Probleme motor 2.0HDI RHR 100KW
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
- DacianO
- pasionat
- Mesaje: 136
- Membru din: Mar 17-Iun-2014 18:04
- Localitate: Bistrita
- Masina: Citroën C5(X7) 2.0 hdi 100kw 2009
Re: Probleme motor 2.0HDI RHR 100KW
Problema rezolvata , acel tacanit de mitraliera era de la regulatorul de presiune, care a stricat si un injector nou, tacanea de il lua dracu' mai ales la pornire la rece , asta iarna aveam inpresia ca pentru 10 sec motorul se transforma in rasnita de cafea, acesta fiind in garantie a fost schimbat si SURPRIZA! pe injector au fost 2 saibe de foc motiv pentru care scotea fum ca un tractor si aveam pierdere de putere. Dupa schimbare totul a revenit la normal, fara fum si putere in parametrii.
Dacian
-
- pasionat
- Mesaje: 371
- Membru din: Mie 30-Mai-2012 18:24
- Localitate: Focsani
Re: Probleme motor 2.0HDI RHR 100KW
motoarele schimbate in garantie vin complet echipate fara anexe... nu exista motor nou cu injectoare vechi!
-
- pasionat
- Mesaje: 466
- Membru din: Sâm 31-Iul-2010 15:35
- Localitate: Carei
- Masina: Citroen C5 Exclusive, 163cp, cutie automata
- 3: Citroen C2 1.4HDi 90cp
Re: Probleme motor 2.0HDI RHR 100KW
cred ca vorbea de injector nou, nu de motor nou
- DacianO
- pasionat
- Mesaje: 136
- Membru din: Mar 17-Iun-2014 18:04
- Localitate: Bistrita
- Masina: Citroën C5(X7) 2.0 hdi 100kw 2009
Re: Probleme motor 2.0HDI RHR 100KW
"calorifer4 » Mie 05-Oct-2016 09:24
motoarele schimbate in garantie vin complet echipate fara anexe... nu exista motor nou cu injectoare vechi!"
Unde ai citit tu ca am schimbat motorul in garantie si injectoarele vechi au ramas???!!
Normal ca era vb de un injector in garantie !
motoarele schimbate in garantie vin complet echipate fara anexe... nu exista motor nou cu injectoare vechi!"
Unde ai citit tu ca am schimbat motorul in garantie si injectoarele vechi au ramas???!!
Normal ca era vb de un injector in garantie !
Dacian
-
- pasionat
- Mesaje: 371
- Membru din: Mie 30-Mai-2012 18:24
- Localitate: Focsani
Re: Probleme motor 2.0HDI RHR 100KW
Bine ca sa rezolvat problema cu ceva batai de cap si nu a fost vorba de ventilatorul elicoidal din suprapunerea rotii de rezerva
, bdw tu ai scris: ''asta iarna aveam inpresia ca pentru 10 sec motorul se transforma in rasnita de cafea, acesta fiind in garantie a fost schimbat si SURPRIZA!"... stay frosty

- kady28
- pasionat
- Mesaje: 1273
- Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
- 2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium
Re: Probleme motor 2.0HDI RHR 100KW
Salut, cata bataie de cap pentru un regulator care te face sa crezi ca e altceva stricat la motor
Legat de pornire, si la mine am observat ca pt. cateva momente (vreo 2 secunde) motorul are un zgomot mai accentuat...adica acel tacanit...apoi se dispare cu un efect de fading. Se intampla doar la pornirea la rece.
Este ceva normal? Sau regulatorul e mai lenes si baga la pornire presiune prea mare?

Legat de pornire, si la mine am observat ca pt. cateva momente (vreo 2 secunde) motorul are un zgomot mai accentuat...adica acel tacanit...apoi se dispare cu un efect de fading. Se intampla doar la pornirea la rece.
Este ceva normal? Sau regulatorul e mai lenes si baga la pornire presiune prea mare?
- DacianO
- pasionat
- Mesaje: 136
- Membru din: Mar 17-Iun-2014 18:04
- Localitate: Bistrita
- Masina: Citroën C5(X7) 2.0 hdi 100kw 2009
Re: Probleme motor 2.0HDI RHR 100KW
La temperaturi joase -10, -15 e normal sa trancane putin mai tare pt cateva secunde , dar la mine suna de parca un pitic spargea pietre cu picamerul , aveai impresia ca pocneste motorul. O problema la regulator face injectoarele sa scoata un tacanit scurt ca de mitraliera pe accelerare brusca cand injectoarele sunt solicitate mai intens, la mine cand a cedat regulatorul a dat eroare la antipollution system faulty. Daca acel tacanit apare la temperaturi de peste 5 grade atunci e un injector, daca il pui pe tester poti sa vezi care injector are corectii mari si iese din parametrii, atunci incepe sa tacane.
