Alpha Motors Constanta - SERVICE
Scris: Joi 08-Iun-2006 15:50
Cum zice si numele Topicului, este vorba despre noul service Citroen din Constanta.
Nefiind in tara personal, masina a ajuns la acest service pentru urmatoarele probleme:(pentru revizie planificasem sa merg la Mugurel...dar asta e)
1. Baterie moarta...nu a mai vrut nici macar sa se deschida, dupa vreo 3 zile de stat nemiscata masina
2. Revizia la ~18 000 km
3. Indreptat usa sofer pe Casco.
3. Sa incep cu reparatia de tinichigerie...aici se pare ca au facut treaba buna, totul a iesit cum trebuie(cel putin asa zic cei de acasa, sper sa zic si eu la fel cand o sa vad), totul a costat undeva pe la 5 mil, comparat cu pretul dat de ATS ~12mil....Scumpi domne ATS astia....de parca nu ar fi acelasi pret pe manopera si nu ar intrat aceeasi vopsea...Ma rog, n-am platit eu oricum.
2. Revizia, a costat pana in 5 mil, 4,7 mil, dar au avut grija baietii sa mai bage inca 3 becuri 2 la faruri si unul de pozitie in valoare de 600 000. Cu masina ultima oara s-a mers noaptea,si nu in oras deci era absolut imposibil sa nu iti dai seama ca farurile nu merg din cauza becurilor arse....Aici sunt 2 posibilitati(a 3 a spusa de ei, si anume ca au fost arse, neexistand, si au mai avut si tupeul sa ceara sa li se demonstreze ca becurile nu au fost arse, insa cand li s-au cerut lor becurile arse au dat din umeri), sau au bagat din burta 600 000(~15 EUR, de rasu lumii, 3 beri aici :P) sau la ce teste marete or fi facut ei cu bateria si etc le-or fi ars. Ce m-a deranjat a fost ca nu au anuntat inainte, ca au de gand sa faca aceasta "operatiune" de schimbat becurile. In sfarsit, 600 000 e un nimic....dar ma gandesc ca aia 600 000 ar fi putut fi 6 mil poate, ca s-au gandit ei sa schimbe ceva care nu intra pe garantie, si sa imi dea la sfarsit factura asa cu nonsalanta.
Dupa niste mailuri la Bucuresti s-a ajuns la concluzia ca o sa am discount la urmatoarea vizita la ei, exact valoarea becurilor...le-amzis ca mi se rupe de discountul lor, si ca sper sa nu mai am nevoie sa ajung acolo.
1. partea cea mai importanta si interesanta. Au luat masina din garaj cu platforma, nu inainte de a porni masina cu cabluri de la bateria lor am inteles, ceva de genul(de retinut ca masina a pornit, fara probleme, si alarma montata in service citroen nu a urlat cand masina a pornit).Bineinteles ca au inceput cu figuri de genul: pai bineinteles ca s-a dus bateria daca nu umblati cu masina...daca o masina care are ~18 000km intr-un an e masina cu care nu se umbla....atunci.....sunt un bou ca nu umblu cu masina si i se consuma bateria aiurea.
Au ajuns la service cu masina, si se primeste un telefon ca trebuie platita platforma. WTF, cu ce ocazie? Masina e in garantie, nu e la mai mult de 100km de service, nu platesc nimic. Dupa ce am sunat EU(de la capatul lumii) s-au calmat.Bineinteles ca
Cat timp a stat masina acolo, s-a mai trecut asa de control pe la service sa se vada starea masinii, toata lumea amabila, toate bune si frumoase.
Vine ziua cand masina trebuie ridicata,primul "soc" becurile, dar am trecut peste, usa ok, vine bateria acum. Bateria zic ei a fost schimbata cu una noua. Nu am primit nici un act, prin care sa vad eu ca bateria este noua, nici o nota de comanda, nici un deviz nimic. (La ATS cand am fost ultima oara pentru orice piesa schimbata am primit o hartie pe care era trecuta seria piesei si valoarea pieselor, iar in josul paginii la total era trecut 0, pentru ca sunt pe garantie, precum si nota de comanda pentru piese in momentul cand s-a descoperit defectiunea). Alarma au dezactivat=o ca nu mai merge, cum o activeaza cum incepe sa urle...
, "au reparat-o si p-asta". Dupa indelungi discutii acolo pe un ton mai ridicat, si cu o prosteala de nedescris din partea lor,pana la urma mi-au dat o hartie pe care este trecuta seria bateriei "noi", la fel a fost nevoie sa intervin si eu prin telefon..Au refuzat sa precizeze oficial ca alarma este cauza baterieri descarcate pe motiv ca nu mi s-ar mai inlocui pe garantie...DE CE?pt mine e clar...alarma nu are nici o legatura, bateria s-a descarcat din alt motiv, s-au facut si ei cu o baterie noua, in cel mai bun caz dandu-mi mie una de pe acolo, sau si mai rau au incarcat-o pe cea veche. Am cerut de la ATS sa imi dea seria bateriei cu care a venit masina, am inteles ca ar putea sa imi dea aceasta informatie,...si am mai inteles ca ar trebui sa am si eu o hartie in care e trecuta seria...hartie care nu o am, din pacate.
Masina a fost luata acasa, i-am pus pe cei de acasa sa nu o porneasca o sapt sa vedem ce se mai intampla cu bateria poate am surpriza iar sa o gasesc moarta...si uite asa masina a stat in service, si nu s-a elucidat misterul bateriei...nimeni nu a putut sa imi zica 100% ca alarma e de vina, doar banuieli...masina nu mai are alarma activata acum, si trebuie mers sa o activeze meseriasii care au montat-o(fostul service Citroen din Constanta), si eu sunt un pic plin de nervi pe chestia asta.
Una peste alta, se pare ca si aici avem de a face cu niste meseriasi, si m-a avertizat(chiar daca nu direct) unul din userii de pe acest forum ca a avut probleme cu ei serioase la revizie ca a plecat cu masina de acolo si tremura de ziceai bubuie motorul. Desteptii uitasera nu stiu ce sa stranga pe acolo, plus ca au tinut masina in service vreo 2 zile parca, si pana la urma a ajuns la Bucuresti pentru alte "ajustari".
Acum ma tot conversez cu o doamna/domnisoara de la ATS pe mail, sa vad la ce concluzie se ajunge, si se pare ca si-au adus aminte de mine si de incidentul din iarna.
Sper sa fiu cat de cat coerent in ce am scris, pentru ca am cam redactat pe fuga totul, asa ca dragi constanteni nu va iluzionati prea tare cu serviceul asta. Sau sunt eu ala ghinionist, sau am pretentii prea mari(niste hartii sa imi arate ca bateria aia a fost comandata, si ca e noua) de la un mare service auto.
Are cineva ideea daca se schimba o componenta a masinii . care garantie se ia in considerare? A piesei sau a masinii?
La marele service Dacia spre ex, am schimbat un radiator, masina a iesit din garantie si s-a spart radiatorul. A fost schimbat tot pe garantie, pentru ca el ca piesa are o anumita garantie.
@WLD, am vazut ca ai scris la descriere exceptand ATS!! Pai pt ATS unde mai scrie lumea ca topicul cu ATS a fost inchis
. Si ar mai trebui scris exceptand si Pro Motor, ca Mugurel are deja coltul lui 
Nefiind in tara personal, masina a ajuns la acest service pentru urmatoarele probleme:(pentru revizie planificasem sa merg la Mugurel...dar asta e)
1. Baterie moarta...nu a mai vrut nici macar sa se deschida, dupa vreo 3 zile de stat nemiscata masina
2. Revizia la ~18 000 km
3. Indreptat usa sofer pe Casco.
3. Sa incep cu reparatia de tinichigerie...aici se pare ca au facut treaba buna, totul a iesit cum trebuie(cel putin asa zic cei de acasa, sper sa zic si eu la fel cand o sa vad), totul a costat undeva pe la 5 mil, comparat cu pretul dat de ATS ~12mil....Scumpi domne ATS astia....de parca nu ar fi acelasi pret pe manopera si nu ar intrat aceeasi vopsea...Ma rog, n-am platit eu oricum.
2. Revizia, a costat pana in 5 mil, 4,7 mil, dar au avut grija baietii sa mai bage inca 3 becuri 2 la faruri si unul de pozitie in valoare de 600 000. Cu masina ultima oara s-a mers noaptea,si nu in oras deci era absolut imposibil sa nu iti dai seama ca farurile nu merg din cauza becurilor arse....Aici sunt 2 posibilitati(a 3 a spusa de ei, si anume ca au fost arse, neexistand, si au mai avut si tupeul sa ceara sa li se demonstreze ca becurile nu au fost arse, insa cand li s-au cerut lor becurile arse au dat din umeri), sau au bagat din burta 600 000(~15 EUR, de rasu lumii, 3 beri aici :P) sau la ce teste marete or fi facut ei cu bateria si etc le-or fi ars. Ce m-a deranjat a fost ca nu au anuntat inainte, ca au de gand sa faca aceasta "operatiune" de schimbat becurile. In sfarsit, 600 000 e un nimic....dar ma gandesc ca aia 600 000 ar fi putut fi 6 mil poate, ca s-au gandit ei sa schimbe ceva care nu intra pe garantie, si sa imi dea la sfarsit factura asa cu nonsalanta.
Dupa niste mailuri la Bucuresti s-a ajuns la concluzia ca o sa am discount la urmatoarea vizita la ei, exact valoarea becurilor...le-amzis ca mi se rupe de discountul lor, si ca sper sa nu mai am nevoie sa ajung acolo.
1. partea cea mai importanta si interesanta. Au luat masina din garaj cu platforma, nu inainte de a porni masina cu cabluri de la bateria lor am inteles, ceva de genul(de retinut ca masina a pornit, fara probleme, si alarma montata in service citroen nu a urlat cand masina a pornit).Bineinteles ca au inceput cu figuri de genul: pai bineinteles ca s-a dus bateria daca nu umblati cu masina...daca o masina care are ~18 000km intr-un an e masina cu care nu se umbla....atunci.....sunt un bou ca nu umblu cu masina si i se consuma bateria aiurea.
Au ajuns la service cu masina, si se primeste un telefon ca trebuie platita platforma. WTF, cu ce ocazie? Masina e in garantie, nu e la mai mult de 100km de service, nu platesc nimic. Dupa ce am sunat EU(de la capatul lumii) s-au calmat.Bineinteles ca
Cat timp a stat masina acolo, s-a mai trecut asa de control pe la service sa se vada starea masinii, toata lumea amabila, toate bune si frumoase.
Vine ziua cand masina trebuie ridicata,primul "soc" becurile, dar am trecut peste, usa ok, vine bateria acum. Bateria zic ei a fost schimbata cu una noua. Nu am primit nici un act, prin care sa vad eu ca bateria este noua, nici o nota de comanda, nici un deviz nimic. (La ATS cand am fost ultima oara pentru orice piesa schimbata am primit o hartie pe care era trecuta seria piesei si valoarea pieselor, iar in josul paginii la total era trecut 0, pentru ca sunt pe garantie, precum si nota de comanda pentru piese in momentul cand s-a descoperit defectiunea). Alarma au dezactivat=o ca nu mai merge, cum o activeaza cum incepe sa urle...

Masina a fost luata acasa, i-am pus pe cei de acasa sa nu o porneasca o sapt sa vedem ce se mai intampla cu bateria poate am surpriza iar sa o gasesc moarta...si uite asa masina a stat in service, si nu s-a elucidat misterul bateriei...nimeni nu a putut sa imi zica 100% ca alarma e de vina, doar banuieli...masina nu mai are alarma activata acum, si trebuie mers sa o activeze meseriasii care au montat-o(fostul service Citroen din Constanta), si eu sunt un pic plin de nervi pe chestia asta.
Una peste alta, se pare ca si aici avem de a face cu niste meseriasi, si m-a avertizat(chiar daca nu direct) unul din userii de pe acest forum ca a avut probleme cu ei serioase la revizie ca a plecat cu masina de acolo si tremura de ziceai bubuie motorul. Desteptii uitasera nu stiu ce sa stranga pe acolo, plus ca au tinut masina in service vreo 2 zile parca, si pana la urma a ajuns la Bucuresti pentru alte "ajustari".
Acum ma tot conversez cu o doamna/domnisoara de la ATS pe mail, sa vad la ce concluzie se ajunge, si se pare ca si-au adus aminte de mine si de incidentul din iarna.
Sper sa fiu cat de cat coerent in ce am scris, pentru ca am cam redactat pe fuga totul, asa ca dragi constanteni nu va iluzionati prea tare cu serviceul asta. Sau sunt eu ala ghinionist, sau am pretentii prea mari(niste hartii sa imi arate ca bateria aia a fost comandata, si ca e noua) de la un mare service auto.
Are cineva ideea daca se schimba o componenta a masinii . care garantie se ia in considerare? A piesei sau a masinii?
La marele service Dacia spre ex, am schimbat un radiator, masina a iesit din garantie si s-a spart radiatorul. A fost schimbat tot pe garantie, pentru ca el ca piesa are o anumita garantie.
@WLD, am vazut ca ai scris la descriere exceptand ATS!! Pai pt ATS unde mai scrie lumea ca topicul cu ATS a fost inchis

