Noul Citroen C-Elysee !
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 723
- Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
- Localitate: Iasi
- Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
- Contact:
Noul Citroen C-Elysee !
Imi pare rau ca nu se promoveaza ultimul model, Citroen C-Elysee, care avand 3 tichete incluse, ar porni de la un super-pret !
Voi ce parere aveti de masina ?
DRIVE-TESTE / PREZENTARI:
http://autobis.ro/stiri-auto/citroen-c- ... ezent-1447
http://www.promotor.ro/teste-auto/test- ... n-10275482
http://www.c-elysee.citroen.com/ro_RO/calitate
http://www.automarket.ro/masini-noi/cit ... ysee-2460/
http://www.automarket.ro/stiri/citroen- ... 47459.html
VIDEO => http://www.youtube.com/watch?v=ocPcDE7999A
http://www.informatiiauto.ro/citroen-mo ... id712.html
Sincer, daca ar avea un 4 stele EURONCAP, oricand mi-as lua masina, in loc de LOGAN 2 !
Voi ce parere aveti de masina ?
DRIVE-TESTE / PREZENTARI:
http://autobis.ro/stiri-auto/citroen-c- ... ezent-1447
http://www.promotor.ro/teste-auto/test- ... n-10275482
http://www.c-elysee.citroen.com/ro_RO/calitate
http://www.automarket.ro/masini-noi/cit ... ysee-2460/
http://www.automarket.ro/stiri/citroen- ... 47459.html
VIDEO => http://www.youtube.com/watch?v=ocPcDE7999A
http://www.informatiiauto.ro/citroen-mo ... id712.html
Sincer, daca ar avea un 4 stele EURONCAP, oricand mi-as lua masina, in loc de LOGAN 2 !
- autoclasic
- pasionat
- Mesaje: 340
- Membru din: Mie 18-Mar-2009 13:14
- Localitate: Sighisoara
Este mult peste Logan la toate capitolele, nu cred ca apropierea de preturi justifica o comparatie intre cele doua,romanii au mai facut eroarea asta cand a aparut Oltcitul si l-au comparat cu Dacia 1300. Sper sa nu fiu inteles gresit,Dacia a evoluat foarte mult si poate fi un motiv de mandrie nationala,dar pana la un anumit punct. Citroen ,indiferent de model joaca la alt nivel!!
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
Nu zic ca conceptia masinii in materie de siguranta nu conteaza (abs, esp, airbaguri, structura caroserie etc) dar nu inteleg de ce se pune atat accent pe dotarile de siguranta ale masinii si atat de putin pe stilul de condus si atitudinea in trafic. Da, in accidentul lui Huidu au murit aia nevinovati in logan si probabil ca in C5 alta era treaba, dar de obicei cei care au masini cu multe sisteme de siguranta sunt mai neatenti.
@Vasea30: Nu pot sa nu observ ca ai o Dacia SuperNova, masina sub nivelul loganului la siguranta, dar in declaratii zici ca preferi o masina mai scumpa dar cu nivel de siguranta mai mare. Unii au Dacia 1310. Acestea fiind spuse, in aceste conditii, nu mai bine Logan decat Dacia 1310 sau SuperNova?
Acest Citroen cat si Loganul fac parte din segmentul C. Ambele sunt low-cost, loganul mai low cost decat C-ul, dar ideologia este aceeasi. E posibil ca la un nivel de bani sa preferi un Logan 1.6 benzina cu esp decat un C-Elysee de 1.2 cu dotari minime, ca sa nu zic chel?
@Vasea30: Nu pot sa nu observ ca ai o Dacia SuperNova, masina sub nivelul loganului la siguranta, dar in declaratii zici ca preferi o masina mai scumpa dar cu nivel de siguranta mai mare. Unii au Dacia 1310. Acestea fiind spuse, in aceste conditii, nu mai bine Logan decat Dacia 1310 sau SuperNova?
Acest Citroen cat si Loganul fac parte din segmentul C. Ambele sunt low-cost, loganul mai low cost decat C-ul, dar ideologia este aceeasi. E posibil ca la un nivel de bani sa preferi un Logan 1.6 benzina cu esp decat un C-Elysee de 1.2 cu dotari minime, ca sa nu zic chel?
"If in doubt, flat out!"
-
- pasionat
- Mesaje: 723
- Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
- Localitate: Iasi
- Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
- Contact:
Da, aveti dreptate, dar ATAT mi-am permis din banii mei.
Daca as avea banuti cat trebuie, as lua o masina SIGURA, chiar daca este mai scumpa ( am un copil mic, poate da bunul Dumnezeu si mai fac unul pe viitor si nu vreau ca familia mea sa pateasca ceva )
SUPERNOVA este cea mai buna Dacie facuta pana la LOGAN , pacat ca nu are sisteme de siguranta. circula zvonuri ca Dacia va face un model de 12-16.000 euro SOLENZA 2 ( cred ca va fi un FLUENCE stilizat )
visul meu este un CR-V 3/4
Legat de citroen, este prima masina condusa de mine si chiar acum, pe desktop, am o poza cu bordul lui C-ELYSEE
Daca as avea banuti cat trebuie, as lua o masina SIGURA, chiar daca este mai scumpa ( am un copil mic, poate da bunul Dumnezeu si mai fac unul pe viitor si nu vreau ca familia mea sa pateasca ceva )
SUPERNOVA este cea mai buna Dacie facuta pana la LOGAN , pacat ca nu are sisteme de siguranta. circula zvonuri ca Dacia va face un model de 12-16.000 euro SOLENZA 2 ( cred ca va fi un FLUENCE stilizat )
visul meu este un CR-V 3/4
Legat de citroen, este prima masina condusa de mine si chiar acum, pe desktop, am o poza cu bordul lui C-ELYSEE
Mie imi place maxim acest model.
Are un design in acelasi timp clasic si modern.
Peste cativa ani, cand imi voi reinnoi masina, poate fi un candidat serios.
Si nu il comparati ci Loganul, ca nu are rost. Zicea cineva ca nu are motoare? Pai Loganul ce motoare are? 1.2 75 cai si 0.9 tce 90 de cai.
Cel de la Citroen de 1.2 are distributie variabila, iar cel de pe Logan, nu.
Iar cel de 0.9 tce, e un motor extraordinar, dar au facut o mare gafa: au pus o cutie de viteze etajata exagerat de lung. Din aceasta cauza nu trage deloc, si se simte turbo-lag si la 3000 de ture. Viteza maxima e atinsa la 4000 de ture in treapta 5, nu la turatia de putere maxima, asa cum e normal. De asemenea, mentionez ca personal, apreciez mai mult o motorizare aspirata, decat una turbo.
Singurul atu al Loganului este faptul ca ofera instalatie GPL din fabrica, cu garantie. Dar cine stie, poate si Citroenul va oferi.
Stiu sigur insa ca Citroenul va oferi in curand o cutie robotizata, pentru motorul de 1.2, pe langa cea automata clasica, care este acum la cel de 1.6.
Loganul nu are nici un fel de cutie automata in oferta.
Are un design in acelasi timp clasic si modern.
Peste cativa ani, cand imi voi reinnoi masina, poate fi un candidat serios.
Si nu il comparati ci Loganul, ca nu are rost. Zicea cineva ca nu are motoare? Pai Loganul ce motoare are? 1.2 75 cai si 0.9 tce 90 de cai.
Cel de la Citroen de 1.2 are distributie variabila, iar cel de pe Logan, nu.
Iar cel de 0.9 tce, e un motor extraordinar, dar au facut o mare gafa: au pus o cutie de viteze etajata exagerat de lung. Din aceasta cauza nu trage deloc, si se simte turbo-lag si la 3000 de ture. Viteza maxima e atinsa la 4000 de ture in treapta 5, nu la turatia de putere maxima, asa cum e normal. De asemenea, mentionez ca personal, apreciez mai mult o motorizare aspirata, decat una turbo.
Singurul atu al Loganului este faptul ca ofera instalatie GPL din fabrica, cu garantie. Dar cine stie, poate si Citroenul va oferi.
Stiu sigur insa ca Citroenul va oferi in curand o cutie robotizata, pentru motorul de 1.2, pe langa cea automata clasica, care este acum la cel de 1.6.
Loganul nu are nici un fel de cutie automata in oferta.
citroen - o pasiune permanenta
-
- pasionat
- Mesaje: 723
- Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
- Localitate: Iasi
- Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
- Contact:
Am vazut reclama si pe Romania TV. ( scriu aici ca sa nu mai poluez topicul de sus = http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtop ... sc&start=0 )
Pana acum, eu avand UPC, am dat peste reclama la noul C-Elysee pe urm posturi tv:
- romania tv
- sport.ro
- realitatea tv
- antena 1
- protv
- discovery
Este bine
Pana acum, eu avand UPC, am dat peste reclama la noul C-Elysee pe urm posturi tv:
- romania tv
- sport.ro
- realitatea tv
- antena 1
- protv
- discovery
Este bine
CITROEN C5 CLUB ROMANIA - facebook.com/groups/110645719379127/
-
- pasionat
- Mesaje: 723
- Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
- Localitate: Iasi
- Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
- Contact:
Un drive-test cu fratiorul PEUGEOT 301:
http://www.promotor.ro/teste-auto/test- ... r-10521414
Am testat noul Peugeot 301. Simplu Âşi cuprinzĂŁtor
Am testat În România noua berlinã de buget a francezilor de la PSA, practic vãrul lui Citroen C-Elysee. Aºadar, sã vedem În continuare ce concluzii am putut trage dupã testul cu Peugeot 301.
Parte importantĂŁ a planului PSA de acaparare a segmentului familist est-european, Peugeot 301 a nimerit ĂŽn piaÞã ĂŽn mijlocul unei “ligi” extrem de disputate. Iar când concurenĂža este formatĂŁ din nume ca Skoda Rapid, Citroen C-Elysee Âşi chiar Dacia Logan ĂŽn echiparea sa de top (Âşi pĂŁstrând diferenĂža de clasĂŁ), cursa pentru supremaĂžia pieĂžei “budget” devine una interesantĂŁ.
Pentru Început o sã vorbesc despre aspectul noului 301, atât la exterior cât ºi la nivel de habitaclu.
Peugeot 301 - DESIGN EXTERIOR
LĂŁsând la o parte asemĂŁnarea evidentĂŁ cu ruda sa apropiatĂŁ, designerii Peugeot au pus accentul pe simplitate ĂŽn ceea ce priveÂşte alura lui 301. Look-ul sĂŁu nu va da pe nimeni pe spate, ĂŽnsĂŁ 301 aratĂŁ bine fie cĂŁ-l priveÂşti din spate, din faÞã sau din lateral. Calandrul subliniazĂŁ elegant elementele definitorii ale mĂŁrcii, iar pentru o maÂşinĂŁ „ieftinĂŁ” e chiar reuÂşit.
Liniile sunt curate Âşi simple ĂŽn comparaĂžie cu alte modele din gamĂŁ, ca Peugeot 208 de exemplu, dar reuÂşesc sĂŁ redea o imagine plĂŁcutĂŁ ochiului Âşi creeazĂŁ senzaĂžia de lucru bine legat.
DESIGN INTERIOR
TranziÞia de la exterior la interior te plaseazã Într-un ambient simplu, care parcã face prea mult uz de culoarea neagrã. Plasticele sunt tari dar destul de plãcute la atingere, În vreme ce textilele care Îmbracã scaunele ºi bancheta din spate sunt mai mult decât decente.
Din postura de ºofer se remarcã uºor volanul preluat de la 208, Însã echipat mai modest decât cel al hatckback-ului. Scaunele sunt confortabile, În vreme ce dispunerea uºor incomodã a comenzilor audio de pe consola centralã poate pune dificultãÞi la primele exploatãri ale sistemului media.
Fie cã te urci la volan sau În dreapta, nu ai cum sã nu remarci cã 301 este ticsit cu spaÞii de depozitare bine gândite, un plus În dreptul caracterului practic. Pasagerii din spate nu sunt Însã la fel de privilegiaÞi În aceastã privinÞã, Însã vor aprecia faptul cã le-a fost destinat un spaÞiu suficient de mare pentru umeri, coate ºi picioare.
Un atu este reprezentat Âşi de portbagajul foarte ĂŽncĂŁpĂŁtor, cu o capacitate de 640 de litri, ideal pentru plecĂŁrile ĂŽn vancanĂže prelungite cu familia. Per total, tehnologia implementatĂŁ pe noul 301 nu va impresiona neapĂŁrat, ĂŽnsĂŁ menĂžinerea acesteia la acest nivel este justificatĂŁ prin caracterul practic Âşi utilitar pe care berlina doreÂşte sĂŁ ĂŽl ofere.
Un minus ĂŽl reprezintĂŁ ĂŽnsĂŁ insonorizarea: deÂşi nu permite pĂŁtrunderea zgomotului de la motor ĂŽn habitaclu, la viteze de peste 60 km/h ĂŽĂži permite sĂŁ auzi Âşuieratul pronunĂžat cauzat de turbulenĂžele aerodinamice.
Per total, un interior confortabil, care reuÂşeÂşte sĂŁ te facĂŁ sĂŁ te simĂži bine chiar ĂŽn lipsa rafinamentului obiÂşnuit la Peugeot.
UrmeazĂŁ sĂŁ vorbim despre performanĂžele Âşi Ăžinuta de drum a noului Peugeot 301. Toate acestea, PE PAGINA URMĂTOARE.
PERFORMANĂE ÂŞI ĂINUTĂ DE DRUM
Pentru realizarea testului am avut la dispoziĂžie un model Peugeot 301 cu nivelul de echipare Allure Âşi propulsat de motorul 1.6 HDi de 92 CP. Puterea maximĂŁ este obĂžinutĂŁ la 4.000 rpm, ĂŽn vreme ce cuplul maxim de 230 Nm este disponibil ĂŽn jurul pragului de 1.750 rpm.
Ca Âşi ĂŽn cazul modelului Citroen C-Elysee echipat cu acelaÂşi propulsor, agerimea Âşi rĂŁspunsul bun al motorului te surprind plĂŁcut datoritĂŁ cuplului disponibil la turaĂžii mici, dar nu vĂŁ aÂşteptaĂži ca 301 sĂŁ vĂŁ ĂžintuiascĂŁ ĂŽn scaun, nici mĂŁcar dacĂŁ aveĂži talpa mai grea. Constructorul specificĂŁ un consum mixt teoretic de 4,3 l/100 km, ĂŽnsĂŁ pe durata testului eu m-am mulĂžumit cu faptul cĂŁ berlina “a bĂŁut” ĂŽn regim mixt 5,7 l/100 km.
Motorul este cuplat la o transmisie manualã, În 5 trepte. Timoneria cutiei de viteze este exactã ºi plãcutã, contribuind la o accelerare liniarã spre viteza maximã teoreticã de 180 km/h, iar dacã ne referim strict la viteze superioare, executarea În condiÞii de siguranÞã a unei depãºiri va cere retrogradarea cu o treaptã.
Deºi neutrã În cazul abordãrii unui stil de condus mai agresiv, direcÞia este uºoarã În condiÞii mai calme de condus, oferind un feedback bun, chiar dacã 301 pune confortul pe primul loc atât timp cât maºina nu este suprasolicitatã. O dovadã În plus o face suspensia moale, care absoarbe bine chiar ºi ºocurile mai puternice cauzate de starea deplorabilã a drumurilor de la noi.
Acum cĂŁ am aflat de ce este ĂŽn stare berlina familistĂŁ a celor de la Peugeot, e timpul sĂŁ aruncĂŁm o privire peste preĂžuri Âşi sĂŁ vĂŁ prezentĂŁm concluziile ProMotor dupĂŁ testul cu 301.
Totul, PE PAGINA URMĂTOARE.
PREĂURI Peugeot 301
Modelul testat, dotat cu motorul 1.6 HDi de 92 CP, transmisia manualĂŁ Âşi nivelul de echipare Allure poate fi achiziĂžionat pentru un preĂž de 14.700 euro cu TVA.
Pentru clienÞii cu buget mai redus, Peugeot pune la dispoziÞie varianta pe benzinã, dotatã cu motor 1.2 VTi de 72 CP ºi echipatã cu pachetul Access pentru suma de 10.900 euro cu TVA. Totodatã, aceasta versiune este ºi cea mai ieftinã din gama 301. Peugeot oferã un discount de 992 de euro, astfel modelul poate fi achiziÞionat Începând cu suma de 7.990 de euro fãrã TVA.
La celãlalt capãt al listei se aflã varianta pe benzinã echipatã cu motorul 1.6 VTi de 115 CP cuplat la o transmisie automatã, pentru care clienÞii mai pretenÞioºi trebuie sã scoatã din buzunar un total de 14.700 euro cu TVA. Mai multe informaÞii despre preÞuri ºi dotãri puteÞi gãsi accesând acest link.
CONCLUZII
Peugeot 301 e o soluĂžie viabilĂŁ dacĂŁ vreĂži o berlinĂŁ care sĂŁ arate Âşi bine, dar care sĂŁ aibĂŁ caracteristicile necesare deservirii nevoilor cotidiene ale unei familii Âşi sĂŁ nu coste mult.
GraÞie portbagajului generos ºi a dispunerii spaÞiilor de depozitare, berlina se preteazã concediilor cu familia sau deplasãrilor mai lungi, oferind În acelaºi timp un nivel bun se siguranÞã ºi confort.
Ăn vreme ce finisajele de la interior, caracterul low-cost al materialelor Âşi zgomotele aerodinamice puternice la viteze relativ mici ar putea fi considerate un minus, Peugeot 301 compenseazĂŁ prin caracter practic Âşi nivelul de echipare suficient de consistent pentru ce se vrea de la maÂşinĂŁ.
SpecificaĂžiile tehnice ale modelului testat pot fi regĂŁsite ĂŽn PAGINA URMĂTOARE.
DATE TEHNICE ALE MODELULUI TESTAT:
Capacitate cilindricĂŁ motor: 1.560 cmc
Putere maximĂŁ: 92 CP/4000 rpm
Cuplu maxim: 230 Nm/1.750 rpm
AcceleraĂžie 0-100 km/h: 11,2 s
VitezĂŁ maximĂŁ: 180 km/h
Consum mediu: 4,3 l/100 km
Portbagaj: 506 l
http://www.promotor.ro/teste-auto/test- ... r-10521414
Am testat noul Peugeot 301. Simplu Âşi cuprinzĂŁtor
Am testat În România noua berlinã de buget a francezilor de la PSA, practic vãrul lui Citroen C-Elysee. Aºadar, sã vedem În continuare ce concluzii am putut trage dupã testul cu Peugeot 301.
Parte importantĂŁ a planului PSA de acaparare a segmentului familist est-european, Peugeot 301 a nimerit ĂŽn piaÞã ĂŽn mijlocul unei “ligi” extrem de disputate. Iar când concurenĂža este formatĂŁ din nume ca Skoda Rapid, Citroen C-Elysee Âşi chiar Dacia Logan ĂŽn echiparea sa de top (Âşi pĂŁstrând diferenĂža de clasĂŁ), cursa pentru supremaĂžia pieĂžei “budget” devine una interesantĂŁ.
Pentru Început o sã vorbesc despre aspectul noului 301, atât la exterior cât ºi la nivel de habitaclu.
Peugeot 301 - DESIGN EXTERIOR
LĂŁsând la o parte asemĂŁnarea evidentĂŁ cu ruda sa apropiatĂŁ, designerii Peugeot au pus accentul pe simplitate ĂŽn ceea ce priveÂşte alura lui 301. Look-ul sĂŁu nu va da pe nimeni pe spate, ĂŽnsĂŁ 301 aratĂŁ bine fie cĂŁ-l priveÂşti din spate, din faÞã sau din lateral. Calandrul subliniazĂŁ elegant elementele definitorii ale mĂŁrcii, iar pentru o maÂşinĂŁ „ieftinĂŁ” e chiar reuÂşit.
Liniile sunt curate Âşi simple ĂŽn comparaĂžie cu alte modele din gamĂŁ, ca Peugeot 208 de exemplu, dar reuÂşesc sĂŁ redea o imagine plĂŁcutĂŁ ochiului Âşi creeazĂŁ senzaĂžia de lucru bine legat.
DESIGN INTERIOR
TranziÞia de la exterior la interior te plaseazã Într-un ambient simplu, care parcã face prea mult uz de culoarea neagrã. Plasticele sunt tari dar destul de plãcute la atingere, În vreme ce textilele care Îmbracã scaunele ºi bancheta din spate sunt mai mult decât decente.
Din postura de ºofer se remarcã uºor volanul preluat de la 208, Însã echipat mai modest decât cel al hatckback-ului. Scaunele sunt confortabile, În vreme ce dispunerea uºor incomodã a comenzilor audio de pe consola centralã poate pune dificultãÞi la primele exploatãri ale sistemului media.
Fie cã te urci la volan sau În dreapta, nu ai cum sã nu remarci cã 301 este ticsit cu spaÞii de depozitare bine gândite, un plus În dreptul caracterului practic. Pasagerii din spate nu sunt Însã la fel de privilegiaÞi În aceastã privinÞã, Însã vor aprecia faptul cã le-a fost destinat un spaÞiu suficient de mare pentru umeri, coate ºi picioare.
Un atu este reprezentat Âşi de portbagajul foarte ĂŽncĂŁpĂŁtor, cu o capacitate de 640 de litri, ideal pentru plecĂŁrile ĂŽn vancanĂže prelungite cu familia. Per total, tehnologia implementatĂŁ pe noul 301 nu va impresiona neapĂŁrat, ĂŽnsĂŁ menĂžinerea acesteia la acest nivel este justificatĂŁ prin caracterul practic Âşi utilitar pe care berlina doreÂşte sĂŁ ĂŽl ofere.
Un minus ĂŽl reprezintĂŁ ĂŽnsĂŁ insonorizarea: deÂşi nu permite pĂŁtrunderea zgomotului de la motor ĂŽn habitaclu, la viteze de peste 60 km/h ĂŽĂži permite sĂŁ auzi Âşuieratul pronunĂžat cauzat de turbulenĂžele aerodinamice.
Per total, un interior confortabil, care reuÂşeÂşte sĂŁ te facĂŁ sĂŁ te simĂži bine chiar ĂŽn lipsa rafinamentului obiÂşnuit la Peugeot.
UrmeazĂŁ sĂŁ vorbim despre performanĂžele Âşi Ăžinuta de drum a noului Peugeot 301. Toate acestea, PE PAGINA URMĂTOARE.
PERFORMANĂE ÂŞI ĂINUTĂ DE DRUM
Pentru realizarea testului am avut la dispoziĂžie un model Peugeot 301 cu nivelul de echipare Allure Âşi propulsat de motorul 1.6 HDi de 92 CP. Puterea maximĂŁ este obĂžinutĂŁ la 4.000 rpm, ĂŽn vreme ce cuplul maxim de 230 Nm este disponibil ĂŽn jurul pragului de 1.750 rpm.
Ca Âşi ĂŽn cazul modelului Citroen C-Elysee echipat cu acelaÂşi propulsor, agerimea Âşi rĂŁspunsul bun al motorului te surprind plĂŁcut datoritĂŁ cuplului disponibil la turaĂžii mici, dar nu vĂŁ aÂşteptaĂži ca 301 sĂŁ vĂŁ ĂžintuiascĂŁ ĂŽn scaun, nici mĂŁcar dacĂŁ aveĂži talpa mai grea. Constructorul specificĂŁ un consum mixt teoretic de 4,3 l/100 km, ĂŽnsĂŁ pe durata testului eu m-am mulĂžumit cu faptul cĂŁ berlina “a bĂŁut” ĂŽn regim mixt 5,7 l/100 km.
Motorul este cuplat la o transmisie manualã, În 5 trepte. Timoneria cutiei de viteze este exactã ºi plãcutã, contribuind la o accelerare liniarã spre viteza maximã teoreticã de 180 km/h, iar dacã ne referim strict la viteze superioare, executarea În condiÞii de siguranÞã a unei depãºiri va cere retrogradarea cu o treaptã.
Deºi neutrã În cazul abordãrii unui stil de condus mai agresiv, direcÞia este uºoarã În condiÞii mai calme de condus, oferind un feedback bun, chiar dacã 301 pune confortul pe primul loc atât timp cât maºina nu este suprasolicitatã. O dovadã În plus o face suspensia moale, care absoarbe bine chiar ºi ºocurile mai puternice cauzate de starea deplorabilã a drumurilor de la noi.
Acum cĂŁ am aflat de ce este ĂŽn stare berlina familistĂŁ a celor de la Peugeot, e timpul sĂŁ aruncĂŁm o privire peste preĂžuri Âşi sĂŁ vĂŁ prezentĂŁm concluziile ProMotor dupĂŁ testul cu 301.
Totul, PE PAGINA URMĂTOARE.
PREĂURI Peugeot 301
Modelul testat, dotat cu motorul 1.6 HDi de 92 CP, transmisia manualĂŁ Âşi nivelul de echipare Allure poate fi achiziĂžionat pentru un preĂž de 14.700 euro cu TVA.
Pentru clienÞii cu buget mai redus, Peugeot pune la dispoziÞie varianta pe benzinã, dotatã cu motor 1.2 VTi de 72 CP ºi echipatã cu pachetul Access pentru suma de 10.900 euro cu TVA. Totodatã, aceasta versiune este ºi cea mai ieftinã din gama 301. Peugeot oferã un discount de 992 de euro, astfel modelul poate fi achiziÞionat Începând cu suma de 7.990 de euro fãrã TVA.
La celãlalt capãt al listei se aflã varianta pe benzinã echipatã cu motorul 1.6 VTi de 115 CP cuplat la o transmisie automatã, pentru care clienÞii mai pretenÞioºi trebuie sã scoatã din buzunar un total de 14.700 euro cu TVA. Mai multe informaÞii despre preÞuri ºi dotãri puteÞi gãsi accesând acest link.
CONCLUZII
Peugeot 301 e o soluĂžie viabilĂŁ dacĂŁ vreĂži o berlinĂŁ care sĂŁ arate Âşi bine, dar care sĂŁ aibĂŁ caracteristicile necesare deservirii nevoilor cotidiene ale unei familii Âşi sĂŁ nu coste mult.
GraÞie portbagajului generos ºi a dispunerii spaÞiilor de depozitare, berlina se preteazã concediilor cu familia sau deplasãrilor mai lungi, oferind În acelaºi timp un nivel bun se siguranÞã ºi confort.
Ăn vreme ce finisajele de la interior, caracterul low-cost al materialelor Âşi zgomotele aerodinamice puternice la viteze relativ mici ar putea fi considerate un minus, Peugeot 301 compenseazĂŁ prin caracter practic Âşi nivelul de echipare suficient de consistent pentru ce se vrea de la maÂşinĂŁ.
SpecificaĂžiile tehnice ale modelului testat pot fi regĂŁsite ĂŽn PAGINA URMĂTOARE.
DATE TEHNICE ALE MODELULUI TESTAT:
Capacitate cilindricĂŁ motor: 1.560 cmc
Putere maximĂŁ: 92 CP/4000 rpm
Cuplu maxim: 230 Nm/1.750 rpm
AcceleraĂžie 0-100 km/h: 11,2 s
VitezĂŁ maximĂŁ: 180 km/h
Consum mediu: 4,3 l/100 km
Portbagaj: 506 l
CITROEN C5 CLUB ROMANIA - facebook.com/groups/110645719379127/
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187669
Total subiecte 18617
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11704
Cel mai nou membru wilson