despre intalnirea din 24 iulie 2005

Intalnirile periodice ale Clubului Citroen Romania.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
prafuit
pasionat
Mesaje: 764
Membru din: Lun 04-Iul-2005 15:37
Localitate: Bucuresti

despre intalnirea din 24 iulie 2005

Mesajde prafuit » Lun 25-Iul-2005 13:51

Buna ziua tuturor!
Deschid acest subiect in ideea de a se posta cat mai multe pareri cu privire la intalnirea din 24 iulie. O sa incep expunandu-mi opinia:
Eu initial mi-am zis sa vin la intalnire ca sa vd despre ce este vorba mai in detaliu si sa mai cunosc persoane care au gasit ca se inteleg bine cu marca citroen.
Acum impresia care a fost cand ne-am intalnit - am ramas cu un gust putin amar - eram ca la un salon auto citroen. Oare acesta este scopul clubului? Exista undeva vreo descriere, o strategie, o linie de urmat in ceea ce inseamna activitatea de club. Eu inainte de a da un ban trebuie sa stiu in ce ma bag.
Imi cer scuze daca deranjez pe cineva, dar impresia a fost (ma refer la comportament nu la varsta in nici un caz) de nostalgici fata de "trabant si dacie 1100". :( Cred ca este absurd ca la o intalnire citroen sa stam toti langa masini si sa vedem ca cadran are masina aia in plus pe bord, ca nu stiu care are nu stiu ce, ca modelul nu stiu care merge mai bine decat modelul nu stiu care.
Din cate am vazut aici au fost cateva intalniri ale clubului. De fiecare data sunt convins ca au venit si, cum le zic eu "C"-isti (posesori de C2, C3, C4, C5, C6 - cine stie, C8), dar nu au venit decat o singura data. Va intrebati de ce sau nu va pasa????? Eu unul nu am fost convins sa mai vin si la a doua intalnire.Modelel noi sunt lasate deoparte si daca unii dintre noi nu avem cunostinte de mecanica, electrica sau hidraulica, ar fi mai bine sa stea acasa.
Domnilor, sa va spun cum vad eu o intalnire a Clubului Citroen. Se stabileste locatia, se stabileste un program, se stabilesc discutii, expuneri, si alte chestii de acest gen care sa fie constructive si care sa invioreze orice posesor de citroen fie el model nou sau model vechi. Chiar daca se fac bisericute ar fi frumos sa se faca bisericute controlate. Poate chiar dezbateri cu argumente si alte lucruri de acest gen. Acest lucru nu necesita bani decat bunavointa.

Sper ca nu am ofensat pe nimeni cu acest comentariu si sper sa mai fiu acceptat atat pe forum cat si la alte intalniri, fara sa ma trezesc cu parbrizul sau rotile sparte :P

Eu unul sunt persoana care acorda si a doua sansa!!!

Keep it on the road!!!!

Avatar utilizator
adytzu
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 1308
Membru din: Vin 11-Iul-2003 09:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde adytzu » Lun 25-Iul-2005 14:02

Mda, interesant mod de a aborda problema intalnirilor, si, in opinia mea, iti dau dreptate. Daca esti un spirit organizator, chiar te rog sa iei initiativa si sa propui ceva pentru urmatoarea intalnire.
Nu cred ca are cineva motive sa se supere pentru topicul tau, ba din contra, ar trebui sa deschidem ochii si sa-ti dam dreptate.

Asteptam propuneri si fii sigur ca nu-ti sparge nimeni cauciucurile, cel putin, nu dintre noi. :lol:

Avatar utilizator
Draku
pasionat
Mesaje: 675
Membru din: Dum 25-Apr-2004 20:28
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Draku » Lun 25-Iul-2005 14:53

stai linistit ca nu iti sparge nimeni dintre noi cauciucurile
oricum, cum spunea si adytzu, este interesant sa afli ce isi doresc alte persoane de la o intalnire de acest gen.
ceea ce urmeaza sunt pareri personale si nu implica in nici un fel "celula" de baza a clubului, deci:
eu unul nu m-am simtit niciodata marginalizat sau ocolit de ceilalti membri, chiar daca nu am participat intotdeauna la discutii. avand si o aplecare spre tehnica, am aflat lucruri f interesante, pt ca, intr-adevar, se discuta f mult despre detalii tehnice.
trebuie sa ai in vedere ca, membrii "fondatori" ai acestui club sunt detinatori de masini model vechi (ca si mine dealtfel), care, ca orice masina veche, au diverse probleme. de aceea, consider ca un schimb de informatii tehnice este benefic pt cei aflati in aceasta situatie. si inca ceva: ei se cunosc de mai mult timp si e normal ca legaturile dintre ei sa fie mai "stranse". nu cred ca "resping" pe cineva....
pe de alta parte, pe forum se inscriu din ce in ce mai multi membri posesori de masini model nou, care nu isi pun asemenea probleme si care, ca si tine, se pot simti un pic marginalizati. dar nimeni nu-i impiedica pe acestia sa-si faca "bisericuta" lor si sa-si impartaseasca ideile...
gandeste-te insa cum se simt ceilalti, posesori de masini de 20 si de ani vechime, cand se uita la un C3, 4, 5 etc.... inghitind in sec....pt ca, sa fim seriosi, cat ai fi de pasionat de o masina, iti doresti si altceva care sa te poata servi zilnic, fara probleme.
ar trebui facut cumva sa nu mai existe probleme de genul asta, sa fie toata lumea multumita (ma rog, ipotetic vorbind)
o organizare a intalnirilor, asa cum spui tu, cred ca se poate aplica cu mult succes la intalniri-gigant, cu sute de membri (sunt cateva link-uri pe forum), insa la 10-15 oameni....

poate chiar ar trebui sa te implici un pic in chestia asta si sa se schimbe ceva (pe ici, pe colo, in punctele esentiale :lol: )
numai bine

PS
cred ca ar fi bine ca fiecare participant la intalnire sa-si exprime parerea despre aceasta (sau altele), asa aflam cam ce isi doreste lumea de la o intalnire

PS1
si nu te lua de trabantisti, ca io sunt unul dintre ei si nu sunt nostalgic, il folosesc pe Trabi cu succes acolo unde am nevoie de el :twisted: :D :D
Eu stiu ca sunt prost, dar cand privesc in jurul meu, prind curaj.

Avatar utilizator
prafuit
pasionat
Mesaje: 764
Membru din: Lun 04-Iul-2005 15:37
Localitate: Bucuresti

Mesajde prafuit » Lun 25-Iul-2005 15:03

Nu mai stiu daca am folosit eu cuvantul marginalizat, dar nu este ceea ce am vrut sa spun. Nici pe departe nu m-am simtit marginalizat ci doar nu vad ideea de club in aceste intalniri.

Eu unul sunt dispus sa ma implic intr-o astfel de organizare dar nu in urmatoarea luna.

Cand o sa fie urmatoarea intalnire daca pot sa vin o sa fac si un cadru cum vad eu o intalnire a clubului citroen!!!! dar asta daca este peste vreo 5 saptamani asa!

Keep it on the road!!!

Avatar utilizator
prafuit
pasionat
Mesaje: 764
Membru din: Lun 04-Iul-2005 15:37
Localitate: Bucuresti

Mesajde prafuit » Lun 25-Iul-2005 15:04

Nu am nimic cu posesorii de trabant dar am exemplificat ca sa poata sa inteleaga toata lumea despre ce tip de nostalgie vorbeam.

Avatar utilizator
kata
pasionat
Mesaje: 768
Membru din: Joi 03-Mar-2005 15:58
Localitate: Bucuresti

Mesajde kata » Lun 25-Iul-2005 15:11

Modelel noi sunt lasate deoparte si daca unii dintre noi nu avem cunostinte de mecanica, electrica sau hidraulica, ar fi mai bine sa stea acasa.


eu marturisesc, deorece nu am cunostinte in hidraulica, am stat acasa! :lol: :lol: :lol:

mai prafuit, nu ai gasit si tu nici un C3-ist pe acolo?

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Lun 25-Iul-2005 15:13

Sunt de acord cu ideea ca ar trebui sa existe un fel de "ordine de zi" dar sa nu exageram, nu cred ca vrea cineva sa transformam intalnirile in simpozioane.
Cred ca intalnirile astea periodice sunt bune pentru ca ne cunoastem, ca putem schimba opinii, putem impartasi tps-uri tehnice, ca ne putem lauda cu masinile noastre.
E adevarat ca cei cu masini noi nu castiga prea mult din aceste intalniri, la ei nu s-a stricat inca nimic, daca e nevoie de o reparatie se face la service ca e in garantie, dar ne dorim ca prin oficializarea clubului sa putem oferi tuturor membrilor acele discount-uri despre care se tot vorbeste, unele chiar functioneaza.
Cred ca nemultumirea ta vine din faptul ca nu prea ai avut cu cine discuta, de data asta au fost putini cu masini noi, toata lumea s-a invartiti in jurul vechiturilor.
Sustin si eu ce a spus adytzu, daca crezi ca ai un spirit de organizator ne-ai fi de mare ajutor.

DanCld
pasionat
Mesaje: 711
Membru din: Vin 22-Apr-2005 18:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde DanCld » Lun 25-Iul-2005 16:12

Eu cred că "ruptura" dintre cei cu maşini (mai) noi şi cei cu maşini (mai) vechi vine de la felul ĂŽn care ne privim "fiarele": ca bunuri de consum, respectiv ca bunuri de suflet.

Noi, cei cu maşini noi, pe care le privim ca bunuri de consum, nu ĂŽi vom putea ĂŽnţelege niciodată pe cei cu BX-uri şi CX-uri care schimbă tot felul de opinii despre "sfere", hidraulică, suspensii şi alte drăcii de acest fel, dar eu cel puţin ĂŽi apreciez: sunt oameni care chiar luptă şi investesc bani pentru pasiunea lor.

Iar singurul meu scop (aici şi acolo) a fost de a putea oferi o părere subiectivă (şi eventual un soi de "test drive") celor care vor să ĂŽşi cumpere o astfel de maşină, "la concurenţă" cu altele similare. Nu de alta dar noi ne-am cam luat maşina la "ghici", din punctul acesta de vedere - prin ianuarie, când colindam showroom-urile şi forumurile gen masini.ro aproape că nu se vorbea de această maşină, de exemplu.

Avatar utilizator
Draku
pasionat
Mesaje: 675
Membru din: Dum 25-Apr-2004 20:28
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Draku » Lun 25-Iul-2005 16:35

prafuit scrie:Nu mai stiu daca am folosit eu cuvantul marginalizat, dar nu este ceea ce am vrut sa spun. Nici pe departe nu m-am simtit marginalizat ci doar nu vad ideea de club in aceste intalniri.


acum n-o lua si tu (sau altii) ad literam, sigur ati inteles ce am vrut sa zic...
Eu stiu ca sunt prost, dar cand privesc in jurul meu, prind curaj.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 25-Iul-2005 16:47

@prafuit: eu sint unul dintre acei care acum mai bine de 1 an si jumatate habar nu aveam ce e aia hidraulica si cu ce se maninca. Cind nu mi s-a mai ridicat masina de fata, am ramas blocat. Nu stiam ce sa fac. Acum stiu mult mai mult, unii m-au gratulat cu titlul de "expert" (evident, nu sint). Dar nimeni, niciodata, nu mi-a lasat macar impresia ca ma marginalizeaza, ca are un aer de superioritate fata de mine. Sint oameni pentru care Citroen e un dumnezeu si hidraulica e o religie, nu si-ar lua altfel de masini nici batuti, iar daca le tai venele, va curge LHM :wink: Dar, repet, acesti oameni m-au tratat intotdeauna corect, chiar si atunci cind am spus prostii. Dupa cum ai observat, atmosfera pe acest forum e mult mai destinsa si adminii nu prea isi fac simtita prezenta.
Referitor la organizare si la programul intilnirilor, crede-ma ca vrem de multa vreme sa facem ceea ce in strainatate altii au facut demult. Daca vei urmari discutiile de pe forum, vei intelege si de ce n-am reusit. Daca vei urmari cine a dat banii, vei intelege mai multe. Acum trebuie sa plec, chiar nu pot sa mai stau. Mai vorbim, am sa incerc sa iti ma lecuim gustul amar.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
Lucian T
Stapanul Uleiului
Mesaje: 174
Membru din: Sâm 03-Apr-2004 21:03
Localitate: Bucuresti
Masina: CITROEN CX 20 RE, 1986

