Scris: Dum 23-Aug-2009 19:27
In orice activitate, relatia cu clientii este una foarte dificila, fie ca este vorba de un service auto, de vanzari sau de a fi doar prezent la un ghiseu de incasari(caserie). Fiecare client este o individualitate si fiecare are "pasarelele" sale. Iar daca zilnic intri in legatura cu foarte multi oameni nu mai ai timpul necesar sa discuti pe indelete cu fiecare. Traim in secolul vitezei...Eu zic ca trebuie sa va ganditi ca nu sunteti singurul client care intra pe zi intr-un service si ca fiecare vine acolo cu o problema de rezolvat. Asa ca ar fi cazul sa ne gandim si la cei de acolo si nu numai la interesul nostru si sa avem pretentia sa se rezolve problema in urmatoarele 5 minute.
In momentul cand faci o achizitie pe termen mediu-lung, trebuie citite cu atentie actele ce se semneaza.
Exista o departajare foarte clara intre doua aspecte: GARANTIE SI CASCO. Sunt in Suceava inspectori de asigurari cu vechime in domeniu si care in momentul cand ai o bara zgariata sau un scut motor rupt te trimit la dealer sa iti rezolvi problema pe garantie. Evident ca este un drum in plus si inutil la care este supus clientul.Si asta doar din cauza mofturilor unor inspectori de asigurari carora le este lene sa iti deschida dosarul de dauna....ca poate nu mai vine clientul din nou la ei.
Nimeni nu este obligat sa mearga doar la un anumit dealer auto, reprezentant al marcii respective. Daca nu esti multumit de anumite servicii(in calitate de client Citroen) nu te mai duci acolo...incerci sa iti rezolvi problema in alta parte.
In momentul cand faci o achizitie pe termen mediu-lung, trebuie citite cu atentie actele ce se semneaza.
Exista o departajare foarte clara intre doua aspecte: GARANTIE SI CASCO. Sunt in Suceava inspectori de asigurari cu vechime in domeniu si care in momentul cand ai o bara zgariata sau un scut motor rupt te trimit la dealer sa iti rezolvi problema pe garantie. Evident ca este un drum in plus si inutil la care este supus clientul.Si asta doar din cauza mofturilor unor inspectori de asigurari carora le este lene sa iti deschida dosarul de dauna....ca poate nu mai vine clientul din nou la ei.
Nimeni nu este obligat sa mearga doar la un anumit dealer auto, reprezentant al marcii respective. Daca nu esti multumit de anumite servicii(in calitate de client Citroen) nu te mai duci acolo...incerci sa iti rezolvi problema in alta parte.