In niciun caz motorul asta nu este subdimensionat, puturos sau mai stiu eu cum pt masina asta.
Este motorul cel mai potrivit pt ea, tinand cont si de impozite, consum, etc.
Masina chiar nu este lenesa deloc.
Eu am un peugeot 308, mai usoara deci, cu 120CP si e mai lenesa mult fata de c5-ul meu, care e mai grea cu mult, si are 136cp.
Cutia automata este de vis la psa, din pacate, ca orice ansamblu complex, sansele de defectare sunt mai mari si se repara mult mai greu decat o manuala.
Dar pot sa-ti spun ca nu am auzit pana acum la nimeni sa aibe probleme cu cutiile automate de pe c5 III, insa asta nu inseamna ca nu au fost probeleme, ci doar ca eu nu am citit niciunde desrpre asa ceva.
Cutia poate sa-ti mearga si 500 mii fara probleme, dar mai tine si de noroc, si de modul in care o intretii si o exploatezi.
De asemenea, conteaza f tare si cum a exploatat-o si intretitnut-o proprietarul de dinainte.
Eu cand am vrut sa-mi iau c5 III, nici nu ma gandeam sa-l iau cu manuala, numai cu automata visam.
Si da, daca iei piciorul de pe frana, masina porneste usor.
CONSUM C5 III 2.0 140HP BVA
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
In functie de tipul cutiei de viteze, la semafor trebuie sa o bagi in punctul mort (N). La unele e obligatoriu, la altele optional. Unele cutii de viteze se pare ca decupleaza in momentul in care tii frana apasata mai mult timp.
Pentru ca in timpul serviciului circul cu taxiul in oras am mers cu multe masini si manuale si automate (in spate). Foarte deranjant a fost la un mercedes clasa E de prin 2000 care avea automata si la semafor vibra toata masina foarte deranjant, cam cum descrii tu. Masina avea 600 000km. Cea mai placuta experienta cu automata era cu un Opel Vectra de prin 2005 sau ceva de genul care avea motor de 1.9 si cutie auto: Fara vibratii, fara zgomote interesante, fara nimic ce sa deranjeze.
Eu si daca o sa-mi iau candva C5-ul nou sau alta masina mai exclusivista, probabil ca o sa iau cu cutie manuala. Detii controlul intr-o masura mai mare.
Pentru ca in timpul serviciului circul cu taxiul in oras am mers cu multe masini si manuale si automate (in spate). Foarte deranjant a fost la un mercedes clasa E de prin 2000 care avea automata si la semafor vibra toata masina foarte deranjant, cam cum descrii tu. Masina avea 600 000km. Cea mai placuta experienta cu automata era cu un Opel Vectra de prin 2005 sau ceva de genul care avea motor de 1.9 si cutie auto: Fara vibratii, fara zgomote interesante, fara nimic ce sa deranjeze.
Eu si daca o sa-mi iau candva C5-ul nou sau alta masina mai exclusivista, probabil ca o sa iau cu cutie manuala. Detii controlul intr-o masura mai mare.
"If in doubt, flat out!"
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
multumesc pentru raspunsuri.
in ceea ce priveste vibratia nu ma intelegeti gresit deci masina nu tremura deranjant nici nu face urat doar ca la semafor dupa ce opretsti complet daca nu o pui in N are un mic tremur foarte fin care la o masina manuala nu il simti daca este la punctul mort. nefiind obisnuit cu automata nu stiu daca este normal sau nu.
normal la o masina cu cutie automata daca esti in D si stai cu picorul pe frana nu se simte nici o urma de dorinta a motorului de a pleca pt ca mie asa mi s a parut? ca si un inceput de plecare de pe loc la o masina manuala cand tii piciorul pe frana si lasi incet ambreajul....
in ceea ce priveste vibratia nu ma intelegeti gresit deci masina nu tremura deranjant nici nu face urat doar ca la semafor dupa ce opretsti complet daca nu o pui in N are un mic tremur foarte fin care la o masina manuala nu il simti daca este la punctul mort. nefiind obisnuit cu automata nu stiu daca este normal sau nu.
normal la o masina cu cutie automata daca esti in D si stai cu picorul pe frana nu se simte nici o urma de dorinta a motorului de a pleca pt ca mie asa mi s a parut? ca si un inceput de plecare de pe loc la o masina manuala cand tii piciorul pe frana si lasi incet ambreajul....
Chiar daca stai la semafor cu frana apasata si cutia in D nu trebuie sa se simta nimic diferit fata de momentul in care e in N.
Si da, daca e in D si iei piciorul de pe frana pe drum drept masina pleaca incet, daca e in rampa sta pe loc, nu pleaca nici in fata nici inapoi.
Oricum daca vrei sa iei masina aia mergi la reprezentanta si fa-i toate testarile.
Si da, daca e in D si iei piciorul de pe frana pe drum drept masina pleaca incet, daca e in rampa sta pe loc, nu pleaca nici in fata nici inapoi.
Oricum daca vrei sa iei masina aia mergi la reprezentanta si fa-i toate testarile.
cutia de pe 2.0 hdi (AM6) tiptronic cu 6+1 viteze este Japoneza fabricata de Aisin. Nu este noua la PSA, echipeaza modelele inca din 2005, plus ca o regasesti si la multi alti constructori de automobile. O noutate la Citroen ar fi cutiile manuale pilotate dar nu se pun pe motorizarea asta (doar pe 1.6 hdi si 1.6 vti). La semafor se tine in 'D' cu piciorul pe frana, nu se recomanda trecerea in 'N'. Din experienta cu BVA ai un control mai bun decat cu BVM inclusiv pe vremea asta. Pana la urma consumul mai tine si de piesa dintre volan si scaun asa ca un 1% in plus sau minus... Pana la defectarea cutiei o sa ai altele care sa-ti dea batai de cap cum ar fi FAP, fulie, EGR, samd.
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Aceeasi cutie se afla in echiparea XF-ului de la Jaguar, sper ca-mi amintesc corect.
Din cate stiu eu, e o cutie f buna.
Stii, chestia asta cu cutia automata, ca se strica, ca nu e buna...cred ca e o chestie pur romaneasca si nu are nimic in comun cu realitatea.
Si acum mai sunt ziceri din alea stupide cum ca ai masina asa cum ai invatat-o, cum ca ai cutia asa cum te-a invatat ea ca lucrezi, etc.
Imi spunea un tip la un moment dat, ca masina lui intra in viteze numai daca face nu stiu ce gest el, pt ca cica asa ar fi invatat-o si nu a acceptat in niciun fel faptul ca masina lui era defecta. Nu.
Americanii folosesc pe scara larga automatele si vad ca nu se mai strica, doar la noi nu sunt bune.
Nimic mai fals.
E drept ca un ansamblu mai complex poate fi o sursa de defecte mai complexe, insa nu cred ca e cazul aici.
Problema apare in cazul in care totusi se defecteaza, pt ca nu prea are cine sa le repare in romania si de aici folclorul negativ de care se "bucura".
Daca imi vor lua masina noua, va avea cutia automata.
Din cate stiu eu, e o cutie f buna.
Stii, chestia asta cu cutia automata, ca se strica, ca nu e buna...cred ca e o chestie pur romaneasca si nu are nimic in comun cu realitatea.
Si acum mai sunt ziceri din alea stupide cum ca ai masina asa cum ai invatat-o, cum ca ai cutia asa cum te-a invatat ea ca lucrezi, etc.
Imi spunea un tip la un moment dat, ca masina lui intra in viteze numai daca face nu stiu ce gest el, pt ca cica asa ar fi invatat-o si nu a acceptat in niciun fel faptul ca masina lui era defecta. Nu.
Americanii folosesc pe scara larga automatele si vad ca nu se mai strica, doar la noi nu sunt bune.
Nimic mai fals.
E drept ca un ansamblu mai complex poate fi o sursa de defecte mai complexe, insa nu cred ca e cazul aici.
Problema apare in cazul in care totusi se defecteaza, pt ca nu prea are cine sa le repare in romania si de aici folclorul negativ de care se "bucura".
Daca imi vor lua masina noua, va avea cutia automata.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru florinmarchidanu