Jurnal de bord C5-2.0HDI Automat Comfort

Forum de discutii generale despre Citroen C5 III (2008-prezent). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

lucianmarius
pasionat
Mesaje: 588
Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw

Re: Jurnal de bord C5-2.0HDI Automat Comfort

Mesajde lucianmarius » Vin 16-Sep-2016 20:44

Am mai intrebat in stanga si in dreapta si un raspuns mi s-a parut al naibii de bun si anume:

cu cat treci mai mult de grosimea minima recomandata creste riscul sa se sparga discul de frana.
Punand siguranta pe primul loc, mai ales ca e masina de familie, voi cumpara si discuri.

Legat de partea cu pistonul, intr-adevar este cam degeaba explicat pentru ca placutele au aprox 17mm de noi si 3-4 mm pe placuta oricum ramane tot timpul.

Va multumesc de raspunsuri!

lucianmarius
pasionat
Mesaje: 588
Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw

Re: Jurnal de bord C5-2.0HDI Automat Comfort

Mesajde lucianmarius » Joi 13-Oct-2016 20:59

Azi am incaltat-o de iarna pe citroenutza.

Tin sa laud din nou anvelopele de la continental, ts830p, in 3 ani de mers si 30.000 km s-au tocit doar 2 mm si sunt in continuare moi.

lucianmarius
pasionat
Mesaje: 588
Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw

Re: Jurnal de bord C5-2.0HDI Automat Comfort

Mesajde lucianmarius » Vin 14-Oct-2016 19:09

Salutare baieti!

Astazi a primit citroenul un set nou de discuri frana fata TRW si placute frana fata.
147.400 km au tinut discurile iar placutele le-am pus la aprox 95.000 km. Discurile nu stiu ce au fost dar placutele au fost Textar sau TRW. Oricum au tinut foarte mult. Mai nou, pentru a avea garantie, puteti pune discuri si placute doar in service-uri ce au stand de franare. Altfel nu functioneaza garantia.
Manopera a fost 222 lei.
Piesele aprox 650 lei cumparate de mine.

Am dat la service la MAFF sa imi faca o cutie noua ce imbraca senzorul de inaltime de pe spate. AM vazut ca e deschis in fata si spate, protectia fiind doar pe laterale si asta iarna cand am urcat un morman de zapada cu spatele s-a dereglat senzorul.

Urmeaza si revizia de filtre si ulei, impreuna cu un "refresh" la uleiul de cutie.

O voi face la atelierul lui Cristian Stan si revin cu feedback.

Dupa 3 ani si 50.000 km cu masina, ma declar foarte multumit.

Drumuri bune!

pam1
simpatizant
Mesaje: 54
Membru din: Lun 27-Ian-2014 23:15
Localitate: ploiesti

Re: Jurnal de bord C5-2.0HDI Automat Comfort

Mesajde pam1 » Sâm 15-Oct-2016 21:14

Multumim pentru toate informatiile amanuntite si folositoare!!

lucianmarius
pasionat
Mesaje: 588
Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw

Re: Jurnal de bord C5-2.0HDI Automat Comfort

Mesajde lucianmarius » Sâm 22-Oct-2016 23:31

Revin cu 2 chestiuni dupa un drum de 1500 km Buc-Budapesta - retur

1) Discurile si placutele TRW isi fac treaba de minune. Placutele anterioare au tinut aprox 50.000 km si erau trw. Acum si cu discurile noi, am o franare foarte buna, mult mai buna decat cu discurile vechi, adica nu trebuie sa apas la fel de mult pedala. Ce imi place la aceste discuri este ca au pe margini o vopsea antiruginire neagra, exact unde ruginesc cel mai rau discurile, crescandu-i astfel durata de viata.

2) Am avut o problema la drum, de 2 ori a aparut gearbox fault. cutie se bloca in D3 dar mergea fara nici o alta problema. La restart la masina disparea problema. Din ce mi-am dat seama este ceva de sincronizare cutie - motor. Am mai avut o problema similara acum 2 si s-a rezolvat schimband 2 senzori de vreo 200-300 lei.
Acuma beleaua este ca nu am notat niciunde ce am schimbat si de mecanic n-am dat :)

Ma poate ajuta cineva daca stie ce senzori exista ce conecteaza motorul cu cutia? Trebuie sa fie ceva de sincronizare daca ma gandesc logic. Daca era o problema mecanica banuiesc ca nu discparea la un restart al masinii. Mi-a aparut pe la Horezu, am dat restart, apoi mi-a mai aparut peste 200 km mai tarziu dupa ce intrasem in Bucuresti.

iulian.arg
pasionat
Mesaje: 725
Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
Localitate: Iasi
Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6

Re: Jurnal de bord C5-2.0HDI Automat Comfort

Mesajde iulian.arg » Dum 23-Oct-2016 11:36

Uite aici o lista de posibile cauze pentru problemele cutiei (cea subliniata e posibil cea pe care ai mai avut-o sau o mai ai)


5. Displaying faults - Operation in degraded modes
5.1. Displaying faults

An anomaly on the automatic gearbox is signalled by the display of the message "Automatic gearbox faulty" on the multifunction screen, a sound signal and the lighting of the service warning lamp.
Possible fault causes :
Sequence electrovalve output fault
Line pressure modulation electrovalve output fault
Torque converter lock-up pressure modulation electrovalve output fault
Clutch pressure modulation electrovalve output fault
Brake pressure modulation electrovalve output fault
Automatic gearbox oil temperature signal fault
Automatic gearbox output speed signal fault
Automatic gearbox input speed signal fault (turbine)
Selection lever position sensor signal fault
Shift-Lock output fault
Sequential "+" control signal fault
Starting prohibition signal fault (start lock)
Sequential "-" control signal fault
Automatic gearbox ECU fault
Battery voltage fault
Configuration fault
Fault in communication with the BSI
Fault in communication on the CAN network
Fault in communication with the engine ECU
Fault in communication between the automatic gearbox ECU and the other ECUs on the network
Fault in the accelerator pedal position information sent by the engine ECU
Fault in the information on torque requested by the driver sent by the engine ECU
Engine speed signal fault
Engine temperature signal fault
Mechanical or hydraulic fault on reverse gear
Mechanical or hydraulic fault on 1st gear
Mechanical or hydraulic fault on 2nd gear
Mechanical or hydraulic fault on 3rd gear
Mechanical or hydraulic fault on 4th gear
Mechanical or hydraulic fault on 5th gear
Mechanical or hydraulic fault on 6th gear
Mechanical or hydraulic fault on 1st gear with engine brake
Fault: torque converter permanently locked-up
Fault: torque converter lock-up impossible
Fault: random gear changing
Fault: detection of random change to neutral (in mode "D" or "R")
Fault: reduction of drag (in mode "D")
Fault: detection of random change to neutral

N.B. : Certain faults may also light up the MIL warning lamp in the instrument panel.


5.2. Operation in degraded modes
If the automatic gearbox malfunctions, 2 back-up modes are possible depending on the seriousness of the fault :
Automatic gearbox in back-up mode with a replacement programme (the default values are used)
Automatic gearbox in back-up mode with an emergency programme


N.B. : The gear in back-up mode may be 3rd or 5th hydraulic.
CAUTION : Change to back-up mode : If a fault is present, a snatching on engagement may be felt when you put the gear lever on "P" or "R".
CAUTION : In the hydraulic back-up mode, gear engagement protection can not be assured.
C5 III break 2.0i 2009 H3+ man5; GPL Prins VSI 2.0

Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814

lucianmarius
pasionat
Mesaje: 588
Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw

Re: Jurnal de bord C5-2.0HDI Automat Comfort

Mesajde lucianmarius » Lun 24-Oct-2016 02:51

UUU...cam multe posibilitati...sa inteleg ca am de munca.

@iulian.arg - mersi de raspuns!

Sper sa fi pastrat ceva in istoricul sau ca altfel am de sapat de nu ma vad.

Exista vreo metoda usoara sa citesc eu cu vreun dispozitiv aceste erori, live cand se intampla?

Alberto123
pasionat
Mesaje: 120
Membru din: Mar 24-Mai-2016 23:07
Localitate: Constanta
Masina: Citroen c5 lll

Re: Jurnal de bord C5-2.0HDI Automat Comfort

Mesajde Alberto123 » Mar 25-Oct-2016 10:27

Salut! Are cineva idee din ce cauza "imi fuge spatele" cand trec peste denivelari,in viteza , se duce stanga dreapta sau iau o groapa ! Multumesc !
Citroen c5 lll 1.6 hdi 115 cp 2012

lucianmarius
pasionat
Mesaje: 588
Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw

Re: Jurnal de bord C5-2.0HDI Automat Comfort

Mesajde lucianmarius » Mar 25-Oct-2016 12:44

Alberto123 scrie:Salut! Are cineva idee din ce cauza "imi fuge spatele" cand trec peste denivelari,in viteza , se duce stanga dreapta sau iau o groapa ! Multumesc !


Cu siguranta daca scrii in zona potrivita si nu unde fac eu un jurnal de bord si altii vei primi raspuns...
Ai zona de mecanica sau poti deschide un thread nou.

Mersi de intelegere

Alberto123
pasionat
Mesaje: 120
Membru din: Mar 24-Mai-2016 23:07
Localitate: Constanta
Masina: Citroen c5 lll

Re: Jurnal de bord C5-2.0HDI Automat Comfort

Mesajde Alberto123 » Mar 25-Oct-2016 21:55

Mersii si eu!
Citroen c5 lll 1.6 hdi 115 cp 2012

lucianmarius
pasionat
Mesaje: 588
Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw

Re: Jurnal de bord C5-2.0HDI Automat Comfort

Mesajde lucianmarius » Mie 26-Oct-2016 19:18

Deci revizie 149.500 km - placute TRW 176 lei
discuri fata trw - 423 lei
Manopera 230 lei MAFF
Solutie AC Wynn's - 36 lei
Ulei Total Quartz Ineo ECS 5W30 5L - 120 lei
Filtru aer Mann - 37 lei
Filtru ulei Mann - 24 lei
Filtru habitaclu Mann fungsproof - 91 lei
Filtru combustibil Mann - 52 lei
Ulei Mobil ATF 3309 pentru cutie automata 3L - 135 lei
Manopera revizie + schimb ulei cutie plus reparat ceva cabluri TOTCITRO - 170 lei

Total pana acum 1.497 lei.

Mai trebuie schimbat senzorul de impulsuri de la arborele cotit, erorile de la cutie cred ca sunt de la el.
Probabil total va ajunge undeva la 1800 lei cu senzorul pe original.

Despre atelierul de la Ploiesti al lui Mihai, este dpmdv ceea ce trebuie sa fie un service bun!
Mic, bine utilat, oamenii suuuper ok si cel mai important lucru, cred ca viseaza si noaptea Citroen, le mananca cu fulgi cu tot :D adica stiu tot din ce am vazut eu. si cainii sunt frumosi :razz:

glasses
pasionat
Mesaje: 234
Membru din: Dum 01-Noi-2015 14:41
Localitate: Germania, Junkerath
Masina: Citroen C5 III 1.6 Hdi Tourer

Re: Jurnal de bord C5-2.0HDI Automat Comfort

Mesajde glasses » Vin 28-Oct-2016 18:49

Un mare bravo pentru cum ai grija de masina insa intrebarea mea este...unde ai gasit preturile astea? Am cautat si eu dar nu iese. Un filtru ulei MAN este cca. 40 ron, placute frana TRW cca. 220 ron...samd.
Pentru ca Citroen

lucianmarius
pasionat
Mesaje: 588
Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw

Re: Jurnal de bord C5-2.0HDI Automat Comfort

Mesajde lucianmarius » Vin 28-Oct-2016 21:07

@glasses - ai mesaj pe privat.

Piesele sunt cumparate de mine separat.

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Re: Jurnal de bord C5-2.0HDI Automat Comfort

Mesajde MARIAN » Sâm 29-Oct-2016 11:48

Mai trebuie schimbat senzorul de impulsuri de la arborele cotit, erorile de la cutie cred ca sunt de la el.
Probabil total va ajunge undeva la 1800 lei cu senzorul pe original.

Porneste greu? Se poate capta semnalul senzorului pentru a descoperi o eventuala problema a acestuia.
Cam asa ar trebui sa arate:
Imagine
Eu asa verifica sa nu fie o problema de conectica, cutia primind foarte multe informatii din BSI.

lucianmarius
pasionat
Mesaje: 588
Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw

Re: Jurnal de bord C5-2.0HDI Automat Comfort

Mesajde lucianmarius » Sâm 29-Oct-2016 15:15

Masina porneste foarte bine. Senzorul este deja comandat, luni il am.
Eroare de cutie nu apare decat dupa ce merg cu masina mai mult, iar motorul mai da cateva probleme ca si cum e un soc ca s-ar opri pentru o fractiune de secunda.

Eroarea se reseteaza de fiecare data la repornirea masinii si nu este constanta. Masina merge in mare ok, doar ca mai trebuie repornita o data la 50-200 km daca mergi la drum lung.

Voi masura si semnalul.


Înapoi la “Citroen C5 III”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187753
    Total subiecte 18614
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11706
    Cel mai nou membru RobertErymn