Jurnal de bord C5-2.0HDI Automat Comfort
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 371
- Membru din: Mie 30-Mai-2012 18:24
- Localitate: Focsani
-
- just curious
- Mesaje: 23
- Membru din: Lun 18-Mai-2015 08:59
- Localitate: Bucuresti
Salutare tuturor!
Am cumparat anul trecut in toamna un C5 III 2.0 HDI 163 CP. Am cumparat-o pe leasing de la o companie multinationala din Bucuresti. Am pe cineva la respectiva firma, iar angajatii lor beneficiaza de preturi bune daca vor sa cumpere masinile.
Initial am fost incantat de ideea de a cumpara masina asa pentru ca stiam ce s-a intamplat cu ea, km sunt reali etc. Am ramas socat cand am vazut istoricul reviziilor ( idiotii responsabili cu parcul auto au ratacit cartea service, iar eu fiind entuziasmant de schimbarea masinii am sarit peste acest aspect - MARE GRESEALA)
Prima revizie a fost facuta la 16000 km (ulei, filtu ulei si habitaclu) urmand ca abia la 44000 sa i se faca urmatoarea revizie (ulei filtre si placute). Eu am cumparat-o stiind din vorbe ca i-a fost facuta ultima revizie la 60000, dar am avut parte de o surpriza la scurt timp dupa ce am devenit propietar cand mi-a aparut in bord "Engine oil pressure too low" urmat de "Engine oil pressure fault. Stop the car". Masina pe rampa, am dus-o la SD PRESTIGE si am scapat din FERICIRE doar cu schimbul uleiului si al filtru de ulei (uleiul existend era o ciorba veche).
A2-a minunata problema am intampinat-o la pompa de ambreiaj. Pedala de ambreiaj avea o cursa extrem de moale si cuplam greu in viteze (cand masina era rece). Problema era o mizerie pe furtunasul ce alimenta pompa cu lichid de frana (probabil tembelii nu au schimbat niciodata lichidul de frana).
De curand macaraua geamului din dreapta mi-a facut o surpriza (observ ca e o problema generala la masina asta) si SD PRESTIGE mi-a gasit-o la 1350 RON. Aveam si ITP-ul expirat mi-au mai zis ca trebuie sa schimb capul de bara dreapta si sa am in vedere pe viitor si pivotii (partea inferioara). Momentan masina sta parcata in curte cu geamul sustinut de niste "crengute" cum s-au exprimat profesionistii de la SD (te duci la reprezentanta unde ai asteptarile unui service profesionist si te alegi cu sustinerea geamului cu niste crengute - nu puteau sa-l lase culcat sa nu existe probabilitatea sa se sparga?! - ma rog...)
Consumul e 8-9 oras, 6 afara. Multumit de aspectul asta.
Doamne ajuta sa nu am probleme cu pernele de la suspensie
).
Am cumparat anul trecut in toamna un C5 III 2.0 HDI 163 CP. Am cumparat-o pe leasing de la o companie multinationala din Bucuresti. Am pe cineva la respectiva firma, iar angajatii lor beneficiaza de preturi bune daca vor sa cumpere masinile.
Initial am fost incantat de ideea de a cumpara masina asa pentru ca stiam ce s-a intamplat cu ea, km sunt reali etc. Am ramas socat cand am vazut istoricul reviziilor ( idiotii responsabili cu parcul auto au ratacit cartea service, iar eu fiind entuziasmant de schimbarea masinii am sarit peste acest aspect - MARE GRESEALA)
Prima revizie a fost facuta la 16000 km (ulei, filtu ulei si habitaclu) urmand ca abia la 44000 sa i se faca urmatoarea revizie (ulei filtre si placute). Eu am cumparat-o stiind din vorbe ca i-a fost facuta ultima revizie la 60000, dar am avut parte de o surpriza la scurt timp dupa ce am devenit propietar cand mi-a aparut in bord "Engine oil pressure too low" urmat de "Engine oil pressure fault. Stop the car". Masina pe rampa, am dus-o la SD PRESTIGE si am scapat din FERICIRE doar cu schimbul uleiului si al filtru de ulei (uleiul existend era o ciorba veche).
A2-a minunata problema am intampinat-o la pompa de ambreiaj. Pedala de ambreiaj avea o cursa extrem de moale si cuplam greu in viteze (cand masina era rece). Problema era o mizerie pe furtunasul ce alimenta pompa cu lichid de frana (probabil tembelii nu au schimbat niciodata lichidul de frana).
De curand macaraua geamului din dreapta mi-a facut o surpriza (observ ca e o problema generala la masina asta) si SD PRESTIGE mi-a gasit-o la 1350 RON. Aveam si ITP-ul expirat mi-au mai zis ca trebuie sa schimb capul de bara dreapta si sa am in vedere pe viitor si pivotii (partea inferioara). Momentan masina sta parcata in curte cu geamul sustinut de niste "crengute" cum s-au exprimat profesionistii de la SD (te duci la reprezentanta unde ai asteptarile unui service profesionist si te alegi cu sustinerea geamului cu niste crengute - nu puteau sa-l lase culcat sa nu existe probabilitatea sa se sparga?! - ma rog...)
Consumul e 8-9 oras, 6 afara. Multumit de aspectul asta.
Doamne ajuta sa nu am probleme cu pernele de la suspensie

-
- pasionat
- Mesaje: 770
- Membru din: Lun 25-Mai-2009 18:12
- Localitate: Bucuresti
- Masina: C5 III Comfort, 140 cp, 2.0 HDI
- 2: Nissan Micra 1.2 benzina
andreinemeth scrie:Salutare tuturor!
Consumul e 8-9 oras, 6 afara. Multumit de aspectul asta.
in oras? si Bucuresti deasupra? Fii serios.... Consumul este dat 8 in oras in cartea tehnica a masinii (si sti m bine toti ca e doar ipotetic). Cei norocosi mai adauga doar 1 litru, pentru un oras mai spre pustiu asa. In Bucuresti eu am consum de 11-12pentru motor de 138 CP
Probabil consumul respectiv (in jur de 9, mai spre 10) il obtii mergand doar noaptea, dupa ce nu mai este circulatie....
-
- just curious
- Mesaje: 23
- Membru din: Lun 18-Mai-2015 08:59
- Localitate: Bucuresti
bogwol scrie:andreinemeth scrie:Salutare tuturor!
Consumul e 8-9 oras, 6 afara. Multumit de aspectul asta.
in oras? si Bucuresti deasupra? Fii serios.... Consumul este dat 8 in oras in cartea tehnica a masinii (si sti m bine toti ca e doar ipotetic). Cei norocosi mai adauga doar 1 litru, pentru un oras mai spre pustiu asa. In Bucuresti eu am consum de 11-12pentru motor de 138 CP
Probabil consumul respectiv (in jur de 9, mai spre 10) il obtii mergand doar noaptea, dupa ce nu mai este circulatie....
Ai dreptate poate am exagerat. In orice caz, nu sare de 9.5 (nu as avea niciun motiv sa mint) am prins dimineti in care drumul a fost si mai liber in care am scos 8.2

-
- pasionat
- Mesaje: 466
- Membru din: Sâm 31-Iul-2010 15:35
- Localitate: Carei
- Masina: Citroen C5 Exclusive, 163cp, cutie automata
- 3: Citroen C2 1.4HDi 90cp
silviu_79 scrie:La voi sunt luminate butoanele de memorie de pe usa soferului? Ieri am observant ca nu se aprind, dar nu-mi aduc aminte daca pana acum se aprindeau sau nu...
Salut
La mine se aprind, nici eu nu stiam pana acum daca trebuie sau nu sa se aprinda si de curiozitate m-am dus sa le verific

-
- de-abia inscris
- Mesaje: 4
- Membru din: Mar 05-Mai-2015 15:05
- Localitate: Heidelberg
Am avut perioada cand am circulat aproape exclusiv pe afara, cu drum intins si cu autostrada (mers relativ linistit, 120-140km/h), proportie iesea foarte mica (maxim 10%, mai curand mai putin) in localitate si consumul mediu se stabilise la 6l. De curand am resetat si am luat media unor drumuri de ca. 6km prin oras legat cu aprox. 8km pe afara. Media a iesit 8l pe 3 astfel de drumuri. Traficul in oras asa si asa, nu liber dar nici bara in bara, in majoritate opriri din cauza semafoarelor. Tinand cont de consumul din afara, probabil ma pot gandi la un 9.5 pe portiunea prin oras.
Ca si consideratie generala, sunt foarte multumit de masina, confortul pe care il ofera e ireprosabil, ca fapt divers, privesc marca cu un ochi critic pe motivul ca nu vrea inca sa ofere si o optiune 4x4, desi are 2 motoare diesel puternice (cel de 2.2 si (mai ales) cel de 3.0 ). Unele zvonuri par sa spuna ca motoarele astea vor veni pe noul model chiar cu o putere marita, undeva citisem chiar de 275cp pentru motorul de 3 litri, dar un 4x4 tot nu va aparea, ceea ce nu gasesc absolut ok. Cam multa putere si cuplu doar pentru puntea fata, plus ca masina va fi si mai mare. E adevarat ca alte astfel de speculatii nu dau de inteles ca motorul asta de va mai folisi pe C5. Oricum si cel de 2.2 ar face optiunea de tractiune integrala foarte bine-venita. Unele zvonuri mai spuneau de asemenea ca ar renunta la hidractiv, altele ca dimpotriva, va veni cu un upgrade. Sper sa fie valabila a doua varianta. In fine, de la zvonuri la lucrurile concrete e mare diferenta cateodata...sa vedem.
Ca si consideratie generala, sunt foarte multumit de masina, confortul pe care il ofera e ireprosabil, ca fapt divers, privesc marca cu un ochi critic pe motivul ca nu vrea inca sa ofere si o optiune 4x4, desi are 2 motoare diesel puternice (cel de 2.2 si (mai ales) cel de 3.0 ). Unele zvonuri par sa spuna ca motoarele astea vor veni pe noul model chiar cu o putere marita, undeva citisem chiar de 275cp pentru motorul de 3 litri, dar un 4x4 tot nu va aparea, ceea ce nu gasesc absolut ok. Cam multa putere si cuplu doar pentru puntea fata, plus ca masina va fi si mai mare. E adevarat ca alte astfel de speculatii nu dau de inteles ca motorul asta de va mai folisi pe C5. Oricum si cel de 2.2 ar face optiunea de tractiune integrala foarte bine-venita. Unele zvonuri mai spuneau de asemenea ca ar renunta la hidractiv, altele ca dimpotriva, va veni cu un upgrade. Sper sa fie valabila a doua varianta. In fine, de la zvonuri la lucrurile concrete e mare diferenta cateodata...sa vedem.
Ultima oară modificat Mie 20-Mai-2015 14:56 de către SorinGeorge, modificat 1 dată în total.
-
- pasionat
- Mesaje: 466
- Membru din: Sâm 31-Iul-2010 15:35
- Localitate: Carei
- Masina: Citroen C5 Exclusive, 163cp, cutie automata
- 3: Citroen C2 1.4HDi 90cp
Eu am venit din Franta cu masina, 3 persoane in masina si portbagajul plin si am scos un consum de 5,4L/100KM, in Romania am facut niste drumuri mai lungi si consumul in afara imi iasa 5,7-6l/100KM, iar in Cluj-Napoca si Bucuresti a iesit 8 respectiv 9l/100KM. Eu am cutie automata, nu stiu daca are relevanta, desi stiu ca astea in oras consuma mai mult. In oras nu o las pe modul sport cutia pentru ca automat imi creste consumul cu aprox 1l. Am observat ca pe autostrazile din Ungaria mi-a crescut consumul cu aprox 0,3-0,4l/100KM. Am vorbit si cu alti soferi care circula mult pe afara si spuneau ca e din cauza asfaltului din Ungaria si cica e normal sa creasca la ei. La noi e lipsa autostrazilor, faci un drum Carei-Bucuresti si vizitezi pe traseu toate localitatile 

-
- just curious
- Mesaje: 23
- Membru din: Lun 18-Mai-2015 08:59
- Localitate: Bucuresti
danny29 scrie:ce iti face macaraua sau ce nu face, eu le-am schimbat ambele fata cu 150 bucata(100 lei kitu reparatie si 50 lei la mecanic) ca sa rupt un cablu care sta in apa si rugineste.
Salut!
Poti detalia te rog, daca cunosti, ce inseamna mai exact procedura de reparare a macaralei? Sau ce inseamna si ce face mai exact acest kit de reparatie?
Daca nu trebuie sa o schimb si scap doar cu reparatul ei cu ajutorul kitului asta, este o usurare, pt ca macaraua mi-au gasit-o la 1350 ron

-
- just curious
- Mesaje: 23
- Membru din: Lun 18-Mai-2015 08:59
- Localitate: Bucuresti
-
- just curious
- Mesaje: 23
- Membru din: Lun 18-Mai-2015 08:59
- Localitate: Bucuresti
-
- just curious
- Mesaje: 23
- Membru din: Lun 18-Mai-2015 08:59
- Localitate: Bucuresti
andreinemeth scrie:danny29 scrie:da, el ma rezolvat si la un reno ce l-am avut demult pt butoane de avarii, macarale, senzori roti de presiune, este ok.
Si eu am primit valoarea aia de 1300 lei si am zis ca pt 100 de lei merita sa incerc.
Si n-ai mai avut probleme de atunci cu macaraua nu? Kitu asta isi face treaba.
Gata. Am fost la tipul respectiv si mi-a reparat geamul cu 105 lei. Super profesionist recomand cu toata increderea pentru cei cu probleme la macarale. Mentionez faptul ca nu mi-a schimbat kitul complet pentru ca nu aveam nevoie de toata piesele (deci alt avantaj pentru ca nu trebuie sa platesti kitul complet decat daca ai nevoie de toate piesele din kit).
-
- pasionat
- Mesaje: 588
- Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
- 2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo