S-a incheiat campionatul national de viteza in coasta, editia 2009, cu dubla de la Teliu. Pentru prima oara in acest an, am avut un motor 80% nou, astfel incat am putut rasufla oarecum usurati si ne-am orientat pe exploatarea lui cat mai sus. Daca vineri dimineata prima urcare a fost lejera, motorul fiind inca in ordaj, odata cu schimbarea uleiului cu Total Quarz Racing 10W50, surpriza mare si placuta a fost ca, desi a fost "forjat" la maxim de turatii (traseul fiind de viteza), temperatura uleiului nu a sarit de 80°C, lucru simtit si la deschiderea capotei. Din pacate, culbutorii reutilizati au fost de proasta calitate, motorul avand un zgomot enervant de masina de cusut, in ciuda incercarii unor reglaje.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
De terminat am terminat tot ultimii, dar la o diferenta mult mai mica fata de masinile din fata. Surpriza mare a fost la sfarsit, cand am aflat ca, datorita faptului ca au fost mai mult de 5 masini la grupa H2 (a masinilor cu motoare de pana la 1600cmc inclusiv), aceasta s-a constituit si am luat primele puncte, 3 la numar, terminand pe locul 6 la grupa H2 cu o masina de H1 de 1222cmc.
Sambata am dat o fuga la Carfil, baietii au mestesugit un carburator Weber de GSA, modificari aproape maxime, am mai primit si niste jicloare pentru jonglat. Din cauza ca parcul masinilor a fost in curtea primariei, nu am putut face teste cum ar fi trebuit si ne-am multumit sa speram ca totul va fi bine. Bineinteles, nu a fost, pompa de benzina si-a aratat limitele, carburatorul s-a dovedit a fi foarte "betziv" si a cam ramas fara benzina. De tras a tras masina foarte bine, pana a ramas cu benzina putina in camera de nivel constant (foarte mica, in comparatie cu cele de la Solex). De data asta am terminat pe 7 la H2, tot ultimii la general, dar multumiti ca se poate mai mult.
Ne vedem la anul, speram noi tot mai bine, poate in perioada intercompetitionala schimbarile substantiale vor da roade.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)