Achizitie C5

Forum de discutii generale despre Citroen C5 III (2008-prezent). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

florin.rus
pasionat
Mesaje: 119
Membru din: Joi 09-Oct-2014 07:02
Localitate: Baia Mare
Masina: Citroen C5 Tourer 1,6 hdi
2: Toyota Auris
3: Nissan Pathfinder

Mesajde florin.rus » Joi 14-Ian-2016 13:07

Stie cineva cum se poate inlocui furtunasul din spate de la haion prin care merge solutia de spalat luneta? Am constatat ca s a rupt si vreau sa o repar daca se poate sau daca nu sa o inlocuiesc. Multumesc.

andreiD3369
just curious
Mesaje: 5
Membru din: Vin 08-Ian-2016 15:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde andreiD3369 » Vin 15-Ian-2016 11:07

Cam cat de greu e sa iti iei o masina buna ( cinstita , "in mintile ei" sau alte expresii echivalente) :

PROLOG

Initial am plecat la cautare de masina germana , din dorinta ( si ulterior nevoia) de ceva mai mult spatiu si ceva mai mult confort, avand in prezent un Golf 4 diesel . Pusesem ochii pe Audi a4 Avant din 2009 in sus cu urmatoarele dotari necesare : cutie automata, faruri xenon, adaptive drive . 4x4 nu imi trebuia ca ma duc mai rar la munte iarna ( cu masina).

Am pornit cautarea si intre timp am plecat intr-un mini concediu la Roma . Transferul catre Roma ( si acesta a fost momentul pivotal) s-a facut cu un Citroen C5.

Eram extraordinar de incantat de cat de lin mergea , de cata atentie pentru interior era in spate , inclusiv acele perdelute. Chiar si cand am intrat pe piatra cubica tot nu am simtit mai nimic , iar masina era de transfer ( adica avea ceva kilometri in spate si fiind Italia, nu cred ca era extraordinar de bine intretinuta).

Am ramas cu gandul la C5-ul acela . Asta se intampla acum un an. Iata-ne in ziua de azi si acum caut un Citroen C5. Ca-mi place masina la nebunie si ca primesti confort din plin la mult mai putini bani decat echivalentul ( si nu e deloc echivalent) nemtesc.

Am stabilit de la bun inceput ca vreau sa fie varianta Exclusive, Euro 5 si sa aiba tot ce ar putea avea.

TL;DR Aici daca nu vreti prologul cu iz de romanta franco-italiana


Si am tot cautat si cautat , si cautat. Ce am invatat dupa cautarea mea ( inca nu am gasit masina buna pentru mine ) :

1. In Romania sansele sunt mici de a gasi un Citroen in stare buna deoarece :

- Majoritatea masinilor sunt aduse de samsari , luate de pe site-uri de licitatii la preturi mici, cu multi km SI de cele mai multe ori cu multiple daune la activ ( mai mici, sau una mai mare).Exemple ar fi destule , de la Bebe Ocassion din Campina , pana la Pepe Auto din Constanta , soldatul din Sibiu (toate astea le gasiti pe Autovit) si etc.

- Daca masina a fost detinuta de cineva si exploatata de aceeasi persoana ,sunt doua scenarii uzuale( bine , 3 dar pe al treilea il voi trata separat) .
Primul scenariu , om de treaba , a luat o teapa nestiind ce cumpara ( masina merge relativ bine , problemele nu vin cu droaia
) . Masina lovita bine si reparata prost (lonjeroane strambe). Acum o da ca na... vrea sa isi taie pierderile.
Al doilea scenariu , om care si-a adus el masina din Franta si dupa ceva timp pe plaiurile mioritice , masina incepe sa ceara bani seriosi:
Cutie cu probleme, sfere de schimbat , filtru colmatat si alte nebunii.

- Aici intra al treilea scenariu , pe care inca nu l-am experimentat dar stiu ca exista , am vazut la alte marci : Proprietar, masina cumparata de noua din Romania sau adusa din Franta/ Belgia/Germania / Olanda si intretinuta. Pret peste nivelul pietei si proprietar care tine la pret. Ar fi frumos sa vedem mai des genul asta de masini.

- Masinile relativ bune la pret foarte bun se dau in maxim o zi ( de regula cateva ore ) . Le cumpara samsarii, le fac o cosmetizare , un lifting la kilometri si la pret si gata "boss , e ca noua".

- Last but not least, sunt putine , in raport cu exponentele mitului german ( asa ca efectiv , nu prea ai de unde alege). Chiar citeam un review facut de britanici ( care cumpara Citroen ) ca aceasta marca e un "Acquired taste"



Acum, ce incerc sa fac eu ca sa limitez problemele


Primul lucru pe care il fac cand ma fixez pe o marca :

Ma duc si fac test-drive cu masina la dealer de masini NOI. Stiu, e noua si nu e acelasi lucru. Dar imi fac un etalon . Si mai important, vad cum arata vopseaua, vad care sunt lufturile dintre panouri, stickerele de pe trager si stalpi, usi , cum arata seriile originale de pe piese vitale, punctele de sudura si alte lucruri care indica integritatea unei masini. La Citroen C5 e cu atat mai relevant deoarece inca se vinde modelul care ma intereseaza pe mine.

Dupa ce ma inarmez cu aceste informatii , ma duc sa vad masini care se potrivesc criteriilor mele

Nu plec cu masina de pe loc pana nu fac o inspectie vizuala detaliata a masinii, tinand cont de reperele luate mai devreme. Si pun intrebari la fiecare neconcordanta .

Inca ceva : E bine sa stiti ce dotari minime are nivelul de echipare ales ( conform anului in care a fost produsa masina) . De exemplu, conform vinului masina trebuie sa aiba bixenon adaptiv. Masina are xenon simplu aftermarket . Oare ce s-a intamplat ?

Verific compartimentul motor, ridic capacul ( ca nu are suruburi care sa il tina) ma uit sub capac sa vad daca sunt pete de ulei , si pe langa motor la fel.

Trag de motor lateral si fata spate ( se mai duc tampoanele motorului).

Lonjeroanele , daca nu par evident lovite ( strambe sau ciupite) , si au praf sau mizerie pe ele , le curat cu o carpa sau un servetel , unde pot ajunge. Ma uit sa vad daca nu se vad urme de vopsea proaspete.

Geamurile sa aiba aceeasi serie ( daca nu , merita o intrebare , mai ales ca la varianta Exclusive , nu stiu daca si la altele, geamurile de fabrica sunt facute special pentru atenuarea zgomotului)

Actele masinii :

Sa fie in original ( calitatea hartiei sa fie excelenta , sa nu fie stampilele sub liniile de design ale cartii de service - se poate si am vazut) . Atentie la Cartea de Identitate a vehiculului, sa nu fie duplicat , ca la duplicat nu se trece decat proprietarul curent, nu si cei 3 - 4 dinainte :)
Ar mai fi de zis dar nu voi insista . Daca aveti posibilitatea, comparati carte de service cu istoricul de la reprezentanta . Puteti avea surprize.

Aspectul interior al masinii :

Evident ca vrem o masina intretinuta , asa ca trebuie ca uzura sa reflecte kilometrii de pe bord . Fara toceala excesiva pe volan , schimbator, pedalier, butoane .

Mirositi interiorul . Daca miroase a mucegai , chiar si putin...aveti cel putin o infiltratie daca nu o masina inundata.

Apucati scaunele din fata si miscati-le lateral si fata spate. Un joc mare poate indica o lovitura in lateralul masinii si reparatie de mantuiala.

Chederele, scoateti-le putin si vedeti daca vopseaua de sub ele e la fel cu cea de langa ( Majoritatea celor care revopsesc nu isi bat capul sa dea jos chederele)

La fel, elementele de interior din plastic ar trebui sa fie bine fixate, sa nu existe lufturi inegale etc.

Centurile de siguranta : Elementul in care intra centura trebuie sa fie la aceeasi inaltime la ambele scaune din fata . Ele trebuie sa se traga inapoi fara probleme ( altfel e un semn de uzura accentuata)

Motor si erori:

Dupa aceste verificari , se pune contactul direct pe pozitia de motor ( cea dinaintea demararorului)

Urmarim becurile sa nu ne ramana ceva aprins , si mai cu seama sa se aprinda si sa se stinga NU in acelasi timp cu celelalte , cel de airbaguri. Daca nu se aprinde deloc... surpriza.

