C5 III incalzire excesiva discuri de frana spate
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
C5 III incalzire excesiva discuri de frana spate
Salut,
Pe scurt problema este ca, in regim de mers normal pe autostrada, fara franari excesive, discurile de frana de pe spate se incalzesc foarte mult comparativ cu cele de pe fata. Chiar si dupa parcurgerea unor distante foarte scurte (10-15 km), dimineata la 2-3 grade celsius, discurile de pe fata sunt caldute, dar cele pe spate ard si nu se poate tine mana pe ele. Aseara am facut un drum Pitesti-Bucuresti si am observat ca pe distante mai mari supraincalzirea este insotita si de degajarea unui miros specific de metal incins . De asemenea pe jante se observa un fel de material negru lipicios care probabil provine ca urmare a unor frecari anormale. . Am fost la service-ul local (Cartec) insa atat pe lexia cat si la inspectia vizuala totul pare ok, inclusiv placutele. Pana in acest moment Citroen Franta nu ar fi emis o nota interna legata de acest aspect, dar totusi consider ca acest lucru este foarte ingrijorator intrucat ar putea periclita siguranta in mers precum si alte probleme legate de uzura prematura si rog toti userii de pe forum sa verifice daca au aceeasi problema.
Pe scurt problema este ca, in regim de mers normal pe autostrada, fara franari excesive, discurile de frana de pe spate se incalzesc foarte mult comparativ cu cele de pe fata. Chiar si dupa parcurgerea unor distante foarte scurte (10-15 km), dimineata la 2-3 grade celsius, discurile de pe fata sunt caldute, dar cele pe spate ard si nu se poate tine mana pe ele. Aseara am facut un drum Pitesti-Bucuresti si am observat ca pe distante mai mari supraincalzirea este insotita si de degajarea unui miros specific de metal incins . De asemenea pe jante se observa un fel de material negru lipicios care probabil provine ca urmare a unor frecari anormale. . Am fost la service-ul local (Cartec) insa atat pe lexia cat si la inspectia vizuala totul pare ok, inclusiv placutele. Pana in acest moment Citroen Franta nu ar fi emis o nota interna legata de acest aspect, dar totusi consider ca acest lucru este foarte ingrijorator intrucat ar putea periclita siguranta in mers precum si alte probleme legate de uzura prematura si rog toti userii de pe forum sa verifice daca au aceeasi problema.
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
desi discurilefata sunt ventilate si cele de pe spate nu, avand in vedere ca sunt mai mici si placutele sunt si ele mai mici, nu ar trebui sa se incalzeasca nici unele, decat intr-o masura f mica...
faptul ca deja simti miros, e deja f grav...pe langa uzura, poate aparea oricand o fisura in discuri, mai ales daca intri cu viteza in vreo balta...
ca sa nu mai spun de ovalizarea care ar putea aparea la discuri care, fierbinti fiind, fac un dush rece si brusc...
faptul ca deja simti miros, e deja f grav...pe langa uzura, poate aparea oricand o fisura in discuri, mai ales daca intri cu viteza in vreo balta...
ca sa nu mai spun de ovalizarea care ar putea aparea la discuri care, fierbinti fiind, fac un dush rece si brusc...
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
ridic-o pe un elevator si verifica daca rotile spate se invirt usor.frineaza puternic si verifica din nou.daca ramin blocate este clar o problema ori a etrierilor (cam mare coincidenta sa fie defecti ambii) ori a sistemului de frinare (pompa frina sau alte sisteme).
deasemenea,verifica eventual daca pedala de frina are acea mica cursa libera.poate masina frineaza foarte putin fara sa apesi tu frina.
deasemenea,verifica eventual daca pedala de frina are acea mica cursa libera.poate masina frineaza foarte putin fara sa apesi tu frina.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
Sorry, nu m-am uitat ca era la mintea cocosului. Nu de acolo o fi problema ?! Eu aia o banuiesc.
Daca era de la frinare cred ca raminea si fata nu doar spatele. Ambii etrieri sa se blocheze odata nu imi vine sa cred, asa ca a mai ramas frina de mina electrica pe care nu o poti verifica decit cu Lexia (si nu iti da erori) sau ridicind roata pe cric si invirtita cu mina, vazind daca merge usor.
Daca era de la frinare cred ca raminea si fata nu doar spatele. Ambii etrieri sa se blocheze odata nu imi vine sa cred, asa ca a mai ramas frina de mina electrica pe care nu o poti verifica decit cu Lexia (si nu iti da erori) sau ridicind roata pe cric si invirtita cu mina, vazind daca merge usor.
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
la mine nu porneste masina daca e trasa frana de mana...
sa inteleg ca frana de manan electrica e atat de slaba incat sa-i permita masinii sa plece de pe loc?...fara sa-i patineze rotile?
eu am patit la dacia de pe timpul lui burebista sa mi se blocheze frana de mana si and plecam de pe loc se taraiau rotile...
hmmm...
si la c5 III au pus-o pe spate?
sa inteleg ca frana de manan electrica e atat de slaba incat sa-i permita masinii sa plece de pe loc?...fara sa-i patineze rotile?
eu am patit la dacia de pe timpul lui burebista sa mi se blocheze frana de mana si and plecam de pe loc se taraiau rotile...
hmmm...
si la c5 III au pus-o pe spate?
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru florinmarchidanu