sirJohn scrie:Imi poate oferi cineva numarul de telefon al lui Ionut Borcea ?
Multumesc anticipat.
cred ca stiu eu nr de tel. al lui Ionut Borcea, dar de ce te intereseaza asa de mult numarul lui?
Moderator: Echipa Tehnica
sirJohn scrie:Imi poate oferi cineva numarul de telefon al lui Ionut Borcea ?
Multumesc anticipat.
florin550 scrie:era bine daca l ar fi avut pe ionut cu ei ........
baiatul ala m a scutit de o gramada de bani ......... a stiut sa mascheze incompetenta celor care ar fi trebuit sa ne repare masinile ...........
cum ?
simplu dupa iei trebuia sa schimb panoul de control al climei ........( cum luam din palete se bloca pe ultima viteza care o mai tinea minte si se oprea si clima , ca sa l opresc trebuia sa opresc masina si sa i dau drumul la maxim ....) si repet NUI FAC RECLAMA dar baiatul ala - ionut borcea - chiar a meritat o bere .....mesersmith scrie:din cate am inteles eu, o parte dintre angajati provin de la andromeda...
repet, m-as bucura sa fie altceva...
pastrama scrie:De 2 ori am avut onoarea sa calc in "noul service minune" si mi-a fost de ajuns. In prima vizita am fost sa-mi comand chedere (toate) pentru un C3 Pluriel. Treaba simpla pentru un service "profesionist" in anul 2009. 30 de minute pierdute aiurea, baiatul de la receptie nefiind in stare sa-mi gaseasca reperele care urmau a fi comandate. Da, ati citit bine, nu a reusit sa gaseasca nici macar un cheder in programul lor minunat. A ramas ca o sa caute mai adanc si ca o sa ma sune a doua zi. A doua zi cred ca s-o fi imbatat ca telefon n-a fost in stare sa-mi dea. Convins de profesionalismul desavarsit al angajatilor de acolo, mi-am jurat ca nu mai calc acolo. Numa` ca mi-am calcat juramantul si m-am dus iar cu niste probleme la clima. Comportament de rahat, am stat si-am asteptat vreo juma` de ora, a venit "Gigi Expertu`", nu tu tester, nu tu nimic, s-a uitat vreo juma de ora la masina(NU STIA SA UMBLE LA COMENZILE CLIMEI, a trebuit sa-i explic eu cum se porneste compresorul de ac), a gandit profund intr-o liniste deplina, ignorandu-ma total si a decretat: defect nu mai stiu ce(stiu sigur ca nu acel "ceva" era defect). Costul era unul astronomic, am insistat sa se puna testerul pe masina, m-au refuzat cu un tupeu si o atitudine demne de "baietii de cartier". Ca sa nu le sparg capu`, am preferat sa-mi iau masina si sa plec, nu inainte de a lasa 50 roni, taxa de privit masina cred, ca altceva n-au fost in stare sa-i faca.
ionut borcea scrie:Domnule Razvan Ciuche, DIRECTOR DE SERVICE la SC ALPHA MOTORS SRL, nu cumva a-ti venit dumneavoastra aici in Constanta sa faceti regulile ptr toti posesorii de citroen?
Problema colegului nostru "pastrama" s-a intamplat in perioada cand eu ma ocupam de toti clientii de citroen(sau nu va mai aduceti aminte). Eu eram cel care trebuia sa dau cu subsemnatul in fata clientului ptr toate neregulile din sistemul CITROEN mai bine zis sistemul ATS. Ar fi trebuit sa-mi ridicati statuie, ca doar datorita mie s-a dezvoltat atat de mult partea de service in Constanta,nu mai eu stiu cate probleme sau rezolvat fara a fi nevoie sa se iveasca o posibila reclamatie catre CITROEN ROMANIA.
Cu dedicatie ptr domnul director de service RAZVAN CIUCHE:
- daca mi-ati fi oferit un salariu atractiv de (3500-4000 RON in aceea perioada) si o functie pe masura, poate ca as fi venit sa lucrez in continuare ptr ALPHA MOTORS, si poate ca nu ati fi pierdut asa de multi clienti fideli, pe care cu greu am reusit sa-i aduc la service.
- doamne cati clienti au mai plans dupa Domnul ING. BORCEA IONUT.
Toata stima si respectul ptr dumneavoastra, dar aveti o atitudine de bucurestean inganfat.
Scuze ptr moderator daca cumva crede ca am jignit pe cineva, erau doar niste remarci: am vrut sa stie toti colegii de pe forum cine se afla de fapt in spatele id-ului "razvan ciuche - pasionat".
O seara placuta.
Înapoi la “Alpha Motors - Constanta”
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator