Alpha Motors Constanta - SERVICE

Dealer/service Citroen

Moderator: Echipa Tehnica

ionut borcea
just curious
Mesaje: 12
Membru din: Mar 22-Dec-2009 15:12
Localitate: constanta

nr de telefon?

Mesajde ionut borcea » Mar 22-Dec-2009 15:27

sirJohn scrie:Imi poate oferi cineva numarul de telefon al lui Ionut Borcea ?


Multumesc anticipat.


cred ca stiu eu nr de tel. al lui Ionut Borcea, dar de ce te intereseaza asa de mult numarul lui?

ionut borcea
just curious
Mesaje: 12
Membru din: Mar 22-Dec-2009 15:12
Localitate: constanta

Mesajde ionut borcea » Mar 22-Dec-2009 15:38

florin550 scrie:era bine daca l ar fi avut pe ionut cu ei ........
baiatul ala m a scutit de o gramada de bani ......... a stiut sa mascheze incompetenta celor care ar fi trebuit sa ne repare masinile ...........
cum ?
simplu dupa iei trebuia sa schimb panoul de control al climei ........( cum luam din palete se bloca pe ultima viteza care o mai tinea minte si se oprea si clima , ca sa l opresc trebuia sa opresc masina si sa i dau drumul la maxim ....) si repet NUI FAC RECLAMA dar baiatul ala - ionut borcea - chiar a meritat o bere .....
mesersmith scrie:din cate am inteles eu, o parte dintre angajati provin de la andromeda...
repet, m-as bucura sa fie altceva...


Multumesc mult "florin550" ptr observatiile pe care le-ai facut la adresa mea, pe acest forum. Poate ne intalnim si bem o bere impreuna in cinstea masinilor citroen care au fost odata un "renume".

dimabogdan
pasionat
Mesaje: 322
Membru din: Vin 12-Ian-2007 11:06
Localitate: constanta

Mesajde dimabogdan » Lun 04-Ian-2010 17:19

Zilele trecute am trecut pe la service ( ALPHA MOTORS- pr. sirjohn)sa rezolv problema rulmentului care imi dadea bataie de cap.Din primul moment de cand s-a aflat ca este al treilea, domnul Razvan mi-a spus ca,in conformitate cu procedura standard a Citroen, mi se va schimba tot subsansamblul.problema era ca: afara incepuse vajul, se apropiau sarbatorile, si nu credea ca piesele vor veni mai devreme de 2 saptamani.N-amavut ce sa comentez, pentru ca mi s-a spus totul atat de frumos, incat m-au convins instantly.Dupa 2 saptamani a aparut si " subansamblul " meu, dar am solicitat sa imi fie schimbat dupa Craciun,caci nu avea rost sa pun oamenii la munca in Ajunul Craciunului.Pe 28 mi s-a schimbat piesa, , au fost mici retusuri de facut, cert este ca pe 29 masina era mai mult decat bine mersi.M-am inteles mai bine cu cei doi domni din service, poate si pentru ca nu era prin preajma Artem, nu stiu, cert este ca de Craciun, service-ul ALPHA MOTORS m-a facut sa constat ca este necesar sa IMI CER SCUZE pentru posturile pline de venin anterioare la adresa acestui service si a celor care lucreaza in el.
Va multumesc si va doresc un An Nou fericit...

pastrama
simpatizant
Mesaje: 34
Membru din: Mar 16-Oct-2007 19:20
Localitate: CT

Mesajde pastrama » Mie 27-Ian-2010 08:28

De 2 ori am avut onoarea sa calc in "noul service minune" si mi-a fost de ajuns. In prima vizita am fost sa-mi comand chedere (toate) pentru un C3 Pluriel. Treaba simpla pentru un service "profesionist" in anul 2009. 30 de minute pierdute aiurea, baiatul de la receptie nefiind in stare sa-mi gaseasca reperele care urmau a fi comandate. Da, ati citit bine, nu a reusit sa gaseasca nici macar un cheder in programul lor minunat. A ramas ca o sa caute mai adanc si ca o sa ma sune a doua zi. A doua zi cred ca s-o fi imbatat ca telefon n-a fost in stare sa-mi dea. Convins de profesionalismul desavarsit al angajatilor de acolo, mi-am jurat ca nu mai calc acolo. Numa` ca mi-am calcat juramantul si m-am dus iar cu niste probleme la clima. Comportament de rahat, am stat si-am asteptat vreo juma` de ora, a venit "Gigi Expertu`", nu tu tester, nu tu nimic, s-a uitat vreo juma de ora la masina(NU STIA SA UMBLE LA COMENZILE CLIMEI, a trebuit sa-i explic eu cum se porneste compresorul de ac), a gandit profund intr-o liniste deplina, ignorandu-ma total si a decretat: defect nu mai stiu ce(stiu sigur ca nu acel "ceva" era defect). Costul era unul astronomic, am insistat sa se puna testerul pe masina, m-au refuzat cu un tupeu si o atitudine demne de "baietii de cartier". Ca sa nu le sparg capu`, am preferat sa-mi iau masina si sa plec, nu inainte de a lasa 50 roni, taxa de privit masina cred, ca altceva n-au fost in stare sa-i faca.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mie 27-Ian-2010 12:40

Imagine


asta sint codurile componentelor de la plafon, le pot aduce si eu daca ai nevoie. problema e insa alta si probabil de aceea au existat ezitari, si anume ca orice vei face tot va ploua in acea masina. din pacate e o problema recunoscuta si de Citroen si se pare ca nu prea are rezolvare. descrie si problema de la clima, poate gasim o rezolvare
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

pastrama
simpatizant
Mesaje: 34
Membru din: Mar 16-Oct-2007 19:20
Localitate: CT

Mesajde pastrama » Mie 27-Ian-2010 15:45

Merci mult pentru ajutor. Componentele din linkul pus de tine am reusit sa le iau si eu, printr-o cunostinta de la Suceava. Problema e ca n-are cine sa mi le monteze cum trebuie, adica imi trebuie cineva care stie exact ce are de facut, nu mai am chef de carpaci care sa experimenteze pe masina mea.
Ce n-am reusit sa gasesc sunt chederele de cauciuc de la usi, geamuri si haion.
Clima merge, dar merge intr-un fel de "safe mode", la pornire imi clipeste un punct de vreo 3 ori pe afisaj. Pot sa umblu la temperatura, dar nu pot umbla la viteza ventilatorului, adica orice as face(chiar daca opresc de tot clima) ventilatorul merge cu o singura treapta de viteza. Compresorul de ac nu mai reactioneaza nici el cum trebuie, adica porneste si se opreste cand vrea. Banuiesc ca masina "vede" ca e ceva in neregula si clima a intrat in "safe mode". Dupa mai multe investigatii am aflat ca ar fi de vina rezistenta de turatie de pe motorasul ventilatorului, dar pana nu sunt sigur nu desfac nimic pe-acolo.
Multumesc inca o data pentru ajutor.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mie 27-Ian-2010 15:53

Imagine

Imagine

ai aici si celelalte
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

pastrama
simpatizant
Mesaje: 34
Membru din: Mar 16-Oct-2007 19:20
Localitate: CT

Mesajde pastrama » Mie 27-Ian-2010 23:33

Multumesc mult!

razvan ciuche
just curious
Mesaje: 13
Membru din: Lun 17-Aug-2009 11:22
Localitate: constanta

Mesajde razvan ciuche » Vin 29-Ian-2010 09:47

pastrama scrie:De 2 ori am avut onoarea sa calc in "noul service minune" si mi-a fost de ajuns. In prima vizita am fost sa-mi comand chedere (toate) pentru un C3 Pluriel. Treaba simpla pentru un service "profesionist" in anul 2009. 30 de minute pierdute aiurea, baiatul de la receptie nefiind in stare sa-mi gaseasca reperele care urmau a fi comandate. Da, ati citit bine, nu a reusit sa gaseasca nici macar un cheder in programul lor minunat. A ramas ca o sa caute mai adanc si ca o sa ma sune a doua zi. A doua zi cred ca s-o fi imbatat ca telefon n-a fost in stare sa-mi dea. Convins de profesionalismul desavarsit al angajatilor de acolo, mi-am jurat ca nu mai calc acolo. Numa` ca mi-am calcat juramantul si m-am dus iar cu niste probleme la clima. Comportament de rahat, am stat si-am asteptat vreo juma` de ora, a venit "Gigi Expertu`", nu tu tester, nu tu nimic, s-a uitat vreo juma de ora la masina(NU STIA SA UMBLE LA COMENZILE CLIMEI, a trebuit sa-i explic eu cum se porneste compresorul de ac), a gandit profund intr-o liniste deplina, ignorandu-ma total si a decretat: defect nu mai stiu ce(stiu sigur ca nu acel "ceva" era defect). Costul era unul astronomic, am insistat sa se puna testerul pe masina, m-au refuzat cu un tupeu si o atitudine demne de "baietii de cartier". Ca sa nu le sparg capu`, am preferat sa-mi iau masina si sa plec, nu inainte de a lasa 50 roni, taxa de privit masina cred, ca altceva n-au fost in stare sa-i faca.


