ovybd scrie:silviu_79 scrie:La C5 III senzorul de ploaie nu ramane activat la repornire, doar cel de lumina, cel de ploaie trebuie activat manual dupa fiecare repornire a motorului.
La C5 III se decupleaza, dar la C5 I nu. Eu il decuplez inainte de a opri motorul pentru a nu avea surprize. La C5 I e mult mai sensibil fata de cel de la C5 III.
Am luat primul C5 in 2007, iar anul asta l-am luat pe al doilea. La inceput nu stiam prea multe despre Citroen C5, dar acum nu cred ca as schimba marca pentru nimic. Ce are Citroen in standard ca si dotari cred ca ar trebui sa aiba orice masina, iar de dotarile de la varianta Exclusive chiar nu cred ca mai vreau ceva in plus. Iar ca intretinere eu zic ca e foarte acceptabila ca si costuri.
Eu inca nu am gasit dezavantaje la C5, nici la varianta I nici la III.
Salut!
Da, s-au ieftinit mult costurile de intretinere. Acum este accesibila si reprezentanta. Curios de ce au renumele de faptul ca sunt scumpe. La ce nu exceleaza C5 - nu au gandit-o economica deloc. Exemplu electroventilatorul este foarte complet, costa 1700 lei inlocuirea. La alte masini sunt 2 , costa unul 200-500 lei. Cablul de la frana de mana vine cu o gramada de senzori. Pret 3300 lei.
Este o masina grea. Se simte la consum. Concurenta consuma ceva mai putin.
Motorul este transversal si greu, se uzeaza mai repede tampoanele decat la altele. Este foarte instabila la viteze mici, foarte stabila la viteze mari. Raportul de cp / tona este mic comparativ cu concurenta.
Over-all, daca pretul este un factor decisiv, oferta C5 III mi se pare imbatabila. Daca nu primeaza pretul , nu ai ce cauta cu Citroen.