Pagina 1 din 1

Peugeot vs Citroen !De ce sunt diferente mari la vanzari,etc

Scris: Dum 02-Dec-2012 07:58
de Vasea30
Sunt 2 firme din acelasi concern, PSA, dar la vnzari, si in europa si in romania, Peugeot bate firma sora.
care sunt motivele?
Si pe net, ca si forum/pagina facebook, tot fanii peugeot sunt mai multi......Culmea, ca in Franta, citroen e socotita o firma auto mai de "lux", fata de peugeot si renault..... si diferentele de preturi sunt sunt chiar asa de mari...

Am vazut, legat de reclama, cum anul acesta peugoet are o oferta de pret MINUS TVA, a doua oara ( acum pana la 31 dec, iar prima oferta a fost in feb-martie 2012 ). Au mai multa reclama la TV, in presa scrisa, si asta se vde in cifra de vanzari.

de e nu face si CITROEN ROMANIa, acum, la final de drum ( am inteles ca e retrag din ianuarie 2013 ) o mega oferta de PRET - TVA !!! mai ales ca tichetele RABLA sunt valabile pana la 10 dec, si este posibil sa fie prelungita data pana prin ianuarie....
la TV vad oferta ca C1, C4 si C3, de ce nu se axeaza baietii pe noul C-ELYSEE ( daca masina va avea la viitorul test EURONCAP minim 4 stele, succesul este garantat! ) - ati vazut ce a patit LODGY al nostru :(

De ce alege lumea PEUGEOT si nu-si arunca un ochi si la CITROEN ? Ce-i faca sa migreze spre prima marca?
Reclama agresiva este e vina ( vedeti acum la TV oferta la 308 cu reducere de 4500 euro ), fanii Peugeot sunt poate mai "tineri", au o retea de service-uri mai ampla, ceva nu se leaga....

Sa zicem la din ian 2013, preia afacerea importatorul PEUGEOT, sa ne asteptam la aceiasi reclama agresiva ( sa fie in feb-martie oferta la CITROEN, pret minus TVA ? :) :) :) )

Voi ce parere aveti ?

Multumesc !

Scris: Dum 02-Dec-2012 15:20
de mbc
Peugeot este clasic, Citroen are multe "inovatii" care nu sunt pe gustul tuturor si daca scoti omul din elementul lui, nu se mai simte bine. De exemplu ceasul de bord digital: C4 a pierdut la vanzari din cauza bordului digital in loc de bord clasic cu 2 ceasuri mari (viteza si rotatie motor) enorm. Desi mie imi place, majoritatea nu e de acord. C3 la fel. C2 vine doar cu 2 usi, ceea ce pentru Romania e pierdere din start. 206 avea si 2 si 4 usi si ceasuri de bord standard.

La C5, suspensia hidrapneumatica a fost un mare semn de intrebare pentru toata lumea; mie personal imi place la nebunie si acum mi-e greu sa ma gandesc ca as avea o masina cu suspensie de tabla, dar asta nu e relevant pentru ca majoritatea lumii fuge de aceasta (drept urmare C5-ul nou este disponibil si fara).

Mie imi place Citroen asa cum este minus rahaturile din ultimii ani, gen C5-ul nou fiind mai mic ca C5-ul vechi la interior. Imi place in schimb ca au pus motoare BMW. Eu sunt mare fan al motorului THP 155 ca si comportament.

Scris: Dum 02-Dec-2012 17:37
de cos76
As vrea sa adaug si eu un comentariu in acest post. In cadrul grupuliu PSA cele doua marci au o pozitie bine definita si in nici un caz nu se concureaza una pe alta ba dimpotriva zic eu ca se completeaza. Vedeti doar ca exista un decalaj firesc cand se lanseaza un anumit model, iar acest decalaj se pastreaza si este in interesul grupului.
Si aici am sa respund doar la ce s-a spus cu reducerea la modelul 308.
Dupa cum bine se stie Peugeot 308 a inceput sa fie comercializat in toamna anului 2007 si deci are ceva ani in spate si prin aceasta reducere se cauta o revigorare a vanzarilor, deoarece este la final de cariera.
Veti vedea ca nu mai tarziu de toamna anului viitor cand Actualul Citroen C4 va implinii 3 ani de la aparitie (oct 2010), Peugeot va veni cu noul model de clasa compacta care de ce nu, poate fi "noul 309" sau cum or vrea sa-l numeasca. Modelul 309 (1985-1993) nu a fost neaparat un succes insa a fost secondat dupa cum bine se stie de aparitia Citroen-ului ZX in toamna anului 1991.
Asa dar aceasta cadenta alternativa de aparitie a modelelor celor doua marci ale grupului se respecta si astazi.
Insa, se pare ca asa cum bine sublinia colegul "mbc" ideea modelelor premium a fost lasat in grija Citroen deoarece s-a remarcat a fi mai inovativa.

Scris: Lun 03-Dec-2012 01:07
de MikePop
"Citroen are electronica multa" Aud atat de des expresia asta incat a inceput sa ma irite....

Asa s-a remarcat si a ramas asa....iar acum lumea fuge de electronica aia multa :)

Scris: Dum 16-Dec-2012 14:40
de Vasea30
@MikePop = aveti dreptate, legat de electronica :(
imi pun mari sperante in noul C-ELYSEE, nu stiu de ce, asa simt eu, si nu numai cu inima :)
Doamne-ajuta!

Am vazut in ultimul nr AUTOBILD un test comparativ, 12 modele se bat 4 cate 4, finalistii merg mai departe unde intalnesc noul golf 7.
la grupa EUROPENE, 308 iese locul 4, C4 ( care este cel mai stilat si mai original model ) locul 3, pe locul 2 este volvo V40, si castigatorul grupei este octavia . ( pag 43-47 )

Si la pag 26-28, prezinta noua octavia rapid 1.6 TDI, care costa de la 17.151 euro ........ 19.002 euro ( va refer la variantele diesel ). PREA MULT pentru un JETTA cu sigla skoda. dar "unii" de la noi se vor arunca cu .. inainte si vor cumpara modelul, pe cand:

- 301 1.6 HDI ACCES = 12.900 euro

- C-ELYSEE 1.6 HDI SEDUCTION = 13.900 euro, preturi cu TVA.

Sa vedem in 2-3 luni rezultatele la vanzari.........

astept primul comparativ intre cele 2 modele franceze si adversarele lor....

Scris: Dum 16-Dec-2012 16:38
de dimabogdan
N-ai sa vezi sa treaca romanul de prejudecati privind masina germana vs masina frantuza in veci. Indoctrinarea, folclorul si destul de slaba educatie auto isi vor spune cuvantul...din pacate in detrimentul unor masini foarte bune.Asta e.

Scris: Mie 02-Ian-2013 15:10
de Vasea30
LA MULTI ANI !!!

intrebare: ati vazut pe strada noul C-ELYSEE ? de ce nu a aparut nimeni pe forum ?

conform unui site auto de la noi, Peugeot are 29 de dealeri in tara ( 27 de jedete ) , iar Citroen = 25 ( 19 judete ) , deci, dupa 1 feb 2013, ar trebui ca prezenta CITROEN in tara sa creasca ( asta daca toti dealerii Peugeot vor deveni dublu-marca )

sunt curios cum vor decurge lucrurile pe mai departe. Doamne-ajuta!

Scris: Mar 10-Sep-2013 12:03
de gigiipse
Nu l-am vazut inca pe strada dar o sa il vad. Il comand eu azi :)