Achizitie C5
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
Salut
in urma cu cateva sapatamani am decis achizitia unei noi masini. Pentru ca spinarea nu mai suporta suspensii rigide cumulate cu foarte multi km am cautat ceva care sa imi asigure un maxim de confort. Asa am ajuns la Citroen, am studiat putin opiniile expuse de voi pe forum, am facut si un drive test cu un C5 2.0HDI si am decis ca voi deveni proprietar de Cirtoen, dar, as vrea un motor ceva mai mare pentru ca cel testat este extrem de lenes.
Pana aici toate bune, frumoase si simple... problema este ca in oferta importatorului din RO nu regasesc motorul de 2.2HDI 200CP pe care mi-l doresc. Am incercat sa conving unul din dealeri sa imi aduca masina insa imi spune ca trebuie sa comande 10 unitati pentru a o aduce pe a mea (ma rog, cred ca este o tampenie, sau un mod de a spune cumva politicos NU). NU INTELEG DELOC cum este posibil ca din toate tarile UE din aceasta parte a Europei numai Romanica nu importa asa ceva (pana si la Bulgari in oferta am vazut toata gama de motorizari inclusiv V6-le).
Ca sa nu lungesc povestea si sa poluez aiurea topicul ... as vrea sa cumpar masinuta de la un dealer din Ungaria si a as dori sa stiu daca cineva din voi are experienta achizitiei unei masini noi de afara.
As vrea sa stiu:
1. cam cum se porcedeaza? imi configurez eu masina si merg cu listuta la dealer?
2. daca nu exista pe stoc (si nu cred ca exista pentru ca vreau si niste optionale) platesc un avans la comanda si restul la livrare ?
3. eventual alte aspecte de care ar trebui sa tin cont?
Multumesc
in urma cu cateva sapatamani am decis achizitia unei noi masini. Pentru ca spinarea nu mai suporta suspensii rigide cumulate cu foarte multi km am cautat ceva care sa imi asigure un maxim de confort. Asa am ajuns la Citroen, am studiat putin opiniile expuse de voi pe forum, am facut si un drive test cu un C5 2.0HDI si am decis ca voi deveni proprietar de Cirtoen, dar, as vrea un motor ceva mai mare pentru ca cel testat este extrem de lenes.
Pana aici toate bune, frumoase si simple... problema este ca in oferta importatorului din RO nu regasesc motorul de 2.2HDI 200CP pe care mi-l doresc. Am incercat sa conving unul din dealeri sa imi aduca masina insa imi spune ca trebuie sa comande 10 unitati pentru a o aduce pe a mea (ma rog, cred ca este o tampenie, sau un mod de a spune cumva politicos NU). NU INTELEG DELOC cum este posibil ca din toate tarile UE din aceasta parte a Europei numai Romanica nu importa asa ceva (pana si la Bulgari in oferta am vazut toata gama de motorizari inclusiv V6-le).
Ca sa nu lungesc povestea si sa poluez aiurea topicul ... as vrea sa cumpar masinuta de la un dealer din Ungaria si a as dori sa stiu daca cineva din voi are experienta achizitiei unei masini noi de afara.
As vrea sa stiu:
1. cam cum se porcedeaza? imi configurez eu masina si merg cu listuta la dealer?
2. daca nu exista pe stoc (si nu cred ca exista pentru ca vreau si niste optionale) platesc un avans la comanda si restul la livrare ?
3. eventual alte aspecte de care ar trebui sa tin cont?
Multumesc
-
- pasionat
- Mesaje: 725
- Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
- Localitate: Iasi
- Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
- 2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
- 3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6
Salut
Un scurt raspuns la nedumerirea ta cu refuzul reprezentantelor De a-ti aduce modelul dorit De tine.
In Romania impozitul pentru 2 litri e 200 lei. Pentru 2.2 e 1000 lei. Pentru 2.7 e 2500 lei.
Dupa 5 ani o masina cu motor mai mare de 2.0 este aproape nevandabila strict din motivul asta.
In plus, din acelasi motif, potentiali clienti pentru motoare mai mari sunt probabil 1-2% din totalul neimpresionant al clientilor de c5.
Bataile de cap cu importarea si omologarea sunt aceleasi pentru orice masina.