Cand s-au intamplat toate astea? Imi puteti da mai multe detalii, va rog?
Multumesc

ionut borcea
just curious
Mesaje: 12
Membru din: Mar 22-Dec-2009 15:12
Localitate: constanta

Mesajde ionut borcea » Mar 02-Feb-2010 23:41

Domnule Razvan Ciuche, DIRECTOR DE SERVICE la SC ALPHA MOTORS SRL, nu cumva a-ti venit dumneavoastra aici in Constanta sa faceti regulile ptr toti posesorii de citroen? 8)
Problema colegului nostru "pastrama" s-a intamplat in perioada cand eu ma ocupam de toti clientii de citroen(sau nu va mai aduceti aminte). Eu eram cel care trebuia sa dau cu subsemnatul in fata clientului ptr toate neregulile din sistemul CITROEN mai bine zis sistemul ATS. Ar fi trebuit sa-mi ridicati statuie, ca doar datorita mie s-a dezvoltat atat de mult partea de service in Constanta,nu mai eu stiu cate probleme sau rezolvat fara a fi nevoie sa se iveasca o posibila reclamatie catre CITROEN ROMANIA.
Cu dedicatie ptr domnul director de service RAZVAN CIUCHE:
- daca mi-ati fi oferit un salariu atractiv de (3500-4000 RON in aceea perioada) si o functie pe masura, poate ca as fi venit sa lucrez in continuare ptr ALPHA MOTORS, si poate ca nu ati fi pierdut asa de multi clienti fideli, pe care cu greu am reusit sa-i aduc la service.
- doamne cati clienti au mai plans dupa Domnul ING. BORCEA IONUT. :lol:
Toata stima si respectul ptr dumneavoastra, dar aveti o atitudine de bucurestean inganfat.

Scuze ptr moderator daca cumva crede ca am jignit pe cineva, erau doar niste remarci: am vrut sa stie toti colegii de pe forum cine se afla de fapt in spatele id-ului "razvan ciuche - pasionat".

O seara placuta.

razvan ciuche
just curious
Mesaje: 13
Membru din: Lun 17-Aug-2009 11:22
Localitate: constanta

Mesajde razvan ciuche » Joi 04-Feb-2010 19:03

ionut borcea scrie:Domnule Razvan Ciuche, DIRECTOR DE SERVICE la SC ALPHA MOTORS SRL, nu cumva a-ti venit dumneavoastra aici in Constanta sa faceti regulile ptr toti posesorii de citroen? 8)
Problema colegului nostru "pastrama" s-a intamplat in perioada cand eu ma ocupam de toti clientii de citroen(sau nu va mai aduceti aminte). Eu eram cel care trebuia sa dau cu subsemnatul in fata clientului ptr toate neregulile din sistemul CITROEN mai bine zis sistemul ATS. Ar fi trebuit sa-mi ridicati statuie, ca doar datorita mie s-a dezvoltat atat de mult partea de service in Constanta,nu mai eu stiu cate probleme sau rezolvat fara a fi nevoie sa se iveasca o posibila reclamatie catre CITROEN ROMANIA.
Cu dedicatie ptr domnul director de service RAZVAN CIUCHE:
- daca mi-ati fi oferit un salariu atractiv de (3500-4000 RON in aceea perioada) si o functie pe masura, poate ca as fi venit sa lucrez in continuare ptr ALPHA MOTORS, si poate ca nu ati fi pierdut asa de multi clienti fideli, pe care cu greu am reusit sa-i aduc la service.
- doamne cati clienti au mai plans dupa Domnul ING. BORCEA IONUT. :lol:
Toata stima si respectul ptr dumneavoastra, dar aveti o atitudine de bucurestean inganfat.

Scuze ptr moderator daca cumva crede ca am jignit pe cineva, erau doar niste remarci: am vrut sa stie toti colegii de pe forum cine se afla de fapt in spatele id-ului "razvan ciuche - pasionat".

O seara placuta.




Salut Ionut,

Nu comentez, ti-as leza dreptul de a fi penibil.


Toate bune!

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Joi 04-Feb-2010 20:31

[quote="pastrama
a venit "Gigi Expertu`", nu tu tester, nu tu nimic, s-a uitat vreo juma de ora la masina(NU STIA SA UMBLE LA COMENZILE CLIMEI, a trebuit sa-i explic eu cum se porneste compresorul de ac), a gandit profund intr-o liniste deplina, ignorandu-ma total si a decretat: defect nu mai stiu ce(stiu sigur ca nu acel "ceva" era defect). .[/quote]

din pacate trebuie sa spun ca si eu am fost neplacut impresionat de atitudinea electricianului, tacut, ignorandu-te complet, ignorand toate explicatiile pe care i le-am dat eu, bajbaind comenzile, bajbaind prin lexia....
eu sunt electronist, am lucrat in mod direct cu clientii, am lucrat la intretinere in mai multe uzine, si imi amintesc ca de fiecare data ascultam simptomele descrise de catre client sau de catre operatorii utilajelor pe care le reparam, stiind ca lucrul asta te va ajuta in identificarea mai precisa a problemei...
tot din pacate, am constatat ca acest electronist ignorant nu stapaneste in niciun fel lexia, si spun asta pt ca am fost de cateva ori cu problema mea mai veche si anume nefunctionarea pilotului automat si pe langa faptul ca nu s-a rezolvat, consider ca a bajbait aiurea si mi-a mai si activat functia economy mode active, acum nemaifiind temporizata la 20 min cum era, ci intra imediat ce scot cheia din contact...
imi amintesc ca am venit din drive test si i-am reclamat asta, dar mi-a spus ca nu stie sa se poata regla timpul asta si ca vine setat de fabrica, lucru total eronat, timpul asta fiind reglabil intre 0 si 9999 minute...

e drept ca am fost sunat sa fac al treilea sau al patrulea drum la cta ca sa se mai uite la pilot, insa nu am mai fost, lucru lesne de inteles...desi probabil o sa ma duc, doar de curiozitate, sa vad daca il face sau nu, mai ales ca acum are sprijinul celor din bucuresti cu care cica, s-a consultat...

am scris asta in ideea ca poate o sa va foloseasc in conducerea service-ului...

dimabogdan
pasionat
Mesaje: 322
Membru din: Vin 12-Ian-2007 11:06
Localitate: constanta

Mesajde dimabogdan » Joi 04-Feb-2010 20:50

Clienti cred ca aducea muuuult mai multi domnul METIN.
Si stiti de ce? Pentru ca era calm, calm, orice ar fi avut masina sau oricat ai fi fost de recalcitrant, iar la el, sintagma " clientul are intotdeauna dreptate" era litera de lege.In fata unui asemenea calm, ceda si cel mai nervos client, asa cum am facut si eu, iar acum ne intalnim chiar des si stam la taclale nu ne balacarim.
Pe de alta parte, dupa plecarea dlui Metin, receptionerul ramas in vechiul service, ( ring a bell?) mi-a REFUZAT o verificare minora, cand service-ul era gol, motivand ca in 10 minute trebuie sa-i vina o programare.Verificarea era mai mult vizuala si se referea la conul de la evacuare, stiti voi, ala care scartaie.ATAT.
Iar cand am avut probleme si eram plin de draci, Metin, fata de alti "domni" din service , nu radea pe infundate cand ma isterizam, ci imi explica clar totul.Unlike others.
Bottom line, raman in continuare multumit de service.

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Joi 04-Feb-2010 20:54

subscriu, mi-a placut sa lucrez cu metin...
transmite-i salutari de la c5-ul rosu din calarasi...

dimabogdan
pasionat
Mesaje: 322
Membru din: Vin 12-Ian-2007 11:06
Localitate: constanta

Mesajde dimabogdan » Joi 04-Feb-2010 21:36

OK :wink:


Înapoi la “Alpha Motors - Constanta”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187739
    Total subiecte 18605
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11685
    Cel mai nou membru Mihaela Ionascu