Dacian
Re: Probleme motor 2.0HDI RHR 100KW
Am inteles ! mMultumesc de raspunsul promt! La navigatie te ricepi? In sensul ca am bagat un cd in radio mp3 pentru a face upgrade( upgrade cerut de navi) si a ramas blocat cd.ul in ea. ai idee ce este de facut:( mersi!
- DacianO
- pasionat
- Mesaje: 136
- Membru din: Mar 17-Iun-2014 18:04
- Localitate: Bistrita
- Masina: Citroën C5(X7) 2.0 hdi 100kw 2009
Re: Probleme motor 2.0HDI RHR 100KW
Dupa parerea mea trebuie desfacuta unitatea si scos CD din ea , altfel nu vad nici o posibilitate. Cand e desfacuta trebuie vazut ce blocheaza CD altfel risti sa o patesti din nou. E acelasi sistem motorizat ca si la un CD palyer de masina .
Dacian
Re: Probleme motor 2.0HDI RHR 100KW
Am scos cd.ul.manual. Apoi am.scos si o mufa care face legatura intre hdd si unitatea de cd. L.am conectat la sursa de curent si dupa 1 min a inceput sa se auda mecanismul ala de cd. Am bagat cd.ul iar l.a scos de 3-4 ori...in se sensul il bagam..il scotea singur dupa 2 sec...intr.un final a ramas blocat iar....era cd cu upgrade ca imi cere acest lucru. Oare daca ma.duc la.reprezentanta sa.mi faca upgrade si ramane cd.ul blocat vor rezolva problema?
-
- pasionat
- Mesaje: 466
- Membru din: Sâm 31-Iul-2010 15:35
- Localitate: Carei
- Masina: Citroen C5 Exclusive, 163cp, cutie automata
- 3: Citroen C2 1.4HDi 90cp
Re: Probleme motor 2.0HDI RHR 100KW
alt CD tot asa face?
- DacianO
- pasionat
- Mesaje: 136
- Membru din: Mar 17-Iun-2014 18:04
- Localitate: Bistrita
- Masina: Citroën C5(X7) 2.0 hdi 100kw 2009
Re: Probleme motor 2.0HDI RHR 100KW
De ce nu incerci sa faci update de pe un alt mediu de stocare, de exemplu un stick usb? Daca ramane blocat ori e o problema la mecanism ori se poate ca dupa mai multe ejectari mecanismul sa se intepeneasca , mecanismul e uns cu o vaselina speciala pentru a preveni intepenirea . Nu se blocheaza din cauza CD-ului, cel mult daca exista o problema la CD nu il citeste dar de ejectat il ejecteaza. Eu folosesc doar stickul pentru update-uri de software sau harti . Incearca si de pe card, am vazut ca unitatea ta are . Unitatea mea e un NG4.
Dacian
-
- just curious
- Mesaje: 5
- Membru din: Dum 03-Iul-2016 20:20
- Localitate: Cluj Napoca
- Masina: C5 Break
Re: Probleme motor 2.0HDI RHR 100KW
DacianO scrie:Problema rezolvata , acel tacanit de mitraliera era de la regulatorul de presiune, care a stricat si un injector nou, tacanea de il lua dracu' mai ales la pornire la rece , asta iarna aveam inpresia ca pentru 10 sec motorul se transforma in rasnita de cafea, acesta fiind in garantie a fost schimbat si SURPRIZA! pe injector au fost 2 saibe de foc motiv pentru care scotea fum ca un tractor si aveam pierdere de putere. Dupa schimbare totul a revenit la normal, fara fum si putere in parametrii.
Ce regulator de presiune ai schimbat? Presiune aer sau regulatorul din common rail?
- DacianO
- pasionat
- Mesaje: 136
- Membru din: Mar 17-Iun-2014 18:04
- Localitate: Bistrita
- Masina: Citroën C5(X7) 2.0 hdi 100kw 2009
Re: Probleme motor 2.0HDI RHR 100KW
Regulatorul de presiune de pe pompa de injectie, din ce stiu eu nu exista regulator de presiune pe partea de aer.
Dacian
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO