S-a incheiat campionatul national de viteza in coasta, editia 2009, cu dubla de la Teliu. Pentru prima oara in acest an, am avut un motor 80% nou, astfel incat am putut rasufla oarecum usurati si ne-am orientat pe exploatarea lui cat mai sus. Daca vineri dimineata prima urcare a fost lejera, motorul fiind inca in ordaj, odata cu schimbarea uleiului cu Total Quarz Racing 10W50, surpriza mare si placuta a fost ca, desi a fost "forjat" la maxim de turatii (traseul fiind de viteza), temperatura uleiului nu a sarit de 80°C, lucru simtit si la deschiderea capotei. Din pacate, culbutorii reutilizati au fost de proasta calitate, motorul avand un zgomot enervant de masina de cusut, in ciuda incercarii unor reglaje.

De terminat am terminat tot ultimii, dar la o diferenta mult mai mica fata de masinile din fata. Surpriza mare a fost la sfarsit, cand am aflat ca, datorita faptului ca au fost mai mult de 5 masini la grupa H2 (a masinilor cu motoare de pana la 1600cmc inclusiv), aceasta s-a constituit si am luat primele puncte, 3 la numar, terminand pe locul 6 la grupa H2 cu o masina de H1 de 1222cmc.
Sambata am dat o fuga la Carfil, baietii au mestesugit un carburator Weber de GSA, modificari aproape maxime, am mai primit si niste jicloare pentru jonglat. Din cauza ca parcul masinilor a fost in curtea primariei, nu am putut face teste cum ar fi trebuit si ne-am multumit sa speram ca totul va fi bine. Bineinteles, nu a fost, pompa de benzina si-a aratat limitele, carburatorul s-a dovedit a fi foarte "betziv" si a cam ramas fara benzina. De tras a tras masina foarte bine, pana a ramas cu benzina putina in camera de nivel constant (foarte mica, in comparatie cu cele de la Solex). De data asta am terminat pe 7 la H2, tot ultimii la general, dar multumiti ca se poate mai mult.
Ne vedem la anul, speram noi tot mai bine, poate in perioada intercompetitionala schimbarile substantiale vor da roade.