Mesajde Lucian T » Lun 25-Iul-2005 17:09

Of, ce greu este cand se aduna la un loc mai mult de trei oameni...
Desi s-a mai scris pe forum de nenumarate ori, eu propun sa repetam in cor de cate ori este nevoie: "scopul infiintarii clubului este ca dupa ce acesta dobandeste personalitate juridica sa putem oferi membrilor cotizanti, posesori de masini noi sau vechi, fara discriminare, o multitudine de avantaje incepand cu discount-uri la piese, consumabile si reparatii si terminand cu discutii spumoase (la o cafea/ceai sau ce bea fiecare) in legatura cu incalzirea globala, daca posesorii de C3 nu vor sa ne miram de cadranele lor frumos luminate (vreti nu vreti, o sa apara si in fotografii, sic). Lasand gluma la o parte, pentru a putea demara actiunea, ne trebuie bani pentru taxe si bani pentru sediu (chirie), sediu in
care vor da navala SPONSORII. Pentru ca lucrurile prezentate mai sus sa nu para povesti, personal, m-am angajat sa pun la dispozitia membrilor clubului uleiuri si orice alte zemuri mai trebuie pentru masinutele noastre la preturi mult mai mici decat in magazine sau service-uri, Catalin (WLD) s-a angajat sa ofere discounturi, consultanta pentru montare si achizitionare la sisteme de muzica sau/si alarme auto sau/si navigatoare GPS (nu ar sta bine pe un C3?) + multe altele d.p.d.v. mecanic, in ideea de a dovedi (pe buzunarele si relatiile noastre deocamdata) ca o astfel de comunitate este puternica prin faptul ca se va gasi cineva sa-ti ofere un avantaj, de care, daca nu poti oferi altceva in schimb, te poti achita fie si platind o amarata de cotizatie.

______________
CX 20 TRE, 1986

Avatar utilizator
WLD
Admin CITROclub
Mesaje: 2136
Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16v '88 si 89
2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
3: Xsara 2.0hdi stage 1+
Contact:

Mesajde WLD » Lun 25-Iul-2005 22:53

Chiar ma intrebam dupa ultima intalnire, cat de curand se va ridica aceasta problema.

O prima explicatie ar fi prezenta la aceasta intalnire a doar 2 masini de ultima generatie (Xsara o scoatem din calcul pt ca Adytzu s-a invatat deja cu problemele masinilor vechi ) , care s-au pierdut in "multimea" de vechituri hidropneumatice.

Explicatiile cele mai plauzibile (pentru ca eu am gasit doua) , ar fi urmatoarele:

Grupul extrem de eterogen; toti cei aproape 30 de oameni care au fost prezenti provin din medii cum nu se poate mai diferite, fiind adunati acolo din curiozitate sau din motive stiute doar de ei insisi, cauza principala fiind totusi masinile Citroen.
Asa cum la un cenaclu literar se discuta in proportie covarsitoare despre proza si poezie, asa si la intalnirea unui club/forum auto se discuta despre masini. Nu mi s-ar parea normal ca in cele 2-3 ore in care ne vedem intr-o luna sa vorbim mai mult despre poezie sau alte subiecte.
Poti asemui intalnirile astea si cu o petrecere: fiecare a venit cu scopul de a se distra, si face tot ce ii sta in putere, in conditiile date, pentru a se simti bine.

Cea de-a 2-a explicatie ar fi chiar numarul destul de mare al celor prezenti. Nu poti evita "bisericutele" la un numar de peste 20 de persoane adunate in jurul unor masini pe o suprafata de cateva sute de m2. Sunt de acord ca o solutie ar fi un program, niste expuneri -aici voi face o paranteza - expuneri pe ce tema? daca alegi ceva prea tehnic se plictiseste 1/2 din audienta iar daca vorbesti despre cum se cumpara o masina noua sau cum se intretine luciul vopselei se plictiseste cealalta jumatate.
Asta inseamna organizare, sediu, etc. si noi nu am ajuns inca la stadiul acela.

Duminica asta am simtit mai mult decat la alte intalniri, diferentele de mentalitate dintre posesorii de masini noi si cei ce, din diferite motive, au doar un "fier" cu peste 10 ani vechime.
Si nu a fost pentru prima data cand au venit putini proprietari de masini noi. A fost totusi pentru prima data cand cei cu masini noi nu au format bisericuta lor, in care sa se discute despre problemele specifice. Pana la urma asta cred ca e scopul principal al acestor intrevederi - rezolvarea unor nelamuriri sau probleme ale fiecaruia, intr-un cadru unde intalneste alte persoane ce s-ar putea sa se fi lovit de aceleasi probleme :idea:
Si asta se rezolva cel mai bine prin "bisericute" formate pe modele - degeaba ma apuc eu conducator de Bx sa dau sfaturi unui posesor de C3/4, sau sa controlez in vre-un fel discutia respectiva.

Apropo: nu numai cei cu masini noi vin la o singura intalnire si apoi dispar. Pot enumera cel putin 10 posesori de BX, CX si Xantia care au venit o singura data...

Pe de alta parte; stie cineva cum se desfasoara intalnirile cluburilor cu vechime, din alte tari?
Cele "ordinare" fie ele saptamanale, lunare, etc. sunt informale, fiecare laudandu-se cu masina, schimband impresii, numere de telefon, adrese de mecanici si ateliere diverse.
Cele "extraordinare", de obicei anuale, sunt organizate (poate chiar cu ajutorul unor firme de profil) avand caracterul unui adevarat eveniment:
program, prezentari de masini, concursuri diverse, bursa de piese de schimb si accesorii, chiar si concerte si spatii de joaca pentru cei mici.
Sper sa ajungem si noi sa organizam asa ceva...

Banii...
Fara ei nu va exista niciodata un nivel de organizare a acestor intalniri, nici discounturile la piese, manopera sau asigurari. Si cu asta cred ca am spus tot...

prafuit scrie:Eu unul sunt dispus sa ma implic intr-o astfel de organizare dar nu in urmatoarea luna.
Cand o sa fie urmatoarea intalnire daca pot sa vin o sa fac si un cadru cum vad eu o intalnire a clubului citroen!!!! dar asta daca este peste vreo 5 saptamani asa!


Te rog ! Insa tine cont de faptul ca asta inseamna o munca pe care putini au timpul necesar sau sunt dispusi sa o presteze...
O data pe an sigur gasim cativa voluntari la nivel national, dar in fiecare luna...
Chiar avem nevoie de cineva cu spirit organizatoric in special pentru o eventuala "parada" Citroen cu oacazia SIAB.

Avatar utilizator
nero
pasionat
Mesaje: 255
Membru din: Mie 16-Mar-2005 17:14
Localitate: Bucuresti

Mesajde nero » Mar 26-Iul-2005 00:35

De cand am aparut p-aici au avut loc 4 intalniri din care am participat la doua. Cele 2 intalniri la care am lipsit m-au prins in alt oras, altfel as fi venit. E drept, eram cam stingher p-acolo (singurul cu C4) dar am aflat destule lucruri noi si interesante, nici o intalnire nu mi s-a parut o pierdere. Oricum, la urmatoarea intalnire vor veni cel putin doua C4 (si-a mai luat un prieten) si probabil si un coleg cu C3.
[b:b162e590d3][size=8:b162e590d3]C4 1.6HDi '05[/size:b162e590d3][/b:b162e590d3]