Pornim motorul , si ascultam pentru eventuale batai .

Ar trebui sa mearga lin , fara trepidatii , cu acul undeva sub 1000 de ture ( daca e rece afara si masina nu a fost pornita in prealabil )

Daca porneste greu , pot fi cateva variante :

-Daca motorul e rece si e iarna , poate fi bateria pe terminate sau o problema la bujiile incadescente

- Daca e cald , pot fi injectoarele

Eu acum caut o masina cu o cutie automata deci pentru cutia automata :

Trebuie sa cupleze usor, sa nu smuceasca .

Verificati si sistemul de suspensie , sa urce si sa coboare masina uniform .

Verificati toate butoanele , toate sistemele electrice, cu atentie sporita la sistemul de climatizare ( probleme uzuale) . Puteti verifica sistemul de climatizare ( ca baga rece) punand proprietarul sa dea drumul la clima pe rece si in timpul ala apucati teava de la sistemul de climatizare ( colt dreapta sus compartiment motor). Daca se raceste, e ok.

Bracati rotile si uitati-va la uzura cauciucurilor pe fata , sa fie uniforma .

In mers :

Masina trebuie sa accelereze bine, iar la accelerare brusca si sustinuta sa nu avem erori ( am patit sa imi apara eroare la filtrul de particule)

In linie dreapta sa nu traga stanga sau dreapta ( asigurati-va ca drumul e drept inainte )

Nu trebuie sa existe vibratii in volan

Mergeti o perioada cu viteza mica si observati comportamentul cutiei de viteze. Cuplati marsarierul , vedeti sa mearga bine ( fara sa smuceasca)

Mergeti si in modul sport, si manual.

Incercati diferite suprafete de rulare si observati cum se comporta suspensia .

De asemenea , incercati sa mergeti undeva unde se poate prinde viteza de autostrada si incercati acolo o repriza 80-130 . Unele masini daca au probleme la turbina sau furtune neetensate mai intra in modul de protectie ( limp mode)

Puneti frana puternic de la o viteza considerabila , urmariti sa isi pastreze traiectoria masina, sa nu devieze stanga dreapta .


Presupunand ca toate aceste teste au fost trecute puteti trece la inspectia tehnica a masinii. Duceti-va la un mecanic de incredere, dar mai ales bun. Cel mai recomandat un mecanic care se ocupa exclusiv de Citroen.

EPILOG :

Eu pana acum nu am gasit nici o masina pe gustul meu pe plaiurile mioritice astfel incat mi-am setat alerte pe toate site-urile de vanzari auto pe care le-am gasit din Germania , Franta, Belgia, Olanda.

Urmaresc piata , si urmeaza mai tarziu sa fac si un drum prin Germania ( mai mult de agrement , dar voi folosi ocazia ca sa vad ce oferte sunt pe acolo prin targuri).

Referitor la sfaturi , sper sa ajute , si probabil ca au mai fost mentionate, dar nu intru totul .

Aveti in vedere ca la urma urmei luati o masina la mana a doua, asa ca nu va fi perfecta. Totul e sa nu luam tepe.

P.S : Daca stiti o masina cinstita Euro 5 2.0 HDI 160 Exclusive sedan ... :)

bogwol
pasionat
Mesaje: 770
Membru din: Lun 25-Mai-2009 18:12
Localitate: Bucuresti
Masina: C5 III Comfort, 140 cp, 2.0 HDI
2: Nissan Micra 1.2 benzina

Mesajde bogwol » Vin 15-Ian-2016 13:13

Suna frumos (si aici vorbesc ca proprietar de C5 noua, fara accident si cu masina bine intretinuta) ce ai scris, dar :
- uzura volanului: C5 a avut o problema la modelele 2008 - 2009 la care pielea incepea sa se cojeasca in mai putin de un an; schimat pe garantie dar acum, dupa alti 5 ani de utilizare, au ineput sa se observe mici cojiri;
- povestea cu uzura pedalelor e o .... poveste: am vazut personal acum cativa ani o masina cu cutie manuala care avea 90.000 km si la care nu erau uzate absolut deloc pedalele; chiar l-am intrebat special pe proprietar daca le-a schimbat, dar mi-a zis ca asta e stilul lui de condus (era la o a 2-a masina la care pedalele nu se uzau!!!!)
- franarea la viteze mari (am mai spus-o si alta data): eu sa fiu cel care iti vinde masina, nu te-as lasa sa faci asa ceva din mai multe motive: este masina mea deocamdata si daca o busesti eu raman cu masina stricata iar tu iti vezi de drum; nu stiu cat de bun sofer esti si cum te comporti lin situatii extreme; nu cunostii masina si nu stii cum reactioneaza. Cel mult as fi de acord sa conduc eu si sa fac eu franarea.

Parerea mea e ca tu cauti o masina foarte buna (ceea ce e f bine) dar la bani de second ordinar (7-9.000). Eu cred ca nu vei gasi o masina in acesti bani care sa indeplineasca cerintele tale (la unele din cerinte e posibl ca si o masina de 1 an vechime, intretinuta normal, sa nu corespunda). Oricum, succes la vanatoare...

PS: Pe siteuri din Germania ai incercat, ca sa iti faci o idee? Nemtii cred ca isi intretin mai bine masinile decta italienii si francezii...

florin.rus
pasionat
Mesaje: 119
Membru din: Joi 09-Oct-2014 07:02
Localitate: Baia Mare
Masina: Citroen C5 Tourer 1,6 hdi
2: Toyota Auris
3: Nissan Pathfinder

Mesajde florin.rus » Vin 15-Ian-2016 13:21

Este o vorba din batrani referitor la neveste(a se lua drept o gluma), oricat o cauti si oricat alegi, tot pe cea mai proasta o iei, :wink: , asa e si la masini, de ce cauti mai multe de aceea ai ghinion, eu am luat c5-ul in urma unei combinatii, nici macar nu m-am uitat la masina sub capota, am ascultat motorul, am urcat in ea si am plecat. Consider ca am nimerit o masina bunicica, km sunt aproximativ reali, ceea ce era in cartea service corespundea cu ce mi-au spus de la reprezentanta, ionut din baia mare a vazut masina cand am adus-o, mici probleme care le am rezolvat usor, una din ele a fost urechea de la tubulatura de admisie inainte de filtru care era rupta, o alta problema care mi-a dat putine emotii dar s-a rezolvat relativ rapid a fost unul dintre injectoare la care sufla compresia deoarece era saiba de cupru uzata, dar mecanicul a avut un spray care a inmuiat calamina depusa si a scos cu un patent cu cioc injectorul, fara a fi nevoie de presa. In urma testerului pare ca masina este in parametrii foarte buni, corectiile la injectoare fiind doua cu zero iar doua au 0,1 respectiv 0,3. Consumul ma uimeste la masina, eu fiind obisnuit sa bag saptamanal cel putin 20 de l acum ajung sa fac un plin la cateva saptamani, am media pe 6200 km de 6,1 cu o viteza de 36km/h. Probabil ca o sa apara probleme pe parcurs dar la urma urmei sunt fiare care se schimba. Bafta la cautat.

andreiD3369
just curious
Mesaje: 5
Membru din: Vin 08-Ian-2016 15:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde andreiD3369 » Vin 15-Ian-2016 13:25

bogwol, doar un naiv cauta o masina sub pretul pietei pentru acel an si cu dotari de varf si in stare buna. Eu unul inca nu am vazut una care sa corespunda macar vizual si sa fie sub 11500 . Nu pretul conteaza cand vrei ceva bun ( sau cel putin nu o diferenta 1000-2000 de euro cand stii ca de banii aia poti da de alte belele).

