stâlpul din stânga este crãpatã;
- Manșonul de la levier este rupt;
- Parbriz dezlipit parțial (se simte când ĂŽnchizi hayonul mai tare), dar fĂŁrĂŁ fisuri sau defecte;
- Sticla farului din dreapta este puțin ciobitĂŁ (am aplicat provizoriu niște scoci sĂŁ nu transpire);
- Burduful exterior al planetarei lungi este spart;
- Are mici probleme cu arculețele de la carburator (șoc) și cu supapa de retur din circuitul de alimentare (dupĂŁ o perioadĂŁ de staționare, benzina coboarĂŁ ĂŽnapoi ĂŽn rezervor). Rezultatul se observĂŁ la pornirea mai greoaie la rece (explicația mea).

În rest, mașina se ține bine, trage bine, aratĂŁ bine (cu excepția ruginii și crĂŁpĂŁturilor), are suflet.
A avut și o sorĂŁ mai micĂŁ, din '86, geamĂŁnĂŁ am putea spune, dar am sacrificat-o de dragul ei. Restul organelor sunt ĂŽn pungĂŁ (bloc motor, cutie manualĂŁ 5+1, pompĂŁ hidraulicĂŁ, un telescop fațĂŁ, casetĂŁ de direcție manualĂŁ, ceasurile de bord, carburator cu șoc manual, suport filtru de aer original, și altele ĂŽncĂŁ valabile).

Mașina o dau cu 300€, povestea cu 500€. La pachet, putem negocia la 700€.
PS: Nu dau mașina fĂŁrĂŁ poveste. Invers putem discuta.

MĂŁ puteți gĂŁsi aici, pe PM, pe mail la filipius_romanus@yahoo.com sau la numĂŁrul de telefon 0726000562. Mașina se poate vedea ĂŽn București, Sectorul 3.

Puteți vedea aici toate pozele și descrierea lor, iar aici, aici și aici o puteți vedea vie.

Avatar utilizator
Rica
Moderator - Bazar
Mesaje: 2369
Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
Localitate: Birmingham
Masina: Peugeot 407 SW
Contact:

Mesajde Rica » Lun 11-Feb-2013 09:53

si pret final pe masina fara alte acareturi si povesti?
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!

Avatar utilizator
nr913
simpatizant
Mesaje: 59
Membru din: Joi 06-Aug-2009 01:07
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 3.0 HDi V6
2: Volkswagen Lupo 3L

Mesajde nr913 » Lun 11-Feb-2013 12:35

800€ destul de negociabil.

Avatar utilizator
nr913
simpatizant
Mesaje: 59
Membru din: Joi 06-Aug-2009 01:07
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 3.0 HDi V6
2: Volkswagen Lupo 3L

Mesajde nr913 » Dum 17-Feb-2013 21:02

Sus cu el. 750€ cu tot cu piese de schimb.

Avatar utilizator
nr913
simpatizant
Mesaje: 59
Membru din: Joi 06-Aug-2009 01:07
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 3.0 HDi V6
2: Volkswagen Lupo 3L

Mesajde nr913 » Vin 01-Mar-2013 20:02

UP! 700€

Avatar utilizator
nr913
simpatizant
Mesaje: 59
Membru din: Joi 06-Aug-2009 01:07
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 3.0 HDi V6
2: Volkswagen Lupo 3L

Mesajde nr913 » Vin 15-Mar-2013 09:54

Pret negociabil. Nimeni interesat?

Tony XM
simpatizant
Mesaje: 30
Membru din: Dum 23-Oct-2011 19:07
Localitate: bucuresti

Mesajde Tony XM » Joi 04-Apr-2013 16:30

salut,

am un amic interesat, dar nu la pretul asta.

spune-mi ultumul pret la care poti ajunge.

merci

Avatar utilizator
nr913
simpatizant
Mesaje: 59
Membru din: Joi 06-Aug-2009 01:07
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 3.0 HDi V6
2: Volkswagen Lupo 3L

Mesajde nr913 » Lun 08-Apr-2013 17:29

600€ cu tot cu ce piese am mai pĂŁstrat de la sor-sa. 0726.000.562

Avatar utilizator
nr913
simpatizant
Mesaje: 59
Membru din: Joi 06-Aug-2009 01:07
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 3.0 HDi V6
2: Volkswagen Lupo 3L

Mesajde nr913 » Vin 10-Mai-2013 23:19

Nu sunt doritori? Din pĂŁcate va ajunge la "project RABLA" daca nu o vrea nimeni...

SilverSpider
pasionat
Mesaje: 520
Membru din: Lun 31-Mai-2010 20:27
Localitate: Ploiesti

Mesajde SilverSpider » Vin 10-Mai-2013 23:36

nr913 scrie:Nu sunt doritori? Din pĂŁcate va ajunge la "project RABLA" daca nu o vrea nimeni...

Mai asteapta putin ca trebuie sa gasesti pe cineva. As cumpara eu masina dar nu am banii :(

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Sâm 11-Mai-2013 11:00

si cum o transcrie cel care o c umpara?! eu unul cred ca treaba cu rabla e destul de rezonabila.

Avatar utilizator
nr913
simpatizant
Mesaje: 59
Membru din: Joi 06-Aug-2009 01:07
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 3.0 HDi V6
2: Volkswagen Lupo 3L

Mesajde nr913 » Lun 20-Mai-2013 17:14

Poate are cineva nevoie de ea pentru piese.

Avatar utilizator
nr913
simpatizant
Mesaje: 59
Membru din: Joi 06-Aug-2009 01:07
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 3.0 HDi V6
2: Volkswagen Lupo 3L

Mesajde nr913 » Lun 08-Iul-2013 16:08

Sus cu el.

Avatar utilizator
nr913
simpatizant
Mesaje: 59
Membru din: Joi 06-Aug-2009 01:07
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 3.0 HDi V6
2: Volkswagen Lupo 3L

Mesajde nr913 » Sâm 11-Ian-2014 18:13

500€

Avatar utilizator
nr913
simpatizant
Mesaje: 59
Membru din: Joi 06-Aug-2009 01:07
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 3.0 HDi V6
2: Volkswagen Lupo 3L

Mesajde nr913 » Sâm 25-Ian-2014 02:06

Anunț ĂŽncĂŁ valabil. Mașina se dĂŁ și pentru dezmembrare. Preț discutabil.


Înapoi la “Vanzari/Cumparari Auto”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187773
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11812
    Cel mai nou membru JewellEMats