Am un C5-II care dupa ce a iesit din garantia de 2 ani a fost la un service autorizat Citroen Romania pentru o verificare de rutina.
Atunci mi s-a comunicat ca masina prezinta pierderi de ulei motor pe la baia de ulei si este necesara etansarea baii de ulei.
S-a facut un cost estimativ al lucrarii de ~400-500ron.
Deocamdata nu s-a remediat problema.
Intamplarea face ca zilele acesta am aflat de la alt service ca aceasta este o problema cunoscuta datorata fabricii Citroen,
este un viciu de fabricatie care afecteaza o gama larga de masini Citroen,
si am primit chiar si un document oficial care instinteaza reparatorii autorizati despre acest lucru.
Intrebarea mea este:
Este normal ca un viciu de fabricatie sa fie remediat pe cheltuiala clientului dupa ce masina a iesit din perioada de garantie de 2 ani ?
In cazul in care clientul nu este obligat sa plateasca remedierea acestui viciu de fabricatie va rog sa-mi comunicati pe cine sa contactez din partea Citroen Romania pentru a obtine un document oficial deoarece service-ul autorizat Citroen sustine in continuarea ca lucrarea trebuie platita de client.
Multumesc.