La un calcul simplu iese nerentabilitate importului motoarelor mari pentru 2-3 clienti excentrici (in sensul bun).
Daca totusi insisti sa-ti iei 2.2-ul, pregatestete sa pierzi 70-75% din valoare peste 5 ani si inarmeaza-te cu multa rabdare.
Impozitele au omorat motoarele mari. Si le-au cam omorat pe veci pentru ca nu cred ca or sa mai scada vreodata.
Spor.
Un scurt raspuns la nedumerirea ta cu refuzul reprezentantelor De a-ti aduce modelul dorit De tine.
In Romania impozitul pentru 2 litri e 200 lei. Pentru 2.2 e 1000 lei. Pentru 2.7 e 2500 lei.
Dupa 5 ani o masina cu motor mai mare de 2.0 este aproape nevandabila strict din motivul asta.
In plus, din acelasi motif, potentiali clienti pentru motoare mai mari sunt probabil 1-2% din totalul neimpresionant al clientilor de c5.
Bataile de cap cu importarea si omologarea sunt aceleasi pentru orice masina.
La un calcul simplu iese nerentabilitate importului motoarelor mari pentru 2-3 clienti excentrici (in sensul bun).
Daca totusi insisti sa-ti iei 2.2-ul, pregatestete sa pierzi 70-75% din valoare peste 5 ani si inarmeaza-te cu multa rabdare.
Impozitele au omorat motoarele mari. Si le-au cam omorat pe veci pentru ca nu cred ca or sa mai scada vreodata.
Spor.
-
- pasionat
- Mesaje: 588
- Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
- 2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw
iulian.arg scrie:Salut
Un scurt raspuns la nedumerirea ta cu refuzul reprezentantelor De a-ti aduce modelul dorit De tine.
In Romania impozitul pentru 2 litri e 200 lei. Pentru 2.2 e 1000 lei. Pentru 2.7 e 2500 lei.
Dupa 5 ani o masina cu motor mai mare de 2.0 este aproape nevandabila strict din motivul asta.
In plus, din acelasi motif, potentiali clienti pentru motoare mai mari sunt probabil 1-2% din totalul neimpresionant al clientilor de c5.
Bataile de cap cu importarea si omologarea sunt aceleasi pentru orice masina.
La un calcul simplu iese nerentabilitate importului motoarelor mari pentru 2-3 clienti excentrici (in sensul bun).
Daca totusi insisti sa-ti iei 2.2-ul, pregatestete sa pierzi 70-75% din valoare peste 5 ani si inarmeaza-te cu multa rabdare.
Impozitele au omorat motoarele mari. Si le-au cam omorat pe veci pentru ca nu cred ca or sa mai scada vreodata.
Spor.
In orice moment mi-as lua un C5 cu 2.2. Totusi vorbim de un impozit de 900 lei , diferenta dintre acests impozit si cel de 180 lei practicat pe 2L este echivalent cu : o revizie filtre si ulei SAU un cauciuc 225/55/R17 BUN SAU 2000 km parcursi cu masina. C5 nu este o masina pentru persoane ce nu isi permit extra 700 lei pe an. Pana si un amortizor costa aproape dublu.
Cat despre devalorizare, se vinde mai bine C5-ul de 2.2 decat cel de 2.0 si la pret mai bun pentru vanzator.
@ADIMANOLO = go for 2.2
Suna la reprezentanta din Ungaria si rezolva, sigur se merita.
-
- pasionat
- Mesaje: 725
- Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
- Localitate: Iasi
- Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
- 2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
- 3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6
Salut
Nedumerirea colegului ADIMANOLO nu era despre impozit, ci de de nu aduc importatorii motorul de 2.2 in Romania.
Raspunsul e destul de simplu si partial l-a si oferit.
Omologarea unui model e destul de scumpa si la asta se mai adauga teoretic si traingul personalului ca sa poata oferi service si mentenanta modelelor.
Astfel daca nu vinde macar 10 bucati ale unui model, cum i-a si zis un dealer, nu merita omologarea.
La felul in care se pozitioneaza 2.2-ul, sigur nu vinde mai mult de 2-3 bucati pe an. Unde mai pui ca 2.0-ul nu-i intr-o liga atat de indepartata.
Deja pare ca 2.2-ul e mai mult un moft mai ales pe o masina destinata preponderent confortului si care nu exceleaza la stabilitate.
Daca ne uitam si la faptul ca 2.2-ul a aparut in 2011, cand situatia economica era cum era, si dealerii se chinuiau sa tina reprezentantele deschise, argumentatia pentru omologarea strict a modelelor care aveau sens, pare completa.
Clientii se gandesc in general si la revanzare atunci cand aleg o masina noua si la capitoul asta Citroen nu e un campion.
Cumuleaza imaginea de marca, cu un motor neptrietenos la cheltuieli obligatorii in Romania si te alegi cu un dezastru la revanzare.
Ps: sa ne anunti si pe noi de achizitie.
Spor
Nedumerirea colegului ADIMANOLO nu era despre impozit, ci de de nu aduc importatorii motorul de 2.2 in Romania.
Raspunsul e destul de simplu si partial l-a si oferit.
Omologarea unui model e destul de scumpa si la asta se mai adauga teoretic si traingul personalului ca sa poata oferi service si mentenanta modelelor.
Astfel daca nu vinde macar 10 bucati ale unui model, cum i-a si zis un dealer, nu merita omologarea.
La felul in care se pozitioneaza 2.2-ul, sigur nu vinde mai mult de 2-3 bucati pe an. Unde mai pui ca 2.0-ul nu-i intr-o liga atat de indepartata.
Deja pare ca 2.2-ul e mai mult un moft mai ales pe o masina destinata preponderent confortului si care nu exceleaza la stabilitate.
Daca ne uitam si la faptul ca 2.2-ul a aparut in 2011, cand situatia economica era cum era, si dealerii se chinuiau sa tina reprezentantele deschise, argumentatia pentru omologarea strict a modelelor care aveau sens, pare completa.
Clientii se gandesc in general si la revanzare atunci cand aleg o masina noua si la capitoul asta Citroen nu e un campion.
Cumuleaza imaginea de marca, cu un motor neptrietenos la cheltuieli obligatorii in Romania si te alegi cu un dezastru la revanzare.
Ps: sa ne anunti si pe noi de achizitie.
Spor
-
- pasionat
- Mesaje: 116
- Membru din: Joi 17-Sep-2009 11:37
- Localitate: iasi
Referitor la achiziția unui 2.2 pot spune ca face toți banii.
In primul rând pt puterea mai mare oferită. Al meu după 5 ani (170Cp) încă e superior fata de 90% din mașinile din clasa din care face parte. Îmi veți spune ca 2.0 are 160cp si ca diferența nu e mare... Este, garantez... Si mai ales la cuplu.
La fel si pt "noul" 2.2 hdi care are 200cp. Concurenta, ma refer la modelele noi, are in jur de 180 pt motoarele de 2.0 cu excepția noului Passat de 240cp (versiunea maxima).
Părerea mea este ca merita fiecare bănuț acest 2.2... Pt cine își permite... Spor la cumpăraturi !
In primul rând pt puterea mai mare oferită. Al meu după 5 ani (170Cp) încă e superior fata de 90% din mașinile din clasa din care face parte. Îmi veți spune ca 2.0 are 160cp si ca diferența nu e mare... Este, garantez... Si mai ales la cuplu.
La fel si pt "noul" 2.2 hdi care are 200cp. Concurenta, ma refer la modelele noi, are in jur de 180 pt motoarele de 2.0 cu excepția noului Passat de 240cp (versiunea maxima).
Părerea mea este ca merita fiecare bănuț acest 2.2... Pt cine își permite... Spor la cumpăraturi !
deja citroenul a ramas in urma cu puterea pt motorul de 2.0, grupul VAG toate masinile au 2.0 170 CP modelele mai vechi si la modelele noi cu un singur turbo 190 CP, sa nu vb de biturbo 240, Opel motorul de 2.0 Bi are 194 CP, ar face bine sa mareasca puteriile motoarelor, referitor la motorul de 2.2 este de vis si costurile de exlploatare nu sunt diferite cu mult fata de 2.0, la mine urmatoarea masina este minim 2.2 sau chiar 3.0, ma coafeaza un pic si hibridul de la PSA cu 200 CP.
-
- pasionat
- Mesaje: 588
- Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
- 2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw
danny29 scrie:deja citroenul a ramas in urma cu puterea pt motorul de 2.0, grupul VAG toate masinile au 2.0 170 CP modelele mai vechi si la modelele noi cu un singur turbo 190 CP, sa nu vb de biturbo 240, Opel motorul de 2.0 Bi are 194 CP, ar face bine sa mareasca puteriile motoarelor, referitor la motorul de 2.2 este de vis si costurile de exlploatare nu sunt diferite cu mult fata de 2.0, la mine urmatoarea masina este minim 2.2 sau chiar 3.0, ma coafeaza un pic si hibridul de la PSA cu 200 CP.
Vag are 2.0 tdi de 150 cp si 190 cp, un BiTdi de 240 cai. Nu stiu cum ti-a dat 170, cred ca ai facut media

Revenind la achizitie, as merge in orice moment pe Passat-ul nou, tehnologii noi, look nou, este 2.0TDI 190CP Confortline DSG oret lista 31.000 eur.
La SH as merge in orice moment pe C5, mi se pare raportul pret/dotari imbatabil.
Ramane totusi o masina scumpa de intretinut din punctul meu de vedere.
daca te uiti un pic pe saiturile lor ai sa vezi, superbul asta de acum are 170 cai nu cel nou, vw passat cc are 177 de cai, la masinilie aste mam uitat sa imi cumpar.
http://cc.porscheinformatik.com/nwapp/n ... 0140866351
http://cc.porscheinformatik.com/nwapp/n ... 0140866351
-
- pasionat
- Mesaje: 725
- Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
- Localitate: Iasi
- Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
- 2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
- 3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6
Salut.
Grupul PSA nu mi se pare foarte ramas in urma sincer. Sunt deja la a doua iteratie a tehnologiei biturbo si iteratia curenta e cam la jumatatea ciclului de viata. Din punctul asta de vedere stau mult mai bine decat VW, avand deja 2 generatii ale tehnologiei deja bine intrate in piata. Pacat ca au ales motorul de 2.2 pentru aplicarea tehnologiei biturbo si nu motorul de 2.0. In rest arata bine.
Sa nu uitam ca prima versiune de 2.2 biturbo a PSA dateaza din 2006.
In 2006 VW facea motorul single turbo de 170 de cai deci nu mi se par niste deschizatori de drumuri din punctul asta de vedere.
Motorul de 240 de cai e pus pe o masina de 40 de mii semn ca nu-s prea bazati pe el ca sa-l bage la vanzari de volum. Ecumva inca in stare experimentala.
Prin contrast, BMW au motorul twin turbo de 218 cai care e pus pe seria 3, 5 si X5, practic cele mai importante modele care genereaza cele mai multe vanzari, semn clar ca stapanesc tehnologia si se bazeaza pe el.
Motorul de 194 de pe Insignia, este de provenienta Fiat si a fost montat prima data in versiunea de 190 de cai pe Lancia Delta prin 2008. Intre timp Fiat s-a cam lasat de orice altceva inafara de Fiat 500.
Grupul PSA nu mi se pare foarte ramas in urma sincer. Sunt deja la a doua iteratie a tehnologiei biturbo si iteratia curenta e cam la jumatatea ciclului de viata. Din punctul asta de vedere stau mult mai bine decat VW, avand deja 2 generatii ale tehnologiei deja bine intrate in piata. Pacat ca au ales motorul de 2.2 pentru aplicarea tehnologiei biturbo si nu motorul de 2.0. In rest arata bine.
Sa nu uitam ca prima versiune de 2.2 biturbo a PSA dateaza din 2006.
In 2006 VW facea motorul single turbo de 170 de cai deci nu mi se par niste deschizatori de drumuri din punctul asta de vedere.
Motorul de 240 de cai e pus pe o masina de 40 de mii semn ca nu-s prea bazati pe el ca sa-l bage la vanzari de volum. Ecumva inca in stare experimentala.
Prin contrast, BMW au motorul twin turbo de 218 cai care e pus pe seria 3, 5 si X5, practic cele mai importante modele care genereaza cele mai multe vanzari, semn clar ca stapanesc tehnologia si se bazeaza pe el.
Motorul de 194 de pe Insignia, este de provenienta Fiat si a fost montat prima data in versiunea de 190 de cai pe Lancia Delta prin 2008. Intre timp Fiat s-a cam lasat de orice altceva inafara de Fiat 500.

- james kilowatt
- pasionat
- Mesaje: 555
- Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
- Localitate: Europa
- Masina: Citroen C1 1.0 Auto
- 2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD
Nici benzinarele multiair nu-s rele la Fiat.
In materie de diesel francezii au fost cam dintotdeauna in top. La ei in judet dieselul a fost impins fiscal puternic de mai bine de 30 ani asa ca era normal sa traga tare in domeniul asta. Nemtii s-au dezmeticit ceva mai tarziu, insa au fost smecheri si au facut din diesel un brand.... TDI se cheama TDI de pe vremea lui Golf 3 din 1993, si se cheama la fel pe toate masinile, indiferent ca e skoda sau porsche. In timp ce la PSA dieselul a inceput cred cu XUD si apoi s-a mai chemat D, TRD, TD, GLD, DI, HDI, TDCI, plm..
In materie de diesel francezii au fost cam dintotdeauna in top. La ei in judet dieselul a fost impins fiscal puternic de mai bine de 30 ani asa ca era normal sa traga tare in domeniul asta. Nemtii s-au dezmeticit ceva mai tarziu, insa au fost smecheri si au facut din diesel un brand.... TDI se cheama TDI de pe vremea lui Golf 3 din 1993, si se cheama la fel pe toate masinile, indiferent ca e skoda sau porsche. In timp ce la PSA dieselul a inceput cred cu XUD si apoi s-a mai chemat D, TRD, TD, GLD, DI, HDI, TDCI, plm..
-
- just curious
- Mesaje: 22
- Membru din: Sâm 28-Feb-2015 17:29
- Localitate: Roman
- Masina: Peugeot 3008, Allure, 2012, 2.0Hdi
Bun găsit tuturor.
Abia m-am înscris, dar urmăresc şi citesc de ceva timp postările din forum, referitor la diversele subiecte legate de Citoren C5. În acelaşi timp urmăresc zilnic anunţurile de pe site-urile din ţară dar şi de pe mobile.de, autoscout.de, respectiv alcopa.auction.fr. Am rămas cucerit definitv şi irevocabil de aspectul Citroenului C 5III. Punând în balanţă dotările, aspectul efectiv răpitor, motorizările şi preţul de achiziţie sunt convins 1000 (o mie) la % că următoarea mea maşină, sper cât de curând, va fi acest model.
Acum voi începe, bineînţeles, cu întrebările/rugăminţile la dvs., iar dacă sunteţi amabili să şi răspundeţi, vă sunt recunoscător.
Deoarece circul relativ puţin, până în 20.000 km pe an, înclin mai mult spre motorizarea pe benzină. Din ce am citit există 1.6 vti şi 1.6 THP. Este adevărat că motorul de 1.6 THP este de la BMW, pe principiul împrumutului/schimbului dintre PSA şi BMW a motoarelor hdi?
Am văzut la unele anunţuri, chiar mai este unul activ pe autoscout în Viena, Citroen C5III, motorizare 1.6 THP, 155 CP, consum 7,1 (mă îndoiesc). Spunea unul din moderatori că senzaţia într-un Citro. propulsat de 1.6 THP este nemaipomenită.
Aşa cum se vede şi din profil, sunt din Roman, iar dacă vă spun că în acest oraş nu am văzut măcar un Citroen C5III care să fie loco, probabil nu mă credeţi. Cu atât mai mult îmi doresc această maşină, pentru a fi într-un fel unic.
Îmi plac ambele versiuni, berlină şi breack, dar mai îndrăgostit sunt de berlină, cu toate că am 2 kinderi în familie.
La modelul breack, motorizarea pe benzină face faţă, într-un consum rezonabil?
Din majoritatea postărilor am înţeles că dacă nu îţi iei cu suspensia Hidractiv 3+, mai bine "cauţi altceva". Şi abia aici vine marea mea întrebare, dar să nu râdeţi:
Este cineva care circulă frecvent cu această maşină şi pe drumuri de ţară? (Mă refer la cele cu pietriş, din care se înalţă praful vara).
Vă întreb pentru că în traseul meu obligatoriu săptămânal la ţară am de străbătut aproximativ 4 km pe un astfel de drum. Nu gonesc nici cu Fiatul care îl am acum şi nici cu celelalte maşini care le-am avut. De ex. pe o distanţă de 2 km, un tractor pe care abia îl vedeam în oglindă, m-a depăşit pe această distanţă.
Sper că aţi avut răbdare să citiţi postarea mea şi aştept părerile voastre, sper încurajatoare.
Cu toată stima.
Abia m-am înscris, dar urmăresc şi citesc de ceva timp postările din forum, referitor la diversele subiecte legate de Citoren C5. În acelaşi timp urmăresc zilnic anunţurile de pe site-urile din ţară dar şi de pe mobile.de, autoscout.de, respectiv alcopa.auction.fr. Am rămas cucerit definitv şi irevocabil de aspectul Citroenului C 5III. Punând în balanţă dotările, aspectul efectiv răpitor, motorizările şi preţul de achiziţie sunt convins 1000 (o mie) la % că următoarea mea maşină, sper cât de curând, va fi acest model.
Acum voi începe, bineînţeles, cu întrebările/rugăminţile la dvs., iar dacă sunteţi amabili să şi răspundeţi, vă sunt recunoscător.
Deoarece circul relativ puţin, până în 20.000 km pe an, înclin mai mult spre motorizarea pe benzină. Din ce am citit există 1.6 vti şi 1.6 THP. Este adevărat că motorul de 1.6 THP este de la BMW, pe principiul împrumutului/schimbului dintre PSA şi BMW a motoarelor hdi?
Am văzut la unele anunţuri, chiar mai este unul activ pe autoscout în Viena, Citroen C5III, motorizare 1.6 THP, 155 CP, consum 7,1 (mă îndoiesc). Spunea unul din moderatori că senzaţia într-un Citro. propulsat de 1.6 THP este nemaipomenită.
Aşa cum se vede şi din profil, sunt din Roman, iar dacă vă spun că în acest oraş nu am văzut măcar un Citroen C5III care să fie loco, probabil nu mă credeţi. Cu atât mai mult îmi doresc această maşină, pentru a fi într-un fel unic.
Îmi plac ambele versiuni, berlină şi breack, dar mai îndrăgostit sunt de berlină, cu toate că am 2 kinderi în familie.
La modelul breack, motorizarea pe benzină face faţă, într-un consum rezonabil?
Din majoritatea postărilor am înţeles că dacă nu îţi iei cu suspensia Hidractiv 3+, mai bine "cauţi altceva". Şi abia aici vine marea mea întrebare, dar să nu râdeţi:

Este cineva care circulă frecvent cu această maşină şi pe drumuri de ţară? (Mă refer la cele cu pietriş, din care se înalţă praful vara).
Vă întreb pentru că în traseul meu obligatoriu săptămânal la ţară am de străbătut aproximativ 4 km pe un astfel de drum. Nu gonesc nici cu Fiatul care îl am acum şi nici cu celelalte maşini care le-am avut. De ex. pe o distanţă de 2 km, un tractor pe care abia îl vedeam în oglindă, m-a depăşit pe această distanţă.
Sper că aţi avut răbdare să citiţi postarea mea şi aştept părerile voastre, sper încurajatoare.
Cu toată stima.
-
- simpatizant
- Mesaje: 57
- Membru din: Mar 10-Feb-2015 10:57
- Localitate: Nantes
fost proprietar de C5 1.6 110 cai fara suspensie hidractiv si proprietar de C5 2.0 160 cai exclusive+ deci cu suspensie hidractiv 3+ amandoua pe motorina prima este cam lenesa si dupa 120 km la ora devine cam zgomotoasa adica se aude ca motorul cam trage din greu dar sa sti ca este foarte confortabila si economica , a doua este de vis, pentru kinderi stai linistit este destul loc in spate si pentru trei adulti deci poti sa cumperi linistit o berlina uite si un site din Franta de fapt ce-l mai bun si frecventat de aici http://www.leboncoin.fr/ eu de aici le-am cumparat pe amandoua acum depinde de buget Mult noroc
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo