Salutari,
am un C5, 136CP, 2011, FAP, 2.0 HDI, motor RHR, ~190.000Km si de cand a venit iarna a inceput sa faca figuri. Se opreste motorul aleator la relanti sau in mers in turatii mici (uneori se si gatuie in mers).
Am fost cu ea in service, au facut baietii o diagnoza dar nu au gasit nici o eroare. Insa au observat ca FAP-ul are tendinta sa isi faca regenerare destul de des, undeva la ~200Km si ca din cand in cand EGR-ul se inchide la relanti.
Sfatul lor a fost sa spalam FAP-ul caci el este cel care comanda EGR-ul si ca din cauza asta se opreste motorul.
Mi-am facut o noua programare in service, au dat baietii FAP-ul jos, l-au curata/spalat, l-au montat la loc si a ramas sa ii fac teste. Din lipsa de timp nu am putut sa ies cu masina din oras la drum lung insa am facut cateva drumuri "pe langa casa". Dupa ~50Km a inceput sa faca la fel.
Aveti vreo sugestie ? Ati mai intampinat acesta problema ?
Orice sfat este bine primit
Multumesc!
Se opreste motorul la relanti sau la turatii mici, aleator
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 371
- Membru din: Mie 30-Mai-2012 18:24
- Localitate: Focsani
Re: Se opreste motorul la relanti sau la turatii mici, aleator
pune motorina buna, schimba filtrul, desurubeaza regulatorul de presiune, purjeaza pompa 2-3 sec la automat (pune o carpa sa vezi cat span scuipa pompa) daca are span desfaci senzorul de presiune din capatul rampei, acelasi procedeu carpa, 2-3 sec la automat starngi la loc. (daca si din rampa scuipa span posibil 1 sau toate injectoarele sa fie pa)... trist asa patesc toti care pun motorina de la nea' gica aia buna de 4lei/l
Re: Se opreste motorul la relanti sau la turatii mici, aleator
calorifer4 scrie:pune motorina buna, schimba filtrul, desurubeaza regulatorul de presiune, purjeaza pompa 2-3 sec la automat (pune o carpa sa vezi cat span scuipa pompa) daca are span desfaci senzorul de presiune din capatul rampei, acelasi procedeu carpa, 2-3 sec la automat starngi la loc. (daca si din rampa scuipa span posibil 1 sau toate injectoarele sa fie pa)... trist asa patesc toti care pun motorina de la nea' gica aia buna de 4lei/l
De la motorina nu are cum sa fie pentru ca masina a rulat 98% in afara tarii cu motorina buna, iar cat a mers pe tara nu am bagat motorina naspa. Cat despre filtru de motorina, a fost schimbat de curand.
Dar o sa incerc totusi faza cu carpa poate cine stie. Am mai discutat cu cativa prieteni si mi-au spus ca ar putea fii chiar regulatorul de presiune. Dar nu stiu cum as putea sa il verific.
Apropo, stii unde se afla senzorul de presiune din rampa ? Este cumva incorporat in regulator ?
Mersi pentru sfaturi!
-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Se opreste motorul la relanti sau la turatii mici, aleator
Regulatorul de presiune e notoriu la 2.0HDi
Nu mi-a venit sa cred de cantitatea de mizerie si nisip care era in cel pe care l-am schimbat.
Nu mi-a venit sa cred de cantitatea de mizerie si nisip care era in cel pe care l-am schimbat.
- DacianO
- pasionat
- Mesaje: 136
- Membru din: Mar 17-Iun-2014 18:04
- Localitate: Bistrita
- Masina: Citroën C5(X7) 2.0 hdi 100kw 2009
Re: Se opreste motorul la relanti sau la turatii mici, aleator
Senzorul de presiune in rampa se afla pe rampa common-rail si nu se poate schimba individual decat cu toata rampa.
Dacian
- altair4819
- simpatizant
- Mesaje: 99
- Membru din: Joi 29-Noi-2012 22:42
- Localitate: Bucuresti
- Masina: C5 III, 2.0 HDI 100kW, automata
Re: Se opreste motorul la relanti sau la turatii mici, aleator
DaRock scrie:Am mai discutat cu cativa prieteni si mi-au spus ca ar putea fii chiar regulatorul de presiune.
Apropo, stii unde se afla senzorul de presiune din rampa ? Este cumva incorporat in regulator ?
Mersi pentru sfaturi!
Salut!
Am avut aceleasi simptome cu cele pe care le-ai descris si era de la regulator.
L-am mai schimbat si in 2014, insa atunci avea alte simptome.
E o piesea relativ ieftina (vreo 400 + manopera), eu cu ea as incepe.
Sfat: nu face ce am facut eu, respectiv nu te duce la SD Prestige -->> am platit 2100 ca sa imi repare acest simptom si nu au facut-o, abia azi mi-au schimbat regulatorul si masina e ok.
(m-am ratzoit cu ei pentru bani, am recuperat o parte... dar e o experienta horror si nu recomand nimanui)
Spor!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187755
Total subiecte 18616
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11706
Cel mai nou membru RobertErymn