Achizitie C5
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 121
- Membru din: Dum 28-Aug-2011 11:26
- Localitate: Ardeal
- Masina: Masina cu 4 roti
Motoare 2.0 HDI 100kW Euro 4 nu s-au mai produs efectiv in fabricile PSA incepand cu 2009. Datele alea de 01.09.2009 si 01.01.2011 sunt datele din normativele europene privind obligativitatea trecerii la o anumita norma de poluare. PSA a fost ca de obicei in fata multor altor producatori auto in ceea ce priveste normele de poluare respectate de motorizarile lor. Intradevar incepand cu 01.09.2009 a intrat in vigoare obligativitatea privind norma Euro 5 la nivel european, pentru producatorii auto, insa PSA folosea deja motoare 2.0 HDI 103kW euro 5 incepand din ianuarie 2009.
-
- pasionat
- Mesaje: 121
- Membru din: Dum 28-Aug-2011 11:26
- Localitate: Ardeal
- Masina: Masina cu 4 roti
Poti avea. Am spus nu s-au mai PRODUS motoare, nu ca nu s-au mai pus pe masini. Motoare E4 au existat pe stoc si s-au montat pe masini noi pana la epuizarea stocurilor inclusiv in 2009. Plus ca au existat stocuri considerabile de masini gata asamblate echipate cu motoare E4 si care s-au vandut in 2009.
Oricum am deviat grozav de la subiect. Ideea de retinut in vederea achizitiei e ca motoarele 2.0 HDI cu puterea de 100kW sunt E4, iar cele cu 103/120kW sunt E5.
Oricum am deviat grozav de la subiect. Ideea de retinut in vederea achizitiei e ca motoarele 2.0 HDI cu puterea de 100kW sunt E4, iar cele cu 103/120kW sunt E5.
-
- pasionat
- Mesaje: 371
- Membru din: Mie 30-Mai-2012 18:24
- Localitate: Focsani
Ionut159 scrie: Oricum am deviat grozav de la subiect. Ideea de retinut in vederea achizitiei e ca motoarele 2.0 HDI cu puterea de 100kW sunt E4, iar cele cu 103/120kW sunt E5.
Modelul C5 x7 a fost lansat la data de 02.2008!(daca era lansat dupa 01.09.2009 obligatoriu euro 5) producatorul fiind obligat ca orice motor sa respecte norma minima euro 4 pana la data de 01.2011, faptul ca exista masini euro 5 dupa 01.2009 este doar o optiune bifata de client!!! sau cf. legislatiei tarii respective, PSA nefiind obligat sa achite sau sa ceara bani in plus pe o piata destul de fragila in perioada colapsului financiar.
Repet, cascati ochii bine pe actele masnii inainte de achizitie pentru a va convige care este norma de poluare cuprinsa intre 01.2009 si 01.2011 poate fii euro 4 sau euro 5.
- james kilowatt
- pasionat
- Mesaje: 555
- Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
- Localitate: Europa
- Masina: Citroen C1 1.0 Auto
- 2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD
Eu vad putin diferit treaba. In 2009 FAP-ul era optional, nu obligatoriu, el a devenit obligatoriu abia odata cu Euro5. Insa PSA au fost printre primii care l-au bagat in optiuni si l-a recomandat... calduros... clientilor mai devreme, ia nene masina verde si future proof, Euro5 de la mama ei.
.... ceea ce a dus in multe cazuri la vizite in service pentru regenerare FAP sau chiar inlocuire pentru cele din primele generatii. Operatia de regenerare in service costa la vremea aia peste 350E prin zona mea, si cand ti se aprindea becul masina intra in limp mode si nu mai puteai face regenerarea prin forja, ca nu cumva sa se arda. Insa multi se plang ca nu li se regenera in mers, ci se trezeau direct cu bec aprins... bug de tinerete sau chestie intentionata, de dezbatut.
A fost deci o optiune foarte banoasa pentru constructorii de masini, mai ales in perioada de criza. Celor de la PSA li s-a dus buhul ca-s hoti la capitolul asta, insa cand s-a aflat si au inceput unii sa scartaie prin prisa auto deja era tarziu cand FAP-ul a devenit obligatoriu pentru toti... si cand brusc toata lumea stia sa faca FAP-uri care nu se mai infundau atat de usor si stiau sa se regenereze chiar si in oras, daca nu opreai motorul in timpul regenerarii.
PSA multi ani a vandut masinile in pierdere insa si-a tras profitul din intrentinere si reparatii. Si daca nu ma insel inca o face.
.... ceea ce a dus in multe cazuri la vizite in service pentru regenerare FAP sau chiar inlocuire pentru cele din primele generatii. Operatia de regenerare in service costa la vremea aia peste 350E prin zona mea, si cand ti se aprindea becul masina intra in limp mode si nu mai puteai face regenerarea prin forja, ca nu cumva sa se arda. Insa multi se plang ca nu li se regenera in mers, ci se trezeau direct cu bec aprins... bug de tinerete sau chestie intentionata, de dezbatut.
A fost deci o optiune foarte banoasa pentru constructorii de masini, mai ales in perioada de criza. Celor de la PSA li s-a dus buhul ca-s hoti la capitolul asta, insa cand s-a aflat si au inceput unii sa scartaie prin prisa auto deja era tarziu cand FAP-ul a devenit obligatoriu pentru toti... si cand brusc toata lumea stia sa faca FAP-uri care nu se mai infundau atat de usor si stiau sa se regenereze chiar si in oras, daca nu opreai motorul in timpul regenerarii.
PSA multi ani a vandut masinile in pierdere insa si-a tras profitul din intrentinere si reparatii. Si daca nu ma insel inca o face.
-
- pasionat
- Mesaje: 588
- Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
- 2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw
Beemer scrie:Eu as merge pe aftermarket toata ziua si ti-as recomanda urmatoarele:
Distributie- Contitech+Skf
Pompa de apa-Hepu
Filtre- Mann sau Purflux
Sistem de franare- ATE
Bafta
Eu as merge pe original acum pentru distributie si pompa apa, dupa ce m-am fript cu suporti motor aftermarket ce i-am aruncat. Am zis ca piesele importante le voi lua doar OE. Acum voi schimba brate si bucsi, tot OE le iau ca sunt mai ieftine decat aftermarket de calitate. (Radacini are -20% la multe pises).
Cand am luat masina am pus curelele Contitech (distributie) rolele nu mai retin,pompa apa Hepu. Nu am avut nici o problema in aproape 40.000 km si 2 ani. Am mers cu filtre Mann si originale, din punctul meu de vedere ambele sunt ok. Frane, ATE ? Doar daca iti plac franele foarte tari (fizic vorbind). Am avut pe Volvo, nu cred ca mi-as mai pune. Mie imi plac franele care "musca" care se simt putin moi, mai ales ca vorbim de o masina ce are nevoie de putere de oprire. Am mers pe TRW, n-am avut probleme. Au placutele aproape 30.000 km, uzura 30%.
Ultima oară modificat Vin 26-Iun-2015 10:01 de către lucianmarius, modificat 1 dată în total.
-
- pasionat
- Mesaje: 588
- Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
- 2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw
james kilowatt scrie:Multe placute de frana "eco" scartaiecica e feature, nu bug....
@Ionut
Motorul de 160CP si cel de 140 nu e clar daca sunt sau nu identice. Din tabelul tau au alta capacitate de ulei, aka s-ar putea sa aiba alt carter de exemplu. Cel de 170 sigur nu-i la fel, ca are si alta cursa/alezaj.
Buni vanzatorii de placute de frana "eco". Isi imbraca bine marfa

-
- just curious
- Mesaje: 8
- Membru din: Mar 16-Iun-2015 09:23
- Localitate: Cluj-Napoca
Citroen 2.2 204 cp
Salutare,
Revin cu noutati referitor la acest anunt: http://www.autovit.ro/citroen-c5-C36919274.html ,
Daca ii cineva interesat de ea eu il sfatuiesc sa nu o ia. Am avut noroc ca aveam o cunostinta in Buc., eu fiind din Cluj si a dus masina la o diagnoza si verificare mecanica. Costul acestui test a fost de 180 Ron dar pe bun merit avand in vedere ca eu cheltuiam spre 400 Ron pe combustibil si inca 200 ron pe o cazare.
Am sa va enumer problemele gasite de cei de la Citroen;
Masina este din Olanda nu din Germania, km reali ai masinii in 2015 luna a 3 au fost 280.000 si nu 160.000, un injector nu functoaneaza in parametrii iar in vasul de expansiune (vasul de antigel/apa ) sunt urme de ulei ceea ce s-ar putea sa fie ori ceva semering ce trebuie schimbat ori vreo fisura in blocul motor.
In rest masina cica este ok din cate mi-as zis prietenul meu dar consider ca astfel de probleme ar trebui sa dea de gandit la cine ar vrea sa o achizitioneze.
Multumesc de sfaturile primite pana acuma!
Revin cu noutati referitor la acest anunt: http://www.autovit.ro/citroen-c5-C36919274.html ,
Daca ii cineva interesat de ea eu il sfatuiesc sa nu o ia. Am avut noroc ca aveam o cunostinta in Buc., eu fiind din Cluj si a dus masina la o diagnoza si verificare mecanica. Costul acestui test a fost de 180 Ron dar pe bun merit avand in vedere ca eu cheltuiam spre 400 Ron pe combustibil si inca 200 ron pe o cazare.
Am sa va enumer problemele gasite de cei de la Citroen;
Masina este din Olanda nu din Germania, km reali ai masinii in 2015 luna a 3 au fost 280.000 si nu 160.000, un injector nu functoaneaza in parametrii iar in vasul de expansiune (vasul de antigel/apa ) sunt urme de ulei ceea ce s-ar putea sa fie ori ceva semering ce trebuie schimbat ori vreo fisura in blocul motor.
In rest masina cica este ok din cate mi-as zis prietenul meu dar consider ca astfel de probleme ar trebui sa dea de gandit la cine ar vrea sa o achizitioneze.
Multumesc de sfaturile primite pana acuma!
-
- simpatizant
- Mesaje: 64
- Membru din: Sâm 24-Noi-2012 17:41
- Localitate: ploiesti
Nu vreau sa creez o polemica dar ieftin si bun NU exista. Se apropia periculos de pretul unei Dacii sh , la an echivalent.Anunt tipic de samsar semianalfabet, "2 chei, 127g co2, 7viteze...."Am facut si eu un drum de pomana in provincie acum o saptamina ca sa vad "o bijuterie" de C4 si m am dezumflat.
-
- pasionat
- Mesaje: 588
- Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
- 2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw
c5 tourer
Salut,
Sunt nou pe forum ( sincer nu cred ca scriu unde trebuie dar am vazut ca au mai intrebat aici despre masini in vederea cumpararii) si as vrea sa achizitionez un citroen c5 tourer.
va rog sa ma ajutati daca cunoasteti masina: http://www.bestauto.ro/citroen/c5/hatch ... id=1&pid=2
si ce pareri aveti despre masina?
Multumumesc!
Sunt nou pe forum ( sincer nu cred ca scriu unde trebuie dar am vazut ca au mai intrebat aici despre masini in vederea cumpararii) si as vrea sa achizitionez un citroen c5 tourer.
va rog sa ma ajutati daca cunoasteti masina: http://www.bestauto.ro/citroen/c5/hatch ... id=1&pid=2
si ce pareri aveti despre masina?
Multumumesc!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO