Pagina 1 din 2

[VAND] Xantia Activa 2.0 HDI

Scris: Mie 08-Mai-2013 22:50
de Mihai Martian
Masina are 530.000 km. Motorul rontaie frumos.
Dorati: piele, scaune electrice, incalzite, trapa, CD player original cu magazie de CD uri, senzor ploaie, clima, stopitoare faruri, jante aliaj.

Sistemul Activa functioneaza corect, iti ofera o senzatie extraordinara

Am schimbat bucsi fata iar uleiul are 13000 km, tratat cu Metabond Oldspezial.

Motivul vanzarii: suspensie relativ mai greu de intretinut. Am avut (sau am) scurgeri la cilindri antiruliu si imi pierde ulei la corectorul de rigiditate. La cilindrul fata am schimbat simeringul. Acum nu lasa pete dar sunt umezi. Completam 1 litru LHM la o luna jumate, sa zic 1500 km. Corectorul nu cred ca e scump dar nu mai am chef de distractii de genul.
O alta problema a suspensiei este ca danseaza fata.

Daca nu este nimeni interesat in maxim doua saptamani, pana cand se apuca meseriasul de ea, o sa o transform intr-o Xantia cu 6 sfere.

Din cate am inteles de la o cunostinta a fostului proprietar taxa e recuperata sau in curs de recuperare.
Daca e cineva dornic sa o cumpere poate sa circule cu nr de Cluj.

Pret 2300 euro, nenegociabil, exact cat am dat si eu pe ea.
Eventual accept schimb.

0741427781




Imagine


Imagine


Imagine


Imagine

Scris: Vin 10-Mai-2013 13:51
de SilverSpider
Bafta la vanzare. Sper sa nu ajunga mutilata, mai ales ca este o Activa.

Scris: Vin 10-Mai-2013 14:06
de dj01fad
SilverSpider scrie:Bafta la vanzare. Sper sa nu ajunga mutilata, mai ales ca este o Activa.

nu-i nimic, mai am eu doua :tease:

acum, lasand gluma la o parte... chiar e pacat de ea. regulator de hydractive iti dau eu.

Scris: Vin 10-Mai-2013 14:14
de SilverSpider
dj01fad scrie:
SilverSpider scrie:Bafta la vanzare. Sper sa nu ajunga mutilata, mai ales ca este o Activa.

nu-i nimic, mai am eu doua :tease:

acum, lasand gluma la o parte... chiar e pacat de ea. regulator de hydractive iti dau eu.


A doua care e, aia facuta bucati ? :))

Scris: Vin 10-Mai-2013 14:20
de SilverSpider
Probabil ca suspensia danseaza fata din cauza sferelor descarcate sau cu membrana sparta.

Dar ce mai conteaza, omul sigur a fost speriat de cineva expert in hydraulica. Daca o sa ramai in 6 sfere iti garantez ca o sa strangi din buci in curbe :))

Scris: Vin 10-Mai-2013 15:08
de dj01fad
off-topic: aia demolata e v6-le. mai e inca una pe care nu ai vazut-o cand ai fost la mine... zace aiurea prin curte pe la tara :(

on: sferele sunt toate revizuite acum cateva zile/saptamani si sunt toate in parametrii. probleme tehnice nu are decat ce a zis mihai, stiu masina chiar foarte bine. asta cu zemuitul la cilindrii antiruliu este dambla tipica la activa, dar daca e doar umed si nu curge, nu-i bai. problema de la regulatorul de hydractive e minora, iar in rest... ca danseaza putin stanga-dreapta, trebuie doar vazut unde anume pierde presiune si inlocuita componenta respectiva.

ca idee: masina e foarte bine ingrijita si intretinuta pentru ce rulaj are, si macar e cel corect, nu e dat inapoi. probabil ca daca era la vreun smecheras o facea si el repede la 225.000 sau ceva de genul, pentru ca aspectul si functionalitatea chiar permit treaba asta.

Scris: Mar 14-Mai-2013 16:20
de Mihai Martian
Salutari,

Nu m-a speriat nimeni doar ca nu mai am chef sa tot caut solutii si sa stau la mecanic pt verificat / inlocuit / reparat diverse gadgeturi. Daca nu merge ceva cum trebuie pana nu rezolv nu am liniste. Mi s-a spulberat visul de a o face stock, se pare ca la nivelul meu de cunostinte, indemanare si la bugetul meu nu reusesc. Clar nu vreau sa fiu absurd sa fac super sacrificii.

Sistemul antiruliu e extraordinar, senzatia e de neimaginat. Am avut, am condus, am apreciat dar gata. Imi bifez in ''catalogul vietii'' o Activa si incerc sa ma concentrez pe alte lucruri mai importante (familie, timp liber etc).

Referitor la suspensie, eu nu am nevoie neaparat de o suspensie antiruliu. Plus ca e cam tare suspensia pt gusturile mele, inainte am avut o Xantia cu suspensie clasica, era barca dar la drumurile noastre era ok. Plus ca fac vreo 2 km zilnic pe drum pietruit.

Sper sa iasa bine.

Scris: Mie 15-Mai-2013 15:02
de Mihai Martian
Up :)

Luni avem programare la chirurg.

Scris: Sâm 18-Mai-2013 19:13
de Mihai Martian
Deci nu vrea nimeni o Activa?

Scris: Lun 20-Mai-2013 09:59
de Catalin Radu
Mihai Martian scrie:Deci nu vrea nimeni o Activa?


"Masina are 530.000 km"
"uleiul are 13000 km"
"Am avut (sau am) scurgeri la cilindri antiruliu si imi pierde ulei la corectorul de rigiditate"
"Completam 1 litru LHM la o luna jumate, sa zic 1500 km"
"O alta problema a suspensiei este ca danseaza fata. "
"taxa e recuperata sau in curs de recuperare"
"Pret 2300 euro, nenegociabil"
..deci, poate ma bag ca musca in lapte, dar atat am retinut din anuntul tau, si cam asta va vedea oricine... :shock:

Scris: Lun 20-Mai-2013 10:21
de mbc
Acuma depinde cum pui problema. Decat sa imi zica ca are 190 000km si sa aiba 500 000km, prefer sa imi zica din start ca are 500 000 si sa stiu o treaba. Probabil ca reparatiile mai duc inca 500-1000 de euro si iese cam scump, e adevarat.

Scris: Lun 20-Mai-2013 10:31
de dj01fad
si ce daca are uleiul 13000? in masina aia s-a bagat numai ulei smecher care tine 30.000, dar oricum s-a schimbat la jumatate...
si eu schimb la mine uleiul la 15-20.000 si schimb filtrul la jumatatea lor... iar cu kilometrii... hai sa fim seriosi... cred ca e putin cam irelevanta treaba atata timp cat a fost intretinuta. masina asta a mers prin germania peste 500.000 din km care ii are si cred ca e mai bine decat daca mergea 250.000 prin romania.
faptul ca omul a spus problemele care le are spune multe! altul zicea ca merge perfect, arata perfect, poate o dadea si inapoi putin sub 200.000 asa cum ii place romanului sa cumpere, si incheia discutia.

problema de la regulatorul de rigiditate se rezolva simplu, am si specificat ca ii dau eu piesa. faptul ca plange putin pe la cilindrii antiruliu e putin cam irelevant, e problema tipica activa, si ca idee, si a mea plange pe acolo, dar nimic important. poate cu greu sa se adune 1l pe an! dansatul... nu va inchipuiti ca face urat, majoritatea activelor fac asta, dar totusi se poate rezolva. cine nu a avut pe mana o activa pana acum, nu are cum sa stie ce e cu ele.

o masina ca asta este extrem de greu de gasit, cu exhiparea care o are. in 4 ani am gasit decat 3 la vanzare in toata europa, si le-am luat pe toate 3. asta e una din ele! se gasesc activa hdi, dar fara piele, fara trapa, fara incalzitor suplimentar, fara spalatoare la faruri, sau oricum fara una din ele. ca idee, mai e una in bucuresti, care are piele, dar nu are trapa si nu are toate geamurile automate.

Scris: Lun 20-Mai-2013 11:10
de Mihai Martian
Catalin, tu retii si intelegi cum poti si cat poti. Uitandu-ma la masina ta din semnatura inteleg de ce nu intelegi.

mbc: reparatia regulatorului e moca, cei doi cilindri nu ar deranja prea tare. Daca stau sa ma gandesc pana sa imi pice regulatorul respectiv nu prea aveam mari griji referitor la pierderilor celor doi cilindri. Asta dupa ce l-am rezolvat pe cel fata (schimbat simering).

Eu am luat-o la 514.000 km si nu prea mi-a pasat, testare si ascultat motorul.

Salutari Nic.

Scris: Lun 20-Mai-2013 11:21
de mbc
Mihai, daca iei o Activa, o faci sa fie Activa. Daca nu, nu iei o Activa de la bun inceput.

Scris: Lun 20-Mai-2013 11:42
de Mihai Martian
Alin, asa am zis si eu dar vezi tu ca nu toate iti ies in viata asa cum vrei. Eu nu am pus-o de vanzare ca as fi disperat sa o dau, ca exemplu am scris toate necazurile. Speram sa gasesc pe cineva entuziasmat care sa doreasca sa o pastreze asa cum e. Ma doare sufletul sa o modific dar eu sunt mai important decat ea.