Salutare,
As vrea parerea posesorilor de C5 2.0 HDI automat 120KW an 2010. Ma intereseaza pro, contra, consum, tinuta la drum intins, confortul, intretinere, probleme transmisie automata - tot ceea ce imi puteti spune despre acesta masina.
Mi se pare un sedan potrivit familie.
Merci!
Opinii C5 2.0 HDI automat 120kw 2010
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
Salut,
Eu nu sunt posesor de C5 Auto, dar parerea mea este ca Citroen C5 nu este o masina pe care sa o echipezi cu cutie automata si ceva motor puternic. Pur si simplu nu are acel ceva pentru a fi o masina premium ca E class sau Seria 5. Sunt constient ca nu toti au aceeasi parere cu mine, dar asta e parerea mea.
Da, un sedan mare sau un break mare (si Peugeot 206 sedan e, tehnic, un sedan) este foarte util pentru familie. Trebuie sa te gandesti cat cari. Daca cari foarte mult, ia un break. Daca nu, sedan. Parerea mea este ca trebuie sa mergi pe nivel de dotari medii (nu exclusive) si cutie de viteze manuala. Totodata motorul de 2.0 hdi in orice varianta de putere sau 1.6 benzina turbo este ok pentru masina asta.
Eu nu sunt posesor de C5 Auto, dar parerea mea este ca Citroen C5 nu este o masina pe care sa o echipezi cu cutie automata si ceva motor puternic. Pur si simplu nu are acel ceva pentru a fi o masina premium ca E class sau Seria 5. Sunt constient ca nu toti au aceeasi parere cu mine, dar asta e parerea mea.
Da, un sedan mare sau un break mare (si Peugeot 206 sedan e, tehnic, un sedan) este foarte util pentru familie. Trebuie sa te gandesti cat cari. Daca cari foarte mult, ia un break. Daca nu, sedan. Parerea mea este ca trebuie sa mergi pe nivel de dotari medii (nu exclusive) si cutie de viteze manuala. Totodata motorul de 2.0 hdi in orice varianta de putere sau 1.6 benzina turbo este ok pentru masina asta.
"If in doubt, flat out!"
-
- pasionat
- Mesaje: 588
- Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
- 2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw
Salut si te felicit pentru decizia de a cumpara o astfel de masina!
Eu am luat saptamana trecuta un C5 III 2009 varianta cu 100kw si cutie hidramata.
Ssunt placut surprins de masina cat de echilibrata este cu cutia automata si suspensia hidractiv3+, chiar e o masina "completa".
Volvo-ul ce l-am avut inainte avea materiale mult mai bune dar si pretul a fost altul.
Cutia e facuta de Aisin, e de origine Japoneza si din ce am inteles tine mult si bine.
Oricine nu a condus/avut cutie automata iti va zice contra, si eu era sa ascult de sfaturile lor si acum am mers pe feeling si am luat-o.
Mult succes!
Eu am luat saptamana trecuta un C5 III 2009 varianta cu 100kw si cutie hidramata.
Ssunt placut surprins de masina cat de echilibrata este cu cutia automata si suspensia hidractiv3+, chiar e o masina "completa".
Volvo-ul ce l-am avut inainte avea materiale mult mai bune dar si pretul a fost altul.
Cutia e facuta de Aisin, e de origine Japoneza si din ce am inteles tine mult si bine.
Oricine nu a condus/avut cutie automata iti va zice contra, si eu era sa ascult de sfaturile lor si acum am mers pe feeling si am luat-o.
Mult succes!
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
Of of... Lucianmarius: stii cat de relevante sunt concluziile luate dupa o saptamana de folosire? Absolut deloc relevante. Stii de ce? Pentru ca intr-o saptamana nu se strica nimic, intr-o saptamana nu te lovesti de nici o stangacie a cutiei de viteze, intr-o saptamana nu faci revizie de cutie de viteze auto, intr-o saptamana nu dai de un mecanic imbecil care, desi nu stie schimba uleiul in cutie, se baga si o strica, intr-o sapamana nu iti pierde putere masina si cauti ca nebunul la motor pe cand colo problema este la cutie, intr-o sapamana nu simti consumul semnificativ urcat al cutiei auto si asa mai departe. Intr-o saptamana nu uiti cum se conduce manuala pentru ca ai auto. Intr-o saptamana nici nu te prinzi ca e mai lenta masina cu cutie auto decat cu cutie manuala.
Daca nu sunt pro cutii auto, nu inseamna ca nu am condus cutii auto, inseamna ca sunt cu picioarele pe pamant.
