Acum cativa ani am fost prezent pe forum, ulterior am trecut pe un Peugeot 407, timp de aproape 4 ani am detinut masina respectiva (inca o am), recent am trecut pe un C5 III 2.0 HDI. Nu stiu daca a fost sau nu o alegere buna.

Ce-i drept este ca masina necesita cateva interventii, printre care: Depollution system faulty - apare periodic la drum mai lung, o eroare la ESP (asta dupa ce am fost sa-mi regleze unghiul de fuga) - apare periodic la drum lung, si o scurgere de apa. Cel mai urgent ar fi sa rezolv cu scurgerea de apa, deoarece nu pot folosi masina pana atunci.
Povestea pe scurt: am cumparat masina, am facut vreo 2000km cu ea, pana cand la un drum Cluj-Mures mi-a aparut pe bord STOP scris cu rosu. M-am oprit, am vazut ca nu mai avea antigel/apa in rezervor, am verificat sa nu fi intrat apa in motor etc. din fericire n-a fost cazul, si dupa ce am completat cu apa, am reusit sa ajung acasa la Tg-Mures. Ulterior am chemat un mecanic, a verificat, intr-adevar apa n-a intrat la motor (sau oriunde altundeva), deci scurgerea vine din spatele motorului de la vreun furtun/teava, si DOAR cand termostatul deschide circuitul lung. Asta nu a reusit sa imi zica exact, pentru ca trebuia sa dea jos prea multe componente. A spus ca el nu se baga deocamdata deoarece nu a lucrat la C5 III si nu stie exact cum trebuie sa ajunga acolo in spate.
Ati intampinat probleme asemanatoare?
Stiti cum poate un mecanic sa ajunga cel mai simplu in spatele motorului la furtunul sau teava respectiva?
Aveti vreo idee despre ce furtun ar putea fi vorba?
Orice recomandare, sau experienta este binevenita.
Multumesc!
