Pagina 1 din 1

Citroen c5 II Exclusive, 2005

Scris: Joi 15-Ian-2015 11:34
de Cristi_C5
CITROEN C5 EXCLUSIVE 2.0 HDI
100 KW/136 CP
03/2005
-6 viteze
-Suspensie HYDRACTIVE - 3 trepte reglabile de inaltime
-9 X Airbaguri,
-ABS, ESP,ABD,AFU,ASR
-Pilot Automat + Limitator de viteza
-Climatronic 2 zone,
-Piele Alcantara
-Computer bord(cons.instant,calcul viteza,distanta parcursa,etc)
-Torpedou refrigerat,
-Scaune electrice fata incalzite(full elctric stanga/dreapta)
-Oglinzi electrice heliomate incalzite rabatabile
-Oglinda retrovizoare senzor
-Senzori ploaie
-Senzori parcare fata/spate
-Senzori lumina
-Senzor autostrada
-Parbriz heliomat
-BIXENON adaptiv (auto level) Cornering
-Spalatoare faruri
-Proiectoare ceata
-Sistem coming/leaving home
-Radio/cd player sistem auto level
-Comenzi volan radio/cd player
-Jante aliaj 16",
-Volan piele reglabil,
-Aprindere avarii automat la franare brusca,
-Pachet crom
-Parbriz incalzit
-Luneta termica
-Folie omologata RAR
-Perdeluta luneta spate
-emisie 158 g CO2
-taxa inmatriculare 650 euro
-inmatriculat Bulgaria
-acte valabile 08/2015


4150 euro negociabil.

0766 707 954.
Imagine

Imagine

https://imageshack.com/my/images

Scris: Sâm 24-Ian-2015 14:26
de Cristi_C5
up...3850 negociabil

Scris: Dum 22-Feb-2015 11:59
de Cristi_C5
up 3350 Neg.

Scris: Mar 24-Feb-2015 09:49
de niq
intrebare... cum sa fie taxa 650 de euro? Daca e euro 3 (ceea ce.. cel mai probabil e) - taxa e 2639 de euro. Si daca e euro 4 (ceea ce nu cred ca e) - taxa e 879 de euro.

Plus de asta, pune si tu mai multe poze, nu numai din fata, si cu interiorul, si din lateral, spate, etc.

Si ce probleme are? Nu de alta, dar ai scazut 1000 de euro din pret intr-o luna.

si nu ai scris nimic nici de cati km are masina..

Scris: Mie 25-Feb-2015 07:14
de Cristi_C5
In primul rand SALUT...domnule NIQ....sa va raspund pe rand doleantelor dvs...

Taxa este intradevar 698,77 euro, masina este euro 4, scrie in stickerul de pe parbriz aplicat in Germania, scrie in brieful mic si mare al masini din Germania in care apare inclusiv emisia de CO2 - 158 g
Acum daca erati un pic atent la anunt vedeati ca masina este 03/2005, ceea ce inseamna ca taxa se calculeza pentru 10-11 ani, iar acum intram in 03/2015...
Treaba cu taxa si cu euro 4 este verificata de mine personal la RAR si ANAF.

Am incercat sa pun mai multe poze, dar se pare ca am intampinat niste probleme cand am vrut sa le atasez pe site, pentru cine doreste ii pot trimite poze in privat pe alta cale de comunicatie, avem destule slava Domnului. Masina se afla la vanzare si pe tocmai si OLX.

Masina nu are nici un fel de problema...a avut destule pe care am reusit sa le remediez in timp, pe cele mai grave(inlocuit turbina cu garantie, schimb ulei,filtre,placute frana,cablu frana de mana, reparat cu chit de reparatie etrier), cu ajutorul familiei Stan din Ploiesti, carora vreau sa le multumesc frumos pentru amabilitate, promptitudine si seriozitate.
Am considerat ca nu pot sa cer mai mult pe o masina care nu are taxa platita si nu este inmatriculata in Romania, tara in care nu se mai tine cont de filtru de particule,de populatie si de multe altele...Masina se vinde din motive personale si financiare, nu sunt samsar sau procurator de masini.

Cu aprobare si la sfatul lui Mihai Stan, am mai schimbat un senzor pentru presiune aer in galeria de admisie, ventilator racire,pompa spalator faruri,senzor parcare 2 bucati si urmeaza azi sau cel tarziu maine bucsa brat trapez dreapta.Are 193000 km in acest moment, am descoperit ulterior ca sunt dati inapoi 29000 km, deci 222 000 km.

Masina a fost achizitionata in data de 24.06.2014 de la Cluj Napoca,inmatriculata in Bulgaria in data de 24.08.2014 de catre mine personal, actele sunt perfect valabile.

Sper ca am fost cat se poate de explicit ...o zi buna

Scris: Joi 26-Feb-2015 10:00
de niq
din fericire (sau din pacate) am si eu tot un C5, numai ca din 2006, tot 2.0 HDi. Si pot sa-ti spun ca "stickerul" valoreaza fix 2 bani. Conteaza ce scrie in talon si in cartea masinii. La mine scrie E3... brieful din germania, chiar daca scrie D4, nu inseamna ca e si Euro 4.

Daca ati verificat la RAR, e posibil sa aveti dreptate, insa eu am masina inscrisa in romania, si pot sa va spun cu durere in buzunar ca este Euro 3.

Nu vreau sa intru nici in detalii referitoare la km dati inapoi, un singur lucru as avea de spus, si anume.. de ce s-ar obosi cineva sa dea km inapoi, daca vorbim doar de 29.000 ? De obicei, cand se dau km inapoi, se dau cel putin 100-200 de mii... Repet, vorbesc in general, nu stiu cazul acesta particular.

Si nu in ultimul rand, daca taxa ar fi 650 de euro, nu mi s-ar parea o suma asa extraordinara incat sa opteze cineva pentru inscrierea pe bulgaria.. eu personal as plati taxa daca ar fi doar atat...

Parearea mea: decat sa dati masina pe 3 mii de euro (daca e asa cum pare in poze si corespunde si din punct de vedere tehnic) , mai bine o pastrati.

Scris: Joi 26-Feb-2015 19:42
de Cristi_C5
frumos ..."din fericire (sau din pacate) am si eu tot un C5" aici cred ca amandoi picam de acord ...stiu faza cu sticker-ul...e fix pix
in brief de germania scrie euro 4 cu CO2 158 si curios si in cartea de Bulgaria scrie tot EURO 4(am pastrat copie dupa ambele brief-uri si chiar de pe o fisa de predare a masini din data de 14.03.2005 cand a fost predata masina din reprezentanta) tipul motor este DW10BTED4
Totusi in Romania te poti astepta la orice ...daca e EURO 3 taxa e 2096 euro ... :shock: ...Nu i-am facut RAR-ul dar o persoana care lucreaza acolo dupa ce s-a uitat un pic pe actele mele mi-a confirmat ca nu sunt probleme si iese euro 4 ...nu poti stii sigur niciodata
In vara taxa era 900 euro si m-am enervat inclusiv faptul ca nu ii intereseaza daca ai sau nu filtru de particule....+ alte taxe ma duceam in jur de 1200 euro

In cazul km si eu m-am mirat ca sunt putini...adica 29 000 fix un schimb...dar banuiesc ca "procuratorii romani" au impresia ca daca vezi 200 000 nu mai cumperi masina, daca vezi 100 000 e altceva ...

Masina corespunde perfect din toate punctele de vedere ...este exact ce este si in poze nimic de ascuns...sincer as vrea sa o pastrez dar situatia actuala a CHF ma omoara,asa ca asta e viata...

o seara buna va doresc