Daca nu sunt pro cutii auto, nu inseamna ca nu am condus cutii auto, inseamna ca sunt cu picioarele pe pamant.
"If in doubt, flat out!"
-
- pasionat
- Mesaje: 588
- Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
- 2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw
-
- pasionat
- Mesaje: 116
- Membru din: Joi 17-Sep-2009 11:37
- Localitate: iasi
-
- pasionat
- Mesaje: 588
- Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
- 2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw
Am verificat exact ce cutie este pe C5 III, este vorbe de AM6.
http://en.wikipedia.org/wiki/AWTF-80_SC
http://en.wikipedia.org/wiki/AWTF-80_SC
-
- de-abia inscris
- Mesaje: 4
- Membru din: Vin 08-Iun-2012 18:31
- Localitate: FRIDLEVSTAD
- Masina: Citroen C3 1,2 110cp AUT 2017
- 2: Citroen C5 1,6D 110cp ETG 2012
- 3: Mazda 6 175cp AUT 4x4 2016
Am un C5 din 2012 luat la super pret (18.000 - de la 28,000) doar pentru ca avea 300 mile ( suedeze) la bord fiind masina de prezentare.
Initial am avut mari rezerve datorita motorului 110CP e-HDI. Dar dupa drive test si mai ales dupa 25000km in 6luni sunt placut surprins de flexibilitatea motorului dar si de cutia EGS.
De consum ce sa mai zic .... am facut suedia -romania (2980)km cu doua plinuri.....
Cred ca EGS este net superioara cutiei automate , dar din cate am vazut nu este disponibila in Romania cu motor e-HDI.
Ca aspect negativ.... in germania pe autobahn la peste 150km/h in urcare iti doresti macar 50hp in plus ca sa poti depasi sportiv, altfel rare sunt situatiile cand ai nevoie de putere suplimentara.
Stiu ca suspensia Hidractive 3+ face reclama la Citroen dar eu am preferat suspensia clasica care este confortabila dar mai "sport" decat cea amintita.
Concluzia....NOUL C5 esteo masina care poate concura cu majoritatea masinilor din clasa D premium inclusiv cele Germane
Initial am avut mari rezerve datorita motorului 110CP e-HDI. Dar dupa drive test si mai ales dupa 25000km in 6luni sunt placut surprins de flexibilitatea motorului dar si de cutia EGS.
De consum ce sa mai zic .... am facut suedia -romania (2980)km cu doua plinuri.....
Cred ca EGS este net superioara cutiei automate , dar din cate am vazut nu este disponibila in Romania cu motor e-HDI.
Ca aspect negativ.... in germania pe autobahn la peste 150km/h in urcare iti doresti macar 50hp in plus ca sa poti depasi sportiv, altfel rare sunt situatiile cand ai nevoie de putere suplimentara.
Stiu ca suspensia Hidractive 3+ face reclama la Citroen dar eu am preferat suspensia clasica care este confortabila dar mai "sport" decat cea amintita.
Concluzia....NOUL C5 esteo masina care poate concura cu majoritatea masinilor din clasa D premium inclusiv cele Germane
cutie automata
salut tuturor !...sa va explic cum sta o cutie automata la c5....EXCELENT din toate punctele de vedere...va spun din propria experienta...in 12 ani nu am umblat la ea de nici o culoare, deci !?....tine de n. ori mai mult decut una manuala, nu mai vorbesc de facilitati, relax, etc...ce sa mai spun de ambreaj.....impecabil ! .......sint soferi si sofei !...pe cind automatul, face totul de la "sine"... iar daca printr-o anumita eroare ai probleme, A FOST CONCEPUTA sa mearga in a 2-a sa-ti rezolvi problemele pina o duci la un mecanic compatibil !...oricum totul se reduce la buzunarul si confostul fiecaruia, succes tuturor ! 

-
- pasionat
- Mesaje: 770
- Membru din: Lun 25-Mai-2009 18:12
- Localitate: Bucuresti
- Masina: C5 III Comfort, 140 cp, 2.0 HDI
- 2: Nissan Micra 1.2 benzina
PETROBOGDAN scrie:Stiu ca suspensia Hidractive 3+ face reclama la Citroen dar eu am preferat suspensia clasica care este confortabila dar mai "sport" decat cea amintita.
Hidractive are un buton pentru suspensie sport, suspensia devenind putin mai rigida; nu stiu daca e echivalentul celei clasice, dar ai "2 in 1", vrei confort, mergi pe normal, vrei mai rigida, treci pe sport
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru florinmarchidanu