Pagina 1 din 2
le Conservatoire
Scris: Mie 27-Ian-2010 18:33
de cv2adi
http://picasaweb.google.hu/lh/sredir?un ... feat=email
Incerc sĂĄ postez cĂĄteva secvente
fĂĄcute cu ocazia vizitei noastre la Paris,la sedinta anualĂĄ ACI din fabrica Citroen
Scris: Mie 27-Ian-2010 19:09
de cv2adi
Pardon Monsieurs acesta este Conservatoire Citroen,adicĂĄ muzeul fabricii care este inaccesibil publicului !
Noi avem marea satisfactie si norocul sĂĄ-l vedem de fiecare dtĂĄ cĂĄnd suntem delegati din partea clubului la reuniunea ACI-Amicale Citroen International adicĂĄ reuniunea cluburilor Citroen din lume.
Cred cĂĄ este un lucru mare si suntem f.bucurosi sĂĄ putem fii si noi pritre cei exceptati !
Scris: Mie 27-Ian-2010 21:20
de khan
modific eu titlul atunci
Scris: Joi 28-Ian-2010 09:06
de cv2adi
Scris: Joi 28-Ian-2010 20:44
de khan
nu-i bai, oricind. mi-au ajuns pragurile apropos, multumesc inca o data pentru tot efortul. sorry de offtopic
Scris: Vin 29-Ian-2010 08:56
de jgr1001
Vad in pozele de acolo niste motoare B6 si V6, care sunt destul de mari. Sunt cumva pt camioanele usoare/medii ce le construia citroen odata?
Imi place mai ales asta:
http://picasaweb.google.hu/sandor.schub ... 1661747570
V6 carburator, 2 axe cu came in cap, distributie pe curea. Destul de avansat pt vremea aia
Scris: Vin 29-Ian-2010 12:19
de khan
cred ca ala fusese destinat initial pt modelele ID/DS si eventual SM dar n-a vazut niciodata lumina zilei decit la muzeu
Scris: Vin 29-Ian-2010 13:21
de jgr1001
Scris: Vin 29-Ian-2010 14:14
de cristi_s
Scris: Vin 29-Ian-2010 18:24
de cv2adi
Multe dintre motoarele expuse in anticamera Conservatoire-ului au rĂĄmas doar prototipuri !
Asa cum bine scria Andrei,-nu degeaba e sef de atelier, DS-ul initial in 1953 era dotat cu un motor cu 6 cilindri boxer rĂĄciti cu aer insĂĄ din cauza zgomotului si a puterii reduse dezvoltate a fost abandonat ! Eu sincer sĂĄ fiu mĂĄ bucur ca proprietar DS,acestei masini nicicum nu i se potrivea un motor gĂĄlĂĄgios sau doamne feri diesel cum mĂĄ tot intreabĂĄ unii !!!
Elicopterul a fost tot un prototip,la fel cu projet L 70 din care s-a nĂĄscut CX-ul mai apoi ....si muuulte alte lucruri interesante.
Scris: Vin 29-Ian-2010 18:33
de cv2adi
Placa comemorativĂĄ amplasatĂĄ in parcul Andre Citroen pe Quai de Javel unde era amplasatĂĄ pinĂĄ in 1975 uzina Citroen !
Subsemnatul pe malul Seinei in locul portilor fabricii ...in spatele meu existau 4 mari porti pe care au iesit fantasticele masinĂĄrii fabricate aici
S,Traction HY si suratele sale din 1919 pinĂĄ in 1975 cĂĄnd fabrica a fost mutatĂĄ.
DupĂĄ demolare,lĂĄsindu-se doar cite 50 metri din 2 hale de montaj-carte au fost transformate in sere pt palmieri,locul a devenit parc de recreatie ptr cetĂĄtenii parisului !
Scris: Vin 29-Ian-2010 18:41
de cv2adi
Capetele halelor de montaj memento ....in care s-au mutat palmieri in locul DS,HY sau a Tractionului...!
Si locul sacru de pĂľe Roue de Thatre 44 unde lucra Bertoni Andre Lefebvre si Paul _Mages-magicieni si vrĂĄjitorii epocii de pionierat al automobilismului !!!
Scris: Vin 29-Ian-2010 21:08
de cv2adi
Scris: Sâm 30-Ian-2010 09:14
de hippo
Adi, tata... ce pot sa mai spun? Macar cu sprijinul tau dam si noi o raita prin muzeu.
Scris: Sâm 30-Ian-2010 09:49
de khan
ni le-ai dat asa pe rind, una cite una... frumos, imi opare rau ca nu am avut vreme sa trecem prin aceste locuri cind am fost in Paris