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Mar 26-Iul-2005 08:33

Ca urmare a discutiilor din acest topic, ridic intrebarea, credeti ca e cazul sa incepem sa separam forumul si clubul pe doua sectiuni - Hidropneumatic/nonhidropneumatic? Sau in functie de modele - pana la Xantia inclusiv si cele de dupa?
VWforum cam asa sunt.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 26-Iul-2005 11:47

ar mai fi de adaugat cite ceva, dupa toate cele spuse: toti cei care vin la o astfel de intilnire vin din pura placere. nimeni nu e obligat sa vina, si, mai ales, nimeni nu e obligat sa dea bani, asa cum ai pomenit. in acelasi timp toti cei care vin la aceste intilniri aleg sa faca acolo exact ce vor, in limita bunului simt, desigur. pot sa si plece daca nu le place. sau pot sa spuna acolo, pe loc, ce cred ei ca ar trebui sa se intimple. oricum, scopul clubului nu cred ca e acela de a-si mentine membrii intr-o stare profunda de multumire, de a le duce lingurita la gura, sau de a-i inveli inainte de culcare. in alta ordine de idei, nu cred sincer ca ar trebui neaparat sa stabilim exact, dinainte, ce se va intimpla la urmatoarea intilnire a clubului. cred ca se intimpla deja destule lucruri programate de altii in viata fiecaruia dintre noi ca sa isi mai doreasca cineva sa transforme o intilnire de placere intr-una rigida, obligatorie, cu program fix. oricum ma pufneste risul inchipuindu-mi cum o sa vina fiecare cu hirtiuta cu tema facuta de acasa ca sa spuna o suma de cuvinte in timp ce, mai mult ca sigur, nu-l vor asculta decit vreo 2-3 oameni. si asta pentru ca, simt eu, cei ce vin o fac tocmai pentru ca nu au nici o constringere. la alcoolicii anonimi cred ca trebuie facut program de intilniri si dezbateri. acolo e necesara o oarecare disciplina. inutila insa pentru un club format din indivizi pasionati de masini care voluntar se intilnesc si isi impartasesc experientele. intr-un club cred ca cele mai importante lucruri ar fi: sa simti ca apartii grupului, ca, in liniile generale, te identifici cu scopul lui, ca impartasesti aceeasi pasiune cu membrii lui si ca nu iti displace sa fi in compania lor. pe scurt, daca ai venit si nu ti-a placut, poate ca problema e la tine. nu cred ca ar trebui sa se schimbe tot ca apoi sa iti placa tie. fie accepti o stare de fapt, fie nu. poti sa vii cu o idee, nu asta critic acum, dar nu poti spune ca, brusc, de miine, totul ar trebui sa arate altfel, cel putin in ceea ce priveste intilnirile. eu cred ca schimbarile cele mai sanatoase si corecte se produc din necesitate si la initiativa majoritatii, nu de la o idee singulara, si aia izvorita dintr-o nemultumire personala data de diferenta dintre asteptarile unuia si altuia. cu toata stima, poate ca nu sint in asentimentul celorlalti, dar personal cred ca ar trebui sa pui altfel problema. reformulez pe scurt: faci ceva daca iti place, nu schimba un lucru existent ca sa il aduci in parametrii pe care tu ii crezi de cuviinta, atita vreme cit e vorba de niste oameni care aleg sa se intilneasca in felul asta de vreo 3 ani, daca nu ma insel. crezi ca daca cineva ar fi simtit pina acum ca trebuie sa schimbe ceva, si asta la modul radical, nu ar fi fost in stare sa propuna macar asta? cred ca daca majoritatea se simte bine asa, lucrurile ar trebui sa ramina asa, cel putin pina cind, tot majoritatea, va intelege ca ceva trebuie schimbat.

sint doar opinii personale, nu vorbesc decit in nume propriu, nu sint unul dintre fondatorii acestui club si tot ce am spus poate fi dezbatut si pus la indoiala de oricine pina la proba contrarie
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available


Înapoi la “Intalniri lunare”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187674
    Total subiecte 18621
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11706
    Cel mai nou membru bern