Referitor la ce ai zis legat de testul de drum , normal e sa se discute intai cu proprietarul ce si cum . Nu am spus nicaieri ca fac ceva fara sa il anunt ( ca vorba aia , oricand poate si el sa se supere si sa ma dea jos din masina prin coclauri :D )

La nemti am tot cautat si ideea e sa pot gasi macar 2-3 masini intr-o zona adiacenta , altfel costa ceva distractia daca nu se concretizeaza. Preturile pentru exclusive pleaca de la 11500 la dealeri . Din pacate sunt raspandite si putine , nemtii nu par a fi devoratori de citroen :)

bogwol
pasionat
Mesaje: 770
Membru din: Lun 25-Mai-2009 18:12
Localitate: Bucuresti
Masina: C5 III Comfort, 140 cp, 2.0 HDI
2: Nissan Micra 1.2 benzina

Mesajde bogwol » Vin 15-Ian-2016 14:04

andreiD3369 scrie:bogwol, doar un naiv cauta o masina sub pretul pietei pentru acel an si cu dotari de varf si in stare buna. Eu unul inca nu am vazut una care sa corespunda macar vizual si sa fie sub 11500 . Nu pretul conteaza cand vrei ceva bun ( sau cel putin nu o diferenta 1000-2000 de euro cand stii ca de banii aia poti da de alte belele).

Referitor la ce ai zis legat de testul de drum , normal e sa se discute intai cu proprietarul ce si cum . Nu am spus nicaieri ca fac ceva fara sa il anunt ( ca vorba aia , oricand poate si el sa se supere si sa ma dea jos din masina prin coclauri :D )

La nemti am tot cautat si ideea e sa pot gasi macar 2-3 masini intr-o zona adiacenta , altfel costa ceva distractia daca nu se concretizeaza. Preturile pentru exclusive pleaca de la 11500 la dealeri . Din pacate sunt raspandite si putine , nemtii nu par a fi devoratori de citroen :)


Daca gasesti masina care sa corespunda cerintelor tale la 11.500 euro, cred ca e un adevarat chilipir si as alegra sa o iau imediat. La ce cerinte ai tu, eu ma gandeam la 15-17.000 de coco

In zona Stutgartt ai incercat? Acum cativa ani am vazut pe langa (parca in Sindelfingen) o strada de vreo 2-4 km la care, si pe stanga si pe dreapta erau numai dealeri auto (autohaus). Erau acolo cred ca mii de masini, de toate tipurile si pt toate buzunarele

andreiD3369
just curious
Mesaje: 5
Membru din: Vin 08-Ian-2016 15:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde andreiD3369 » Vin 15-Ian-2016 14:38

Mersi de pont! Am reperat strada. Ma pun pe scris mailuri :D

macphisto
just curious
Mesaje: 8
Membru din: Lun 06-Mai-2013 09:16
Localitate: Petrosani

Mesajde macphisto » Dum 17-Ian-2016 21:31

andreiD3369 scrie:Cam cat de greu e sa iti iei o masina buna ( cinstita , "in mintile ei" sau alte expresii echivalente) :


Urmarim becurile sa nu ne ramana ceva aprins , si mai cu seama sa se aprinda si sa se stinga NU in acelasi timp cu celelalte , cel de airbaguri. Daca nu se aprinde deloc... surpriza.

eu stiam ca la C5 nu se aprinde martorul de airbag la punerea contactului ci doar in cazul unei erori...

bogwol
pasionat
Mesaje: 770
Membru din: Lun 25-Mai-2009 18:12
Localitate: Bucuresti
Masina: C5 III Comfort, 140 cp, 2.0 HDI
2: Nissan Micra 1.2 benzina

Mesajde bogwol » Lun 18-Ian-2016 08:09

macphisto scrie:
andreiD3369 scrie:Cam cat de greu e sa iti iei o masina buna ( cinstita , "in mintile ei" sau alte expresii echivalente) :


Urmarim becurile sa nu ne ramana ceva aprins , si mai cu seama sa se aprinda si sa se stinga NU in acelasi timp cu celelalte , cel de airbaguri. Daca nu se aprinde deloc... surpriza.

eu stiam ca la C5 nu se aprinde martorul de airbag la punerea contactului ci doar in cazul unei erori...


ba se aprinde si se stinge ultimul dintre toate. Daca nu ti se aprinde, probabil ca ai o problema la sistemul de airbag.

macphisto
just curious
Mesaje: 8
Membru din: Lun 06-Mai-2013 09:16
Localitate: Petrosani

Mesajde macphisto » Lun 18-Ian-2016 15:21

eu inca nu am C5, sper sa am in vreo luna :)
stiu ca am vazut / citit undeva asta. Fie vreu review video Buhnici / Adam sa nu mai stiu. Sigur stiti mai bine avand masina

danny29
pasionat
Mesaje: 294
Membru din: Lun 23-Iul-2012 10:17
Localitate: ardeal

Mesajde danny29 » Lun 18-Ian-2016 19:08

[quote="florin.rus"]Stie cineva cum se poate inlocui furtunasul din spate de la haion prin care merge solutia de spalat luneta? Am constatat ca s a rupt si vreau sa o repar daca se poate sau daca nu sa o inlocuiesc. Multumesc.[/quote]

Salut,
Cam greu cu schimbatul, eu prima oara am gasit un kit de reparatie furtunas daca e numai crapat daca iti lipseste o bucata sa te astepti sa dai jos fata la haion (iti trebuie clipsuri ca se rup)si pe interior sub capitonaj vei gasi o gaura care te lasa sa schimbi de acolo furtunasul.

Criminus
pasionat
Mesaje: 486
Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
Localitate: Bucuresti
Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive

Mesajde Criminus » Vin 22-Ian-2016 14:55

florin.rus scrie:Stie cineva cum se poate inlocui furtunasul din spate de la haion prin care merge solutia de spalat luneta? Am constatat ca s a rupt si vreau sa o repar daca se poate sau daca nu sa o inlocuiesc. Multumesc.


6439 J4 este codul piesei in cauza, si eu ma confrunt cu aceiasi problema in momentul de fata, pana acum am gasit mai multe informatii la adresele de mai jos:
http://www.frenchcarforum.co.uk/forum/v ... &start=180
http://www.citroen-owners-club.co.uk/ci ... c5-tourer/
http://www.citroen-owners-club.co.uk/ci ... ng-tourer/
http://s796.photobucket.com/user/nevcco ... t=3&page=1

In functie de unde anume s-a sectionat poti alege fie sa ii faci un sunt (o solutie relativ temporara) sau sa alegi inlocuirea intregului segment cu un furtun ce il poti gasi in orice magazin de bricolaj la preturi modice (1-2 ron/m)

florinsiminiuc
just curious
Mesaje: 5
Membru din: Dum 25-Oct-2015 09:14
Localitate: Radauti

Mesajde florinsiminiuc » Lun 25-Ian-2016 12:29

http://olx.ro/oferta/vand-autoturism-ci ... 1fb175b28e
Salut colegi. Ma puteti ajuta cu o parere despre aceasta masina?
as vrea sa o iau si nu as face un drum doar sa o vad.
Poate chiar un coleg din zona o stie?
Multumesc.
nu reusesc sa mi gasesc ceva bun, C5 sau Mondeo
Un vis....C5 160cp. automata

Ionut159
pasionat
Mesaje: 121
Membru din: Dum 28-Aug-2011 11:26
Localitate: Ardeal
Masina: Masina cu 4 roti

Mesajde Ionut159 » Lun 25-Ian-2016 14:21

Sincer mi se pare cam scumpa avand in vedere ca nu e facelift-ul si pentru km aia. Acum tu stii ce buget ai si ce cauti.
Eu am vazut-o de exemplu pe asta ieri in piata auto din BM. Arata foarte foarte bine masina. Nu am putut sa o si pornesc pentru ca nu era nimeni pe langa masina. Am sunat la numarul de pe anunt si mi-a raspuns vanzatorul insa e plecat momentan in Franta.

florinsiminiuc
just curious
Mesaje: 5
Membru din: Dum 25-Oct-2015 09:14
Localitate: Radauti

Mesajde florinsiminiuc » Lun 25-Ian-2016 14:38

Da Ionut, este foarte foarte frumoasa si dotata, dar are motor prea mare.
cum consideri tu.
Un vis....C5 160cp. automata


Înapoi la “Citroen C5 III”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11805
    Cel mai nou membru florinmarchidanu